Dat was de vraag toch nietquote:
Denken dat ik een vent ben.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:20 schreef WarcraftNerd het volgende:
Zowiezo flirten met internet "vrouwen"
Dat bewijs is er allang.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:26 schreef WarcraftNerd het volgende:
[..]
Bewijs eens van niet?
Post je voeten!
Omdat dat een kloteplaats is om te neuken...quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:29 schreef WarcraftNerd het volgende:
[..]
Maar als je dan echt een vrouw bent.
Wat doe je dan buiten de keuken?
In mijn appartement zitten de keuken en de woonkamer in dezelfde ruimte, dus eigenlijk ben ik wel in de keuken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:29 schreef WarcraftNerd het volgende:
[..]
Maar als je dan echt een vrouw bent.
Wat doe je dan buiten de keuken?
Arme sloebers die geen grote keuken met keukentafel hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:30 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Omdat dat een kloteplaats is om te neuken...
Ja maar om dan jezelf nou zomaar aan te biedenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maarja ik snap het wel met al die autisten in Meppel
Is ze een beetje... jong?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze is heel onzeker ik wacht nog steeds op de foto's
Chick of Hork?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:42 schreef Eind-Baas het volgende:
Ik heb bewijs dat ze een vrouw is, foto's wel te verstaan
ja met een paar pondjes meer zekerquote:
Ze denkt zelf van wel geloof ik, maar voor zover ik kon zien zag het er prima uitquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja met een paar pondjes meer zeker
ja, maar ze is ook al een jaartje bezig met printen maar ze is zo dik dat het niet zo snel gaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |