Maar wat heeft hij voor schoenen aanquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Beau heeft best een mooi pak aan vanavond
Yeahquote:
Worstquote:
Oh ff kijkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar wat heeft hij voor schoenen aan?
Slaap wel Karinaquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
Ik ga naar bed mensen, ik trek het niet meer, tot morgen bij Voice Kids.
Das een stijging tegenover vorige weekquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:58 schreef roos94 het volgende:
The winner is
SBS
The Winner Is heeft donderdagavond een dieptepunt bereikt. Slechts 520 duizend mensen stemden af op de talentenjacht van SBS.
[ afbeelding ]
truste en tot morgen!quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
Nou meid, dank je!quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:58 schreef roos94 het volgende:
The winner is
SBS
The Winner Is heeft donderdagavond een dieptepunt bereikt. Slechts 520 duizend mensen stemden af op de talentenjacht van SBS.
[ afbeelding ]
Trustequote:Op donderdag 1 maart 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
Trusten. Doe voorzichtig en tot morgenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat Cherwin misschien wel verkeerd zit....
Net als FLO van eh, hoe heten die miepjes ook alweer? En is FLOS hier de blonde? Dan is het 2x blondquote:
Je hoeft hier niet te posten als het je niet boeit he...quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:01 schreef roos94 het volgende:
Waarom gunnen jullie SBS een kijkcijfer? [ afbeelding ]
Ik heb geen kastje, dus ik heb geen invloed op die cijfersquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:01 schreef roos94 het volgende:
dus ze heet echt zo?quote:
Nope, ze heet echt zoquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus ze heet echt zo?
Ik dacht dat ik het verkeerd verstond ofzo![]()
waren haar ouders net met de waterpik bezig ofzo toen ze die naam bedachten?
nee, RTL heeft van die kwaliteitsprogramma'squote:Op donderdag 1 maart 2012 22:01 schreef roos94 het volgende:
Artiestennaam?quote:
quote:
maar dan nog, je spreekt het uit als Flosquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
2 cola en een portie bitterballen, ober!
Ik denk dat als je het einde wilt halen, je het ook slim moet spelen...quote:
quote:
ja wheheheequote:
Dat zal wel de enige reden zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je het einde wilt halen, je het ook slim moet spelen...
Welnee, ik zou ook gewoon wel delen, half half is toch primaquote:
Jij bent te liefquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, ik zou ook gewoon wel delen, half half is toch prima
Er staat me ook zoiets bij, maar eik mogen ze allebei exitquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:11 schreef iBenny het volgende:
Ohw wacht... dat is zij.
Joost mag wel winnen
Lilianquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Welke won van Lois Lane, die dame? Dat ben ik vergeten toen...
Meteen eruit dan maarquote:
c-categorie die ooit bekend was in een erg grijs verledenquote:
Beter die dan die figuren die zo nodig in allerlei programma's opduiken om maar onder de aandacht te blijvenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
c-categorie die ooit bekend was in een erg grijs verleden
Lekker zingen op de camping deze zomerquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En hoe moet ze dan d'r huur betalen?
Precies én Dewi, want die valt in een aparte subcategoriequote:Op donderdag 1 maart 2012 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
c-categorie die ooit bekend was in een erg grijs verleden
Dat zal vast de reden zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Belachelijk reclame echt, geen wonder dat er zo weinig mensen kijken
Of een kartonnen doosquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker zingen op de camping deze zomer
quote:
NEE! Eerst nog Koninginnedagquote:
bedoel je de categorie Dewi, Sharon etc, of types als Kellyquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Beter die dan die figuren die zo nodig in allerlei programma's opduiken om maar onder de aandacht te blijven
quote:
beetje krachteloosquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef iBenny het volgende:
Hij heeft wel een goeie stem, maar het is zo, zo, zo... ik weet niet
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:23 schreef iBenny het volgende:
Het komt niet echt over, beetje tam, gevoelloos ofzo... Dries Roelvink! ,,, dat is het antwoord!
Wel andere gezien die je zou geven vanavond?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zou d'r niet geven ofzo.. dat dan weer niet.
Kun je dat motiveren?quote:
Heb alleen deze die vorige, en die daarvoor gezienquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel andere gezien die je zou geven vanavond?
Allemaal Lois Lane fansquote:
Oke, doe daar maar een foto van danquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb alleen deze die vorige, en die daarvoor gezien
maar bij wie is de mol wel iemand gezien die ik zou geven
Lamzakquote:
Wat is de schuld van die kerel dan, dat je hem niet wil?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Het is niet Lilian's schuld dat Lois Lane niet door is. De jury koos
zijn hele voorkomenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is de schuld van die kerel dan, dat je hem niet wil?
Zatquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel andere gezien die je zou geven vanavond?
Hij is de winnende stemquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:28 schreef tong80 het volgende:
Waarom zit Jeroen van den Boom daar.
Die is zewlf toch derderangs ?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:30 schreef D. het volgende:
ik denk dat ze Jeroen daar neer hebben gezet omdat ze anders bang waren dat ie mee zou willen doen als kandidaat
Ja, dat halve publiek dacht, net als de dochter van Lilian: 'hij zingt een nummertje over zijn vader'quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Jammer Joost, ander nummer had je moeten kiezen!
ditquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:30 schreef D. het volgende:
ik denk dat ze Jeroen daar neer hebben gezet omdat ze anders bang waren dat ie mee zou willen doen als kandidaat
Yupquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:31 schreef tong80 het volgende:
Is het niet typisch voor dit programma dat ik de slowchat kan bijhouden ?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:31 schreef iBenny het volgende:
101-0 in een halve finale. Hoe serieus moet je het dan nemen
?
Hoeft niet, als een nummer goed is luisteren mensen aandachtig en posten ze weinigquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:31 schreef tong80 het volgende:
Is het niet typisch voor dit programma dat ik de slowchat kan bijhouden ?
dat heb ik helemaal nog niet gezienquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:32 schreef iBenny het volgende:
Zo, dat was de karaokeavond weer van vandaag... morgen kindjes horen zingen
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:35 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat Desray Lilian volgende week helemaal kapot maakt...
Het is maar een spelletjequote:Op donderdag 1 maart 2012 22:35 schreef iBenny het volgende:
Da;s nie lievquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:35 schreef iBenny het volgende:
Zolang er geen sms'en aan te pas komt blijft het voor mij een spelletjequote:
Vorige week 465.000, de week daarvoor 520.000. Ze hebben dus wel vaste kijkersquote:
quote:In Nederland is de talentenjacht geen succes. “Ja, ik heb heel hard gescholden. Ben daar heel lang, heel chagrijnig over geweest. En waar het aan ligt? Dat kan ik niet in een paar minuten uitleggen”, zegt De Mol. Dat terwijl hij eerder zei dat Linda een neus heeft voor het uitzoeken van de juiste hitformats. John: “Het is in Nederland mislukt, maar we krijgen gelukkig een herkansing in Duitsland vanaf volgende week en we hebben het programma zo verbeterd dat ik er nog steeds in geloof.”
quote:John de Mol wilde RTL plagen met miljoen Avatar-dvd’s
John de Mol heeft overwogen om een miljoen Avatar-dvd’s cadeau te doen bij een grote krant, zodat de tv-première van de film op RTL 4 niet zo veel kijkers zou scoren tegenover de eerste aflevering van zijn SBS 6-show The Winner Is. Dat zei hij vrijdag in College Tour. De Mol was al in onderhandeling. “Het was geen kwestie van kosten, maar een kwestie van tijd. Het idee kwam te laat en het was rechtenmatig wat ingewikkeld. Het is niet gelukt, maar we hebben er wel over gesproken, ja.“
De tv-tycoon vond het een hilarisch idee. “Het is een idee waar we over gesproken hebben, waar we ontzettend veel lol om gehad hebben. We zijn zelfs zo ver gegaan dat mensen van mij contact hebben opgenomen met de filmdistributiemaatschappij, van: ‘Wat kost het om een miljoen van die dingen te laten persen en heel Nederland gratis de dvd te geven, zodat ze allemaal naar The Winner Is kunnen kijken?’”
Avatar trok uiteindelijk 1,2 miljoen kijkers en The Winner Is 1,1 miljoen. Nu zijn de kijkcijfers gedaald tot een half miljoen kijkers. “We krijgen voor The Winner Is een herkansing in Duitsland en nog twee andere landen. Het gaat mij lukken. Alleen jammer genoeg begint het succes dan niet in Nederland en dat vind ik heel erg en vervelend, en daar ben ik heel lang chagrijnig over geweest.”
De Mol twijfelt of de mislukking aan SBS 6 of zijn format ligt. “Ik denk dat als het op RTL 4 uitgezonden zou zijn, het hoger gescoord had dan het nu gedaan heeft. Dat komt omdat RTL 4 op dit moment een steviger platform is dan SBS 6. Maar de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik toch twijfel, omdat daar dezelfde wetmatigheid heerst als bij elke andere zender. Op het moment dat de mensen gaan kijken en het valt tegen, dan is het heel moeilijk om ze weer terug te krijgen. Dat zou denk ik ook op RTL 4 gebeurd zijn.”
Keert het programma volgend seizoen terug? “Dat hangt af van het succes wat het programma krijgt in andere landen. We hebben een aantal dingen veranderd. Als dat werkt en het wordt daar een succes, dan denk ik dat de kans groot is dat we het terughalen. Maar niet op basis van de resultaten die we nu hebben. Zeker niet.”
Mee eensquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:33 schreef ranja het volgende:
De voornaamste reden waarom het programma voor mij niet werkt is de weinige spanning (regelmatig uitslagen van 80-21 of erger en vrijwel nooit 60-41 of dichter bij elkaar) én, misschien wel vooral, het feit dat regelmatig de in mijn ogen/oren verkeerde doorgaat. Met het zootje wat nu over is heb ik helemaal niks terwijl er best wel goede hebben meegedaan wat mij betreft. Maar de jury denkt blijkbaar 100% anders dan ik.
WIDM neem ik op, dat wil ik toch vaker dan 1x kijkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:55 schreef Re het volgende:
ik kijk het meestal op een later tijdstip, widm gaat toch echt voor.
dat kan, maar widm heeft geen reclameblokken en als er iets is wat irritant is is het dat wel en die kun je nu gewoon lekker doorspoelen etcquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:00 schreef ranja het volgende:
[..]
WIDM neem ik op, dat wil ik toch vaker dan 1x kijken
Live zou het waarschijnlijk ook een heel andere sfeer zijn iddquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:55 schreef Re het volgende:
ik kijk het meestal op een later tijdstip, widm gaat toch echt voor. het format had gewoon live gemoeten, de keuze van de kandidaten wat transparanter en wat minder kansloze groepen want ik zie het verschil niet tussen oudjes en verlopen trio's of familiebandjes, daar heb ik geen binding mee dus boeit het me verder weinig. Ik wil talenten zien, geen verlepte kanslozen
Ik ook en of het gaat scorenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:04 schreef Karina het volgende:
Ik ben benieuwd wat de aanpassingen zijn die er in de Duitse versie gemaakt worden. Ik vermoed in ieder geval een stuk minder beelden van de familie en andere aanhang.
Wordt zeker dan ook opgenomen in Hilversum?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:48 schreef iBenny het volgende:
Het publiek voor de Duitse opnames zal gewoon Nederlands zijn. Krijg net een mail of ik in het publiek wil zitten..
nee, denk het niet. Het is idd in Hilversum, begreep al niet hoe ze al dat publiek over zouden laten komenquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:47 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht dat het na The Winner Is tijdelijk was afgelopen met de talentenjachten, maar we gaan gewoon weer vrolijk verder. Vanaf 30 maart begint HGT weer en waarschijnlijk hebben we in augustus een nieuwe talentenjacht
Het centrale HGT-topic staat alweer klaar- HGT 2012 Live #1 - vanaf 30 maart op RTL4
Dat had ik ook iddquote:Op zondag 4 maart 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]Ik was ook al bezig vanmiddag
toen ik Gordon zag, maar er kwam wat tussen. Leuk dat het al zo snel weer komt.
EN (off topic) ook weer Hotter than my Daughterquote:Op zondag 4 maart 2012 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat had ik ook idd. Ik dacht "wuuut, dan al
?", na wat onderzoek bleek het idd zo te zijn. Gordon haalde ons in qua berichtgeving
Joahquote:Op zondag 4 maart 2012 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
EN (off topic) ook weer Hotter than my Daughter
Wordt wel interessant, nu er drie compleet verschillende dingen te zien zijn op de vrijdagavond. Drama op NED1 (Flikken), talent op RTL (HGT) en entertainment op SBS (Schat van Oranje en Kroonjuwelen).quote:Op zondag 4 maart 2012 20:47 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht dat het na The Winner Is tijdelijk was afgelopen met de talentenjachten, maar we gaan gewoon weer vrolijk verder. Vanaf 30 maart begint HGT weer en waarschijnlijk hebben we in augustus een nieuwe talentenjacht
Het centrale HGT-topic staat alweer klaar- HGT 2012 Live #1 - vanaf 30 maart op RTL4
Dat in augustus is denk ik geen talentenjacht, heb je John de Mol gezien bij College Tour? Daar werd het heel even tussen neus en lippen door genoemd. Het is een 60-70 uur durende liveshow met een danswedstrijd, wie het, het langst volhoudt heeft gewonnen.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:47 schreef iBenny het volgende:
Dat is bij SBS, voor RTL staat nog 1 aangepaste talentenjacht in de planning, naar het schijnt.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat in augustus is denk ik geen talentenjacht, heb je John de Mol gezien bij College Tour? Daar werd het heel even tussen neus en lippen door genoemd. Het is een 60-70 uur durende liveshow met een danswedstrijd, wie het, het langst volhoudt heeft gewonnen.
Of bedoel je NOG niets anders?
sorry compleet off topic weer![]()
Die bedoel ik idd. Daar is nog heel weinig over bekend en er wordt heel geheimzinnig over gedaan.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:23 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
[..]
Dat is bij SBS, voor RTL staat nog 1 aangepaste talentenjacht in de planning, naar het schijnt.
Volgens mij werd door John gezegd dat het nog niet zeker was of het bij SBS of RTL zou komen.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:23 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
[..]
Dat is bij SBS, voor RTL staat nog 1 aangepaste talentenjacht in de planning, naar het schijnt.
Iets met gehandicapten of wederom bejaarden?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij werd door John gezegd dat het nog niet zeker was of het bij SBS of RTL zou komen.
Wat dat andere dan zou moeten zijn? Alles is nu wel gedaan zou je denken.
Ongelofelijk, ik zit geloof ik al 2 jaar vast op vrijdagavond in een live-topic, welke dan ookquote:Op zondag 4 maart 2012 20:47 schreef iBenny het volgende:
Haha echt hé. Je komt niet om de talentenshows heen op vrijdagavondquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ongelofelijk, ik zit geloof ik al 2 jaar vast op vrijdagavond in een live-topic, welke dan ook
Mijn man heeft een hobby? Ik blijf trouw aan 6quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
John Williams op donderdagMaar ja, ik zit vast op 6
Ja hobby! En ik ben ook trouw, ik vind het ook erg leuk nogquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn man heeft een hobby? Ik blijf trouw aan 6
Nou ik vind het meer apart dat ik dit vaste prik 'doe' op de vrijdag, ik blijf maar hangenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Haha echt hé. Je komt niet om de talentenshows heen op vrijdagavond
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
ff opgezocht... ja
Tussen de liveshow en de uitslag zit eerst nog Hart van Nederland
Dat kan wel. 4 duels > 2 duels > Plek 1, 2, 3 en 4(2 duels)quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:46 schreef Karina het volgende:
[..]OK negeer mijn opmerking boven je dan maar. Ze gaan dus dan in 1 aflevering van 8 naar 1.
Ja maar het had niet in meerdere uitzendingen gekund, omdat de afleveringen dan veel te kort zouden zijn geweestquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan wel. 4 duels > 2 duels > Plek 1, 2, 3 en 4(2 duels)
Ik was helemaal in de war. Maar goed, die laatste aflevering gaat in ieder geval spannend worden. Een miljoen winnen is natuurlijk niet mis.quote:
Er is ook geen Widm dus als ze het een beetje goed uitpakken zou het wel eens goed kunnen scorenquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was helemaal in de war. Maar goed, die laatste aflevering gaat in ieder geval spannend worden. Een miljoen winnen is natuurlijk niet mis.
Een naakte Beau?quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is ook geen Widm dus als ze het een beetje goed uitpakken zou het wel eens goed kunnen scoren
Dat zat ik ook al te denken, ze hadden even moeten wachten met de show, tot NA WIDM, dan had het misschien vanaf het begin iets beter gescoord (ietsquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is ook geen Widm dus als ze het een beetje goed uitpakken zou het wel eens goed kunnen scoren
Waarmee moeten ze uitpakken dan? Artiesten zijn bekend, JvdB moet nog steeds weg en uh het concept staat toch al vast (en is warrig)quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan houden ze geen kijkers meer over
quote:
Door er een goeie liveshow van te maken en mensen te trekken door nog meer reclame te maken? Je kunt nu echt die aandacht op de 1 miljoen leggenquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarmee moeten ze uitpakken dan? Artiesten zijn bekend, JvdB moet nog steeds weg en uh het concept staat toch al vast (en is warrig)
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
Als het niet heel leuk is, zap ik om 9 uur naar PSV
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn man heeft een hobby? Ik blijf trouw aan 6
Toen wist ik het nog nietquote:
nvm... net in de gids gezien dat er een nieuwe Nederlandse drama(met redelijk grote namen) tegenover komt te staan. Dat gaat 'm niet wordenquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Door er een goeie liveshow van te maken en mensen te trekken door nog meer reclame te maken? Je kunt nu echt die aandacht op de 1 miljoen leggen
Oh wat dan? Ik kijk sowieso niet naar dat soort dingen, Dr Deen kijk ik ook niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
nvm... net in de gids gezien dat er een nieuwe Nederlandse drama(met redelijk grote namen) tegenover komt te staan. Dat gaat 'm niet worden
Bloedverwantenquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wat dan? Ik kijk sowieso niet naar dat soort dingen, Dr Deen kijk ik ook niet.
Die is niet nieuw, twee jaar geleden is het eerste seizoen uitgezonden. Wel tof dat het weer terug isquote:
eeeeeeeeeeeeeejquote:
Ik heb weer M&M'squote:Op donderdag 8 maart 2012 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet voor morgen maar weer wat lekkers te knabbelen halen, want dit is al de 2e keer dat ik het een beetje magertjes vind zonder iets lekkers
Voice en niks lekkers, dat kan inderdaad echt niet!quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet voor morgen maar weer wat lekkers te knabbelen halen, want dit is al de 2e keer dat ik het een beetje magertjes vind zonder iets lekkers
Ohquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb weer M&M'sEn Dorito's, maar dat wordt zo een zooitje op mijn toetsenbord.
Ja, morgen maar goed inslaan hier, ben het nu zatquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
Voice en niks lekkers, dat kan inderdaad echt niet!Ik MOET altijd wat lekkers erbij hebben
Volgens mij 10Kquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel geld nu als die jongen de deal aanneemt?
dit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
Nou je hoort het nu al wie er gaat winnen...
Ja ik ook. Zij lijkt wel 30.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben er wel over verbaasd dat zij 18- is, als ik haar zo zie
Volgens mij is ze afgevallen sinds de vorige keer. Of de styling is beterquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat als zij 10 kilo afvalt ook meteen een jeugdig koppie krijgt
Als zij dat nou voorstelt, leuk voor hemquote:
Oi oi oi.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
eejjjjjjjj eejjjjjjjj eejjjjjjjj eejjjjjjjj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |