Oud-Westquote:
Aah oke, nu lekker bij de kinkerbuurt?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oud-West
Maar heb ook in Koog ad Zaan en andere dorp in Zaanstad gewoond
in de buurt jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah oke, nu lekker bij de kinkerbuurt?
Jodenquote:
Ergens wil ik het nog steeds niet wetenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:03 schreef Stokstaart het volgende:
Ik weet het neit met die madame Paon steven
Wat dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ergens wil ik het nog steeds niet weten
Nouja 2 foto's gezien nuquote:
Servette idd, 2miljoen schuld ofzo en zijn gaan fallietquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij springen gemeentes in Zwitserland niet financieel bij als de plaatselijke club failliet dreigt te gaan. Dit wilde ik even melden[ afbeelding ]
Denk dat ze dik is man, kan bijna niet anders. Maar who caresquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja 2 foto's gezien nu
1 best oke van haar tieten, de andere gewoon smerige dikke benen
Ja wat is het nou
Nopequote:
Ja, ze wil zich laten ontmaagdenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk dat ze dik is man, kan bijna niet anders. Maar who cares
Zij is heus geen 20 die madame_paon hoorquote:
gok een jaartje of 26quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zij is heus geen 20 die madame_paon hoor
Gewoon keihard neuken in die dikke reet van dr, zal dr lerenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, ze wil zich laten ontmaagden
dus wat de neuk maakt het uit
Precies dat kan makkelijk.quote:
Misschien alsnog die zak uitproberenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon keihard neuken in die dikke reet van dr, zal dr leren
Die doet het al met intronicquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies dat kan makkelijk.
Zelfs DV kan makkelijk op onze leeftijd. Hooguit huilt ze even who cares
Ja die tetten wel jaquote:
Die tieten zijn wel ok toch?quote:
Hier zit wel wat in jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan de rand van haar pens zien inderdaad.
[..]
Dat wel.
dude, ik was haar bijna vergetenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word niet heel blij dat zo'n Knetterkrankjorum geen schaamte over haar lichaam heeft.
Jij hebt 1999 als leeftijdquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:11 schreef Smoofie het volgende:
Hoezo heeft ze 1991 bij haar leeftijd dan
Beter dat we het niet weer over haar hebben. Ze geniet een beschermde status hier op FOK!.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word niet heel blij dat zo'n Knetterkrankjorum geen schaamte over haar lichaam heeft.
Die komt echt niet uit 91 hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:11 schreef Smoofie het volgende:
Hoezo heeft ze 1991 bij haar leeftijd dan
Raar als je zoveel van jezelf op Fok post moet je de kritiek ook maar kunnen handelen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beter dat we het niet weer over haar hebben. Ze geniet een beschermde status hier op FOK!.
Net als nijlpaarden.
Ik heb een ban gehad omdat ik een klb topic opende over die vuige foto's van haarquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Raar als je zoveel van jezelf op Fok post moet je de kritiek ook maar kunnen handelen.
typisc hequote:
Ik voel me best wel verkracht eigenlijk maar daar klaag ik niet over want ik klikte het topic zelf aan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb een ban gehad omdat ik een klb topic opende over die vuige foto's van haar
Er stond ajacied422 maar happel is grappig bezigquote:
Nee lul, je kreeg een ban omdat je die vunzige foto's naar KLB brachtquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb een ban gehad omdat ik een klb topic opende over die vuige foto's van haar
ja die zal ik ff zoekenquote:
Ach, vergeleken met een paar nachten terug valt alles mee.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel best wel verkracht eigenlijk maar daar klaag ik niet over want ik klikte het topic zelf aan.
oja, dat kan ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee lul, je kreeg een ban omdat je die vunzige foto's naar KLB bracht
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, vergeleken met een paar nachten terug valt alles mee.
Paar keer? Je bent niet goed.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dat foto album al paar keer doorgekeken blijft fascinerend.
Wtfquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat mij fascineert is de vraag waarom jordiiii dat zo snel paraat had staan. Zou het zijn startpagina zijn?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een goede grap van Hapquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er stond ajacied422 maar happel is grappig bezig
Yvonne.rarquote:
oh die heb ik alquote:
juist niet geile chicksquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat een goede grap van Hap
Het gaat over foto's van een geile chick?
Achteraf gezien, iddquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat mij fascineert is de vraag waarom jordiiii dat zo snel paraat had staan. Zou het zijn startpagina zijn?
GGMM was nog sneller met verwijderenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat mij fascineert is de vraag waarom jordiiii dat zo snel paraat had staan. Zou het zijn startpagina zijn?
Waarom wil men dan haa foto's zien? Gaat het over die Madame?quote:
Heb je die ontvangen van die benenquote:
nee joh hoe kom je erbijquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waarom wil men dan haa foto's zien? Gaat het over die Madame?
Ja, al had ik bij het vooraanzicht al geen twijfels meer hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je die ontvangen van die benen
Ja ik ergens nog welquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, al had ik bij het vooraanzicht al geen twijfels meer hoor.
GGMM leest alles mee man. Stiekem. Hij post alleen als Johoretje online isquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
GGMM was nog sneller met verwijderen
Best schattig eigenlijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
GGMM leest alles mee man. Stiekem. Hij post alleen als Johoretje online is
Waar is onze horetje eigelijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
GGMM leest alles mee man. Stiekem. Hij post alleen als Johoretje online is
Dus ze is dik? Daar hou ik fan, lekker feeden/quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je die ontvangen van die benen
ja je oordeelt zelf maarquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus ze is dik? Daar hou ik fan, lekker feeden/
is dit wel veilig om te doen voor mijquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nu wil ik die foto's ook zien. Wie dmt me?
Mag niet overtreed de fatsoensnormen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nu wil ik die foto's ook zien. Wie dmt me?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef Smoofie het volgende:
Het kunnen ook beenspieren zijn, miss hockey of tennis?
Volgens mij wel hoor. In VBL mag alleen geen naakt ivm Google ads enzo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
is dit wel veilig om te doen voor mij
Hij vraagt er toch omquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
is dit wel veilig om te doen voor mij
Zou je haar doen?quote:
je hebt er 2 gehadquote:
deze man twijfelt nog steedsquote:
Moet ze even komen klagen hier.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:27 schreef Stokstaart het volgende:
Jongens kappen nu, Madame is not amused
niet manquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Korsakov of zo? Je vergeet er een te sturen.
Denk het wel. Tietenfoto is oke!quote:
van yvonne toch, je hebt de link al verwijderdquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik heb geen zin om terug te lezen. Van wie worden er foto's uitgedeeld en waarom heb ik ze nog niet ontvangen?
Link.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Denk het wel. Tietenfoto is oke!
Ik zie nu ook foto's van MsMessy
ze gaat een klacht indienen. 2e plaatjesrel in 24 uur dusquote:
Moet ze even mailen het happel@fok.nl. Komt alles goed.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ze gaat een klacht indienen. 2e plaatjesrel in 24 uur dus
Nu niet meerquote:
Je hebt haar weer gepmed net als je bij Dromenvangertje deed vlak voor je de Ajax reeks om zeep hielp?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:27 schreef Stokstaart het volgende:
Jongens kappen nu, Madame is not amused
Klacht om watquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ze gaat een klacht indienen. 2e plaatjesrel in 24 uur dus
Ja omdat ie er overheen wil iddquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt haar weer gepmed net als je bij Dromenvangertje deed vlak voor je de Ajax reeks om zeep hielp.
Ik heb 8 jaar op hockey gezeten en zit elke dag op de hometrainer en doe alles op de fiets.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef Smoofie het volgende:
Het kunnen ook beenspieren zijn, miss hockey of tennis?
MsMessy tja je kunt beter Samzz hebben qua tietenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Denk het wel. Tietenfoto is oke!
Ik zie nu ook foto's van MsMessy
Als je echt 21 bent, daten?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Sneu figuren.![]()
Ik lieg echt niet over mijn geboortedatum hoor. Waarom zou ik dat doen? Ik ben 21.
[..]
Ik heb 8 jaar op hockey gezeten en zit elke dag op de hometrainer en doe alles op de fiets.
Welkom in het leukste subforum van FOK!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Sneu figuren.![]()
Ik lieg echt niet over mijn geboortedatum hoor. Waarom zou ik dat doen? Ik ben 21.
[..]
Ik heb 8 jaar op hockey gezeten en zit elke dag op de hometrainer en doe alles op de fiets.
welke pics?quote:
Ben net hier en hoor tweede foto enzo.quote:
Nee niet. Ik ben steven niet. Zijn eigen amsterdamse matties snitchen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt haar weer gepmed net als je bij Dromenvangertje deed vlak voor je de Ajax reeks om zeep hielp?
Ja maar ze doet alles op de fiets, ik wil niet iets met een fiets doenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatst was er bij Man bijt Hond wel een man die neukte met fietsen.
watquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee niet. Ik ben steven niet. Zijn eigen amsterdamse matties snitchen.
Je mist niet veel als je niet van maatje meer houdtquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ze doet alles op de fiets, ik wil niet iets met een fiets doen
ja is gewoon een onderonsje hierquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben net hier en hoor tweede foto enzo.
Alleen kkj mis je danquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je mist niet veel als je niet van maatje meer houdt
Oh naja liever een fiets dan sommige in dat maatje meer topic hoor...quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ze doet alles op de fiets, ik wil niet iets met een fiets doen
ja, met duidelijk je gezicht erop svpquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom denken jullie in hemelsnaam dat ik geen 21 ben?![]()
Moet ik hier soms mijn identiteitsbewijs posten of zo?
Dit ja. Het gaat wederom escaleren.quote:
Die van m'n oma hangen nog minder.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom denken jullie in hemelsnaam dat ik geen 21 ben?![]()
Moet ik hier soms mijn identiteitsbewijs posten of zo?
Kap nou manquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja, met duidelijk je gezicht erop svp
Je bent alleen neptieten gewend?quote:
okequote:
hij nog helemaal niets eigelijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je bent alleen neptieten gewend?
Ik heb eenzame uren doorgebracht in dat topic met een doos tissues hoorquote:
Block mental image!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb eenzame uren doorgebracht in dat topic met een doos tissues hoor
Maak dan gewoon een pic van de voorkant ipv bovenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je bent alleen neptieten gewend?
Ik snap het ook niet. Als je dan toch al je tieten en meer post wat heb je dan nog te verliezen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maak dan gewoon een pic van de voorkant ipv boven.
Meestal lopen dit soort dingen niet zo leuk af. We hadden gisteren ook al een rel hier met plaatjes namelijkquote:
In VBL? Waarover?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meestal lopen dit soort dingen niet zo leuk af. We hadden gisteren ook al een rel hier met plaatjes namelijk
Link die toolquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
ik ga ook die spytool gebruiken en kijken waar ze over mij lullen
Hoe bedoel je en beginnen waarmee? Ik vroeg die chick alleen mee uitquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk een moraalridder StokstaartEn dan wel degene zijn die telkens begint
Iemand postte naaktpics van Yvonne, daarna noemde iemand anders bregje een 'horetje'quote:
Vraag maar aan GGMM. 2 leden zijn reeds gebannedquote:
Tuurlijk niks mis mee man. Houdt je jong he!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:38 schreef Happel het volgende:
Stok wil er gewoon overheen. Mag je best zeggen hoor.
Als dat al een vervelende afloop was kunnen we gerust verder gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand postte naaktpics van Yvonne, daarna noemde iemand anders bregje een 'horetje'
Ja dat is niet bepaald handig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand postte naaktpics van Yvonne, daarna noemde iemand anders bregje een 'horetje'
leeftijd is maar een getalquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:39 schreef Smoofie het volgende:
Maar als ze 21 is, ben je wel 10 jaar ouder.
Dus.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat is niet bepaald handig.
De gemiddelde leeftijd hier is 15 dus dan blijft het evengoed behelpen.quote:
Jullie zijn dorpsgenotenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef GGMM het volgende:
Net de spytool gebruikt.
Happel woont in Amersfoort
Ahwww das me toch een jodendorpquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef GGMM het volgende:
Net de spytool gebruikt.
Lekker boeiend wat iedereen wel of niet gelooft.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Een stel sneue users en kutmods die niet geloven dat ik 21 ben. Boeiend.
Ik weet van mezelf toch echt wel dat ik 21 ben.
Gewoon laten gaan is niet gemeen bedoeld schatjequote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Maak je niet dik meid. Het is maar het internet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Je moet je niets aantrekken van VBL.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
waarom blijf je er dan over jankenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Nounou je hebt je oordeel wel snel klaar. Ik denk alleen dat Stok je wil hosselenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Weet je moeder het ook?. Dat vind ik wel een betere referentie namelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Maak je niet dik meid. Het is maar het internet.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer gaan we meeten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef GGMM het volgende:
Net de spytool gebruikt.
Jij vindt gratenpakhuizen natuurlijk superaantrekkelijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
118 kilo tochquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij vindt gratenpakhuizen natuurlijk superaantrekkelijk
Mij moddervet noemen.Dik? Ja. Moddervet? Absoluut niet.
Ja of helemaal niet. Dit is als bij -10 naar buiten gaan zonder jas en klagen dat het koud isquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:44 schreef Smoofie het volgende:
Het enige advies wat ik wil geven is, maak een pic van jezelf niet uit een rare hoek. Lost alles op.
Nou nee.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nounou je hebt je oordeel wel snel klaar. Ik denk alleen dat Stok je wil hosselen
Moet je je voorstellen hoe het zal zijn na het robbertje vechte tussen de lakens, man man manquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou nee.
Ze loopt nu al te zeiken. En dan is er nog niet eens geneukt.
Wat een opluchting.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb trouwens helemaal geen klacht ingediend hoor.![]()
Geen TR, geen PR, geen DM, geen PM, geen mailtjes.
ja maar ik welquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Ja, ik heb ook wel erg weinig referentiemateriaal natuurlijk. Een tietenfoto van vorig jaar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij vindt gratenpakhuizen natuurlijk superaantrekkelijk
Mij moddervet noemen.Dik? Ja. Moddervet? Absoluut niet.
Je hebt dik en dik, wat jij bent kan ik alleen zien met een normale fotoquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Frituurpan mee in bed, lekker manquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen hoe het zal zijn na het robbertje vechte tussen de lakens, man man man
Pfieuw, ik kan gewoon gaan slapen dus.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Elkaar insmeren met bitterballen en mosterdquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Frituurpan mee in bed, lekker man
Daar moet een ....quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou nee.
Ze loopt nu al te zeiken. En dan is er nog niet eens geneukt.
Gelukkig schatquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Kan jij gedachten lezen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Elkaar insmeren met bitterballen en mosterd
Probeer dat gaatje maar eens te vinden.quote:
Ben gewoon eenzaam denk ikquote:
Doen we haar samen? Hou je van nat? Zo ja, dan ga ik eerstquote:
Gewoon een tussen een kwab hoef je ook geen condoom om. Glijden doet het toch wel met frituurvet in de buurt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Probeer dat gaatje maar eens te vinden.
gastquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doen we haar samen? Hou je van nat? Zo ja, dan ga ik eerst
Is toch heerlijk man, stopt hem gewoon ergens in en het is altijd bingo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Probeer dat gaatje maar eens te vinden.
quote:
quote:
Ja, doen we daarna een afvalrace tussen jou en madam.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:49 schreef Smoofie het volgende:
Jorhoretje, post jij dan ook ff pic, nu we toch bezig zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Denk alleen niet dat dit een blijvertje is.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, doen we daarna een afvalrace tussen jou en madam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Je kan goed taarten bakken dus jullie kunnen vriendinnen wordenquote:
Wat is dat voor rare insinuatiequote:Op donderdag 1 maart 2012 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
Wie is er hier dik dan? Die Madame huppelepup?
Sterf.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:49 schreef Smoofie het volgende:
Jorhoretje, post jij dan ook ff pic, nu we toch bezig zijn.
pr gemachtquote:
Ze is nu al door 3 mods in dit topic alleen dik genoemd wie ben ik dan om het niet te geloven.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
Wie is er hier dik dan? Die Madame huppelepup?
Dat zei ze zelf.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze is nu al door 3 mods in dit topic alleen dik genoemd wie ben ik dan om het niet te geloven.
Arm biggetje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze is nu al door 3 mods in dit topic alleen dik genoemd wie ben ik dan om het niet te geloven.
quote:
Door 3 kutmods, dat wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu 4quote:
crewbashquote:
Jij bent ook keihard hequote:
quote:
Nee, want ik ben geen kutmodquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nu 4
Tevens crewbash, pr gemacht
Kun je die van jezelf nog zien?quote:
Ja nou ze komt vast terug zodrekt om ook op haar woorden terug te komenquote:
Zo naakt was het niet toch?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Joho wat vind jij van vrouwen die meerdere naaktfoto's op een openbaar forum zetten en vervolgens klagen als ze er aandacht om krijgen (Inclusief negatieve)?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kun je die van jezelf nog zien?
Gewoon die flappen over de schouders en gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kun je die van jezelf nog zien?
Aanmeldtopic KPD editie #1/2012quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
Hoe kom ik ook alweer in dat kpd dan, mailtje naar Danny?
Is een topic voor in GCquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
Hoe kom ik ook alweer in dat kpd dan, mailtje naar Danny?
Ik troll niet man. Ze noemt zichzelf dik, niks mis mee. Snap niet waarom er zo gehuild wordt eigenlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
Die mods zijn gewoon keihard aan het meetrollen.
Ja die vrouwen zijn natuurlijk het slachtoffer van internetgeweld.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Joho wat vind jij van vrouwen die meerdere naaktfoto's op een openbaar forum zetten en vervolgens klagen als ze er aandacht om krijgen (Inclusief negatieve)?
Helemaal niet. Ik weet nu alleen dat Madame ofzo, dik is genoemd door iemand en dat iedereen het over neemt ofzo?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
Die mods zijn gewoon keihard aan het meetrollen.
We houden van jequote:Op donderdag 1 maart 2012 22:57 schreef Jojoortje het volgende:
JA WIE LEGT MIJ NOU UIT WAT ER IS GEBEURD?
Stokstaart wou sex met madam paon omdat die iemand zocht in een vorig topic van haar om haar te ontmaagden, zo ging het balletje iig rollenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:57 schreef Jojoortje het volgende:
JA WIE LEGT MIJ NOU UIT WAT ER IS GEBEURD?
Dat is illegaal. Straks moet ze naar de gevangenis.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stokstaart wou sex met madam paon omdat die iemand zocht in een vorig topic van haar om haar te ontmaagden, zo ging het balletje iig rollen
Als jij het zegt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik weet nu alleen dat Madame ofzo, dik is genoemd door iemand en dat iedereen het over neemt ofzo?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is illegaal. Straks moet ze naar de gevangenis.
[ afbeelding ]
Ze noemde mij zomaar een kutmod.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
heerlijke dit het mooie is ook ze geeft mij toch overal de schuld van
Dikke mensen zijn altijd gezelligquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Misschien is Madame wel heel leuk
Waarvan? Jij bent haar feeder?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
En je was nog wel geen lulquote:
Klopt ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geen idee. Ik kan me het niet herinneren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En je was nog wel geen lulwaarom dan
is er een klaag topic van haar dan.
Ze dacht eerst dat ze het kon eten, nu wil ze het hatenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt ja.
Ze stuurde net een dm met jouw naam. En dat was niet louter positief.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn altijd gezellig
Wel meer dan een.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt jullie zijn de lieve jongetjes van de klas. Zelfs Happel heeft vroeger wel eens een ban gehad
Voor volk en vaderland.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:02 schreef Smoofie het volgende:
Als nieman Paon neemt offer ik me wel op.
Jij wordt verpletterd met je lengte van 1,50quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:02 schreef Smoofie het volgende:
Vertelquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt ja.
Ze stuurde net een dm met jouw naam. En dat was niet louter positief.
Feederquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:02 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja, maar ze is ook al een jaartje bezig met printen maar ze is zo dik dat het niet zo snel gaat
Dik, niet moddervet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:04 schreef Jojoortje het volgende:
Oke euh..
Die memmemfoto van haar heeft ze zelf gepost op the webz en nu is het dus de vraag: is ze dik of moddervet?
idd, moet stokkie er wel of niet overheen gaanquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:04 schreef Jojoortje het volgende:
Oke euh..
Die memmemfoto van haar heeft ze zelf gepost op the webz en nu is het dus de vraag: is ze dik of moddervet?
Wat zit er eigenlijk tussenin?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:04 schreef Jojoortje het volgende:
Oke euh..
2 keer over 11 notes vind ik vrij veel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben pas 2x gebannedIk ben een voorbeeld voor alle users.
watquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar het was ooit Caland zijn vriendin.
gewoon meenemen naar de mac donalds en in de ballenbak pakkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
idd, moet stokkie er wel of niet overheen gaan
Ik 1x. Ik ben dan ook echt een voorbeelduser.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben pas 2x gebannedIk ben een voorbeeld voor alle users.
Bij Stok zeg ik: altijd doen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
idd, moet stokkie er wel of niet overheen gaan
Charmeur.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
gewoon meenemen naar de mac donalds en in de ballenbak pakken
Past ze wel in die bak?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
gewoon meenemen naar de mac donalds en in de ballenbak pakken
1x maar zelfsquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
2 keer over 11 notes vind ik vrij veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |