Oh komt goed uit hoor. Wist niet dat ik de laatste was, want zat net op m'n mobiel te fokkenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:44 schreef DonRaja het volgende:
Oh damn, ik dacht dat ik de vorige sloot...
Excuses aan the first lady of VBL
Daar ben ik al een tijd niet geweest, is wel vroeg in het seizoen dus zal niet zo enorm druk zijn hoop ik voor jequote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:55 schreef DonRaja het volgende:
Morgen naar de Efteling met 6 kids, dat is de prijs die ik moet betalen om zondag naar Feyenoord te mogen gaan.
Nou... vakantie hequote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ben ik al een tijd niet geweest, is wel vroeg in het seizoen dus zal niet zo enorm druk zijn hoop ik voor je
Iddquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:13 schreef Tarado het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel in de rij staan
Het zijn nog maar kleine kids, de oudste is 7. Ik ga ze afschepen met het sprookjesbos.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:13 schreef Tarado het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel in de rij staan
ik moet tot Zondag op mijn broertje passenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:55 schreef DonRaja het volgende:
Morgen naar de Efteling met 6 kids, dat is de prijs die ik moet betalen om zondag naar Feyenoord te mogen gaan.
Het feit dat je met deze TT een link legt naar Van Dik Hout zegt veel over jouzelf...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Van Dik hout ontiegelijke bagger muziek wat is deze!
Mijn broer'tje' is 30... daar hoef ik gelukkig niet op te passen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik moet tot Zondag op mijn broertje passen
Ik voel me beledigdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het feit dat je met deze TT een link legt naar Van Dik Hout zegt veel over jouzelf...
Dat heb je met je moeder afgesproken, voor wat hoort wat?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik moet tot Zondag op mijn broertje passen
Ja het kind is 13.. kan niets in huis man en heel de dag die Disney XD en die Nickelodeon troep.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb je met je moeder afgesproken, voor wat hoort wat?
Is 'ie daar niet iets te oud voor al?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja het kind is 13.. kan niets in huis man en heel de dag die Disney XD en die Nickelodeon troep.
Met 13 nog? Mijn kids kijken daar naar en dat zijn kleuters...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja het kind is 13.. kan niets in huis man en heel de dag die Disney XD en die Nickelodeon troep.
quote:
Ik weet niet die Amerikaanse series waar ze een Nederlands stemmetje onderplakken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met 13 nog? Mijn kids kijken daar naar en dat zijn kleuters...
Oh ok, nee mijn kids kijken naar een nickelodeon waar Dora en 1 of ander varken op voorbijkomt...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik weet niet die Amerikaanse series waar ze een Nederlands stemmetje onderplakken.
Madame paon is van fok en niet nickelodeonquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ok, nee mijn kids kijken naar een nickelodeon waar Dora en 1 of ander varken op voorbijkomt...
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Madame paon is van fok en niet nickelodeon
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Madame paon is van fok en niet nickelodeon
Dat zou ik ook hebben gezegd...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft ie gister onbewust bij mij ook gedaan ik noem zijn naam en zo een dm vrouwtje helemaal flippen.
Kut pubers zet ik dit op Krijg ik te horen zet eens wat leuks op no respect die kinders.
Mensen die zich beperken tot de weekenden om te drinkenquote:
Mensen die zich beperken tot de kroeg om te drinkenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mensen die zich beperken tot de weekenden om te drinken
Spaanse latin muziek hoe kan je dat nou haatenquote:
Goed idee. Even een glaasje water pakken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen die zich beperken tot de kroeg om te drinken
Dit is zigeunermuziek, niet het type latin dat ik wel eens luister.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Spaanse latin muziek hoe kan je dat nou haaten
Hoe frustrerend ik zoek al 2 dagen naar een Italiaans nummerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit is zigeunermuziek, niet het type latin dat ik wel eens luister.
Maar ieder zijn smaak.
Zou hij die echt bedoelen?quote:
Dat jij de Eriksen discussie nog aangaatquote:
Gewoon doen ambtenaren zijn immers ook al om 15:00 klaar op een vrijdag.quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat jij de Eriksen discussie nog aangaat
Het is een loop die de Ajax reeks gemiddeld 4 pagina's per topic opvult met ALTIJD de zelfde "deelnemers" al mis ik Guidetti welquote:
Misschien handig om een apart topic aan te maken? Ben je er in die reeks vanaf.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is een loop die de Ajax reeks gemiddeld 4 pagina's van een topic opvult met ALTIJD de zelfde "deelnemers" al mis ik Guidetti wel![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is een loop die de Ajax reeks gemiddeld 4 pagina's per topic opvult met ALTIJD de zelfde "deelnemers" al mis ik Guidetti De_Kromme wel![]()
Jojoortje !quote:
Zou wel een geniale troll zijn. Gewoon alle voetbal reeksen uit de tent te lokken met 2 totaal verschillende persoonlijkheden als 1 persoonquote:
Drie persoonlijkheden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou wel een geniale troll zijn. Gewoon alle voetbal reeksen uit de tent te lokken met 2 totaal verschillende persoonlijkheden als 1 persoon
Serieus: sinds de ban van De_Kromme is Guidetti niet meet gespot in het Feyenoord-topic.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou wel een geniale troll zijn. Gewoon alle voetbal reeksen uit de tent te lokken met 2 totaal verschillende persoonlijkheden als 1 persoon
Hij heeft ook nog wat vrouwelijke kloons waarmee hij Facebook en ander voor hem interessant materiaal probeert te bemachtigen.quote:
Je bent toch geen homo manquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Living La Vida Loca , ! Living La Vida Loca
Ja ja en dan afgeven op Jojoortje haar link.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Living La Vida Loca , ! Living La Vida Loca
quote:
Soms vraag ik me echt af of je wel helemaal spoortquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik moet mijn spaans ophalen man of mij Italiaans.
Dat Ricky Martin nummer is inderdaad heel Spaansquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zoek aandacht van een vrouwtje maar ze is koudquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af of je wel helemaal spoort
Dumpen in de zee dan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zoek aandacht van een vrouwtje maar ze is koud
Dan maar iets Ijslands oefenen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zoek aandacht van een vrouwtje maar ze is koud
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor onze Georgina fan die zich naar het nummer heeft genoemd
Ga snel uit de 'interesting for you' cyclus van Youtube weg Mikey, je bent nog maar een paar kliks weg van Gerard Joling - ticket to the tropics...quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ga snel uit de 'interesting for you' cyclus van Youtube weg Mikey, je bent nog maar een paar kliks weg van Gerard Joling - ticket to the tropics...
Je moet het ook zien als een bank zo als je thuis zit tip voor als je in een drukke trein zit neem een playboy mee en sla die open bij elk station waar er mensen bij zouden kunnen komen zitten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:47 schreef Caland het volgende:
Wat zitten de stoelen in die dubbeldekkertreinen toch altijd enorm vertyft zeg.
Ik ken de S2 niet, maar met de Note lijkt het net alsof je een tabletpc tegen je oor hebt tijdens het bellen...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:54 schreef Stokstaart het volgende:
Galaxy Note of Galaxy S2 halen hmmmmmm
Jezus.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn record is 30 uur slapen na 2 nachten wakker en XTC
Chemische zooi eruit zwetenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:17 schreef Monopoly het volgende:
Ja, van die halve doorlig plekkenBen toen gelijk maar gaan hardlopen en sporten om een beetje moeheid te krijgen weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |