Ik heb eenzame uren doorgebracht in dat topic met een doos tissues hoorquote:
Block mental image!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb eenzame uren doorgebracht in dat topic met een doos tissues hoor
Maak dan gewoon een pic van de voorkant ipv bovenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je bent alleen neptieten gewend?
Ik snap het ook niet. Als je dan toch al je tieten en meer post wat heb je dan nog te verliezen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maak dan gewoon een pic van de voorkant ipv boven.
Meestal lopen dit soort dingen niet zo leuk af. We hadden gisteren ook al een rel hier met plaatjes namelijkquote:
In VBL? Waarover?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meestal lopen dit soort dingen niet zo leuk af. We hadden gisteren ook al een rel hier met plaatjes namelijk
Link die toolquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
ik ga ook die spytool gebruiken en kijken waar ze over mij lullen
Hoe bedoel je en beginnen waarmee? Ik vroeg die chick alleen mee uitquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk een moraalridder StokstaartEn dan wel degene zijn die telkens begint
Iemand postte naaktpics van Yvonne, daarna noemde iemand anders bregje een 'horetje'quote:
Vraag maar aan GGMM. 2 leden zijn reeds gebannedquote:
Tuurlijk niks mis mee man. Houdt je jong he!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:38 schreef Happel het volgende:
Stok wil er gewoon overheen. Mag je best zeggen hoor.
Als dat al een vervelende afloop was kunnen we gerust verder gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand postte naaktpics van Yvonne, daarna noemde iemand anders bregje een 'horetje'
Ja dat is niet bepaald handig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand postte naaktpics van Yvonne, daarna noemde iemand anders bregje een 'horetje'
leeftijd is maar een getalquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:39 schreef Smoofie het volgende:
Maar als ze 21 is, ben je wel 10 jaar ouder.
Dus.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat is niet bepaald handig.
De gemiddelde leeftijd hier is 15 dus dan blijft het evengoed behelpen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |