abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108335511
The Winner is - elke donderdagavond op SBS6 van half 9 tot half 11

In The Winner is krijgen uitzonderlijke zangtalenten de unieke kans om rijk te worden met hun talent. Maar dan moeten zij wel eerst hun tegenstanders verslaan in keiharde duels!

De kandidaten zijn verdeeld over 8 talentcategorieën; Mannelijke Solisten, Vrouwelijke Solisten, 40+, Jeugd, Duos, Zanggroepen, Families en Professionals. Voor elke categorie zijn de meest getalenteerde zangers en zangeressen gezocht. Elke categorie bestaat hierdoor uit 8 toptalenten!

The Winner is bestaat uit 8 afleveringen. Dit zijn 7 reguliere afleveringen en 1 live finale. Aflevering 1 tot en met 4 bestaat uit de eerste ronde. Hierin wordt het aantal kandidaten in 32 duels gehalveerd van 8 naar 4 per categorie. Elk duel is 2.500 euro waard. Aflevering 5 en 6 bestaat uit de tweede ronde. Hierin strijden de overgebleven talenten weer tegen elkaar, om het aantal kandidaten per categorie te halveren van 4 naar 2. Er staat nu maar liefst 5.000 euro op het spel! In aflevering 7, de derde ronde, wordt in 8 duels uitgemaakt welke talenten debesten binnen hun eigen categorie zijn. Elk duel is nu 10.000 euro waard. En dan is er nog die allesbepalende finale waarin de finalisten tegen elkaar strijden totdat er één winnaar overblijft en met de verbluffende hoofdprijs van 1 miljoen euro naar huis gaat!

In deze vernieuwende show bepalen een 100-koppige vakjury en Jeroen van der Boom voor het eerst samen wie de winnaar en de verliezer van elk duel zijn. Maar de uitslag blijft nog geheim!

The Winner is heeft namelijk een unieke twist waarbij de kandidaten hun lot gedeeltelijk in eigen hand hebben. Onder begeleiding van Beau van Erven Dorens krijgen zij de mogelijkheid om met elkaar te onderhandelen over wie er doorgaat naar de volgende ronde. De vraag is: Hoe zeker zijn de kandidaten van hun eigen talent?

Als beide talenten volledig overtuigd zijn van hun eigen prestaties dan laten zij hetjuryresultaat bepalen wie de winnaar en de verliezer van het duel zijn. Maar als een kandidaat denkt dat zijn tegenstander beter was dan hijzelf, en vermoedt dat de jury hem gaat elimineren, dan kan hij zijn opponent een voorstel doen waarbij hij voor het prijzengeld uit de competitie stapt.

Na de onderhandelingen volgt altijd het The Winner is moment, waarin Beau van Erven Dorens met deze fameuze woorden hetjuryoordeel bekend maakt. Wie heeft de jury tot winnaar gekozen? Als een kandidaat is uitgestapt zal blijken of dit een wijs besluit is geweest, of dat hij onterecht zijn plaats in de competitie en daarmee de kans om rijk te worden met zijn zangtalent heeft opgegeven!

Om de duels te overleven en de finale te halen zullen de kandidaten in deze buitengewoon spannende competitie dus niet alleen keer op keer fantastisch moeten zingen, maar ook altijd hun eigen prestaties op de juiste waarde moeten schatten!
Bron

Een uitgebreide uitleg van de spelregels vind je hier. Met dank aan iBenny *O*

Een overzicht van ALLE kandidaten vind je hier, daar kun je ook zien wie er inmiddels zijn afgevallen.

Officiële site: The Winner Is.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_108335614
465.000 kijkers :D _O- _O- _O-
  vrijdag 24 februari 2012 @ 09:21:47 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108335621
Zak eens lekker door de ondergrens.

In de herhaling:

quote:
The Winner Is, het prestigeproject van SBS 6, blijft kijkers verliezen. Na de zeer magere 520.000 kijkers van vorige week, zaten er donderdag nog 465.000 kijkers klaar. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Presentator Beau van Erven Dorens beloofde meer spanning naarmate de afleveringen vorderen, maar de kijker wordt niet genoeg geprikkeld. De behaalde score is erg mager voor een grote studioshow en de alsmaar dalende cijfers bieden weinig hoop voor de toekomst.
Mediacourant.nl
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_108336021
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:21 schreef Copycat het volgende:
Zak eens lekker door de ondergrens.
I made funny in TT.
pi_108336387
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:21 schreef iBenny het volgende:
465.000 kijkers :D _O- _O- _O-
Dat is wel weer een dieptepunt :')
pi_108336454
Sowieso, als je kijkcijferhoogtepunt van de dag het weer is dan is er toch wel wat mis hoor :')
pi_108336593
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:56 schreef iBenny het volgende:
Sowieso, als je kijkcijferhoogtepunt van de dag het weer is dan is er toch wel wat mis hoor :')
De tv op donderdag is geen hol aan. The Winner is saai, het spreekt niet. Wat is de bedoeling? Ik zie mensen die enigszins kunnen zingen, maar niet briljant, leuk voor in een kroeg of karaoke. Van alle leeftijden. Sorry, maar mijn aandachtsspanne was tijdens de enige aflevering die ik heb gezien al verdwenen. Het boeit me geen zak wie er wint, want het is allemaal net niets en die deals zijn nog minder interessant dan Erica Terpstra in een bikini.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:03:43 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108336626
Voor Erica Terpstra in bikini zou ik wel even overschakelen. Om daarna weer heel snel verder te zappen.
Maar dit is het inderdaad in alle opzichten net niet.
pi_108336720
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:03 schreef Copycat het volgende:
Voor Erica Terpstra in bikini zou ik wel even overschakelen. Om daarna weer heel snel verder te zappen.
Maar dit is het inderdaad in alle opzichten net niet.
Dat zeg ik, ze is nog net iets interessanter :P
pi_108336747
En er kijken natuurlijk heel veel mensen naar WIDM, das niet de minste concurrentie.

Het weer meer kijkers _O-
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 24 februari 2012 @ 10:09:10 #11
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_108336793
SBS moet gewoon niet meer beginnen aan talentenjachten. Gewoon alleen op RTL laten. SBS gaat dat nooit van ze winnen, klaar.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:09:27 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108336801
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:07 schreef Pheno het volgende:

Dat zeg ik, ze is nog net iets interessanter :P
Dat beaam ik!
Maar ik vind het stiekem wel een beetje sneu voor Beau. Die mag ik toch wel.
pi_108336913
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:09 schreef Paul het volgende:
SBS moet gewoon niet meer beginnen aan talentenjachten. Gewoon alleen op RTL laten. SBS gaat dat nooit van ze winnen, klaar.
Die hele sfeer rond SBS moet veranderen, want het is nu gewoonweg ruk. Ze weten volgens mij zelf niet eens meer wat ze moeten doen
pi_108336945
WIE IS DE MOL - 1.554.000

24 UUR TUSSEN LEVEN EN DOOD - 937.000

Oh daar waren alle kijkers heen ;)
pi_108337139
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:09 schreef Paul het volgende:
Onzin, John regelt al die shows :+
Mensen kennen een paar talentenformats en zijn het beu aan het worden als er wéér iets nieuws komt. En deze show heeft dan geen talenten op wie we over dertig stemmen met de Top 2000 :+ Het voegt totaal niets toe aan dat talentenshowlandschap. Beau probeert nog spannend te doen, maar ja, van een tam konijn kan hij ook niets maken. En dan die vreselijke Jeroen. Daar zit de zelfverklaarde popi jopi op zijn stoel mee te zingen tijdens optredens, en totaal onboeiend commentaar te leveren na de optredens. Want hij weet net als wij dat de mensen een leuk karaoke-avondje kunnen meemaken, maar meer ook niet. Om maar niet te spreken over de gootartiesten die ze uitnodigen om ook te gaan zingen voor geld. Who the fuck cares?
pi_108337209
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:14 schreef loezzzje het volgende:
WIE IS DE MOL - 1.554.000

24 UUR TUSSEN LEVEN EN DOOD - 937.000

Oh daar waren alle kijkers heen ;)
Ze zijn het gros van de eerste aflevering al een tijdje kwijt, maar sowieso zijn er een paar dingen raar. Het programmeren op donderdag tegenover veel voetbal tijdens de gehele periode is bijv al gek...
pi_108337562
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:23 schreef Vierkante_Ogen het volgende:

[..]

Ze zijn het gros van de eerste aflevering al een tijdje kwijt, maar sowieso zijn er een paar dingen raar. Het programmeren op donderdag tegenover veel voetbal tijdens de gehele periode is bijv al gek...
Idd niet over nagedacht nee. Maarja op de vrijdag is The Voice dus dan maken ze ook geen schijn van kans. Ik denk dat ze gewoon hebben gedacht, nou we nemen de gok voor de donderdag!

Jeroen van der Boom :r Er komt een hoop uit zijn mond maar niks zinnigs.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 24 februari 2012 @ 10:38:05 #18
80791 crew  Paul
pi_108337610
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:20 schreef Pheno het volgende:

[..]

Onzin, John regelt al die shows :+
Mensen kennen een paar talentenformats en zijn het beu aan het worden als er wéér iets nieuws komt. En deze show heeft dan geen talenten op wie we over dertig stemmen met de Top 2000 :+ Het voegt totaal niets toe aan dat talentenshowlandschap. Beau probeert nog spannend te doen, maar ja, van een tam konijn kan hij ook niets maken. En dan die vreselijke Jeroen. Daar zit de zelfverklaarde popi jopi op zijn stoel mee te zingen tijdens optredens, en totaal onboeiend commentaar te leveren na de optredens. Want hij weet net als wij dat de mensen een leuk karaoke-avondje kunnen meemaken, maar meer ook niet. Om maar niet te spreken over de gootartiesten die ze uitnodigen om ook te gaan zingen voor geld. Who the fuck cares?
Maakt niet uit of dat john het produceert. Al produceert Steven Spielberg het, mensen haten sbs. Al kijken er wel veel mensen naar HVNL en naar Alberto Stegeman enzo. Dus opzich is SBS nog niet verloren .. :)
pi_108337649
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:38 schreef Paul het volgende:

[..]

Maakt niet uit of dat john het produceert. Al produceert Steven Spielberg het, mensen haten sbs. Al kijken er wel veel mensen naar HVNL en naar Alberto Stegeman enzo. Dus opzich is SBS nog niet verloren .. :)
Dat zeg ik... die sfeer rond SBS is gewoonweg ruk :P
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 24 februari 2012 @ 10:41:24 #20
80791 crew  Paul
pi_108337690
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:39 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dat zeg ik... die sfeer rond SBS is gewoonweg ruk :P
Maaruh wat ik zeg er kijken nog wel veel mensen naar bep. programma op sbs6. Dus het station is niet verloren. Ze moeten gewoon niet blijven proberen te scoren met live shows. Maar meer richten op Reportage. Albertootje Stegeman en HVNL
pi_108337773
Ik vind het ook een ontzettend irritante zender :') Wij kijken er eigenlijk nooit naar. Meestal rtl 4 & 5 en net 5. De rest van de zenders kan me gestolen worden :P
pi_108337901
De Winner is... is in ieder geval niet de redding geweest voor de zender nee... Ik had zaterdag misschien nog wel het meest logisch gevonden.

Ben benieuwd of ze het in maart wel lukt met Kroonjuwelen (succes van Nick & Simon op zaterdag is een graadmeter) en met De Schat van de Oranje (succes van ER is een goede graadmeter). Zal iig knap lastig worden voor ze.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:53:23 #23
13973 ranja
image means nothing
pi_108338087
Het is ook gewoon niet spannend met uitslagen van 99-2 en 89-12 enzo.
61-40 komt vrijwel niet voor laat staan 52-49.

En dan nóg presteert de jury het om mijn favorieten de laten verliezen :')
Ik heb echt geen favoriet over uit de show van gister. Geen idee wat er volgende week nog bijkomt...
pi_108355715
Jeroen vande Boom voegt niks toe, alleen irritatie

Decor is lelijk

Graphics zijn lelijk

Met dat geld snapt nog altijd veel volk niet

Commentaar van zoutloze familie

Kinderen komen allemaal uit Kinderen voor kinderenland, het Gooi

Jury bestaat niet, de regie beslist de score gewoon

Jammer Beau maar zo gaat het niet lukken.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 19:54:53 #25
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_108358149
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Jeroen vande Boom voegt niks toe, alleen irritatie

Decor is lelijk

Graphics zijn lelijk

Met dat geld snapt nog altijd veel volk niet

Commentaar van zoutloze familie

Kinderen komen allemaal uit Kinderen voor kinderenland, het Gooi

Jury bestaat niet, de regie beslist de score gewoon

Jammer Beau maar zo gaat het niet lukken.
En het is bij SBS, dat vergat je nog :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')