Oud-Westquote:
Aah oke, nu lekker bij de kinkerbuurt?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oud-West
Maar heb ook in Koog ad Zaan en andere dorp in Zaanstad gewoond
in de buurt jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah oke, nu lekker bij de kinkerbuurt?
Jodenquote:
Ergens wil ik het nog steeds niet wetenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:03 schreef Stokstaart het volgende:
Ik weet het neit met die madame Paon steven
Wat dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ergens wil ik het nog steeds niet weten
Nouja 2 foto's gezien nuquote:
Servette idd, 2miljoen schuld ofzo en zijn gaan fallietquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij springen gemeentes in Zwitserland niet financieel bij als de plaatselijke club failliet dreigt te gaan. Dit wilde ik even melden[ afbeelding ]
Denk dat ze dik is man, kan bijna niet anders. Maar who caresquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja 2 foto's gezien nu
1 best oke van haar tieten, de andere gewoon smerige dikke benen
Ja wat is het nou
Nopequote:
Ja, ze wil zich laten ontmaagdenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk dat ze dik is man, kan bijna niet anders. Maar who cares
Zij is heus geen 20 die madame_paon hoorquote:
gok een jaartje of 26quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zij is heus geen 20 die madame_paon hoor
Gewoon keihard neuken in die dikke reet van dr, zal dr lerenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, ze wil zich laten ontmaagden
dus wat de neuk maakt het uit
Precies dat kan makkelijk.quote:
Misschien alsnog die zak uitproberenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon keihard neuken in die dikke reet van dr, zal dr leren
Die doet het al met intronicquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies dat kan makkelijk.
Zelfs DV kan makkelijk op onze leeftijd. Hooguit huilt ze even who cares
Ja die tetten wel jaquote:
Die tieten zijn wel ok toch?quote:
Hier zit wel wat in jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan de rand van haar pens zien inderdaad.
[..]
Dat wel.
dude, ik was haar bijna vergetenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word niet heel blij dat zo'n Knetterkrankjorum geen schaamte over haar lichaam heeft.
Jij hebt 1999 als leeftijdquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:11 schreef Smoofie het volgende:
Hoezo heeft ze 1991 bij haar leeftijd dan
Beter dat we het niet weer over haar hebben. Ze geniet een beschermde status hier op FOK!.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word niet heel blij dat zo'n Knetterkrankjorum geen schaamte over haar lichaam heeft.
Die komt echt niet uit 91 hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:11 schreef Smoofie het volgende:
Hoezo heeft ze 1991 bij haar leeftijd dan
Raar als je zoveel van jezelf op Fok post moet je de kritiek ook maar kunnen handelen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beter dat we het niet weer over haar hebben. Ze geniet een beschermde status hier op FOK!.
Net als nijlpaarden.
Ik heb een ban gehad omdat ik een klb topic opende over die vuige foto's van haarquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Raar als je zoveel van jezelf op Fok post moet je de kritiek ook maar kunnen handelen.
typisc hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |