Lekker.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit gaat zo ontzettend cliché klinken, maar ik eet het echt niet vaak... ik ga vandaag roti eten...
rotiquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit gaat zo ontzettend cliché klinken, maar ik eet het echt niet vaak... ik ga vandaag roti eten...
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
straks played ze onsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tegen mij zei ze hetzelfde.
Gelukkig is er genoeg vlees voor allebei.
Patatje halen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog geen idee. Heb nog 4 vissticks liggen, maar ga voor iets anders denk ik. Nog suggesties?
Eet eens iets fatsoenlijks?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog geen idee. Heb nog 4 vissticks liggen, maar ga voor iets anders denk ik. Nog suggesties?
nee manquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
Fotoboek van User
Ze komt uit '91. Zijn jullie niet een beetje te oud voor zo'n meisje?
Hehe, van de oude of de nieuwe kapitein?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze is wat aan de oude kant ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
Fotoboek van User
Die bewaar ik voor zondag.quote:
Gast, loop niet zo hatelijk te doen. Ik eet vrijwel altijd fatsoenlijk in tegenstelling tot jij met je stokbroodjes filet.quote:
en dat is dan alsnog met ghb hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze is wat aan de oude kant ja.
16 is de norm als steven en ik op hoerenjacht gaan.
Is toch legaal?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
Fotoboek van User
alles wat ik doe is legaalquote:
we zijn niet te oud, en dat 1e zou ook nog kunnenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ze komt niet uit '91. Ze is 58 jaar oud.
of
Nee, we zijn niet te oud voor zo'n meisje.
?
Je zou eens terug moeten lezen. Over die leeftijd wordt getwijfeld en wat was Jojoretje gemeenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
Fotoboek van User
johoretje was een bazin gisterenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zou eens terug moeten lezen. Over die leeftijd wordt getwijfeld en wat was Jojoretje gemeen
Lees ander elke keer snacks dit snacks dat.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die bewaar ik voor zondag.
[..]
Gast, loop niet zo hatelijk te doen. Ik eet vrijwel altijd fatsoenlijk in tegenstelling tot jij met je stokbroodjes filet.Ik weet alleen niet wat ik vandaag zal eten.
Ja Jojoortje was heel gemeenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zou eens terug moeten lezen. Over die leeftijd wordt getwijfeld en wat was Jojoretje gemeen
Gaat veel te hard man tegenwoordig. Kan elke dag wel 1,5 topic gaan teruglezen in een SC waar voornamelijk onzin voorbij komt, maar dan ben ik veel tijd kwijt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |