Oh komt goed uit hoor. Wist niet dat ik de laatste was, want zat net op m'n mobiel te fokkenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:44 schreef DonRaja het volgende:
Oh damn, ik dacht dat ik de vorige sloot...
Excuses aan the first lady of VBL
Daar ben ik al een tijd niet geweest, is wel vroeg in het seizoen dus zal niet zo enorm druk zijn hoop ik voor jequote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:55 schreef DonRaja het volgende:
Morgen naar de Efteling met 6 kids, dat is de prijs die ik moet betalen om zondag naar Feyenoord te mogen gaan.
Nou... vakantie hequote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ben ik al een tijd niet geweest, is wel vroeg in het seizoen dus zal niet zo enorm druk zijn hoop ik voor je
Iddquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:13 schreef Tarado het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel in de rij staan
Het zijn nog maar kleine kids, de oudste is 7. Ik ga ze afschepen met het sprookjesbos.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:13 schreef Tarado het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel in de rij staan
ik moet tot Zondag op mijn broertje passenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:55 schreef DonRaja het volgende:
Morgen naar de Efteling met 6 kids, dat is de prijs die ik moet betalen om zondag naar Feyenoord te mogen gaan.
Het feit dat je met deze TT een link legt naar Van Dik Hout zegt veel over jouzelf...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Van Dik hout ontiegelijke bagger muziek wat is deze!
Mijn broer'tje' is 30... daar hoef ik gelukkig niet op te passen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik moet tot Zondag op mijn broertje passen
Ik voel me beledigdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het feit dat je met deze TT een link legt naar Van Dik Hout zegt veel over jouzelf...
Dat heb je met je moeder afgesproken, voor wat hoort wat?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik moet tot Zondag op mijn broertje passen
Ja het kind is 13.. kan niets in huis man en heel de dag die Disney XD en die Nickelodeon troep.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb je met je moeder afgesproken, voor wat hoort wat?
Is 'ie daar niet iets te oud voor al?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja het kind is 13.. kan niets in huis man en heel de dag die Disney XD en die Nickelodeon troep.
Met 13 nog? Mijn kids kijken daar naar en dat zijn kleuters...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja het kind is 13.. kan niets in huis man en heel de dag die Disney XD en die Nickelodeon troep.
quote:
Ik weet niet die Amerikaanse series waar ze een Nederlands stemmetje onderplakken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met 13 nog? Mijn kids kijken daar naar en dat zijn kleuters...
Oh ok, nee mijn kids kijken naar een nickelodeon waar Dora en 1 of ander varken op voorbijkomt...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik weet niet die Amerikaanse series waar ze een Nederlands stemmetje onderplakken.
Madame paon is van fok en niet nickelodeonquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ok, nee mijn kids kijken naar een nickelodeon waar Dora en 1 of ander varken op voorbijkomt...
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Madame paon is van fok en niet nickelodeon
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Madame paon is van fok en niet nickelodeon
Dat zou ik ook hebben gezegd...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft ie gister onbewust bij mij ook gedaan ik noem zijn naam en zo een dm vrouwtje helemaal flippen.
Kut pubers zet ik dit op Krijg ik te horen zet eens wat leuks op no respect die kinders.
Mensen die zich beperken tot de weekenden om te drinkenquote:
Mensen die zich beperken tot de kroeg om te drinkenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mensen die zich beperken tot de weekenden om te drinken
Spaanse latin muziek hoe kan je dat nou haatenquote:
Goed idee. Even een glaasje water pakken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen die zich beperken tot de kroeg om te drinken
Dit is zigeunermuziek, niet het type latin dat ik wel eens luister.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Spaanse latin muziek hoe kan je dat nou haaten
Hoe frustrerend ik zoek al 2 dagen naar een Italiaans nummerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit is zigeunermuziek, niet het type latin dat ik wel eens luister.
Maar ieder zijn smaak.
Zou hij die echt bedoelen?quote:
Dat jij de Eriksen discussie nog aangaatquote:
Gewoon doen ambtenaren zijn immers ook al om 15:00 klaar op een vrijdag.quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat jij de Eriksen discussie nog aangaat
Het is een loop die de Ajax reeks gemiddeld 4 pagina's per topic opvult met ALTIJD de zelfde "deelnemers" al mis ik Guidetti welquote:
Misschien handig om een apart topic aan te maken? Ben je er in die reeks vanaf.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is een loop die de Ajax reeks gemiddeld 4 pagina's van een topic opvult met ALTIJD de zelfde "deelnemers" al mis ik Guidetti wel![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is een loop die de Ajax reeks gemiddeld 4 pagina's per topic opvult met ALTIJD de zelfde "deelnemers" al mis ik Guidetti De_Kromme wel![]()
Jojoortje !quote:
Zou wel een geniale troll zijn. Gewoon alle voetbal reeksen uit de tent te lokken met 2 totaal verschillende persoonlijkheden als 1 persoonquote:
Drie persoonlijkheden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou wel een geniale troll zijn. Gewoon alle voetbal reeksen uit de tent te lokken met 2 totaal verschillende persoonlijkheden als 1 persoon
Serieus: sinds de ban van De_Kromme is Guidetti niet meet gespot in het Feyenoord-topic.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou wel een geniale troll zijn. Gewoon alle voetbal reeksen uit de tent te lokken met 2 totaal verschillende persoonlijkheden als 1 persoon
Hij heeft ook nog wat vrouwelijke kloons waarmee hij Facebook en ander voor hem interessant materiaal probeert te bemachtigen.quote:
Je bent toch geen homo manquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Living La Vida Loca , ! Living La Vida Loca
Ja ja en dan afgeven op Jojoortje haar link.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Living La Vida Loca , ! Living La Vida Loca
quote:
Soms vraag ik me echt af of je wel helemaal spoortquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik moet mijn spaans ophalen man of mij Italiaans.
Dat Ricky Martin nummer is inderdaad heel Spaansquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zoek aandacht van een vrouwtje maar ze is koudquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af of je wel helemaal spoort
Dumpen in de zee dan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zoek aandacht van een vrouwtje maar ze is koud
Dan maar iets Ijslands oefenen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zoek aandacht van een vrouwtje maar ze is koud
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor onze Georgina fan die zich naar het nummer heeft genoemd
Ga snel uit de 'interesting for you' cyclus van Youtube weg Mikey, je bent nog maar een paar kliks weg van Gerard Joling - ticket to the tropics...quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ga snel uit de 'interesting for you' cyclus van Youtube weg Mikey, je bent nog maar een paar kliks weg van Gerard Joling - ticket to the tropics...
Je moet het ook zien als een bank zo als je thuis zit tip voor als je in een drukke trein zit neem een playboy mee en sla die open bij elk station waar er mensen bij zouden kunnen komen zitten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:47 schreef Caland het volgende:
Wat zitten de stoelen in die dubbeldekkertreinen toch altijd enorm vertyft zeg.
Ik ken de S2 niet, maar met de Note lijkt het net alsof je een tabletpc tegen je oor hebt tijdens het bellen...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:54 schreef Stokstaart het volgende:
Galaxy Note of Galaxy S2 halen hmmmmmm
Jezus.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn record is 30 uur slapen na 2 nachten wakker en XTC
Chemische zooi eruit zwetenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:17 schreef Monopoly het volgende:
Ja, van die halve doorlig plekkenBen toen gelijk maar gaan hardlopen en sporten om een beetje moeheid te krijgen weer
Doe dan de eckte:quote:
Mijne 56 uur wakker en daarna 8 uur slapen gewoon weer. Half 3 in de nacht opgestaan.... Alleen moeheid komt de dagen daarna keihard terugquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:17 schreef Monopoly het volgende:
Ja, van die halve doorlig plekkenBen toen gelijk maar gaan hardlopen en sporten om een beetje moeheid te krijgen weer
Als ik zweet ruik je een wiet walmquote:
2 dagen wakker:quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Mijn record is 4 dagen wakker wegens loveparade, daarna wel 30uur geslapen
Best netjes zonder dopequote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
2 dagen wakker:
Vrijdag college, vandaaruit direct op stap, zaterdagochtend thuis douchen en door naar het werk, vandaar door op stap, zondagochtend voetbal, 's avonds thuis en direct door naar 'zondagnacht'studentenfeest, maandag bed ipv college. Niet zo heel impressive, maar wel zonder drugs.
sowiesoquote:
Ik werkte toen in een kledingzaak, iedereen die mij rond 14.00/15.00 uur aansprak kon een hoek verwachten. Ik ben toen wijselijk het magazijn gaan opruimen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Best netjes zonder dope
[..]
sowieso
Alleen joheretje is wel oke
Heb dat werk ook best een tijdje gedaan. Standaard als iemand een flinke kater had ergens op de eerste stellage een paar dozen tegen elkaar aanschuiven en een paar uur ertussen gaan liggen op van dat bubbeltjesplastic. Was wel mooi, collega's die elkaar ook nooit naaiden daarmee.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb een keer in het magazijn van mijn werk geslapen omdat ik was wezen stappen in Amsterdam de nacht ervoor
Ze hebben mij serieus gezegt niet met een Feyenoord shirt in de stad te gaan zitten tijdens de wedstrijd wat doen ze zelf dan sukkels.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Best netjes zonder dope
[..]
sowieso
Alleen joheretje is wel oke
Dit dusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb dat werk ook best een tijdje gedaan. Standaard als iemand een flinke kater had ergens op de eerste stellage een paar dozen tegen elkaar aanschuiven en een paar uur ertussen gaan liggen op van dat bubbeltjesplastic. Was wel mooi, collega's die elkaar ook nooit naaiden daarmee.
Gewoon doenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze hebben mij serieus gezegt niet met een Feyenoord shirt in de stad te gaan zitten tijdens de wedstrijd wat doen ze zelf dan sukkels.
Waarom zou je dat dan ook doen? Beetje kansloos.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze hebben mij serieus gezegt niet met een Feyenoord shirt in de stad te gaan zitten tijdens de wedstrijd wat doen ze zelf dan sukkels.
Ik mag toch gezellig met een jointje er bij voetbal kijken?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je dat dan ook doen? Beetje kansloos.
Van mij mag je hoor. Moet je er alleen ook niet raar van staan op te kijken als je net de verkeerde tegenkomt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik mag toch gezellig met een jointje er bij voetbal kijken?
Kijk je moet niet in Amsterdam of Rotterdam zo iets doen dat kan niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor. Moet je er alleen ook niet raar van staan op te kijken als je net de verkeerde tegenkomt.
Dit dusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk je moet niet in Amsterdam of Rotterdam zo iets doen dat kan niet.
Maar Twente heeft daar niets mee te maken die willen er gewoon bij horen.
Ja, ik zeg toch tot je de verkeerde tegenkomt. Er bestaat ook best een grote kans dat ik in een Feyenoord-trainingspak een middagje door de Amsterdamse binnenstad kan wandelen hoor. Ik moet alleen niet miepen als ik dan wel een keer wat ketsen krijg.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk je moet niet in Amsterdam of Rotterdam zo iets doen dat kan niet.
Maar Twente heeft daar niets mee te maken die willen er gewoon bij horen.
Toen ze om plek 11 speelde wel nu,hebben ze allemaal een Twente petje op.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus
En er wonen volgens mij zat ajacieden en feyenoorders in Enschede
Zelfde in Zaanstad, altijd iedereen Ajax en nu zie je alleen maar Azquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen ze om plek 11 speelde wel nu,hebben ze allemaal een Twente petje op.
Toen Co Adriaanse met ze ging presteren zeker.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zelfde in Zaanstad, altijd iedereen Ajax en nu zie je alleen maar Az
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:01 schreef GGMM het volgende:
Ik vind Steve McClaren helemaal niet zo'n baas eigenlijk.
Zou je denken.quote:En successupporters valt wel mee toch?
Nee echt niet zo veranderd hier in 3 jaar tijd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:01 schreef GGMM het volgende:
En successupporters valt wel mee toch?
Wat maakt hem zo'n ontzettende baas dan?quote:
Geen haat, prachtige club man.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is al die haat op Twente? Zijn we een topclub?
Dat is AZ alquote:
quote:
Ze moeten eens minder arrogant en normaal reageren als er eens iemand in die stad loopt met een echt voetbal shirt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is al die haat op Twente? Zijn we een topclub?
Vroegah kon er niet meer in het stadion, nu welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
In 5 jaar tijd van 15.000 naar 30.000 toeschouwers ofzo?
Vreselijk irritante vent. Met zijn flauwe oneliners.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:01 schreef GGMM het volgende:
En successupporters valt wel mee toch?
Ja, dat is natuurlijk geen argument. Die 30.000 had je vroeger nooit gehaald.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vroegah kon er niet meer in het stadion, nu wel
Twente is ook al een paar jaar stabiel bovenin aan het meedraaienquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ mag dat. Die presteren al tijden goed. 2007/08 was een dipje. Maarja.
Mja, komt dat alleen door het kampioenschap?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
In 5 jaar tijd van 15.000 naar 30.000 toeschouwers ofzo?
Welke andere grijze middenmoter had in de jaren '90 een stadion met 30k zitplaatsen volgekregen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk geen argument. Die 30.000 had je vroeger nooit gehaald.
Bij Feyenoord is het ondanks de laatste 5 jaar onveranderd hoor. Uitvak standaard vol, Kuip altijd zo goed als.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, komt dat alleen door het kampioenschap?
Sowieso een beetje makkelijk altijd, als Feijenoord nog nooit een prijs had gewonnen was het nu Sparta, zelfde geld voor elke topclub. Succes en prijzen trekken altijd supporters.
Ja, precies. Dat is mijn punt toch ook. Successupporters.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Welke andere grijze middenmoter had in de jaren '90 een stadion met 30k zitplaatsen volgekregen?
Maar Feyenoord begon ook als een gewone club. Dus die hebben ook flink wat successupporters gehadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is het ondanks de laatste 5 jaar onveranderd hoor. Uitvak standaard vol, Kuip altijd zo goed als.
Schijnen dit seizoen toch 3000 mensen meer te komen. Maar ik snap je punt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is het ondanks de laatste 5 jaar onveranderd hoor. Uitvak standaard vol, Kuip altijd zo goed als.
Heb dat ooit ook een gast zien doen. In een zwart-groen Feyenoord-trainingspak liep hij met z'n vriendin door een drukke winkelstraat in Amsterdam.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch tot je de verkeerde tegenkomt. Er bestaat ook best een grote kans dat ik in een Feyenoord-trainingspak een middagje door de Amsterdamse binnenstad kan wandelen hoor. Ik moet alleen niet miepen als ik dan wel een keer wat ketsen krijg.
Laat ze dat nog 4 jaar volhouden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twente is ook al een paar jaar stabiel bovenin aan het meedraaien
Weet ik, respect daarvoor. Maar die fans hebben hun clubvoorkeur uiteindelijk ook allemaal geërfd van iemand die supporter is geworden vanwege het succes. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar 95% van de fans komen voort uit prijzen en succesen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier op CS zie je ook regelmatig gasten in een Ajax-shirt. Veelal niet Nederlands sprekende negers.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb dat ooit ook een gast zien doen. In een zwart-groen Feyenoord-trainingspak liep hij met z'n vriendin door een drukke winkelstraat in Amsterdam.
Bij Ajax misschien wel, ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, respect daarvoor. Maar die fans hebben hun clubvoorkeur uiteindelijk ook allemaal geërfd van iemand die supporter is geworden vanwege het succes. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar 95% van de fans komen voort uit prijzen en succesen.
Dat vind ik onzinquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, respect daarvoor. Maar die fans hebben hun clubvoorkeur uiteindelijk ook allemaal geërfd van iemand die supporter is geworden vanwege het succes. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar 95% van de fans komen voort uit prijzen en succesen.
Bij de opening van het Diekman stadion had Twente iets van 27.000 zitplaatsen, en de tent zat vol. Daarna moest er door regels zoveel worden aangepast dat er nog maar 13.500 plaatsen over waren, dus lul nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat is mijn punt toch ook. Successupporters.
Welke successen en welke prijzen dan? Serieus: Bij Feyenoord werkt dat anders. Daar kom je omdat de club familie is. En die laten je niet stikken in slechte tijden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dealquote:
Hoe je het went of keert, dat geldt voor elke club.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat is mijn punt toch ook. Successupporters.
Ook die 13.500 waren lang niet altijd uitverkocht. Alleen bij wedstrijden tegen Feyenoord zat het wel redelijk vol. Overige wedstrijden gewoon een mannetje of 7.000quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bij de opening van het Diekman stadion had Twente iets van 27.000 zitplaatsen, en de tent zat vol. Daarna moest er door regels zoveel worden aangepast dat er nog maar 13.500 plaatsen over waren, dus lul niet
Dit. Waarom zou iemand van na de successen uit het Happeltijdperk Feyenoordsupporter worden? Je moet zo lang wachten op een prijs, dat je bijna automatisch beland in zinnen als: 'Weet je nog toen we de uefacup wonnen...' Feyenoorder ben je echt niet vanwege de successen...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Welke successen en welke prijzen dan? Serieus: Bij Feyenoord werkt dat anders. Daar kom je omdat de club familie is. En die laten je niet stikken in slechte tijden.
Daarom. Wat een flauwekul zeg, 95% is supporter vanwege successen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit. Waarom zou iemand van na de successen uit het Happeltijdperk Feyenoordsupporter worden? Je moet zo lang wachten op een prijs, dat je bijna automatisch beland in zinnen als: 'Weet je nog toen we de uefacup wonnen...' Feyenoorder ben je echt niet vanwege de successen...
Klopt helemaal. Feijenoord heeft absoluut de trouwste supporters van de eredivisie.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit. Waarom zou iemand van na de successen uit het Happeltijdperk Feyenoordsupporter worden? Je moet zo lang wachten op een prijs, dat je bijna automatisch beland in zinnen als: 'Weet je nog toen we de uefacup wonnen...' Feyenoorder ben je echt niet vanwege de successen...
En soms juicht ze voor PSVquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jojoortje was toch ook voor Ajax en nu Twente
Ze was zelfs voor PSV.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jojoortje was toch ook voor Ajax en nu Twente
Wat jij wil.quote:
Ja, want iedereen weet dat BMI die heeft.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Feit is wel dat Ajax gemiddeld meer supporters trekt. Al vind ik die 'wie heeft de langste piemel'-discussie verder niet zo boeiend.
Qua kaartverkoop wel. Qua mensen die daadwerkelijk gaan niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Feit is wel dat Ajax gemiddeld meer supporters trekt.
True datquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:31 schreef GGMM het volgende:
. Al vind ik die 'wie heeft de langste piemel'-discussie verder niet zo boeiend.
Dat was deze ook niet maar dat wordt snel vergeten en gecounterd met JA mAAR DE ARENA.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar je gaat mij niet wijsmaken dat De Kuip elke keer volzit als Feyenoord jaar in jaar uit tegen degradatie vecht, hoe trouw de supporters ook mogen zijn
Suurbier.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, want iedereen weet dat BMI die heeft.
Jullie bezoekersaantallen worden niet gekoppeld aan feitelijke bezoekers, maar aan aantallen verkochte SCC. Dus logisch dat het elke week "vol" zit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was deze ook niet maar dat wordt snel vergeten en gecounterd met JA mAAR DE ARENA.
Nee alsjeblieft niet weer ik heb net al de Eriksen discussie voor de 10000ste keer gevoerd op dit forum alleenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie bezoekersaantallen worden niet gekoppeld aan feitelijke bezoekers, maar aan aantallen verkochte SCC. Dus logisch dat het elke week "vol" zit.
True.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie bezoekersaantallen worden niet gekoppeld aan feitelijke bezoekers, maar aan aantallen verkochte SCC. Dus logisch dat het elke week "vol" zit.
Jij faalt ook gewoon in uitleggen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet weer ik heb net al de Eriksen discussie voor de 10000ste keer gevoerd op dit forum alleen
Nee volgende week. Samen met Steven. Gaan we haar neukenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is Stok met Madame aan het daten nu?
nee mensen falen met inzien dat ik over het algemeen gewoon gelijk heb. Een heel vervelend Rotterdams trekje vind ik dat.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij faalt ook gewoon in uitleggen.
DPquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee volgende week. Samen met Steven. Gaan we haar neuken
Wat is dat nou met die Eriksen... Volgens mij is hij niet zo goed als hij denkt dat hij is. (dat was het ene kamp toch?)quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet weer ik heb net al de Eriksen discussie voor de 10000ste keer gevoerd op dit forum alleen
Arrogantie noemen we dat in Rotterdam. Ook nog eens behoorlijk misplaatst in jouw geval.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
nee mensen falen met inzien dat ik over het algemeen gewoon gelijk heb. Een heel vervelend Rotterdams trekje vind ik dat.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij al eerder genoemd, maar vanavond geen voetbal
Gaan we even voorspellen?
Feyenoord - Grunn
Ja hoor... edit maar zo dat de klap nog harder aankomt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Arrogantie noemen we dat in Rotterdam. Ook nog eens behoorlijk misplaatst in jouw geval.
Zaterdag:
ADO Den Haag SC Heerenveen (1)
RKC Waalwijk - Excelsior (1)
VVV Venlo - NAC (2)
AZ - Heracles (1)
Zondag
Vitesse - De GRaafschap (1)
Ajax - Roda JC (1)
Feyenoord - Grunn (1)
Utreg - NEC (2)
PSV - Twente << hoop ik natuurlijk(1)
Zaterdag:
ADO Den Haag SC Heerenveen
RKC Waalwijk - Excelsior
VVV Venlo - NAC
AZ - Heracles
Zondag
Vitesse - De Graafschap
Ajax - Roda JC
Feyenoord - Grunn
Utreg - NEC
PSV - Twente
Nuanceer het alleen even zodat je niet direct weer een woedeaanval krijgt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoor... edit maar zo dat de klap nog harder aankomt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, want iedereen weet dat BMI die heeft.
Dat kan ja.quote:
Ja logisch, je wilt niet roeren in het kwakje van een andere vent.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat kan ja.
Maar ik ga liever eerst dat Steven gewoon wacht op de gang
Idd. Altijd zorgen dat je de eerste bent.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat kan ja.
Gast, ze wil met mij afspreken en jij mocht meequote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat kan ja.
Nemen ze daarom niet juist Madame? Al die kwabben kan het ook prima tussen hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja logisch, je wilt niet roeren in het kwakje van een andere vent.
Maar even serieus. Jullie gaan afspreken met een foxy Fokster?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast, ze wil met mij afspreken en jij mocht mee
Dat vind hij ook prima maar hij wil wel eerstquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
madame paonquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar even serieus. Jullie gaan afspreken met een foxy Fokster?
Das waar, je kan em gewoon ergens inprikkenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nemen ze daarom niet juist Madame? Al die kwabben kan het ook prima tussen hoor.
Heren, heren het is nog geen bedtijd voor 422. Graag gecensureerd tot na het jeugdjournaalquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nemen ze daarom niet juist Madame? Al die kwabben kan het ook prima tussen hoor.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heren, heren het is nog geen bedtijd voor 422. Graag gecensureerd tot na het jeugdjournaal
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heren, heren het is nog geen bedtijd voor 422. Graag gecensureerd tot na het jeugdjournaal
Oeps, ja idd! Wat hebben jullie gegeten of gaan jullie eten?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga snert eten denk ik, tijdje al niet gehadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oeps, ja idd! Wat hebben jullie gegeten of gaan jullie eten?
Stampot snijbonen met spekjes heb ik hier.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daar als klein knaapje beter niet naar toe gaan...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voel me gepest. Ik ga naar Peter van der Vorst toe
Jawel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daar als klein knaapje beter niet naar toe gaan...
Dit gaat zo ontzettend cliché klinken, maar ik eet het echt niet vaak... ik ga vandaag roti eten...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
oh je was er gisteren niet natuurlijk, dan heb je de pics ook gemistquote:
Nog geen idee. Heb nog 4 vissticks liggen, maar ga voor iets anders denk ik. Nog suggesties?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tegen mij zei ze hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit gaat zo ontzettend cliché klinken, maar ik eet het echt niet vaak... ik ga vandaag roti eten...
rotiquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit gaat zo ontzettend cliché klinken, maar ik eet het echt niet vaak... ik ga vandaag roti eten...
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
straks played ze onsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tegen mij zei ze hetzelfde.
Gelukkig is er genoeg vlees voor allebei.
Patatje halen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog geen idee. Heb nog 4 vissticks liggen, maar ga voor iets anders denk ik. Nog suggesties?
Eet eens iets fatsoenlijks?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog geen idee. Heb nog 4 vissticks liggen, maar ga voor iets anders denk ik. Nog suggesties?
nee manquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
Fotoboek van User
Ze komt uit '91. Zijn jullie niet een beetje te oud voor zo'n meisje?
Hehe, van de oude of de nieuwe kapitein?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze is wat aan de oude kant ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
Fotoboek van User
Die bewaar ik voor zondag.quote:
Gast, loop niet zo hatelijk te doen. Ik eet vrijwel altijd fatsoenlijk in tegenstelling tot jij met je stokbroodjes filet.quote:
en dat is dan alsnog met ghb hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze is wat aan de oude kant ja.
16 is de norm als steven en ik op hoerenjacht gaan.
Is toch legaal?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
Fotoboek van User
alles wat ik doe is legaalquote:
we zijn niet te oud, en dat 1e zou ook nog kunnenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ze komt niet uit '91. Ze is 58 jaar oud.
of
Nee, we zijn niet te oud voor zo'n meisje.
?
Je zou eens terug moeten lezen. Over die leeftijd wordt getwijfeld en wat was Jojoretje gemeenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
Fotoboek van User
johoretje was een bazin gisterenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zou eens terug moeten lezen. Over die leeftijd wordt getwijfeld en wat was Jojoretje gemeen
Lees ander elke keer snacks dit snacks dat.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die bewaar ik voor zondag.
[..]
Gast, loop niet zo hatelijk te doen. Ik eet vrijwel altijd fatsoenlijk in tegenstelling tot jij met je stokbroodjes filet.Ik weet alleen niet wat ik vandaag zal eten.
Ja Jojoortje was heel gemeenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zou eens terug moeten lezen. Over die leeftijd wordt getwijfeld en wat was Jojoretje gemeen
Gaat veel te hard man tegenwoordig. Kan elke dag wel 1,5 topic gaan teruglezen in een SC waar voornamelijk onzin voorbij komt, maar dan ben ik veel tijd kwijt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Caland en al zijn vorige kut accountsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja Jojoortje was heel gemeenHeb me wel rot gelachen gister. Steven die allerlei bazentopics terugvind
Ja, ik heb dat topic waar het in staat onder mijn bookmarksquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:58 schreef GGMM het volgende:
En iedereen heeft de spytool inmiddels ontdekt.
Ja met als grote verassing dat Happel uit Amersfoort komtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:58 schreef GGMM het volgende:
Dat was me ook een actie ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lees ander elke keer snacks dit snacks dat.
En als je al iets gezonds maakt pleur je de ovenschaal op de grond.
Link naar foto's?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:58 schreef Stokstaart het volgende:
Die Monkyyy is trouwens ook best lekker stevenIs wel wat voor Morph die valt op blondjes
Exact. Iedereen weet nu ook dat Happel in Amersfoort woont.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:58 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de tool zelf in m'n custom menu gezet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat topic waar het in staat onder mijn bookmarks
Heb je nog wat uit Radio49 gepolst?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:58 schreef Stokstaart het volgende:
Die Monkyyy is trouwens ook best lekker stevenIs wel wat voor Morph die valt op blondjes
Die zijn nepquote:
Dat heeft hij zelf in de SC gezegd, ik benadrukte het alleen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Exact. Iedereen weet nu ook dat Happel in Amersfoort woont.
ja maar door de spytool kan iedereen het terugvinden nuquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft hij zelf in de SC gezegd, ik benadrukte het alleen.
Ik dacht altijd dat HMF vroeger Kopbal was, blijkt het Caland te zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Caland en al zijn vorige kut accounts
quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die zijn nep
Zelf is het een halve chinees
Caland was echt een grote kut user iddquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat HMF vroeger Kopbal was, blijkt het Caland te zijn.
Die is nep manquote:
Nee daar kom ik beter niet meer. Mensen irriteren me en ik irriteer mensen alleen maarquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog wat uit Radio49 gepolst?
Stouterdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee daar kom ik beter niet meer. Mensen irriteren me en ik irriteer mensen alleen maar
Die neppe is toch weer een andere chick? Die pokerbabe is niet dezelfde als dit?quote:
nee, ik heb haar fb gezien tochquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die neppe is toch weer een andere chick? Die pokerbabe is niet dezelfde als dit?
Laatste keer kreeg ik een ban van smeganus dus laat maar. Topic is toch zo goed als dood als je de statistieken bekijktquote:
Je lult , ze zegt dat ze geen fb heeft. Maar laat maar een keer zien, via dm dan welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee, ik heb haar fb gezien toch
HEt is een halve chinees, serieus
Er komen nu ook alleen maar downies daar die wel eens vragen: wie ben jiiiiij?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee daar kom ik beter niet meer. Mensen irriteren me en ik irriteer mensen alleen maar
Was tijdje terug, drommeldaris wist hem en die had hem gestuurd naar mij, heb hem toen gezien samen met andere, ik zat gisteren nog te zoeken en ik bullshit je niet gapquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je lult , ze zegt dat ze geen fb heeft. Maar laat maar een keer zien, via dm dan wel
Plastic_zak is wel baas. Ging live hete pepers eten op de webcam wegens weddenschap bij iboodhuntquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:03 schreef GGMM het volgende:
ONZ-slowchats zijn voor mensen onder de 15 jaar.
Lul.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:03 schreef GGMM het volgende:
plastic zak is een sukkeltje 1e klasquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Plastic_zak is wel baas. Ging live hete pepers eten op de webcam wegens weddenschap bij iboodhunt
Gemiddelde leeftijd daar ligt aanzienlijk hoger als hier. Maar dat zou je niet zeggen soms.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:03 schreef GGMM het volgende:
Users Die Overal Worden Uitgekotstquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
plastic zak is een sukkeltje 1e klas
die smoofie heeft zijn plek wel helemaal gevonden in dat uwdowowooe ofzo
In VBL ligt de intelligentie hoger dan bij ONZ.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd daar ligt aanzienlijk hoger als hier. Maar dat zou je niet zeggen soms.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:03 schreef GGMM het volgende:
point proven.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Plastic_zak is wel baas. Ging live hete pepers eten op de webcam wegens weddenschap bij iboodhunt
Heerlijk hoe jij altijd woorden door elkaar haalt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw mening is dus bij deze buitengesloten.
?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heerlijk hoe jij altijd woorden door elkaar haalt.
Ik vind hem steeds schattiger worden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heerlijk hoe jij altijd woorden door elkaar haalt.
http://www.fok.nl/gm/spytool.php?van=&over=ajacied422&spy=2quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind hem steeds schattiger worden.
Een van de talenten van VBL. Over 3 tot 4 jaar is het een hele grote.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind hem steeds schattiger worden.
Kan ik jou adopteren?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw mening is dus bij deze buitengesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |