Dan welquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja, met 'junk' bedoel ik natuurlijk de recreatieve gebruiker.
[ afbeelding ]
Dat is een junk.
Jij hebt geen recht van spreken als je geen zuen/jonko/wierie/claxons/toeters/assie/hasj smoked, nuff saidquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:57 schreef Syb.ren het volgende:
Opzich niets op tegen hoor, ik doe het niet, maar ajb, noem het gewoon Joint ipv dat Jonko enzo
Dit.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
van je 16de tot je 20ste wel ja.. daarna moet je echt volwassen worden
Wat Barra zegt inderdaad.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Volgens mij gewoon het kartonnetje van een pakkie peukenquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:09 schreef Paramnesia het volgende:
Wat een flexe tip trouwens op het plaatje.
Gelukkig ben ik 19quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Bij gebrek aan beterquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:11 schreef wobble het volgende:
Volgens mij gewoon het kartonnetje van een pakkie peuken
bij de gemiddelde shop kan je gewoon tipboekjes kopen met kleuren geuren en afbeeldingenquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik 19.
[..]
Bij gebrek aan beter. Nee, is volgens mij een gewoon tipje. Er zijn echt verschillende soorten en maten tip kwam ik laatst achter! Verschillende kleuren enzo, met afscheurrandje, in kokervorm..
.
Wat is er mis met een jointje na je 20ste?quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en dan overstappen naar de vim. Lekker met je neus erin hangen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:57 schreef Syb.ren het volgende:
Opzich niets op tegen hoor, ik doe het niet wel, maar ajb, noem het gewoon Joint ipv dat Jonko enzo
een jointje na je 20ste kan in principe wel... maar shit... vaak zijn de mensen die na hun jeugd nog blowen de kansloze mensen die in het verleden blijven leven...quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:19 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat is er mis met een jointje na je 20ste?
Je klem zuipen mag dan zeker wel na je 20ste?
Volwassen? Hoe ouder ik word hoe meer me opvalt hoe infantiel die zogenaamde volwassenen zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |