Hij legt het vrij duidelijk uit, hij zit niet te wachten op een te grote SP en PVV.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:31 schreef golfer het volgende:
Sjuul die voor een grote PvdA is. Ja,ja.
Ik bedoel dan nog steeds hetzelfdequote:Op donderdag 1 maart 2012 23:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het hoge sociale werkplaats gehalte
Niemand luistert naar die PvdA vrouw dus ja dat kan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:33 schreef MilaNL het volgende:
Hoe kan Jolande Sap zojuist een tweet de wereld in hebben gestuurd?
Kun je 'm plaatsen hier?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:33 schreef MilaNL het volgende:
Hoe kan Jolande Sap zojuist een tweet de wereld in hebben gestuurd?
Ja, kwam vandaag het Leger Des Heils al tegen met van die ansichtkaarten.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:38 schreef golfer het volgende:
Driedubbel gehandicapt: vrouw, Friezin, en er uit zien als de broer van Freek de Jonge.
En de stem van een karakter uit een tekenfilm.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:38 schreef golfer het volgende:
Driedubbel gehandicapt: vrouw, Friezin, en er uit zien als de broer van Freek de Jonge.
heb je een borreltje teveel op, golferquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:38 schreef golfer het volgende:
Ik zou d'r doen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:40 schreef alors het volgende:
Ik vind Sap er wel goed uitzien vandaag trouwens
BESTUH MENSUH,quote:
De gemiddelde Telegraaf lezer denkt ook dat ze een kans maakt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:41 schreef golfer het volgende:
Wat een rat, die Sjuul.
Haar de hemel inprijzen omdat ie weet dat ze dan nog meer stemmen verliezen.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
BESTUH MENSUH,
De PVDA IS UN PARTAI DIE HEUL VEUL KIEZURS HEB VERLORUH!
Twee zinkende schepen zoeken elkaarquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:41 schreef MilaNL het volgende:
De PvdA wil liever met CDA dan met SP regeren? Wat is er gebeurd daar?
[..]
BESTUH MENSUH,
Absoluut, goed kamerlid, houden wat dat betreft.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:42 schreef golfer het volgende:
En toch vind ik haar leuk omdat ze volgens mij wel oprecht is.
Het valt mij op dat zij de enige kandidaat is die natuurlijk overkomt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:40 schreef whitetiger300 het volgende:
Sjuul vind haar goed...dat is nogal een dooddoener
Zo lijkt het, volgens mij houdt ze iedereen voor het hoedje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Je zou haast denken dat ze een derde 21-chromosoom heeft
Plasterk en Samsom toch ook wel?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:43 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Het valt mij op dat zij de enige kandidaat is die natuurlijk overkomt.
Ze lult zich straks aan de bar ook de woonboot in.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo lijkt het, volgens mij houdt ze iedereen voor het hoedje.
Is ergens ook wel zo. Ze is zichzelf en van zichzelf is ze raar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:43 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Het valt mij op dat zij de enige kandidaat is die natuurlijk overkomt.
5000 voorkeursstemmen geloof ik, ze is wel iemand die voor de burgers heel zichtbaar is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:44 schreef ddx het volgende:
Tja op de een of andere manier zit ze wel in de kamer, dus er zijn mensen die op haar stemmen oid ?
Ze is gewoon door de PvdA op de lijst gezet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:44 schreef ddx het volgende:
Tja op de een of andere manier zit ze wel in de kamer, dus er zijn mensen die op haar stemmen oid ?
Kun je nagaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:45 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ze is gewoon door de PvdA op de lijst gezet.
Ik hoop het niet voor die manquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:45 schreef ZaZoe het volgende:
Zou ze door haar man serieus genomen worden?
Ik denk dat ze oraal goed is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:45 schreef ZaZoe het volgende:
Zou ze door haar man serieus genomen worden?
van Dam toch?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:46 schreef whitetiger300 het volgende:
Ze doet het beter van die ene...god hoe heet die kerel nou?
Hij zweette zoveel bij DWDD
Exact, politicologie studeren en een geplande loopbaan daarna is niet echt verschillig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:46 schreef thettes het volgende:
Ik vind haar echt oprecht tof, wel precies het soort mensen dat je in de kamer moet hebben naast de aristocratische juristen en macro economen
Benieuwd naar de reactie van Berlusconi.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:47 schreef matthijst het volgende:
Prachtig, zo'n wijf moet je met Merkel de wereld over sturen
Owja, nou ik vindt haar opzich wel beter dan van Dam. Ze is na deze avond een stuk beter bekend.quote:
Een partijvoorzitter debatteert meestal niet mee hoor, daar hebben ze de lijsttrekker/fractieleider voor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:47 schreef MCMan88 het volgende:
Lijkt me geweldig als zij partijvoorzitter wordt en het in debatten tegen wilden & co moet opnemen. Volgens mij durft niemand haar dat inhoudelijk af te maken.
Sarcosi valt helemaal in het niet tussen die 2 vrouwen in.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:47 schreef matthijst het volgende:
Prachtig, zo'n wijf moet je met Merkel de wereld over sturen
Onneukbaar dikke kont.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Benieuwd naar de reactie van Berlusconi.
Van die achter het scherm figuren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:48 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Een partijvoorzitter debatteert meestal niet mee hoor, daar hebben ze de lijsttrekker/fractieleider voor.
Ik las scheren, totdat de reactie werd gequotequote:
Zij is ook kandidaat fractievz.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:48 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Een partijvoorzitter debatteert meestal niet mee hoor, daar hebben ze de lijsttrekker/fractieleider voor.
Hmm, jammer. Maar helaas zal ze beide toch nooit worden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:48 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik dacht een VARA tv programma uit de jaren 90quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:50 schreef Specularium het volgende:
Sjuul is toch gewoon een stripfiguur?
[..]
BESTUH MENSUH,
Je snapt ook wel dat hij het gewoon over heeft over fractievz. Hij noemt het alleen ff verkeerd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:50 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Lees eerst de quote eens waar ik op reageerde, Captain Obvious
Behulpzaam als ik ben bied ik meteen de helpende handquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:52 schreef Toad het volgende:
[..]
Je snapt ook wel dat hij het gewoon over heeft over fractievz. Hij noemt het alleen ff verkeerd.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:56 schreef Toad het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Lutz nog best wat stemmen gaat binnenhalen na dit optreden.
Ik snap niet dat een an sich aardige gast als Paradijs hoofdredacteur kan zijn van een vod als de Telegraaf...quote:
You van not be seriues!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat een an sich aardige gast als Paradijs hoofdredacteur kan zijn van een vod als de Telegraaf...
En jij bent een nazi-debiel. De Telegraaf was tot eind 1944 anti-Duits.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 06:50 schreef Pugg het volgende:
[..]
You van not be seriues!!
Arrogante opgeblazen beterweter.
Moet kotsen van die kwal en die kut krant .
En ze" vergeten " het steeds maar ze waren hartstikke fout in 40-45
Van Baalen ?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:11 schreef Specularium het volgende:
Nee, die lijkt ook, maar er is iemand die beter past.
Kan er nu even niet opkomen.
Iedereen moest gisteren ook constant glimlachen als zij aan het woord was.quote:
Vaak doen kansloze kandidaten dit gewoon om bekender te worden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft zelf ook wel door dat ze het niet gaat worden... Het is allang een strijd tussen Plasterk en Samsom
Vind het ook niks. En als ik dan lees dat een journalist van hem allemaal onzin verhalen de wereld in helpt...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 06:50 schreef Pugg het volgende:
[..]
You van not be seriues!!
Arrogante opgeblazen beterweter.
Moet kotsen van die kwal en die kut krant.
Nah, niets bijzonders.quote:
Nou.....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Nah, niets bijzonders.
edit: lol, ze moeten nog de helft v/d gasten aankondigen maar frits gaat al los.
Wouke is vanavond in de boot de ultieme zuiger.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:17 schreef Specularium het volgende:
Nederland zit er onevenredig veel boven. Als ultieme zuiger.
Ik vind dat hij voor iemand van bijna 80 nog scherp formuleert en goed ingelezen is.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:27 schreef golfer het volgende:
Bolkestein wordt steeds meer een karikatuur van zichzelf.
Repeterende plaat. Al jaren lang. Net zo een belachelijk orakel als Wiegel geworden.
Idd zeg, dat kind moest huilen. Heel raar filmpjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:33 schreef golfer het volgende:
Wat was dat voor achterlijk filmpje met die baby?
ja. Schrikken was dat.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:33 schreef golfer het volgende:
Wat was dat voor achterlijk filmpje met die baby?
Jantje Schaeffer, mijn veel te vroeg gestorven vriend uit de Pijp.quote:
Komt uit van die pdfjes van De Hond.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:46 schreef TUFKAL het volgende:
Wat is dit voor amateuristisch excel sheetje?
Lelijke uitglijder inderdaad!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:47 schreef golfer het volgende:
Bolkie weet niet eens dat Cohen uit de fractie is.
Hoezo? Nog zo bij de tijd?
Kan ie wel een toffe mening hebben soms, dit was slecht.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:47 schreef golfer het volgende:
Bolkie weet niet eens dat Cohen uit de fractie is.
Hoezo? Nog zo bij de tijd?
Zelfhaat is niet voor te lachen.quote:
Integendeel. De VOC-mentaliteit is de enige ware Nederlandse identiteit dus diegene die Laura dwars zaten zijn de NSB'ers.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:13 schreef Eenskijken het volgende:
Specularium heeft gelijk wat betreft laura.
Jammer dat die piraten dat kutkind niet hadden gekaapt.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:54 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Gadverdamme... Laura Dekker bij P&W vanavond... zeker om haar boek te pluggen.
Johan Derksen en Maarten van Rossem konden Laura Dekker beter aanpakken. Op- en afbouwend tegelijk, humoristisch, niet hevig gesticulerend of melodramatisch.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:54 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Gadverdamme... Laura Dekker bij P&W vanavond... zeker om haar boek te pluggen.
Waar is Theo Maassen als je hem nodig hebt !!!
Ik heb liever een ontdekkingsreizigster dan een hautaine studente als jij.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:22 schreef alors het volgende:
3 gasten maar?? Die kleine hoer hoef ik niet te zien iig
Nou dat is een opluchting!quote:Op maandag 5 maart 2012 22:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb liever een ontdekkingsreizigster dan een hautaine studente als jij.
Denk deze week nog eens na, waarom je voor die ene nutteloze studie ging, waar je precies wilt staan en of je de maatschappij tot nut bent in plaats van af te geven op iemand die niet wil meedoen aan de Rat Race.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Denk deze week nog eens na, waarom je voor die ene nutteloze studie ging, waar je precies wilt staan en of je de maatschappij tot nut bent in plaats van af te geven op iemand die niet wil meedoen aan de Rat Race.
Denk er nog eens over na...
Jij hebt dat zelf vast al wel gedaan en wat is jouw nuttige bijdrage aan de maatschappij tot nu toe?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Denk deze week nog eens na, waarom je voor die ene nutteloze studie ging, waar je precies wilt staan en of je de maatschappij tot nut bent in plaats van af te geven op iemand die niet wil meedoen aan de Rat Race.
Denk er nog eens over na...
trollen op fokquote:Op maandag 5 maart 2012 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij hebt dat zelf vast al wel gedaan en wat is jouw nuttige bijdrage aan de maatschappij tot nu toe?
Straks doe ik met computers (onder andere).quote:Op maandag 5 maart 2012 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij hebt dat zelf vast al wel gedaan en wat is jouw nuttige bijdrage aan de maatschappij tot nu toe?
Nee, jij.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus tot nu toe eigenlijk ook niks?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Straks doe ik met computers (onder andere).
Kan je toch maar beter een beetje dobberen in een bootje, toch?quote:Tegelijkertijd mensen helpen en zakken vullen (hetgeen ik direct toegeef).
Paar kinderen, 2 kleinkinderen. Lijkt mij voldoende nuttige bijdrage.quote:
Komt omdat ze aangetrokken worden door de mast.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:59 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er ook jongens die op avontuur gaan en zeilen? Ik hoor alleen maar over zeilmeisjes.
Inderdaad, zet nog maar meer mensen op de wereld.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Paar kinderen, 2 kleinkinderen. Lijkt mij voldoende nuttige bijdrage.
Tis wel jouw pensioen he, die kinders.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, zet nog maar meer mensen op de wereld.
Ik spreek je wel wanneer ik echt in het geld zwem.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:59 schreef golfer het volgende:
Kan je toch maar beter een beetje dobberen in een bootje, toch?
Je hebt gelijk. Wat dat betreft heb jij ook grote pech dat je ouders geen abortus hebben gepleegd.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:00 schreef Specularium het volgende:
Inderdaad, zet nog maar meer mensen op de wereld.
Totdat die de intentie krijgen naar Azië of de VS te verhuizen, omdat die gebieden hen meer kansen biedt.quote:
Klopt wel af en toe.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Wat dat betreft heb jij ook grote pech dat je ouders geen abortus hebben gepleegd.
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:03 schreef alors het volgende:
Tineke Schouten, een goede reden voor vroegtijdige euthanasie.
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:03 schreef alors het volgende:
Tineke Schouten, een goede reden voor de doodstraf.
Weet je hoe ik me nu voel?quote:
Ook al zo'n op de realiteit gebaseerde persoon.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Weet je hoe ik me nu voel?
Net als Jack Bauer.
Wat is deze?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Wat dat betreft heb jij ook grote pech dat je ouders geen abortus hebben gepleegd.
Gaat ie weer hoor.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook al zo'n op de realiteit gebaseerde persoon.
quote:
Ik vind ze qua uiterlijk nogal op elkaar lijken. That's all. Alhoewel hij zijn naam niet meeheeft nee.quote:
hannibal toch?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe weet je nou welke film dat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |