quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kun je die van jezelf nog zien?
Gewoon die flappen over de schouders en gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kun je die van jezelf nog zien?
Aanmeldtopic KPD editie #1/2012quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
Hoe kom ik ook alweer in dat kpd dan, mailtje naar Danny?
Is een topic voor in GCquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
Hoe kom ik ook alweer in dat kpd dan, mailtje naar Danny?
Ik troll niet man. Ze noemt zichzelf dik, niks mis mee. Snap niet waarom er zo gehuild wordt eigenlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
Die mods zijn gewoon keihard aan het meetrollen.
Ja die vrouwen zijn natuurlijk het slachtoffer van internetgeweld.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Joho wat vind jij van vrouwen die meerdere naaktfoto's op een openbaar forum zetten en vervolgens klagen als ze er aandacht om krijgen (Inclusief negatieve)?
Helemaal niet. Ik weet nu alleen dat Madame ofzo, dik is genoemd door iemand en dat iedereen het over neemt ofzo?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
Die mods zijn gewoon keihard aan het meetrollen.
We houden van jequote:Op donderdag 1 maart 2012 22:57 schreef Jojoortje het volgende:
JA WIE LEGT MIJ NOU UIT WAT ER IS GEBEURD?
Stokstaart wou sex met madam paon omdat die iemand zocht in een vorig topic van haar om haar te ontmaagden, zo ging het balletje iig rollenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:57 schreef Jojoortje het volgende:
JA WIE LEGT MIJ NOU UIT WAT ER IS GEBEURD?
Dat is illegaal. Straks moet ze naar de gevangenis.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stokstaart wou sex met madam paon omdat die iemand zocht in een vorig topic van haar om haar te ontmaagden, zo ging het balletje iig rollen
Als jij het zegt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik weet nu alleen dat Madame ofzo, dik is genoemd door iemand en dat iedereen het over neemt ofzo?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is illegaal. Straks moet ze naar de gevangenis.
[ afbeelding ]
Ze noemde mij zomaar een kutmod.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
heerlijke dit het mooie is ook ze geeft mij toch overal de schuld van
Dikke mensen zijn altijd gezelligquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Misschien is Madame wel heel leuk
Waarvan? Jij bent haar feeder?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
En je was nog wel geen lulquote:
Klopt ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geen idee. Ik kan me het niet herinneren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En je was nog wel geen lulwaarom dan
is er een klaag topic van haar dan.
Ze dacht eerst dat ze het kon eten, nu wil ze het hatenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt ja.
Ze stuurde net een dm met jouw naam. En dat was niet louter positief.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn altijd gezellig
Wel meer dan een.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt jullie zijn de lieve jongetjes van de klas. Zelfs Happel heeft vroeger wel eens een ban gehad
Voor volk en vaderland.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:02 schreef Smoofie het volgende:
Als nieman Paon neemt offer ik me wel op.
Jij wordt verpletterd met je lengte van 1,50quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:02 schreef Smoofie het volgende:
Vertelquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt ja.
Ze stuurde net een dm met jouw naam. En dat was niet louter positief.
Maar niet meer dan ik.quote:
Feederquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:02 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja, maar ze is ook al een jaartje bezig met printen maar ze is zo dik dat het niet zo snel gaat
Dik, niet moddervet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:04 schreef Jojoortje het volgende:
Oke euh..
Die memmemfoto van haar heeft ze zelf gepost op the webz en nu is het dus de vraag: is ze dik of moddervet?
idd, moet stokkie er wel of niet overheen gaanquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:04 schreef Jojoortje het volgende:
Oke euh..
Die memmemfoto van haar heeft ze zelf gepost op the webz en nu is het dus de vraag: is ze dik of moddervet?
Wat zit er eigenlijk tussenin?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:04 schreef Jojoortje het volgende:
Oke euh..
2 keer over 11 notes vind ik vrij veel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben pas 2x gebannedIk ben een voorbeeld voor alle users.
watquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar het was ooit Caland zijn vriendin.
gewoon meenemen naar de mac donalds en in de ballenbak pakkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
idd, moet stokkie er wel of niet overheen gaan
Ik 1x. Ik ben dan ook echt een voorbeelduser.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben pas 2x gebannedIk ben een voorbeeld voor alle users.
Bij Stok zeg ik: altijd doen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
idd, moet stokkie er wel of niet overheen gaan
Charmeur.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
gewoon meenemen naar de mac donalds en in de ballenbak pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |