Ja, precies. Dat is mijn punt toch ook. Successupporters.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Welke andere grijze middenmoter had in de jaren '90 een stadion met 30k zitplaatsen volgekregen?
Maar Feyenoord begon ook als een gewone club. Dus die hebben ook flink wat successupporters gehadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is het ondanks de laatste 5 jaar onveranderd hoor. Uitvak standaard vol, Kuip altijd zo goed als.
Schijnen dit seizoen toch 3000 mensen meer te komen. Maar ik snap je punt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is het ondanks de laatste 5 jaar onveranderd hoor. Uitvak standaard vol, Kuip altijd zo goed als.
Heb dat ooit ook een gast zien doen. In een zwart-groen Feyenoord-trainingspak liep hij met z'n vriendin door een drukke winkelstraat in Amsterdam.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch tot je de verkeerde tegenkomt. Er bestaat ook best een grote kans dat ik in een Feyenoord-trainingspak een middagje door de Amsterdamse binnenstad kan wandelen hoor. Ik moet alleen niet miepen als ik dan wel een keer wat ketsen krijg.
Laat ze dat nog 4 jaar volhouden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twente is ook al een paar jaar stabiel bovenin aan het meedraaien
Weet ik, respect daarvoor. Maar die fans hebben hun clubvoorkeur uiteindelijk ook allemaal geërfd van iemand die supporter is geworden vanwege het succes. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar 95% van de fans komen voort uit prijzen en succesen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier op CS zie je ook regelmatig gasten in een Ajax-shirt. Veelal niet Nederlands sprekende negers.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb dat ooit ook een gast zien doen. In een zwart-groen Feyenoord-trainingspak liep hij met z'n vriendin door een drukke winkelstraat in Amsterdam.
Bij Ajax misschien wel, ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, respect daarvoor. Maar die fans hebben hun clubvoorkeur uiteindelijk ook allemaal geërfd van iemand die supporter is geworden vanwege het succes. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar 95% van de fans komen voort uit prijzen en succesen.
Dat vind ik onzinquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, respect daarvoor. Maar die fans hebben hun clubvoorkeur uiteindelijk ook allemaal geërfd van iemand die supporter is geworden vanwege het succes. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar 95% van de fans komen voort uit prijzen en succesen.
Bij de opening van het Diekman stadion had Twente iets van 27.000 zitplaatsen, en de tent zat vol. Daarna moest er door regels zoveel worden aangepast dat er nog maar 13.500 plaatsen over waren, dus lul nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat is mijn punt toch ook. Successupporters.
Welke successen en welke prijzen dan? Serieus: Bij Feyenoord werkt dat anders. Daar kom je omdat de club familie is. En die laten je niet stikken in slechte tijden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dealquote:
Hoe je het went of keert, dat geldt voor elke club.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat is mijn punt toch ook. Successupporters.
Ook die 13.500 waren lang niet altijd uitverkocht. Alleen bij wedstrijden tegen Feyenoord zat het wel redelijk vol. Overige wedstrijden gewoon een mannetje of 7.000quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bij de opening van het Diekman stadion had Twente iets van 27.000 zitplaatsen, en de tent zat vol. Daarna moest er door regels zoveel worden aangepast dat er nog maar 13.500 plaatsen over waren, dus lul niet
Dit. Waarom zou iemand van na de successen uit het Happeltijdperk Feyenoordsupporter worden? Je moet zo lang wachten op een prijs, dat je bijna automatisch beland in zinnen als: 'Weet je nog toen we de uefacup wonnen...' Feyenoorder ben je echt niet vanwege de successen...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Welke successen en welke prijzen dan? Serieus: Bij Feyenoord werkt dat anders. Daar kom je omdat de club familie is. En die laten je niet stikken in slechte tijden.
Daarom. Wat een flauwekul zeg, 95% is supporter vanwege successen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit. Waarom zou iemand van na de successen uit het Happeltijdperk Feyenoordsupporter worden? Je moet zo lang wachten op een prijs, dat je bijna automatisch beland in zinnen als: 'Weet je nog toen we de uefacup wonnen...' Feyenoorder ben je echt niet vanwege de successen...
Klopt helemaal. Feijenoord heeft absoluut de trouwste supporters van de eredivisie.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit. Waarom zou iemand van na de successen uit het Happeltijdperk Feyenoordsupporter worden? Je moet zo lang wachten op een prijs, dat je bijna automatisch beland in zinnen als: 'Weet je nog toen we de uefacup wonnen...' Feyenoorder ben je echt niet vanwege de successen...
En soms juicht ze voor PSVquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jojoortje was toch ook voor Ajax en nu Twente
Ze was zelfs voor PSV.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jojoortje was toch ook voor Ajax en nu Twente
Wat jij wil.quote:
Ja, want iedereen weet dat BMI die heeft.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Feit is wel dat Ajax gemiddeld meer supporters trekt. Al vind ik die 'wie heeft de langste piemel'-discussie verder niet zo boeiend.
Qua kaartverkoop wel. Qua mensen die daadwerkelijk gaan niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Feit is wel dat Ajax gemiddeld meer supporters trekt.
True datquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:31 schreef GGMM het volgende:
. Al vind ik die 'wie heeft de langste piemel'-discussie verder niet zo boeiend.
Dat was deze ook niet maar dat wordt snel vergeten en gecounterd met JA mAAR DE ARENA.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar je gaat mij niet wijsmaken dat De Kuip elke keer volzit als Feyenoord jaar in jaar uit tegen degradatie vecht, hoe trouw de supporters ook mogen zijn
Suurbier.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, want iedereen weet dat BMI die heeft.
Jullie bezoekersaantallen worden niet gekoppeld aan feitelijke bezoekers, maar aan aantallen verkochte SCC. Dus logisch dat het elke week "vol" zit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was deze ook niet maar dat wordt snel vergeten en gecounterd met JA mAAR DE ARENA.
Nee alsjeblieft niet weer ik heb net al de Eriksen discussie voor de 10000ste keer gevoerd op dit forum alleenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie bezoekersaantallen worden niet gekoppeld aan feitelijke bezoekers, maar aan aantallen verkochte SCC. Dus logisch dat het elke week "vol" zit.
True.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie bezoekersaantallen worden niet gekoppeld aan feitelijke bezoekers, maar aan aantallen verkochte SCC. Dus logisch dat het elke week "vol" zit.
Jij faalt ook gewoon in uitleggen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet weer ik heb net al de Eriksen discussie voor de 10000ste keer gevoerd op dit forum alleen
Nee volgende week. Samen met Steven. Gaan we haar neukenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is Stok met Madame aan het daten nu?
nee mensen falen met inzien dat ik over het algemeen gewoon gelijk heb. Een heel vervelend Rotterdams trekje vind ik dat.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij faalt ook gewoon in uitleggen.
DPquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee volgende week. Samen met Steven. Gaan we haar neuken
Wat is dat nou met die Eriksen... Volgens mij is hij niet zo goed als hij denkt dat hij is. (dat was het ene kamp toch?)quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet weer ik heb net al de Eriksen discussie voor de 10000ste keer gevoerd op dit forum alleen
Arrogantie noemen we dat in Rotterdam. Ook nog eens behoorlijk misplaatst in jouw geval.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
nee mensen falen met inzien dat ik over het algemeen gewoon gelijk heb. Een heel vervelend Rotterdams trekje vind ik dat.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij al eerder genoemd, maar vanavond geen voetbal
Gaan we even voorspellen?
Feyenoord - Grunn
Ja hoor... edit maar zo dat de klap nog harder aankomt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Arrogantie noemen we dat in Rotterdam. Ook nog eens behoorlijk misplaatst in jouw geval.
Zaterdag:
ADO Den Haag SC Heerenveen (1)
RKC Waalwijk - Excelsior (1)
VVV Venlo - NAC (2)
AZ - Heracles (1)
Zondag
Vitesse - De GRaafschap (1)
Ajax - Roda JC (1)
Feyenoord - Grunn (1)
Utreg - NEC (2)
PSV - Twente << hoop ik natuurlijk(1)
Zaterdag:
ADO Den Haag SC Heerenveen
RKC Waalwijk - Excelsior
VVV Venlo - NAC
AZ - Heracles
Zondag
Vitesse - De Graafschap
Ajax - Roda JC
Feyenoord - Grunn
Utreg - NEC
PSV - Twente
Nuanceer het alleen even zodat je niet direct weer een woedeaanval krijgt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoor... edit maar zo dat de klap nog harder aankomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |