Denk het wel. Tietenfoto is oke!quote:
van yvonne toch, je hebt de link al verwijderdquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik heb geen zin om terug te lezen. Van wie worden er foto's uitgedeeld en waarom heb ik ze nog niet ontvangen?
Link.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Denk het wel. Tietenfoto is oke!
Ik zie nu ook foto's van MsMessy
ze gaat een klacht indienen. 2e plaatjesrel in 24 uur dusquote:
Moet ze even mailen het happel@fok.nl. Komt alles goed.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ze gaat een klacht indienen. 2e plaatjesrel in 24 uur dus
Nu niet meerquote:
Je hebt haar weer gepmed net als je bij Dromenvangertje deed vlak voor je de Ajax reeks om zeep hielp?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:27 schreef Stokstaart het volgende:
Jongens kappen nu, Madame is not amused
Klacht om watquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ze gaat een klacht indienen. 2e plaatjesrel in 24 uur dus
Ja omdat ie er overheen wil iddquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt haar weer gepmed net als je bij Dromenvangertje deed vlak voor je de Ajax reeks om zeep hielp.
Ik heb 8 jaar op hockey gezeten en zit elke dag op de hometrainer en doe alles op de fiets.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef Smoofie het volgende:
Het kunnen ook beenspieren zijn, miss hockey of tennis?
MsMessy tja je kunt beter Samzz hebben qua tietenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Denk het wel. Tietenfoto is oke!
Ik zie nu ook foto's van MsMessy
Als je echt 21 bent, daten?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Sneu figuren.![]()
Ik lieg echt niet over mijn geboortedatum hoor. Waarom zou ik dat doen? Ik ben 21.
[..]
Ik heb 8 jaar op hockey gezeten en zit elke dag op de hometrainer en doe alles op de fiets.
Welkom in het leukste subforum van FOK!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Sneu figuren.![]()
Ik lieg echt niet over mijn geboortedatum hoor. Waarom zou ik dat doen? Ik ben 21.
[..]
Ik heb 8 jaar op hockey gezeten en zit elke dag op de hometrainer en doe alles op de fiets.
welke pics?quote:
Ben net hier en hoor tweede foto enzo.quote:
Nee niet. Ik ben steven niet. Zijn eigen amsterdamse matties snitchen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt haar weer gepmed net als je bij Dromenvangertje deed vlak voor je de Ajax reeks om zeep hielp?
Ja maar ze doet alles op de fiets, ik wil niet iets met een fiets doenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatst was er bij Man bijt Hond wel een man die neukte met fietsen.
watquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee niet. Ik ben steven niet. Zijn eigen amsterdamse matties snitchen.
Je mist niet veel als je niet van maatje meer houdtquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ze doet alles op de fiets, ik wil niet iets met een fiets doen
ja is gewoon een onderonsje hierquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben net hier en hoor tweede foto enzo.
Alleen kkj mis je danquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je mist niet veel als je niet van maatje meer houdt
Oh naja liever een fiets dan sommige in dat maatje meer topic hoor...quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ze doet alles op de fiets, ik wil niet iets met een fiets doen
ja, met duidelijk je gezicht erop svpquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom denken jullie in hemelsnaam dat ik geen 21 ben?![]()
Moet ik hier soms mijn identiteitsbewijs posten of zo?
Dit ja. Het gaat wederom escaleren.quote:
Die van m'n oma hangen nog minder.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom denken jullie in hemelsnaam dat ik geen 21 ben?![]()
Moet ik hier soms mijn identiteitsbewijs posten of zo?
Kap nou manquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja, met duidelijk je gezicht erop svp
Je bent alleen neptieten gewend?quote:
okequote:
hij nog helemaal niets eigelijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je bent alleen neptieten gewend?
Ik heb eenzame uren doorgebracht in dat topic met een doos tissues hoorquote:
Block mental image!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb eenzame uren doorgebracht in dat topic met een doos tissues hoor
Maak dan gewoon een pic van de voorkant ipv bovenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je bent alleen neptieten gewend?
Ik snap het ook niet. Als je dan toch al je tieten en meer post wat heb je dan nog te verliezen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maak dan gewoon een pic van de voorkant ipv boven.
Meestal lopen dit soort dingen niet zo leuk af. We hadden gisteren ook al een rel hier met plaatjes namelijkquote:
In VBL? Waarover?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meestal lopen dit soort dingen niet zo leuk af. We hadden gisteren ook al een rel hier met plaatjes namelijk
Link die toolquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
ik ga ook die spytool gebruiken en kijken waar ze over mij lullen
Hoe bedoel je en beginnen waarmee? Ik vroeg die chick alleen mee uitquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk een moraalridder StokstaartEn dan wel degene zijn die telkens begint
Iemand postte naaktpics van Yvonne, daarna noemde iemand anders bregje een 'horetje'quote:
Vraag maar aan GGMM. 2 leden zijn reeds gebannedquote:
Tuurlijk niks mis mee man. Houdt je jong he!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:38 schreef Happel het volgende:
Stok wil er gewoon overheen. Mag je best zeggen hoor.
Als dat al een vervelende afloop was kunnen we gerust verder gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand postte naaktpics van Yvonne, daarna noemde iemand anders bregje een 'horetje'
Ja dat is niet bepaald handig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand postte naaktpics van Yvonne, daarna noemde iemand anders bregje een 'horetje'
leeftijd is maar een getalquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:39 schreef Smoofie het volgende:
Maar als ze 21 is, ben je wel 10 jaar ouder.
Dus.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat is niet bepaald handig.
De gemiddelde leeftijd hier is 15 dus dan blijft het evengoed behelpen.quote:
Jullie zijn dorpsgenotenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef GGMM het volgende:
Net de spytool gebruikt.
Happel woont in Amersfoort
Ahwww das me toch een jodendorpquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef GGMM het volgende:
Net de spytool gebruikt.
Stad.quote:
Lekker boeiend wat iedereen wel of niet gelooft.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Een stel sneue users en kutmods die niet geloven dat ik 21 ben. Boeiend.
Ik weet van mezelf toch echt wel dat ik 21 ben.
Gewoon laten gaan is niet gemeen bedoeld schatjequote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Maak je niet dik meid. Het is maar het internet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Je moet je niets aantrekken van VBL.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
waarom blijf je er dan over jankenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Nounou je hebt je oordeel wel snel klaar. Ik denk alleen dat Stok je wil hosselenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Weet je moeder het ook?. Dat vind ik wel een betere referentie namelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Maak je niet dik meid. Het is maar het internet.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer gaan we meeten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef GGMM het volgende:
Net de spytool gebruikt.
Jij vindt gratenpakhuizen natuurlijk superaantrekkelijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
118 kilo tochquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij vindt gratenpakhuizen natuurlijk superaantrekkelijk
Mij moddervet noemen.Dik? Ja. Moddervet? Absoluut niet.
Dat weet ik nog niet, maar durf niet meer het huis uit met m'n ajaxsjaaltje.quote:
Ja of helemaal niet. Dit is als bij -10 naar buiten gaan zonder jas en klagen dat het koud isquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:44 schreef Smoofie het volgende:
Het enige advies wat ik wil geven is, maak een pic van jezelf niet uit een rare hoek. Lost alles op.
Nou nee.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nounou je hebt je oordeel wel snel klaar. Ik denk alleen dat Stok je wil hosselen
Moet je je voorstellen hoe het zal zijn na het robbertje vechte tussen de lakens, man man manquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou nee.
Ze loopt nu al te zeiken. En dan is er nog niet eens geneukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |