Doe dan de eckte:quote:
Mijne 56 uur wakker en daarna 8 uur slapen gewoon weer. Half 3 in de nacht opgestaan.... Alleen moeheid komt de dagen daarna keihard terugquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:17 schreef Monopoly het volgende:
Ja, van die halve doorlig plekkenBen toen gelijk maar gaan hardlopen en sporten om een beetje moeheid te krijgen weer
Als ik zweet ruik je een wiet walmquote:
2 dagen wakker:quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Mijn record is 4 dagen wakker wegens loveparade, daarna wel 30uur geslapen
Best netjes zonder dopequote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
2 dagen wakker:
Vrijdag college, vandaaruit direct op stap, zaterdagochtend thuis douchen en door naar het werk, vandaar door op stap, zondagochtend voetbal, 's avonds thuis en direct door naar 'zondagnacht'studentenfeest, maandag bed ipv college. Niet zo heel impressive, maar wel zonder drugs.
sowiesoquote:
Ik werkte toen in een kledingzaak, iedereen die mij rond 14.00/15.00 uur aansprak kon een hoek verwachten. Ik ben toen wijselijk het magazijn gaan opruimen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Best netjes zonder dope
[..]
sowieso
Alleen joheretje is wel oke
Heb dat werk ook best een tijdje gedaan. Standaard als iemand een flinke kater had ergens op de eerste stellage een paar dozen tegen elkaar aanschuiven en een paar uur ertussen gaan liggen op van dat bubbeltjesplastic. Was wel mooi, collega's die elkaar ook nooit naaiden daarmee.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb een keer in het magazijn van mijn werk geslapen omdat ik was wezen stappen in Amsterdam de nacht ervoor
Ze hebben mij serieus gezegt niet met een Feyenoord shirt in de stad te gaan zitten tijdens de wedstrijd wat doen ze zelf dan sukkels.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Best netjes zonder dope
[..]
sowieso
Alleen joheretje is wel oke
Dit dusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb dat werk ook best een tijdje gedaan. Standaard als iemand een flinke kater had ergens op de eerste stellage een paar dozen tegen elkaar aanschuiven en een paar uur ertussen gaan liggen op van dat bubbeltjesplastic. Was wel mooi, collega's die elkaar ook nooit naaiden daarmee.
Gewoon doenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze hebben mij serieus gezegt niet met een Feyenoord shirt in de stad te gaan zitten tijdens de wedstrijd wat doen ze zelf dan sukkels.
Waarom zou je dat dan ook doen? Beetje kansloos.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze hebben mij serieus gezegt niet met een Feyenoord shirt in de stad te gaan zitten tijdens de wedstrijd wat doen ze zelf dan sukkels.
Ik mag toch gezellig met een jointje er bij voetbal kijken?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je dat dan ook doen? Beetje kansloos.
Van mij mag je hoor. Moet je er alleen ook niet raar van staan op te kijken als je net de verkeerde tegenkomt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik mag toch gezellig met een jointje er bij voetbal kijken?
Kijk je moet niet in Amsterdam of Rotterdam zo iets doen dat kan niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor. Moet je er alleen ook niet raar van staan op te kijken als je net de verkeerde tegenkomt.
Dit dusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk je moet niet in Amsterdam of Rotterdam zo iets doen dat kan niet.
Maar Twente heeft daar niets mee te maken die willen er gewoon bij horen.
Ja, ik zeg toch tot je de verkeerde tegenkomt. Er bestaat ook best een grote kans dat ik in een Feyenoord-trainingspak een middagje door de Amsterdamse binnenstad kan wandelen hoor. Ik moet alleen niet miepen als ik dan wel een keer wat ketsen krijg.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk je moet niet in Amsterdam of Rotterdam zo iets doen dat kan niet.
Maar Twente heeft daar niets mee te maken die willen er gewoon bij horen.
Toen ze om plek 11 speelde wel nu,hebben ze allemaal een Twente petje op.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus
En er wonen volgens mij zat ajacieden en feyenoorders in Enschede
Zelfde in Zaanstad, altijd iedereen Ajax en nu zie je alleen maar Azquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen ze om plek 11 speelde wel nu,hebben ze allemaal een Twente petje op.
Toen Co Adriaanse met ze ging presteren zeker.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zelfde in Zaanstad, altijd iedereen Ajax en nu zie je alleen maar Az
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:01 schreef GGMM het volgende:
Ik vind Steve McClaren helemaal niet zo'n baas eigenlijk.
Zou je denken.quote:En successupporters valt wel mee toch?
Nee echt niet zo veranderd hier in 3 jaar tijd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:01 schreef GGMM het volgende:
En successupporters valt wel mee toch?
Wat maakt hem zo'n ontzettende baas dan?quote:
Geen haat, prachtige club man.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is al die haat op Twente? Zijn we een topclub?
Dat is AZ alquote:
quote:
Ze moeten eens minder arrogant en normaal reageren als er eens iemand in die stad loopt met een echt voetbal shirt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is al die haat op Twente? Zijn we een topclub?
Vroegah kon er niet meer in het stadion, nu welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
In 5 jaar tijd van 15.000 naar 30.000 toeschouwers ofzo?
Vreselijk irritante vent. Met zijn flauwe oneliners.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:01 schreef GGMM het volgende:
En successupporters valt wel mee toch?
Ja, dat is natuurlijk geen argument. Die 30.000 had je vroeger nooit gehaald.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vroegah kon er niet meer in het stadion, nu wel
Twente is ook al een paar jaar stabiel bovenin aan het meedraaienquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ mag dat. Die presteren al tijden goed. 2007/08 was een dipje. Maarja.
Mja, komt dat alleen door het kampioenschap?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
In 5 jaar tijd van 15.000 naar 30.000 toeschouwers ofzo?
Welke andere grijze middenmoter had in de jaren '90 een stadion met 30k zitplaatsen volgekregen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk geen argument. Die 30.000 had je vroeger nooit gehaald.
Bij Feyenoord is het ondanks de laatste 5 jaar onveranderd hoor. Uitvak standaard vol, Kuip altijd zo goed als.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, komt dat alleen door het kampioenschap?
Sowieso een beetje makkelijk altijd, als Feijenoord nog nooit een prijs had gewonnen was het nu Sparta, zelfde geld voor elke topclub. Succes en prijzen trekken altijd supporters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |