Mediacourant.nlquote:The Winner Is, het prestigeproject van SBS 6, blijft kijkers verliezen. Na de zeer magere 520.000 kijkers van vorige week, zaten er donderdag nog 465.000 kijkers klaar. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Presentator Beau van Erven Dorens beloofde meer spanning naarmate de afleveringen vorderen, maar de kijker wordt niet genoeg geprikkeld. De behaalde score is erg mager voor een grote studioshow en de alsmaar dalende cijfers bieden weinig hoop voor de toekomst.
I made funny in TT.quote:
De tv op donderdag is geen hol aan. The Winner is saai, het spreekt niet. Wat is de bedoeling? Ik zie mensen die enigszins kunnen zingen, maar niet briljant, leuk voor in een kroeg of karaoke. Van alle leeftijden. Sorry, maar mijn aandachtsspanne was tijdens de enige aflevering die ik heb gezien al verdwenen. Het boeit me geen zak wie er wint, want het is allemaal net niets en die deals zijn nog minder interessant dan Erica Terpstra in een bikini.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:56 schreef iBenny het volgende:
Sowieso, als je kijkcijferhoogtepunt van de dag het weer is dan is er toch wel wat mis hoor
Dat zeg ik, ze is nog net iets interessanterquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:03 schreef Copycat het volgende:
Voor Erica Terpstra in bikini zou ik wel even overschakelen. Om daarna weer heel snel verder te zappen.
Maar dit is het inderdaad in alle opzichten net niet.
Dat beaam ik!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:07 schreef Pheno het volgende:
Dat zeg ik, ze is nog net iets interessanter
Die hele sfeer rond SBS moet veranderen, want het is nu gewoonweg ruk. Ze weten volgens mij zelf niet eens meer wat ze moeten doenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:09 schreef Paul het volgende:
SBS moet gewoon niet meer beginnen aan talentenjachten. Gewoon alleen op RTL laten. SBS gaat dat nooit van ze winnen, klaar.
Onzin, John regelt al die showsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:09 schreef Paul het volgende:
SBS moet gewoon niet meer beginnen aan talentenjachten. Gewoon alleen op RTL laten. SBS gaat dat nooit van ze winnen, klaar.
Ze zijn het gros van de eerste aflevering al een tijdje kwijt, maar sowieso zijn er een paar dingen raar. Het programmeren op donderdag tegenover veel voetbal tijdens de gehele periode is bijv al gek...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:14 schreef loezzzje het volgende:
WIE IS DE MOL - 1.554.000
24 UUR TUSSEN LEVEN EN DOOD - 937.000
Oh daar waren alle kijkers heen
Idd niet over nagedacht nee. Maarja op de vrijdag is The Voice dus dan maken ze ook geen schijn van kans. Ik denk dat ze gewoon hebben gedacht, nou we nemen de gok voor de donderdag!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:23 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
[..]
Ze zijn het gros van de eerste aflevering al een tijdje kwijt, maar sowieso zijn er een paar dingen raar. Het programmeren op donderdag tegenover veel voetbal tijdens de gehele periode is bijv al gek...
Maakt niet uit of dat john het produceert. Al produceert Steven Spielberg het, mensen haten sbs. Al kijken er wel veel mensen naar HVNL en naar Alberto Stegeman enzo. Dus opzich is SBS nog niet verloren ..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onzin, John regelt al die shows
Mensen kennen een paar talentenformats en zijn het beu aan het worden als er wéér iets nieuws komt. En deze show heeft dan geen talenten op wie we over dertig stemmen met de Top 2000Het voegt totaal niets toe aan dat talentenshowlandschap. Beau probeert nog spannend te doen, maar ja, van een tam konijn kan hij ook niets maken. En dan die vreselijke Jeroen. Daar zit de zelfverklaarde popi jopi op zijn stoel mee te zingen tijdens optredens, en totaal onboeiend commentaar te leveren na de optredens. Want hij weet net als wij dat de mensen een leuk karaoke-avondje kunnen meemaken, maar meer ook niet. Om maar niet te spreken over de gootartiesten die ze uitnodigen om ook te gaan zingen voor geld. Who the fuck cares?
Dat zeg ik... die sfeer rond SBS is gewoonweg rukquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Maakt niet uit of dat john het produceert. Al produceert Steven Spielberg het, mensen haten sbs. Al kijken er wel veel mensen naar HVNL en naar Alberto Stegeman enzo. Dus opzich is SBS nog niet verloren ..
Maaruh wat ik zeg er kijken nog wel veel mensen naar bep. programma op sbs6. Dus het station is niet verloren. Ze moeten gewoon niet blijven proberen te scoren met live shows. Maar meer richten op Reportage. Albertootje Stegeman en HVNLquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zeg ik... die sfeer rond SBS is gewoonweg ruk
En het is bij SBS, dat vergat je nogquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Jeroen vande Boom voegt niks toe, alleen irritatie
Decor is lelijk
Graphics zijn lelijk
Met dat geld snapt nog altijd veel volk niet
Commentaar van zoutloze familie
Kinderen komen allemaal uit Kinderen voor kinderenland, het Gooi
Jury bestaat niet, de regie beslist de score gewoon
Jammer Beau maar zo gaat het niet lukken.
Precies, dat soort programma's scoort wel lekker bij SBS. De "sensatie" programma's, waar ik zelf ook naar kijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Maaruh wat ik zeg er kijken nog wel veel mensen naar bep. programma op sbs6. Dus het station is niet verloren. Ze moeten gewoon niet blijven proberen te scoren met live shows. Maar meer richten op Reportage. Albertootje Stegeman en HVNL
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:09 schreef iBenny het volgende:
Ned 1 - Familie
Ned 2 - Cultuur
Ned 3 - Jongeren en sport
RTL 4 - Familie
RTL 5 - Jongeren
RTL 7 - Mannen
RTL 8 - Vrouwen / herhaling
NET 5 - Vrouwen
SBS 6 - *Identiteitscrisis / Familie*
Veronica - Mannen / Jongeren
Dat bedoel je?
Dat is het probleem ook een beetje. Elk van die zender heeft wel een eigen thema/segmentatie, alleen SBS lijkt er nog niet precies uit te zijn wat wel en niet op de zender past. Het is de bedoeling dat ze een familiezender zijn, maar het lukt ze maar niet om dat uit te stralen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:18 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Identiteitscrisiseerlijk gezegd zou ik ook niet weten wat voor thema sbs heeft, ze hebben een beetje van alles wat, en er flopt redelijk veel.
Het is weer een concept van John de Mol/Talpa. Dit was de eerste keer dat het programma werd uitgezonden, binnenkort zal het ook in Duitsland te zien zijn. Ze gebruiken daarvoor dezelfde studio(dus er komen busjes Duitsers naar de studio)...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:57 schreef loezzzje het volgende:
Dit programma komt toch uit het buitenland? Is het daar wel succesvol?
In de VS kan zijn rol misschien door David Hasselhoff gespeeld worden?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:04 schreef Copycat het volgende:
En in het buitenland hebben ze geen Jeroen van den Boom.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In de VS kan zijn rol misschien door David Hasselhoff gespeeld worden?
Linda de Mol.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:06 schreef iBenny het volgende:
Zou ik eigenlijk niet weten... Weet ook niet wie het in Duitsland zal presenteren
Of Sylviequote:
OF in Duitsland, daar is hij ook regelmatig te vinden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In de VS kan zijn rol misschien door David Hasselhoff gespeeld worden?
Ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
Over de kijkcijfers gesproken, ik vond het afgelopen week weer leuk, dus ik geniet nog wel op de donderdagavond
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:36 schreef Arth_NL het volgende:
Ik vind dit eigenlijk de leukste talentenshow die ik de afgelopen jaren op de Nederlandse tv heb gezien.Beter dan die blerende kindertjes.
Yupquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
Is het vanavond om hetzelfde bedrag als vorige week?
Vijf kijkers en een Phenoquote:
Neen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:33 schreef iBenny het volgende:
Ik ga weer WIDM kijken en schakel daarna over...
Nee, ik ga niet kijken.quote:
Ze kunnen niet zingen he?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
Ik kan me deze twee helemaal niet meer herinneren.
Komt door dat douchegordijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
15 of 16. Maar ze zou net zo goed 25 kunnen zijn.
idd ze lijkt 10 jaar ouderquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
15 of 16. Maar ze zou net zo goed 25 kunnen zijn.
die snor van hemquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Oh ja deze vond ik wel grappig. Koffers in jeans
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
Het is niet echt slecht, leuk voor op een bruiloft.
quote:
Wel voor een jubileumbruiloft dan, met dit repertoirequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
Het is niet echt slecht, leuk voor op een bruiloft.
toen bestond ik nietquote:
quote:
Hehequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Heb ik veel gemist?![]()
Is dit de 2e deal?
Ze waren allemaal niet zo goed, maar bij covers had ik nog een glimlach op mijn gezichtquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik dacht al, zo slecht vond ik die meisjes niet
Misschien gaat deze nog bouncen met zijn manboobsquote:
Huuuquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien gaat deze nog bouncen met zijn manboobs
Dat mis ik dan liever ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien gaat deze nog bouncen met zijn manboobs
Oh ik heb geen moeite met Sky Radio, wel met dit soort soul (of welk genre het ook is) plaatjesquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
'Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door Sky Radio'![]()
Vorige keer zorgde hij er voor dat als Billy Joel ooit dood gaat en in z'n graf gelegd wordt hij zich meteen omdraait .quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat hij beter was, komt door het nummer zeker.
Popstars of zo, ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Waar moeten we deze ook alweer van kennen?
Iets met een poesje!quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Waar moeten we deze ook alweer van kennen?
Oh ja!quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Popstars of zo, ik weet het niet meer.
Toch bang dat hij niet zou winnen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:09 schreef Pheno het volgende:
Waarom dealt hij nu, ik snap het nietHij wint toch gemakkelijk?
Sympathy kweken voor al shet publiek mag stemmenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:09 schreef Pheno het volgende:
Waarom dealt hij nu, ik snap het nietHij wint toch gemakkelijk?
Wendy redt hem!quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
En over 5 jaar is hij de pijp uit omdat hij maatje obese is
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:12 schreef Pheno het volgende:
Ze sporten ook hun eerste keer in hun leven
Dat ja!quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
Die kleding is helemaal niet leuk. Het past niet bij elkaar.
Ik zou ze gevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Saai dusquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ja!
Ik vind het echt typische Viva meiden. Pittig, hip en fit, althans dat denken ze
quote:
JAquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:16 schreef D. het volgende:
Wilson Philips, dochters van de Mamma's & Pappa's
1 van de Mama's & Papa's en 2 van The Beach Boysquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:16 schreef D. het volgende:
Wilson Phillips, dochters van de Mama's & Papa's
Je vond ze lekkur?quote:
Dat doen ze allemaal, Des'ray ook vorige week, moet zeker van de makersquote:
behoorlijk verlept ja, hoe oud is die meid?quote:
Allereerste uitzending en 1e (of 2e) duel ook dacht ikquote:
Met 1 negerlokquote:
Welke?quote:
Ze kan ook niet spellenquote:
ditquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:32 schreef Pheno het volgende:
Ze had alleen nog een tuinbroek aan hoeven doen, dan was het plaatje compleet.
kwam er nooit van, alle afleveringen voorheenquote:
Is gekniptquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
Ze slaat een stukje over van het liedje.
Beter dan : r Pinkquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:35 schreef Koen66 het volgende:
klopt het dat dit een irritante griet is?
straalt ze uit
Droog stukje strooooooooooquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:35 schreef MissJ het volgende:
dat haar ziet er echt niet uit gewoon hoor, dat geblondeerde, echt goor gelig ziet het er uit![]()
Dan nog liever dat korte rode pittige kapsel
Ik heb ook niks met Adele en Anouk. En dit vind ik geen lelijke muziek, kan er best naar luisteren, als is het geen favoriet, maar vooral zo'n auditie-zeurplaat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan : r Pink
Maar goed, mijn muzieksmaak, of het ontbreken daarvan is bekend. Ik haat Adele en Anouk ook intens
Dat jurkje is ook niet leuk. En die lelijke tattooquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:36 schreef iBenny het volgende:
"Let's dance" en dan staat ze daar te hupsen als mijn vader
quote:
Tja, ik kan er niets aan doenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kwam er nooit van, alle afleveringen voorheen
vind donderdag ook geen dag hiervoor
NOUquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
En rolstoelvrouw kan INEENS weer lopen
Prees du lortquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
En rolstoelvrouw kan INEENS weer lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:41 schreef Provinciaaltje het volgende:
Vraagje over spoiler van vorige weekJa, dat was Bryan B tegen Pieter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook richting de finalequote:Op donderdag 1 maart 2012 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwwww, dacht ff dat we al richting finale zaten
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:44 schreef iBenny het volgende:
Smeerleverworst. 824 punten bij Wordfeud...
Shit,gemist dusquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat was Bryan B tegen Pieter.
Combiquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Philadelphia, smaakt dat net als boursin of creme freche?
Nu heb ik honger
ALs Boursin zonder knoflook, zoiets.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Philadelphia, smaakt dat net als boursin of creme freche?
Nu heb ik honger
quote:
Dankquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
ALs Boursin zonder knoflook, zoiets.
Die typte ik nog eerst; monchou, maar toen dacht ik dat dat het misschien niet was.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze proberen een soort monchou te worden als ik die reclame zo zie.... erg lekker, trouwens, philadelphia![]()
Jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:51 schreef iBenny het volgende:
Wat stond die nou voor het scherm te doen?
dit ja, heel apart ditquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Hij zingt te vreemd, articuleert teveel, lijkt wel een musical met alle mimiek
Whhehee.quote:
Mini negerquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:56 schreef MissJ het volgende:
is Beau nou zo lang of is dit een mini neger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |