Wat een opluchting.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb trouwens helemaal geen klacht ingediend hoor.![]()
Geen TR, geen PR, geen DM, geen PM, geen mailtjes.
ja maar ik welquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Ja, ik heb ook wel erg weinig referentiemateriaal natuurlijk. Een tietenfoto van vorig jaar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij vindt gratenpakhuizen natuurlijk superaantrekkelijk
Mij moddervet noemen.Dik? Ja. Moddervet? Absoluut niet.
Je hebt dik en dik, wat jij bent kan ik alleen zien met een normale fotoquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Frituurpan mee in bed, lekker manquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen hoe het zal zijn na het robbertje vechte tussen de lakens, man man man
Pfieuw, ik kan gewoon gaan slapen dus.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Elkaar insmeren met bitterballen en mosterdquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Frituurpan mee in bed, lekker man
Daar moet een ....quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou nee.
Ze loopt nu al te zeiken. En dan is er nog niet eens geneukt.
Gelukkig schatquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Kan jij gedachten lezen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Elkaar insmeren met bitterballen en mosterd
Probeer dat gaatje maar eens te vinden.quote:
Ben gewoon eenzaam denk ikquote:
Doen we haar samen? Hou je van nat? Zo ja, dan ga ik eerstquote:
Gewoon een tussen een kwab hoef je ook geen condoom om. Glijden doet het toch wel met frituurvet in de buurt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Probeer dat gaatje maar eens te vinden.
gastquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doen we haar samen? Hou je van nat? Zo ja, dan ga ik eerst
Is toch heerlijk man, stopt hem gewoon ergens in en het is altijd bingo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Probeer dat gaatje maar eens te vinden.
quote:
quote:
Ben jij ook dik?quote:
Ja, doen we daarna een afvalrace tussen jou en madam.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:49 schreef Smoofie het volgende:
Jorhoretje, post jij dan ook ff pic, nu we toch bezig zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Denk alleen niet dat dit een blijvertje is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |