bitches booze'n drugs?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:37 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb 1 kankerlijpe avond gehad gisteren
Vjezze partei dus, was er een bong present?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:22 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Lica, assi en er waren wel meids maar dak ging er af. Rauwe rellings
Nee, ze hadden een DJ iedereen was naar de klote van drank en laminaat was een schaatsbaan gewordenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vjezze partei dus, was er een bong present?
Yeah, goed feestjequote:
Omdat het al 1 uur geweest is, en omdat Jumi.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
En bij haar doe je dat plaatje niet.
Is de kangaroohopper ook zo'n zuiplap?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Yeah, goed feestjeBeetje brak wel.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat het al 1 uur geweest is, en omdat Jumi.
Whehe, ja! Hij drinkt echt nonstop whiskey, maar hij wordt gewoon niet wastedquote:[..]
Is de kangaroohopper ook zo'n zuiplap?
...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat het al 1 uur geweest is, en omdat Jumi.
Grapje tochquote:
Chillquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:25 schreef Juminelle het volgende:
Whehe, ja! Hij drinkt echt nonstop whiskey, maar hij wordt gewoon niet wastedChill wel.
ze heeft net een scheet gelatenquote:
nee zo Het weekendse topic der Chicks en Alpacasquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:08 schreef Gridlok het volgende:
Het weekendse topic der Chicks en Alpacas
topics vernielen doe je zo.
quote:
Ja he, niemand wil oostblok sletten in zijn/haar topiek.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:33 schreef wise het volgende:
[..]
nee zo Het weekendse topic der Chicks en Alpacas
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja he, niemand wil oostblok sletten in zijn/haar topiek.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:22 schreef Arcadia het volgende:
Kan iemand mij een spoedcursus slechte humor geven? Want volgens mij begrijp ik de grap niet.goeien garp Arcadia goeien garpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
gvd, wou ik postenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
HOLY SHIT EEN BLAC&DECKER MULTITOOL BOX!!
quote:
Secundaire geslachtskenmerken mogen niet, dus als ze die nog niet hebben is het veiligquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:45 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet hoeveel naakt is toegestaan, dus ik heb maar een bikini getekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |