quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, want iedereen weet dat BMI die heeft.
Dat kan ja.quote:
Ja logisch, je wilt niet roeren in het kwakje van een andere vent.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat kan ja.
Maar ik ga liever eerst dat Steven gewoon wacht op de gang
Idd. Altijd zorgen dat je de eerste bent.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat kan ja.
Gast, ze wil met mij afspreken en jij mocht meequote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat kan ja.
Nemen ze daarom niet juist Madame? Al die kwabben kan het ook prima tussen hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja logisch, je wilt niet roeren in het kwakje van een andere vent.
Maar even serieus. Jullie gaan afspreken met een foxy Fokster?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast, ze wil met mij afspreken en jij mocht mee
Dat vind hij ook prima maar hij wil wel eerstquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
madame paonquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar even serieus. Jullie gaan afspreken met een foxy Fokster?
Das waar, je kan em gewoon ergens inprikkenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nemen ze daarom niet juist Madame? Al die kwabben kan het ook prima tussen hoor.
Heren, heren het is nog geen bedtijd voor 422. Graag gecensureerd tot na het jeugdjournaalquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nemen ze daarom niet juist Madame? Al die kwabben kan het ook prima tussen hoor.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heren, heren het is nog geen bedtijd voor 422. Graag gecensureerd tot na het jeugdjournaal
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heren, heren het is nog geen bedtijd voor 422. Graag gecensureerd tot na het jeugdjournaal
Oeps, ja idd! Wat hebben jullie gegeten of gaan jullie eten?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga snert eten denk ik, tijdje al niet gehadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oeps, ja idd! Wat hebben jullie gegeten of gaan jullie eten?
Stampot snijbonen met spekjes heb ik hier.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daar als klein knaapje beter niet naar toe gaan...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voel me gepest. Ik ga naar Peter van der Vorst toe
Jawel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daar als klein knaapje beter niet naar toe gaan...
Dit gaat zo ontzettend cliché klinken, maar ik eet het echt niet vaak... ik ga vandaag roti eten...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
oh je was er gisteren niet natuurlijk, dan heb je de pics ook gemistquote:
Nog geen idee. Heb nog 4 vissticks liggen, maar ga voor iets anders denk ik. Nog suggesties?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tegen mij zei ze hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit gaat zo ontzettend cliché klinken, maar ik eet het echt niet vaak... ik ga vandaag roti eten...
rotiquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit gaat zo ontzettend cliché klinken, maar ik eet het echt niet vaak... ik ga vandaag roti eten...
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
straks played ze onsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tegen mij zei ze hetzelfde.
Gelukkig is er genoeg vlees voor allebei.
Patatje halen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog geen idee. Heb nog 4 vissticks liggen, maar ga voor iets anders denk ik. Nog suggesties?
Eet eens iets fatsoenlijks?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog geen idee. Heb nog 4 vissticks liggen, maar ga voor iets anders denk ik. Nog suggesties?
nee manquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
Fotoboek van User
Ze komt uit '91. Zijn jullie niet een beetje te oud voor zo'n meisje?
Hehe, van de oude of de nieuwe kapitein?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze is wat aan de oude kant ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
Fotoboek van User
Die bewaar ik voor zondag.quote:
Gast, loop niet zo hatelijk te doen. Ik eet vrijwel altijd fatsoenlijk in tegenstelling tot jij met je stokbroodjes filet.quote:
en dat is dan alsnog met ghb hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze is wat aan de oude kant ja.
16 is de norm als steven en ik op hoerenjacht gaan.
Is toch legaal?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
Fotoboek van User
alles wat ik doe is legaalquote:
we zijn niet te oud, en dat 1e zou ook nog kunnenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ze komt niet uit '91. Ze is 58 jaar oud.
of
Nee, we zijn niet te oud voor zo'n meisje.
?
Je zou eens terug moeten lezen. Over die leeftijd wordt getwijfeld en wat was Jojoretje gemeenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
Fotoboek van User
johoretje was een bazin gisterenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zou eens terug moeten lezen. Over die leeftijd wordt getwijfeld en wat was Jojoretje gemeen
Lees ander elke keer snacks dit snacks dat.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die bewaar ik voor zondag.
[..]
Gast, loop niet zo hatelijk te doen. Ik eet vrijwel altijd fatsoenlijk in tegenstelling tot jij met je stokbroodjes filet.Ik weet alleen niet wat ik vandaag zal eten.
Ja Jojoortje was heel gemeenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zou eens terug moeten lezen. Over die leeftijd wordt getwijfeld en wat was Jojoretje gemeen
Gaat veel te hard man tegenwoordig. Kan elke dag wel 1,5 topic gaan teruglezen in een SC waar voornamelijk onzin voorbij komt, maar dan ben ik veel tijd kwijt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Caland en al zijn vorige kut accountsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja Jojoortje was heel gemeenHeb me wel rot gelachen gister. Steven die allerlei bazentopics terugvind
Ja, ik heb dat topic waar het in staat onder mijn bookmarksquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:58 schreef GGMM het volgende:
En iedereen heeft de spytool inmiddels ontdekt.
Ja met als grote verassing dat Happel uit Amersfoort komtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:58 schreef GGMM het volgende:
Dat was me ook een actie ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lees ander elke keer snacks dit snacks dat.
En als je al iets gezonds maakt pleur je de ovenschaal op de grond.
Link naar foto's?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:58 schreef Stokstaart het volgende:
Die Monkyyy is trouwens ook best lekker stevenIs wel wat voor Morph die valt op blondjes
Exact. Iedereen weet nu ook dat Happel in Amersfoort woont.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:58 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de tool zelf in m'n custom menu gezet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat topic waar het in staat onder mijn bookmarks
Heb je nog wat uit Radio49 gepolst?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:58 schreef Stokstaart het volgende:
Die Monkyyy is trouwens ook best lekker stevenIs wel wat voor Morph die valt op blondjes
Die zijn nepquote:
Dat heeft hij zelf in de SC gezegd, ik benadrukte het alleen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Exact. Iedereen weet nu ook dat Happel in Amersfoort woont.
ja maar door de spytool kan iedereen het terugvinden nuquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft hij zelf in de SC gezegd, ik benadrukte het alleen.
Ik dacht altijd dat HMF vroeger Kopbal was, blijkt het Caland te zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Caland en al zijn vorige kut accounts
quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die zijn nep
Zelf is het een halve chinees
Caland was echt een grote kut user iddquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat HMF vroeger Kopbal was, blijkt het Caland te zijn.
Die is nep manquote:
Nee daar kom ik beter niet meer. Mensen irriteren me en ik irriteer mensen alleen maarquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog wat uit Radio49 gepolst?
Stouterdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee daar kom ik beter niet meer. Mensen irriteren me en ik irriteer mensen alleen maar
Die neppe is toch weer een andere chick? Die pokerbabe is niet dezelfde als dit?quote:
nee, ik heb haar fb gezien tochquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die neppe is toch weer een andere chick? Die pokerbabe is niet dezelfde als dit?
Laatste keer kreeg ik een ban van smeganus dus laat maar. Topic is toch zo goed als dood als je de statistieken bekijktquote:
Je lult , ze zegt dat ze geen fb heeft. Maar laat maar een keer zien, via dm dan welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee, ik heb haar fb gezien toch
HEt is een halve chinees, serieus
Er komen nu ook alleen maar downies daar die wel eens vragen: wie ben jiiiiij?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee daar kom ik beter niet meer. Mensen irriteren me en ik irriteer mensen alleen maar
Was tijdje terug, drommeldaris wist hem en die had hem gestuurd naar mij, heb hem toen gezien samen met andere, ik zat gisteren nog te zoeken en ik bullshit je niet gapquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je lult , ze zegt dat ze geen fb heeft. Maar laat maar een keer zien, via dm dan wel
Plastic_zak is wel baas. Ging live hete pepers eten op de webcam wegens weddenschap bij iboodhuntquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:03 schreef GGMM het volgende:
ONZ-slowchats zijn voor mensen onder de 15 jaar.
Lul.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:03 schreef GGMM het volgende:
plastic zak is een sukkeltje 1e klasquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Plastic_zak is wel baas. Ging live hete pepers eten op de webcam wegens weddenschap bij iboodhunt
Gemiddelde leeftijd daar ligt aanzienlijk hoger als hier. Maar dat zou je niet zeggen soms.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:03 schreef GGMM het volgende:
Users Die Overal Worden Uitgekotstquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
plastic zak is een sukkeltje 1e klas
die smoofie heeft zijn plek wel helemaal gevonden in dat uwdowowooe ofzo
In VBL ligt de intelligentie hoger dan bij ONZ.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd daar ligt aanzienlijk hoger als hier. Maar dat zou je niet zeggen soms.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:03 schreef GGMM het volgende:
point proven.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Plastic_zak is wel baas. Ging live hete pepers eten op de webcam wegens weddenschap bij iboodhunt
Heerlijk hoe jij altijd woorden door elkaar haalt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw mening is dus bij deze buitengesloten.
?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heerlijk hoe jij altijd woorden door elkaar haalt.
Ik vind hem steeds schattiger worden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heerlijk hoe jij altijd woorden door elkaar haalt.
http://www.fok.nl/gm/spytool.php?van=&over=ajacied422&spy=2quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind hem steeds schattiger worden.
Een van de talenten van VBL. Over 3 tot 4 jaar is het een hele grote.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind hem steeds schattiger worden.
Kan ik jou adopteren?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw mening is dus bij deze buitengesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |