Welke?quote:
Ze kan ook niet spellenquote:
ditquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:32 schreef Pheno het volgende:
Ze had alleen nog een tuinbroek aan hoeven doen, dan was het plaatje compleet.
kwam er nooit van, alle afleveringen voorheenquote:
Is gekniptquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
Ze slaat een stukje over van het liedje.
Beter dan : r Pinkquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:35 schreef Koen66 het volgende:
klopt het dat dit een irritante griet is?
straalt ze uit
Droog stukje strooooooooooquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:35 schreef MissJ het volgende:
dat haar ziet er echt niet uit gewoon hoor, dat geblondeerde, echt goor gelig ziet het er uit![]()
Dan nog liever dat korte rode pittige kapsel
Ik heb ook niks met Adele en Anouk. En dit vind ik geen lelijke muziek, kan er best naar luisteren, als is het geen favoriet, maar vooral zo'n auditie-zeurplaat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan : r Pink
Maar goed, mijn muzieksmaak, of het ontbreken daarvan is bekend. Ik haat Adele en Anouk ook intens
Dat jurkje is ook niet leuk. En die lelijke tattooquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:36 schreef iBenny het volgende:
"Let's dance" en dan staat ze daar te hupsen als mijn vader
quote:
Tja, ik kan er niets aan doenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kwam er nooit van, alle afleveringen voorheen
vind donderdag ook geen dag hiervoor
NOUquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
En rolstoelvrouw kan INEENS weer lopen
Prees du lortquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
En rolstoelvrouw kan INEENS weer lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:41 schreef Provinciaaltje het volgende:
Vraagje over spoiler van vorige weekJa, dat was Bryan B tegen Pieter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook richting de finalequote:Op donderdag 1 maart 2012 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwwww, dacht ff dat we al richting finale zaten
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:44 schreef iBenny het volgende:
Smeerleverworst. 824 punten bij Wordfeud...
Shit,gemist dusquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat was Bryan B tegen Pieter.
Combiquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Philadelphia, smaakt dat net als boursin of creme freche?
Nu heb ik honger
ALs Boursin zonder knoflook, zoiets.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Philadelphia, smaakt dat net als boursin of creme freche?
Nu heb ik honger
quote:
Dankquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
ALs Boursin zonder knoflook, zoiets.
Die typte ik nog eerst; monchou, maar toen dacht ik dat dat het misschien niet was.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze proberen een soort monchou te worden als ik die reclame zo zie.... erg lekker, trouwens, philadelphia![]()
Jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:51 schreef iBenny het volgende:
Wat stond die nou voor het scherm te doen?
dit ja, heel apart ditquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Hij zingt te vreemd, articuleert teveel, lijkt wel een musical met alle mimiek
Whhehee.quote:
Mini negerquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:56 schreef MissJ het volgende:
is Beau nou zo lang of is dit een mini neger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |