Dat zat ik ook al te denken, ze hadden even moeten wachten met de show, tot NA WIDM, dan had het misschien vanaf het begin iets beter gescoord (ietsquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is ook geen Widm dus als ze het een beetje goed uitpakken zou het wel eens goed kunnen scoren
Waarmee moeten ze uitpakken dan? Artiesten zijn bekend, JvdB moet nog steeds weg en uh het concept staat toch al vast (en is warrig)quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan houden ze geen kijkers meer over
quote:
Door er een goeie liveshow van te maken en mensen te trekken door nog meer reclame te maken? Je kunt nu echt die aandacht op de 1 miljoen leggenquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarmee moeten ze uitpakken dan? Artiesten zijn bekend, JvdB moet nog steeds weg en uh het concept staat toch al vast (en is warrig)
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
Als het niet heel leuk is, zap ik om 9 uur naar PSV
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn man heeft een hobby? Ik blijf trouw aan 6
Toen wist ik het nog nietquote:
nvm... net in de gids gezien dat er een nieuwe Nederlandse drama(met redelijk grote namen) tegenover komt te staan. Dat gaat 'm niet wordenquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Door er een goeie liveshow van te maken en mensen te trekken door nog meer reclame te maken? Je kunt nu echt die aandacht op de 1 miljoen leggen
Oh wat dan? Ik kijk sowieso niet naar dat soort dingen, Dr Deen kijk ik ook niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
nvm... net in de gids gezien dat er een nieuwe Nederlandse drama(met redelijk grote namen) tegenover komt te staan. Dat gaat 'm niet worden
Bloedverwantenquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wat dan? Ik kijk sowieso niet naar dat soort dingen, Dr Deen kijk ik ook niet.
Die is niet nieuw, twee jaar geleden is het eerste seizoen uitgezonden. Wel tof dat het weer terug isquote:
eeeeeeeeeeeeeejquote:
Ik heb weer M&M'squote:Op donderdag 8 maart 2012 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet voor morgen maar weer wat lekkers te knabbelen halen, want dit is al de 2e keer dat ik het een beetje magertjes vind zonder iets lekkers
Voice en niks lekkers, dat kan inderdaad echt niet!quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet voor morgen maar weer wat lekkers te knabbelen halen, want dit is al de 2e keer dat ik het een beetje magertjes vind zonder iets lekkers
Ohquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb weer M&M'sEn Dorito's, maar dat wordt zo een zooitje op mijn toetsenbord.
Ja, morgen maar goed inslaan hier, ben het nu zatquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
Voice en niks lekkers, dat kan inderdaad echt niet!Ik MOET altijd wat lekkers erbij hebben
Volgens mij 10Kquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel geld nu als die jongen de deal aanneemt?
dit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
Nou je hoort het nu al wie er gaat winnen...
Ja ik ook. Zij lijkt wel 30.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben er wel over verbaasd dat zij 18- is, als ik haar zo zie
Volgens mij is ze afgevallen sinds de vorige keer. Of de styling is beterquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat als zij 10 kilo afvalt ook meteen een jeugdig koppie krijgt
Als zij dat nou voorstelt, leuk voor hemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |