Jullie zijn dorpsgenotenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef GGMM het volgende:
Net de spytool gebruikt.
Happel woont in Amersfoort
Ahwww das me toch een jodendorpquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef GGMM het volgende:
Net de spytool gebruikt.
Stad.quote:
Lekker boeiend wat iedereen wel of niet gelooft.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Een stel sneue users en kutmods die niet geloven dat ik 21 ben. Boeiend.
Ik weet van mezelf toch echt wel dat ik 21 ben.
Gewoon laten gaan is niet gemeen bedoeld schatjequote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Maak je niet dik meid. Het is maar het internet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Je moet je niets aantrekken van VBL.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
waarom blijf je er dan over jankenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Nounou je hebt je oordeel wel snel klaar. Ik denk alleen dat Stok je wil hosselenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Weet je moeder het ook?. Dat vind ik wel een betere referentie namelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Maak je niet dik meid. Het is maar het internet.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer gaan we meeten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef GGMM het volgende:
Net de spytool gebruikt.
Jij vindt gratenpakhuizen natuurlijk superaantrekkelijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
118 kilo tochquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij vindt gratenpakhuizen natuurlijk superaantrekkelijk
Mij moddervet noemen.Dik? Ja. Moddervet? Absoluut niet.
Dat weet ik nog niet, maar durf niet meer het huis uit met m'n ajaxsjaaltje.quote:
Ja of helemaal niet. Dit is als bij -10 naar buiten gaan zonder jas en klagen dat het koud isquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:44 schreef Smoofie het volgende:
Het enige advies wat ik wil geven is, maak een pic van jezelf niet uit een rare hoek. Lost alles op.
Nou nee.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nounou je hebt je oordeel wel snel klaar. Ik denk alleen dat Stok je wil hosselen
Moet je je voorstellen hoe het zal zijn na het robbertje vechte tussen de lakens, man man manquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou nee.
Ze loopt nu al te zeiken. En dan is er nog niet eens geneukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |