Lilianquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Welke won van Lois Lane, die dame? Dat ben ik vergeten toen...
Meteen eruit dan maarquote:
c-categorie die ooit bekend was in een erg grijs verledenquote:
Beter die dan die figuren die zo nodig in allerlei programma's opduiken om maar onder de aandacht te blijvenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
c-categorie die ooit bekend was in een erg grijs verleden
Lekker zingen op de camping deze zomerquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En hoe moet ze dan d'r huur betalen?
Precies én Dewi, want die valt in een aparte subcategoriequote:Op donderdag 1 maart 2012 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
c-categorie die ooit bekend was in een erg grijs verleden
Dat zal vast de reden zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Belachelijk reclame echt, geen wonder dat er zo weinig mensen kijken
Of een kartonnen doosquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker zingen op de camping deze zomer
quote:
NEE! Eerst nog Koninginnedagquote:
bedoel je de categorie Dewi, Sharon etc, of types als Kellyquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Beter die dan die figuren die zo nodig in allerlei programma's opduiken om maar onder de aandacht te blijven
quote:
beetje krachteloosquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef iBenny het volgende:
Hij heeft wel een goeie stem, maar het is zo, zo, zo... ik weet niet
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:23 schreef iBenny het volgende:
Het komt niet echt over, beetje tam, gevoelloos ofzo... Dries Roelvink! ,,, dat is het antwoord!
Wel andere gezien die je zou geven vanavond?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zou d'r niet geven ofzo.. dat dan weer niet.
Kun je dat motiveren?quote:
Heb alleen deze die vorige, en die daarvoor gezienquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel andere gezien die je zou geven vanavond?
Allemaal Lois Lane fansquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |