Ja want dat is minder erg!!!111quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:29 schreef ThaTim het volgende:
Niet schelden met kanker aub, gebruik aids instead.
Druk leven, druk leven.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:26 schreef junamii het volgende:
Wat een heeeeeerlijke dag was het vandaag![]()
Nu nog snel naar een vrijgezellenfeestje en dan ben ik letterlijk de hele dag nonstop bezig geweest
Ik geef geen kanker want ik ben een chick zonder tactttt. Ik ben een beetje wausquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:29 schreef ThaTim het volgende:
Niet schelden met kanker aub, gebruik aids instead.
Ohja, die moet ik ook nog downloaden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Druk leven, druk leven.
Ik daarentegen heb geen kankermoer te doen. Over 9 minuten heb ik de demo van FIFA Street binnen.
U bring the Jack, Ill bring the bodyquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
pour sum Jack Daniels over your body & let me lick it off
I'll bring the tonguequote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
U bring the Jack, Ill bring the body
Altijd druk druk, maar vandaag was juist lekker chill zonder stress/school/werk. Ben nu wel echt gesloopt na een lange en geweldige dagquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Druk leven, druk leven.
Ik daarentegen heb geen kankermoer te doen. Over 9 minuten heb ik de demo van FIFA Street binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |