Hij legt het vrij duidelijk uit, hij zit niet te wachten op een te grote SP en PVV.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:31 schreef golfer het volgende:
Sjuul die voor een grote PvdA is. Ja,ja.
Ik bedoel dan nog steeds hetzelfdequote:Op donderdag 1 maart 2012 23:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het hoge sociale werkplaats gehalte
Niemand luistert naar die PvdA vrouw dus ja dat kan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:33 schreef MilaNL het volgende:
Hoe kan Jolande Sap zojuist een tweet de wereld in hebben gestuurd?
Kun je 'm plaatsen hier?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:33 schreef MilaNL het volgende:
Hoe kan Jolande Sap zojuist een tweet de wereld in hebben gestuurd?
Ja, kwam vandaag het Leger Des Heils al tegen met van die ansichtkaarten.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:38 schreef golfer het volgende:
Driedubbel gehandicapt: vrouw, Friezin, en er uit zien als de broer van Freek de Jonge.
En de stem van een karakter uit een tekenfilm.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:38 schreef golfer het volgende:
Driedubbel gehandicapt: vrouw, Friezin, en er uit zien als de broer van Freek de Jonge.
heb je een borreltje teveel op, golferquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:38 schreef golfer het volgende:
Ik zou d'r doen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:40 schreef alors het volgende:
Ik vind Sap er wel goed uitzien vandaag trouwens
BESTUH MENSUH,quote:
De gemiddelde Telegraaf lezer denkt ook dat ze een kans maakt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:41 schreef golfer het volgende:
Wat een rat, die Sjuul.
Haar de hemel inprijzen omdat ie weet dat ze dan nog meer stemmen verliezen.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
BESTUH MENSUH,
De PVDA IS UN PARTAI DIE HEUL VEUL KIEZURS HEB VERLORUH!
Twee zinkende schepen zoeken elkaarquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:41 schreef MilaNL het volgende:
De PvdA wil liever met CDA dan met SP regeren? Wat is er gebeurd daar?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
BESTUH MENSUH,
De PVDA IS UN PARTAI DIE HEUL VEUL KIEZURS HEB VERLORUH!
Absoluut, goed kamerlid, houden wat dat betreft.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:42 schreef golfer het volgende:
En toch vind ik haar leuk omdat ze volgens mij wel oprecht is.
Het valt mij op dat zij de enige kandidaat is die natuurlijk overkomt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:40 schreef whitetiger300 het volgende:
Sjuul vind haar goed...dat is nogal een dooddoener
Zo lijkt het, volgens mij houdt ze iedereen voor het hoedje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Je zou haast denken dat ze een derde 21-chromosoom heeft
Plasterk en Samsom toch ook wel?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:43 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Het valt mij op dat zij de enige kandidaat is die natuurlijk overkomt.
Ze lult zich straks aan de bar ook de woonboot in.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo lijkt het, volgens mij houdt ze iedereen voor het hoedje.
Is ergens ook wel zo. Ze is zichzelf en van zichzelf is ze raar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:43 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Het valt mij op dat zij de enige kandidaat is die natuurlijk overkomt.
5000 voorkeursstemmen geloof ik, ze is wel iemand die voor de burgers heel zichtbaar is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:44 schreef ddx het volgende:
Tja op de een of andere manier zit ze wel in de kamer, dus er zijn mensen die op haar stemmen oid ?
Ze is gewoon door de PvdA op de lijst gezet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:44 schreef ddx het volgende:
Tja op de een of andere manier zit ze wel in de kamer, dus er zijn mensen die op haar stemmen oid ?
Kun je nagaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:45 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ze is gewoon door de PvdA op de lijst gezet.
Ik hoop het niet voor die manquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:45 schreef ZaZoe het volgende:
Zou ze door haar man serieus genomen worden?
Ik denk dat ze oraal goed is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:45 schreef ZaZoe het volgende:
Zou ze door haar man serieus genomen worden?
van Dam toch?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:46 schreef whitetiger300 het volgende:
Ze doet het beter van die ene...god hoe heet die kerel nou?
Hij zweette zoveel bij DWDD
Exact, politicologie studeren en een geplande loopbaan daarna is niet echt verschillig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:46 schreef thettes het volgende:
Ik vind haar echt oprecht tof, wel precies het soort mensen dat je in de kamer moet hebben naast de aristocratische juristen en macro economen
Benieuwd naar de reactie van Berlusconi.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:47 schreef matthijst het volgende:
Prachtig, zo'n wijf moet je met Merkel de wereld over sturen
Owja, nou ik vindt haar opzich wel beter dan van Dam. Ze is na deze avond een stuk beter bekend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |