Qua kaartverkoop wel. Qua mensen die daadwerkelijk gaan niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Feit is wel dat Ajax gemiddeld meer supporters trekt.
True datquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:31 schreef GGMM het volgende:
. Al vind ik die 'wie heeft de langste piemel'-discussie verder niet zo boeiend.
Dat was deze ook niet maar dat wordt snel vergeten en gecounterd met JA mAAR DE ARENA.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar je gaat mij niet wijsmaken dat De Kuip elke keer volzit als Feyenoord jaar in jaar uit tegen degradatie vecht, hoe trouw de supporters ook mogen zijn
Suurbier.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, want iedereen weet dat BMI die heeft.
Jullie bezoekersaantallen worden niet gekoppeld aan feitelijke bezoekers, maar aan aantallen verkochte SCC. Dus logisch dat het elke week "vol" zit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was deze ook niet maar dat wordt snel vergeten en gecounterd met JA mAAR DE ARENA.
Nee alsjeblieft niet weer ik heb net al de Eriksen discussie voor de 10000ste keer gevoerd op dit forum alleenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie bezoekersaantallen worden niet gekoppeld aan feitelijke bezoekers, maar aan aantallen verkochte SCC. Dus logisch dat het elke week "vol" zit.
True.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie bezoekersaantallen worden niet gekoppeld aan feitelijke bezoekers, maar aan aantallen verkochte SCC. Dus logisch dat het elke week "vol" zit.
Jij faalt ook gewoon in uitleggen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet weer ik heb net al de Eriksen discussie voor de 10000ste keer gevoerd op dit forum alleen
Nee volgende week. Samen met Steven. Gaan we haar neukenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is Stok met Madame aan het daten nu?
nee mensen falen met inzien dat ik over het algemeen gewoon gelijk heb. Een heel vervelend Rotterdams trekje vind ik dat.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij faalt ook gewoon in uitleggen.
DPquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee volgende week. Samen met Steven. Gaan we haar neuken
Wat is dat nou met die Eriksen... Volgens mij is hij niet zo goed als hij denkt dat hij is. (dat was het ene kamp toch?)quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet weer ik heb net al de Eriksen discussie voor de 10000ste keer gevoerd op dit forum alleen
Arrogantie noemen we dat in Rotterdam. Ook nog eens behoorlijk misplaatst in jouw geval.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
nee mensen falen met inzien dat ik over het algemeen gewoon gelijk heb. Een heel vervelend Rotterdams trekje vind ik dat.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij al eerder genoemd, maar vanavond geen voetbal
Gaan we even voorspellen?
Feyenoord - Grunn
Ja hoor... edit maar zo dat de klap nog harder aankomt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Arrogantie noemen we dat in Rotterdam. Ook nog eens behoorlijk misplaatst in jouw geval.
Zaterdag:
ADO Den Haag SC Heerenveen (1)
RKC Waalwijk - Excelsior (1)
VVV Venlo - NAC (2)
AZ - Heracles (1)
Zondag
Vitesse - De GRaafschap (1)
Ajax - Roda JC (1)
Feyenoord - Grunn (1)
Utreg - NEC (2)
PSV - Twente << hoop ik natuurlijk(1)
Zaterdag:
ADO Den Haag SC Heerenveen
RKC Waalwijk - Excelsior
VVV Venlo - NAC
AZ - Heracles
Zondag
Vitesse - De Graafschap
Ajax - Roda JC
Feyenoord - Grunn
Utreg - NEC
PSV - Twente
Nuanceer het alleen even zodat je niet direct weer een woedeaanval krijgt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoor... edit maar zo dat de klap nog harder aankomt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, want iedereen weet dat BMI die heeft.
Dat kan ja.quote:
Ja logisch, je wilt niet roeren in het kwakje van een andere vent.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat kan ja.
Maar ik ga liever eerst dat Steven gewoon wacht op de gang
Idd. Altijd zorgen dat je de eerste bent.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat kan ja.
Gast, ze wil met mij afspreken en jij mocht meequote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat kan ja.
Nemen ze daarom niet juist Madame? Al die kwabben kan het ook prima tussen hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja logisch, je wilt niet roeren in het kwakje van een andere vent.
Maar even serieus. Jullie gaan afspreken met een foxy Fokster?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast, ze wil met mij afspreken en jij mocht mee
Dat vind hij ook prima maar hij wil wel eerstquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
madame paonquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar even serieus. Jullie gaan afspreken met een foxy Fokster?
Das waar, je kan em gewoon ergens inprikkenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nemen ze daarom niet juist Madame? Al die kwabben kan het ook prima tussen hoor.
Heren, heren het is nog geen bedtijd voor 422. Graag gecensureerd tot na het jeugdjournaalquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nemen ze daarom niet juist Madame? Al die kwabben kan het ook prima tussen hoor.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heren, heren het is nog geen bedtijd voor 422. Graag gecensureerd tot na het jeugdjournaal
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heren, heren het is nog geen bedtijd voor 422. Graag gecensureerd tot na het jeugdjournaal
Oeps, ja idd! Wat hebben jullie gegeten of gaan jullie eten?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga snert eten denk ik, tijdje al niet gehadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oeps, ja idd! Wat hebben jullie gegeten of gaan jullie eten?
Stampot snijbonen met spekjes heb ik hier.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daar als klein knaapje beter niet naar toe gaan...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voel me gepest. Ik ga naar Peter van der Vorst toe
Jawel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daar als klein knaapje beter niet naar toe gaan...
Dit gaat zo ontzettend cliché klinken, maar ik eet het echt niet vaak... ik ga vandaag roti eten...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
oh je was er gisteren niet natuurlijk, dan heb je de pics ook gemistquote:
Nog geen idee. Heb nog 4 vissticks liggen, maar ga voor iets anders denk ik. Nog suggesties?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tegen mij zei ze hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |