Ik voel me best wel verkracht eigenlijk maar daar klaag ik niet over want ik klikte het topic zelf aan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb een ban gehad omdat ik een klb topic opende over die vuige foto's van haar
Er stond ajacied422 maar happel is grappig bezigquote:
Nee lul, je kreeg een ban omdat je die vunzige foto's naar KLB brachtquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb een ban gehad omdat ik een klb topic opende over die vuige foto's van haar
ja die zal ik ff zoekenquote:
Ach, vergeleken met een paar nachten terug valt alles mee.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel best wel verkracht eigenlijk maar daar klaag ik niet over want ik klikte het topic zelf aan.
oja, dat kan ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee lul, je kreeg een ban omdat je die vunzige foto's naar KLB bracht
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, vergeleken met een paar nachten terug valt alles mee.
Paar keer? Je bent niet goed.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dat foto album al paar keer doorgekeken blijft fascinerend.
Wtfquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat mij fascineert is de vraag waarom jordiiii dat zo snel paraat had staan. Zou het zijn startpagina zijn?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een goede grap van Hapquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er stond ajacied422 maar happel is grappig bezig
Yvonne.rarquote:
oh die heb ik alquote:
juist niet geile chicksquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat een goede grap van Hap
Het gaat over foto's van een geile chick?
Achteraf gezien, iddquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat mij fascineert is de vraag waarom jordiiii dat zo snel paraat had staan. Zou het zijn startpagina zijn?
GGMM was nog sneller met verwijderenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat mij fascineert is de vraag waarom jordiiii dat zo snel paraat had staan. Zou het zijn startpagina zijn?
Waarom wil men dan haa foto's zien? Gaat het over die Madame?quote:
Heb je die ontvangen van die benenquote:
nee joh hoe kom je erbijquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waarom wil men dan haa foto's zien? Gaat het over die Madame?
Ja, al had ik bij het vooraanzicht al geen twijfels meer hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je die ontvangen van die benen
Ja ik ergens nog welquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, al had ik bij het vooraanzicht al geen twijfels meer hoor.
GGMM leest alles mee man. Stiekem. Hij post alleen als Johoretje online isquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
GGMM was nog sneller met verwijderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |