Ik denk dat ze oraal goed is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:45 schreef ZaZoe het volgende:
Zou ze door haar man serieus genomen worden?
van Dam toch?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:46 schreef whitetiger300 het volgende:
Ze doet het beter van die ene...god hoe heet die kerel nou?
Hij zweette zoveel bij DWDD
Exact, politicologie studeren en een geplande loopbaan daarna is niet echt verschillig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:46 schreef thettes het volgende:
Ik vind haar echt oprecht tof, wel precies het soort mensen dat je in de kamer moet hebben naast de aristocratische juristen en macro economen
Benieuwd naar de reactie van Berlusconi.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:47 schreef matthijst het volgende:
Prachtig, zo'n wijf moet je met Merkel de wereld over sturen
Owja, nou ik vindt haar opzich wel beter dan van Dam. Ze is na deze avond een stuk beter bekend.quote:
Een partijvoorzitter debatteert meestal niet mee hoor, daar hebben ze de lijsttrekker/fractieleider voor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:47 schreef MCMan88 het volgende:
Lijkt me geweldig als zij partijvoorzitter wordt en het in debatten tegen wilden & co moet opnemen. Volgens mij durft niemand haar dat inhoudelijk af te maken.
Sarcosi valt helemaal in het niet tussen die 2 vrouwen in.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:47 schreef matthijst het volgende:
Prachtig, zo'n wijf moet je met Merkel de wereld over sturen
Onneukbaar dikke kont.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Benieuwd naar de reactie van Berlusconi.
Van die achter het scherm figuren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:48 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Een partijvoorzitter debatteert meestal niet mee hoor, daar hebben ze de lijsttrekker/fractieleider voor.
Ik las scheren, totdat de reactie werd gequotequote:
Zij is ook kandidaat fractievz.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:48 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Een partijvoorzitter debatteert meestal niet mee hoor, daar hebben ze de lijsttrekker/fractieleider voor.
Hmm, jammer. Maar helaas zal ze beide toch nooit worden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:48 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik dacht een VARA tv programma uit de jaren 90quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:50 schreef Specularium het volgende:
Sjuul is toch gewoon een stripfiguur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |