Dan welquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja, met 'junk' bedoel ik natuurlijk de recreatieve gebruiker.
[ afbeelding ]
Dat is een junk.
Jij hebt geen recht van spreken als je geen zuen/jonko/wierie/claxons/toeters/assie/hasj smoked, nuff saidquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:57 schreef Syb.ren het volgende:
Opzich niets op tegen hoor, ik doe het niet, maar ajb, noem het gewoon Joint ipv dat Jonko enzo
Dit.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
van je 16de tot je 20ste wel ja.. daarna moet je echt volwassen worden
Wat Barra zegt inderdaad.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Volgens mij gewoon het kartonnetje van een pakkie peukenquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:09 schreef Paramnesia het volgende:
Wat een flexe tip trouwens op het plaatje.
Gelukkig ben ik 19quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Bij gebrek aan beterquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:11 schreef wobble het volgende:
Volgens mij gewoon het kartonnetje van een pakkie peuken
bij de gemiddelde shop kan je gewoon tipboekjes kopen met kleuren geuren en afbeeldingenquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik 19.
[..]
Bij gebrek aan beter. Nee, is volgens mij een gewoon tipje. Er zijn echt verschillende soorten en maten tip kwam ik laatst achter! Verschillende kleuren enzo, met afscheurrandje, in kokervorm..
.
Wat is er mis met een jointje na je 20ste?quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en dan overstappen naar de vim. Lekker met je neus erin hangen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:57 schreef Syb.ren het volgende:
Opzich niets op tegen hoor, ik doe het niet wel, maar ajb, noem het gewoon Joint ipv dat Jonko enzo
een jointje na je 20ste kan in principe wel... maar shit... vaak zijn de mensen die na hun jeugd nog blowen de kansloze mensen die in het verleden blijven leven...quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:19 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat is er mis met een jointje na je 20ste?
Je klem zuipen mag dan zeker wel na je 20ste?
Volwassen? Hoe ouder ik word hoe meer me opvalt hoe infantiel die zogenaamde volwassenen zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Eenschquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Dus omdat het zo bij jou ging , gaat het automatisch ook zo bij andere mensen die blowen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een jointje na je 20ste kan in principe wel... maar shit... vaak zijn de mensen die na hun jeugd nog blowen de kansloze mensen die in het verleden blijven leven...
get your shit together enzo..
stoned thuis hangen is dan echt niet meer cool.
ik rookte die zooi vroeger vaker dan dat ik alcohol dronk maar na een tijd moet je er ook mee kappen en doorgaan met je leven.
En wel de hele dag op een forum hangen, nee dan ga je door.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een jointje na je 20ste kan in principe wel... maar shit... vaak zijn de mensen die na hun jeugd nog blowen de kansloze mensen die in het verleden blijven leven...
get your shit together enzo..
stoned thuis hangen is dan echt niet meer cool.
ik rookte die zooi vroeger vaker dan dat ik alcohol dronk maar na een tijd moet je er ook mee kappen en doorgaan met je leven.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:37 schreef Birra het volgende:
Wie wil afspreken vanavond om te smoken?
Omgeving Den Haag, liefste Le Mistral in de Weimarstraat..
hey dat zeg ik helemaal niet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:34 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dus omdat het zo bij jou ging , gaat het automatisch ook zo bij andere mensen die blowen?
Je bent het ijkpunt der samenleving?
gast wat weet je van mijn leven of mijn werk?quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:35 schreef Birra het volgende:
[..]
En wel de hele dag op een forum hangen, nee dan ga je door..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oke oke nuff saidDeath is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Nou , je ging er vanuit dat blowers gelijk bankhangers zijn en niks van hun leven maken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey dat zeg ik helemaal niet.
dit is een forum en er werd naar mijn mening gevraagd.
dus ga nu fucking niet zitten zeiken dat ik geen ijkpunt ben want dat heb ik nooit gezegd.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:11 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nou , je ging er vanuit dat blowers gelijk bankhangers zijn en niks van hun leven maken.
Omdat jij het zo ervaarde en onderging betekend niet dat dat zo gaat bij andere mensen die blowen.![]()
En je hoeft niet zo stoer te vloeken, nergens voor nodig hoor.
3500 netto verdienen en blowen kan hoor.![]()
Het is gewoon een kwestie van maat houden of weten wanneer je kan blowen of niet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]ja mag jij mij uitleggen hoe en waar?
een oud collega van me rookte er ook 2 tot 4 per dag.. nou daar kwam geen donder meer uit!
en natuurlijk zijn er mensen die het wel kunnen....
maar ik heb het over het gros.
144 op de totale blowende populatie is statistisch gezien best okee.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]ja mag jij mij uitleggen hoe en waar?
een oud collega van me rookte er ook 2 tot 4 per dag.. nou daar kwam geen donder meer uit!
en natuurlijk zijn er mensen die het wel kunnen....
maar ik heb het over het gros.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
144 op de totale blowende populatie is statistisch gezien best okee.
Overigens bemerk ik hier enige behoefte aan een vredesstick
Pass it on the lefthand side mr Custer - oewoewoewoewoe!quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gast wat weet je van mijn leven of mijn werk?
dat ik tussen mijn werk door kan fokken zegt niets over mijn functie....
met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid verdien ik een stuk meer dan jij als je al klaar bent met je opleiding : "Applicatie Ontwikkelaar $$$"Wat weet jij dan van mijn leven, of het slecht gaat of niet omdat ik blow?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oke oke nuff said
Helemaal niks.
En slim ben je ook al niet als je zielig meteen naar foto's gaat lopen zoeken, waarom denk je dat ik zo'n foto heb gemaakt..
To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I
went to the circus and a clown killed my dad.
Ik blow bijna altijd alleen. Als ik gezellig moet gaan doen dan rook ik niet. Tenzij er voetballen op staat.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:42 schreef n8n het volgende:
Van de week mijn vriendin zo ver gekregen dat ze gelooft dat ik recreatief gebruik en dat zoiets voor mij inhoud dat een jointje opsteken (met anderen) net iets is als het nuttigen van een biertje (of 3) op een terrasje. Ben thuis ook heel vrij opgevoed als het om zulke middelen ging, mijn ouders stelden rond mijn 15e zelf(s) voor om een keer samen thuis een space-cakeje te nuttigen. Dit was in de tijd dat ze nog niet wisten dat ik rookte, en ik zelf nog niet blowde. Heb het later dat jaar met oud en nieuw gedaan en dat ging niet helemaal goed maar heb er wel van geleerd. Sinds dien smoke ik 1 keer per maand tot 1 keer per week, gewoon 'erbij' tijdens het chillen. Ben nu al een aantal jaar op kamers en had het toevallig laatst met ma over dat cakeje waar het nooit van gekomen was en ze vond het nog steeds een goed idee![]()
Maar goed ik zou dus uit gaan en ik ging volgens mn vriendin al met wat 'louche' figuren en toen kwam ze opeens op mijn wietgebruik terwijl ik er altijd op let. Ben blij dat ze me nu mijn gang laat gaan nu ik dus uit ben geweest en ik er zo positief over was plus het verhaal hierboven. Bij haar thuis is er dan ook helemaal geen open sfeer, bijna niks is daar bespreekbaar. Ook op school niet blijkbaar en dat vind ik best een kwalijke zaak, dat het maar in de doofpot wordt gestopt (als stil protest dat het gedoogd wordt ofzo).
* n8n Checkt of het verhaal nog enigszins te volgen is, ook met het oog op de doelgroep
Anyways ik zorg dus ook wel dat mijn verdere leven er niet door beïnvloed wordt en blow ook nooit alleen, het is gewoon relax.
ik zeg niets over jou leven... ik druk je alleen met de neus op de feiten dat ik het meer gemaakt heb dan jij....quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:42 schreef Birra het volgende:
[..]
Wat weet jij dan van mijn leven, of het slecht gaat of niet omdat ik blow?
Helemaal niks.
En slim ben je ook al niet als je zielig meteen naar foto's gaat lopen zoeken, waarom denk je dat ik zo'n foto heb gemaakt..
Ja, want ik ben ook al klaar met studeren!quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zeg niets over jou leven... ik druk je alleen met de neus op de feiten dat ik het meer gemaakt heb dan jij....
en die foto... nuff said...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |