Een partijvoorzitter debatteert meestal niet mee hoor, daar hebben ze de lijsttrekker/fractieleider voor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:47 schreef MCMan88 het volgende:
Lijkt me geweldig als zij partijvoorzitter wordt en het in debatten tegen wilden & co moet opnemen. Volgens mij durft niemand haar dat inhoudelijk af te maken.
Sarcosi valt helemaal in het niet tussen die 2 vrouwen in.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:47 schreef matthijst het volgende:
Prachtig, zo'n wijf moet je met Merkel de wereld over sturen
Onneukbaar dikke kont.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Benieuwd naar de reactie van Berlusconi.
Van die achter het scherm figuren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:48 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Een partijvoorzitter debatteert meestal niet mee hoor, daar hebben ze de lijsttrekker/fractieleider voor.
Ik las scheren, totdat de reactie werd gequotequote:
Zij is ook kandidaat fractievz.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:48 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Een partijvoorzitter debatteert meestal niet mee hoor, daar hebben ze de lijsttrekker/fractieleider voor.
Hmm, jammer. Maar helaas zal ze beide toch nooit worden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:48 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik dacht een VARA tv programma uit de jaren 90quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:50 schreef Specularium het volgende:
Sjuul is toch gewoon een stripfiguur?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
BESTUH MENSUH,
De PVDA IS UN PARTAI DIE HEUL VEUL KIEZURS HEB VERLORUH!
Je snapt ook wel dat hij het gewoon over heeft over fractievz. Hij noemt het alleen ff verkeerd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:50 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Lees eerst de quote eens waar ik op reageerde, Captain Obvious
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |