Dat jij de Eriksen discussie nog aangaatquote:
Gewoon doen ambtenaren zijn immers ook al om 15:00 klaar op een vrijdag.quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat jij de Eriksen discussie nog aangaat
Het is een loop die de Ajax reeks gemiddeld 4 pagina's per topic opvult met ALTIJD de zelfde "deelnemers" al mis ik Guidetti welquote:
Misschien handig om een apart topic aan te maken? Ben je er in die reeks vanaf.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is een loop die de Ajax reeks gemiddeld 4 pagina's van een topic opvult met ALTIJD de zelfde "deelnemers" al mis ik Guidetti wel![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is een loop die de Ajax reeks gemiddeld 4 pagina's per topic opvult met ALTIJD de zelfde "deelnemers" al mis ik Guidetti De_Kromme wel![]()
Jojoortje !quote:
Zou wel een geniale troll zijn. Gewoon alle voetbal reeksen uit de tent te lokken met 2 totaal verschillende persoonlijkheden als 1 persoonquote:
Drie persoonlijkheden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou wel een geniale troll zijn. Gewoon alle voetbal reeksen uit de tent te lokken met 2 totaal verschillende persoonlijkheden als 1 persoon
Serieus: sinds de ban van De_Kromme is Guidetti niet meet gespot in het Feyenoord-topic.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou wel een geniale troll zijn. Gewoon alle voetbal reeksen uit de tent te lokken met 2 totaal verschillende persoonlijkheden als 1 persoon
Hij heeft ook nog wat vrouwelijke kloons waarmee hij Facebook en ander voor hem interessant materiaal probeert te bemachtigen.quote:
Je bent toch geen homo manquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Living La Vida Loca , ! Living La Vida Loca
Ja ja en dan afgeven op Jojoortje haar link.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Living La Vida Loca , ! Living La Vida Loca
quote:
Soms vraag ik me echt af of je wel helemaal spoortquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik moet mijn spaans ophalen man of mij Italiaans.
Dat Ricky Martin nummer is inderdaad heel Spaansquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik moet mijn spaans ophalen man of mij Italiaans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |