Ik wist zelf al niet meer of het nou T-Bone of T-Dog was, omdat hij bijna nooit meer in beeld komtquote:
Inderdaad, ik zie ze ook nooit benzine halenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:43 schreef Morodeepdelver het volgende:
Wat me trouwens wel opvalt is dat er blijkbaar genoeg eten is voor al die mensen daar op de farm (10 mensen ofzo?).
Maar je ziet nergens een groentetuin o.i.d. waar ze hun eten vandaan halen.
Of is het mij gewoon nooit opgevallen?
komt eraanquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:59 schreef Armageddon het volgende:
Iemand nog een link trouwens naar die comics? Doe maar even in de PM.
Mag ik 'm ook? Pretty-please?quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:47 schreef Armageddon het volgende:
Uhhh ik bedoelde ook de bekende kanalen voor de PM. Niet naar bol.com
Dan had je beter moeten opletten in de laatste afleveringquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie ze ook nooit benzine halen
Er zijn er nu 94 hea.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:57 schreef Armageddon het volgende:
Heb het al voor elkaar. Deel 1 t/m 80 in CBR formaat. Op de Ipad even Comic Zeal gedownload en nu kan ik via Itunes die CBR bestanden er in zetten.
quote:This comic IS a zombie now.
Let me guess what happens in the next issue.
They talk to the new guy and some new love interests take place and we all get pissed off with the lack of story development.
I'm so glad I stopped paying for this crap
Mag ik ook?quote:
En hetgeen die vent in S01E06 Rick had ingefluisterd ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:53 schreef Beaudelaire het volgende:
Gelukkig, weer wat spanning in de aflevering. Hopelijk gaan ze nu toch echt weg van die boerderij. Tering, wat duurt dat lang.
Die gast die op het dak was vastgebonden met handboeien moet ook even snel in het verhaal komen.
Oh ja, dat hadden we ook nog.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
En hetgeen die vent in S01E06 Rick had ingefluisterd ook
Verwacht hem eigenlijk pas als cliffhanger van volgend seizoen. Of als opener van het seizoen erna (als Daryls broer als einde dient van volgend seizoen).quote:
Rick praat ook niet meer zo mooi in zijn walkie talkie..ik vond dat wel een mooie element steeds. Hadden ze wat langer mogen volhouden voor de sfeerzetting....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Dat roepen we al 8 afleveringen geledenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:02 schreef computerprobleem het volgende:
Waarom gaan ze niet weg bij die kut boerderij!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is nog niet eens bevestigd.quote:
Magic farm + magic spell waarschijnlijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat roepen we al 8 afleveringen geleden
Misschien bewaren ze het budget wel voor seizoen 3quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die is nog niet eens bevestigd.
Ze hebben S2 al goed verprutst door minder budget vrij te maken en meer dan de helft meer afleveringen dan S1 te bestellen. Daarom is er zoveel gelul.
Eindelijk krijgen we de Gouvernorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:44 schreef Beaudelaire het volgende:
Seizoen 3 is wel al bevestigd. Voor 16 afleveringen.
quote:Considering that they now know that you don't have to be bitten to be infected...a scratch or a cut will do...
and that Shane was stabbing walkers left and right with his knife and then using the same knife to cut his hand to draw blood repeatedly...
Either he's infected himself or it's a plot hole
Either way, it'll be interesting to see how he handles it if he is a walker...
Het is geen plothole, maar je moet de comics lezen (of geduld hebben, uiteindelijk komt het vast wel in de serie) om erachter te komen hoe dat zit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Of sommigen krijgen een grote bonusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:52 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Misschien bewaren ze het budget wel voor seizoen 3.
Thepiratebay.se toch?quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1784333
/1/303#108625439]vrijdag 2 maart 2012 15:00[/url] schreef andreas612 het volgende:
[..]
nee
Hele nasty dingenquote:
Nee en dat gaat ook niet gebeuren.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Is er al iets losgelaten over het ontstaan van die hele Zombie Apocalypse?
Uit de hand gelopen experiment/chemische wapens/groeihormonen van Regilio Tuur?
Dat is al vaak gezegd door de makers.quote:
Jep.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:17 schreef robuust89 het volgende:
Stomme vraag, deel 2 van dit seizoen is toch begonnen met Nebraska (ep 8)?
Moet nog eem bijkijken namelijk
Was het budget niet juist groter en voor een groter deel in de zombies (meer en beter) gestopt? Dat zag ik steeds als achterliggende reden om alles op die farm te doen. 1 keer een set op bouwen en alles daar filmen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die is nog niet eens bevestigd.
Ze hebben S2 al goed verprutst door minder budget vrij te maken en meer dan de helft meer afleveringen dan S1 te bestellen. Daarom is er zoveel gelul.
Nee, het budget is omlaag en daardoor zitten er amper zombies in de meeste eps en komen ze niet verder dan 1, 2 sets..quote:Op zondag 4 maart 2012 21:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
Was het budget niet juist groter en voor een groter deel in de zombies (meer en beter) gestopt? Dat zag ik steeds als achterliggende reden om alles op die farm te doen. 1 keer een set op bouwen en alles daar filmen.
5 uur 's nachts ofzo?quote:
Dus ze gaan de farm toch verlaten?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Eindelijk krijgen we de Gouvernor![]()
http://www.imdb.com/name/nm0607375/
quote:Op maandag 5 maart 2012 08:34 schreef AllesWatWas het volgende:
Beste episode tot nu toe, wat mij betreft.
Goed nieuws!quote:Op maandag 5 maart 2012 09:06 schreef Phoenix_Wright het volgende:
Net de nieuwste aflevering gekeken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitvinder van de biersmiley.
Second that!quote:Op maandag 5 maart 2012 08:34 schreef AllesWatWas het volgende:
Beste episode tot nu toe, wat mij betreft.
Lori heeft tieten(ok tietjes) en mag blijven. Maar Carl, wat een schijtblaag.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Tijd voor Carl en Lori om kapot te gaan en wat nieuwe karakters erbij te halen.
Budget budget budgetquote:Op maandag 5 maart 2012 13:45 schreef truedestiny het volgende:
s.
Ze pakken het in iig heel anders aan dan in de comics.
Dale gaat dood, alsjequote:Op maandag 5 maart 2012 12:23 schreef computerprobleem het volgende:
YA ZOMETEEN KIJKEN
Heb hem nog niet gezien, jullie lekker wel.
Voor mij is het dus nog allemaal nieuw
spoileren!quote:Op maandag 5 maart 2012 14:02 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Gelukkig was je slim genoeg om niet in dit topic te kijken.
A joh je weet toch al wat er gaat gebeuren.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:55 schreef andreas612 het volgende:
godverdomme, denk ik te kunnen kijken, is het episode 10...![]()
![]()
Nee, gewoon domquote:
Hij was eventjes in beeld tijdens het stemmen in het huis, maar weer geen tekst...quote:Op maandag 5 maart 2012 15:55 schreef vault_tec het volgende:
waar is die neger eigenlijk heen? is die dood?
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:06 schreef vault_tec het volgende:
zag hem net ja... carl moet echt opflikkeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:10 schreef Stefan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Correctie, hij had wel tekst.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:03 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Hij was eventjes in beeld tijdens het stemmen in het huis, maar weer geen tekst...
Carol is niet de oma, maar de moeder van sophia!quote:Op maandag 5 maart 2012 16:16 schreef andreas612 het volgende:
kutcarl
beter dat die opa onder de zoden ligt, nu carl, lori en die oma van sophia nog en het wordt een goede serie
ik ook niet :pquote:
Hopelijk krijgt hij pijl door zijn hoofd van Daryllquote:Op maandag 5 maart 2012 15:46 schreef Snuf. het volgende:
Dat kwijtgeraakte pistool gaat nog voor drama zorgen denk ik. Carl
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt hij pijl door zijn hoofd van Daryll
gaat het niet? lees gewoon zoals het er staat dan is er niks aan de hendquote:Op maandag 5 maart 2012 16:18 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Carol is niet de oma, maar de moeder van sophia!Of was dat sarcasme?
sorry maar dit vind ik echt een hele rare vergelijking.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:08 schreef Rijst het volgende:
Ik vind de personages trouwens niet echt orgineel. Ze doen me vaak denken aan die van LOST.
Rick - Jack
Daryll/Shane - Sawyer
Lori - Kate
Glenn - Miles
Sophia - Walt
Is dit niet in elke serie zo?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:08 schreef Rijst het volgende:
Ik vind de personages trouwens niet echt orgineel. Ze doen me vaak denken aan die van LOST.
Rick - Jack
Daryll/Shane - Sawyer
Lori - Kate
Glenn - Miles
Sophia - Walt
Ik zou ze ook wel willen lezen, maar ben bang dat het de serie gaat verpesten. Net als je de anime gaat kijken na de manga.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:31 schreef HouseFann het volgende:
Iemand een goede site om de comics te lezen?
Ja inderdaad het is heeeel verleidelijk, de serie gaat zo sloom.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zou ze ook wel willen lezen, maar ben bang dat het de serie gaat verpesten. Net als je de anime gaat kijken na de manga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar even gespoiler voor degene die de preview niet gezien hebben/willen zien.
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:31 schreef jeroen1976 het volgende:
Grappig dat iedereen nu opeens Carl weg wilt hebben. Voor deze aflevering heb ik daar nooit iemand over gehoord, of wel?
Na die teaser voor volgende week en de gevangene die het vertrouwen van Carl probeert te krijgen:Nee vind hem altijd kut, alleen dat gezicht alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar even gespoiler voor degene die de preview niet gezien hebben/willen zien."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:31 schreef jeroen1976 het volgende:
Grappig dat iedereen nu opeens Carl weg wilt hebben. Voor deze aflevering heb ik daar nooit iemand over gehoord, of wel?
Na die teaser voor volgende week en de gevangene die het vertrouwen van Carl probeert te krijgen:Iedereen zit al de hele tijd te haten op Carl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar even gespoiler voor degene die de preview niet gezien hebben/willen zien.Uitvinder van de biersmiley.
Hij had toch kunnen vermelden dat hij een zombie had gezien in de buurt van de boerderij? En dat hij daar zijn gestolen pistool heeft verloren? Klote kind.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:42 schreef Norrage het volgende:
Waarom heeft Carl eigenlijk Gale vemoord hier? Kijk, er is een loslopende zombie extra nu, maar er loopt vast nog wel wat rond, en het was natuurlijk achterlijk dat Dale die zombie niet zag lopenHet had net zo goed een andere zombie kunnen zijn. Dat gebeurt nou eenmaal in deze serie...dit was gewoon slecht geschreven
Je mag alles negatiefs over kut Carl zeggen, maar dit toch niet?
Ja wel een beetje voorspelbaar.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:27 schreef dada3322 het volgende:
Op naar de meeting met de andere groep, zal darryl zijn broer wel tegenkomen als leider denk ik.
Zulke dingen zie ik eerlijk gezegd nooit aankomenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:27 schreef dada3322 het volgende:
Op naar de meeting met de andere groep, zal darryl zijn broer wel tegenkomen als leider denk ik.
Daryl zit niet in de comics...quote:Op maandag 5 maart 2012 17:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ben nu de strips aan het lezen. Dat die Shane zo'n grote rol heeft gekregen in de serie is toch wat opmerkelijk. In de strips is het vrij snel klaar met hem. Ben ook benieuwd of/wanneer Daryl een keertje langs gaat komen. Hij is in de serie mijn favoriet
Hij zegt ook dat 'ie benieuwd is of/wanneer hij langs zal komen.quote:
Zn broer is geen leidertype. Dequote:Op maandag 5 maart 2012 20:27 schreef dada3322 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zal wel de leider zijn (uit de comics) d bevestigd voor S3 en de broer is wellicht een van de ledenCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
Waar lees je de comics?:Dquote:Op maandag 5 maart 2012 21:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Comics zijn wel baas. Denk niet dat het heel erg de boel verpest. Ben inmiddels bij numero 15 en het verhaal wijkt behoorlijk af. Er komen wel dingen terug, maar dat in compleet andere volgorde en anders geschreven en ook andere karakters. Tempo is veel hoger bij de comics, erg prettig
Nee, Dale denkt dat ookquote:Op maandag 5 maart 2012 21:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Randall onschuldig is en niet vermoord moet worden?
Waaraan is ie onschuldig? Hij heeft ze net zo goed beschoten als die anderen.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Randall onschuldig is en niet vermoord moet worden?
Sowieso al raar dat hij de koe niet helemaal opvreet. Ik dacht dat zombie's door bleven gaan met eten totdat er niks meer was...quote:Op maandag 5 maart 2012 22:42 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
Hoe kun je, je in een open veld nou laten verrassen door een zombie, zelfs al ben je oud. Die moet toch in de buurt zijn want ze rennen niet en ze maken ook nog geluid.
Ik vind dit plaatje wel treffend voor Dale wat dat betreft.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:42 schreef Norrage het volgende:
Waarom heeft Carl eigenlijk Gale vemoord hier? Kijk, er is een loslopende zombie extra nu, maar er loopt vast nog wel wat rond, en het was natuurlijk achterlijk dat Dale die zombie niet zag lopenHet had net zo goed een andere zombie kunnen zijn. Dat gebeurt nou eenmaal in deze serie...dit was gewoon slecht geschreven
Probablyquote:Op maandag 5 maart 2012 21:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Deze plaatjes zijn echt te geniaal, waar komen die steeds vandaan?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:53 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik vind dit plaatje wel treffend voor Dale wat dat betreft.
[ afbeelding ]
Dan blijven er zo weinig zombies overquote:Op maandag 5 maart 2012 22:52 schreef Platina het volgende:
[..]
Sowieso al raar dat hij de koe niet helemaal opvreet. Ik dacht dat zombie's door bleven gaan met eten totdat er niks meer was...
Aan de andere kant: dat levert wel spannende televisie op.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:56 schreef JK het volgende:
[..]
ProbablyAfschieten die hap! Gevaar voor de groep, hij weet waar het huis van Herschel woont en als ie dat z'n maten vertelt hebben die heel wat vrouwen te verkrachten.
Daar heb je weer gelijk in.. dan heb je wel een spannende factor.. maar hij is nog niet dood en ik denk dat door de dood van Dale ze 'm misschien nog wel laten leven ook. Ik kijk nooit previews van de volgende aflevering, dus ik zie het volgende week wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Aan de andere kant: dat levert wel spannende televisie op.
Hoeveel kan een zombie eten? Hebben ze een snel metabolisme? Raken ze verzadigd? Vreten ze door tot hun maag explodeert? Moeten ze ook schijten? Vragen, vragen....quote:Op maandag 5 maart 2012 22:52 schreef Platina het volgende:
[..]
Sowieso al raar dat hij de koe niet helemaal opvreet. Ik dacht dat zombie's door bleven gaan met eten totdat er niks meer was...
Echt de token black guy die gastquote:Op maandag 5 maart 2012 23:31 schreef BasvB het volgende:
T-Dog zie je echt alleen pas helemaal op het einde van de aflevering heel even
Is dat niet trouw aan de realiteit?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:17 schreef VacaLoca het volgende:
Dat kind is echt te irritant trouwens, en blijkbaar heel normaal dat z'n moeder nooit op 'm let
Valt mij mee dat ie niet is gaan rappen of schreeuwen als james brown. Normaal kan dus toch.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Echt de token black guy die gast
Naja op een moment dat de heren met een executie bezig zijn kan een moeder toch wel even zorgen dat dr kind in sight isquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Is dat niet trouw aan de realiteit?
Als jij gevangen bent en bang dat ze je vermoorden dan wil je toch ontsnappen, dan maak je toch gebruik van zo'n kind ?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik denk dus zeker WEL dat die Randall foute plannen heeft. Man zelfs toen Daryl zijn been bijna amputeerde bleef hij nog informatie achterhouden. En toen Carl (wat een schijtpleuriskind) alleen met hem in de schuur stond probeerde hij hem ook te manipuleren om hem los te maken. Echt een foute gast dus.
Als die Carl, dat schijtkind, had uitgelegd dat Randall hem over probeerde te halen en dus liegt over zijn bedoeling, had hij Dale misschien over kunnen halen en hadden ze hem gewoon die kogel kunnen geven. Nu kwam ie ineens op het moment supreme zonder aankondiging vertellen dat Rick moest schieten
Puntje bij paaltje jat ie ook nog eens een pistool, raakt dat kwijt, en is nu verantwoordelijk voor de dood van Dale (mijn Dale, wat doe je).
Echt de zwakste schakels van de groep hoor die Lori en Carl. Echt alles fout doen wat maar mis kan gaan en daarmee dus ANDERE mensen in gevaar brengen
Hilarisch ook dat die Lori mee wil beslissen in de keuzes die de groep moet maken en dat ze dan ook serieus genomen wordt. Ik zou zeggen: "bitch, kitchen"
En wat te denken van dat snijden in hun eigen vingers van Rick en Shane om vervolgens zo'n zombie met open wonden en zweren in de nek vast te pakken met diezelfde handen? Ook niet erg geloofwaardig in mijn ogen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:04 schreef MrSweets het volgende:
Vond het wel een oke epp, maar nu er over nagedacht te hebben vond ik het einde te simpel,
zit gewoon niet zo heel goed in elkaar.
Het is onwaarschijnlijk dat dale de zombie niet had gezien, (zombies vallen op, maken geluid, bewegen)
Zombies stoppen niet met eten ineens
Kan een zombie eigenlijk wel n mens opentrekken ? zijn ze daar sterk genoeg voor ?
Door al deze punten wordt er afgestapt van de interne realiteit, maakt te serie ongeloofwaardig voor de realiteit welke er heerst zegmaar. Ze zouden zich daaraan moeten houden vindt ik.
Echt, dit is echt zo frustrerend aan deze serie. Ik heb nog nooit zulke irritante personages in een serie meegemaakt, je gaat er bijna van stoppen met kijken. Ik kan alleen Rita in Dexter noemen die ik net zo irritant vond. Gelukkig is er nu een van de 3 irritante personages doodquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik denk dus zeker WEL dat die Randall foute plannen heeft. Man zelfs toen Daryl zijn been bijna amputeerde bleef hij nog informatie achterhouden. En toen Carl (wat een schijtpleuriskind) alleen met hem in de schuur stond probeerde hij hem ook te manipuleren om hem los te maken. Echt een foute gast dus.
Als die Carl, dat schijtkind, had uitgelegd dat Randall hem over probeerde te halen en dus liegt over zijn bedoeling, had hij Dale misschien over kunnen halen en hadden ze hem gewoon die kogel kunnen geven. Nu kwam ie ineens op het moment supreme zonder aankondiging vertellen dat Rick moest schieten
Puntje bij paaltje jat ie ook nog eens een pistool, raakt dat kwijt, en is nu verantwoordelijk voor de dood van Dale (mijn Dale, wat doe je).
Echt de zwakste schakels van de groep hoor die Lori en Carl. Echt alles fout doen wat maar mis kan gaan en daarmee dus ANDERE mensen in gevaar brengen
Hilarisch ook dat die Lori mee wil beslissen in de keuzes die de groep moet maken en dat ze dan ook serieus genomen wordt. Ik zou zeggen: "bitch, kitchen"
Nog 2 geloof ik, 13 eps.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:45 schreef computerprobleem het volgende:
IK ZEI TOCH DAT ZE HET BUDGET BEWAREN VOOR HET LAATST
Volgende week de laatste aflevering van seizoen 2 toch?![]()
waar hadden dan in vredesnaam budget voor nodig in de laatste aflevering? voor die koe, of die ene zombie? De laatste ep was gewoon erg goed, door de wijze waarop de spanning werd opgebouwd en de korte dialogen en geen vrouwen geklets. Deze aflevering was gewoon psychologisch sterk en niet zozeer visueelquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:45 schreef computerprobleem het volgende:
IK ZEI TOCH DAT ZE HET BUDGET BEWAREN VOOR HET LAATST
Was gewoon een ep die van voorspelbare psychologische cliches aan elkaar hing, en alhoewel het einde wat goedmaakte was dat ook echt een volledig ondoordachte kutscene. Ik ben een beetje afgehaakt bij deze serie (vorige week vond ik na seizoen 1 gekeken te hebben nog een van de beste series die ik gezien heb)...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:58 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
waar hadden dan in vredesnaam budget voor nodig in de laatste aflevering? voor die koe, of die ene zombie? De laatste ep was gewoon erg goed, door de wijze waarop de spanning werd opgebouwd en de korte dialogen en geen vrouwen geklets. Deze aflevering was gewoon psychologisch sterk en niet zozeer visueel
Nou, kunnen ze naar een andere groep gaan en kijken hoe die met de postapocalyptische wereld omgaan!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:54 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik ben nu ergens in seizoen 2 en heb zon hekel gekregen aan bijna alle karakters. Met op nummer een Lori Grimes, ik hoop echt dat die snel opgegeten wordt dat kut wijf. Enige nadeel is dat als iedereen gekilled wordt de show stopt.
dat snap ik, alleen in een wei met het gras tot aan de knieën. Dale loopt daar, pakt iets, kijkt om en opeens staat die daar. Dat hoor/zie je toch wel aankomen dan. Maar dat hoort blijkbaar bij zombiefilms/series.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:25 schreef Armageddon het volgende:
Hij dook niet uit het niets op. Dat kut kind van een Carl had die zombie bevrijd!
hij was steeds het moraal van de groep, en was dat nu weer. Niets raars aanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:31 schreef computerprobleem het volgende:
En wel erg geloofwaardig met Dale hoor. In de afgelopen episode is hij opeens humaan en wilt hij het leven van iemand reden (en neemt dus risico's), terwijl hij in andere episodes helemaal niet de man is die risico's neemt, maar alles liever voorkomt.
Dat vraag ik me bij elke zombie film ook af. Kan je een mens wel uitelkaar rijten met je handen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:04 schreef MrSweets het volgende:
Vond het wel een oke epp, maar nu er over nagedacht te hebben vond ik het einde te simpel,
zit gewoon niet zo heel goed in elkaar.
Het is onwaarschijnlijk dat dale de zombie niet had gezien, (zombies vallen op, maken geluid, bewegen)
Zombies stoppen niet met eten ineens
Kan een zombie eigenlijk wel n mens opentrekken ? zijn ze daar sterk genoeg voor ?
Door al deze punten wordt er afgestapt van de interne realiteit, maakt te serie ongeloofwaardig voor de realiteit welke er heerst zegmaar. Ze zouden zich daaraan moeten houden vindt ik.
Ik dacht ook dat die zombie dat zou gaan leren idd. Net als de apen in dit filmpje:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:45 schreef Razor21 het volgende:
Goede aflevering. Alleen met die zombie (zag ik al van mijlen ver aankomen). Wist meteen al dat het niet goed zou gaan met Carl en die zombie.
Dacht eerst nog dat die zombie het pistool te pakken zou krijgen en dan s'nachts naar het kamp zou gaan om even lekker te rellen. Niet dus.
Als dat was gebeurt wist ik niet hoe snel ik moest stoppen met kijkenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:45 schreef Razor21 het volgende:
Dacht eerst nog dat die zombie het pistool te pakken zou krijgen en dan s'nachts naar het kamp zou gaan om even lekker te rellen. Niet dus.
Inderdaad, ik ook! Lijkt me wel kicken, zombiehonden en kraaien enzo, net als in resident evil.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:21 schreef Yurithemaster het volgende:
ik dacht eerst dat we een zombie koe zouden krijgen
Die kale kom staat hem wel beter. No hommoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:45 schreef WatskeZegt het volgende:
Shane is held. Vooral met zijn bekende quote:
[ afbeelding ]
nou dat dacht ik dus ook, ik dacht dat het die koe was die zo kreunde en beest was duidelijk dood, leek mij.. Maar goed, verkeerd gedachtblijkbaarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Die koe niet gezien?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:17 schreef Xaobotnik het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk geen zombiebeesten?
Nee man...die koe was intussen al een zombie geworden. Toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:19 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Was toch geen zombie? Alleen een stervend beest....
Nou, volgens mij lag die koe daar gewoon koe te wezen hoor. Probeerde niemand te bijten toch ofzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man...die koe was intussen al een zombie geworden. Toch?
Omdat-ie z'n buik helemaal open lag misschien en niet meer kon bewegen? Remember die halve zombie aan het begin van seizoen 1?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij lag die koe daar gewoon koe te wezen hoor. Probeerde niemand te bijten toch ofzo.
Ja zeker, maar die koe lag toch niet te happen naar mensen of wat dan ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat-ie z'n buik helemaal open lag misschien en niet meer kon bewegen? Remember die halve zombie aan het begin van seizoen 1?
Dacht zoiets wel te zien.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja zeker, maar die koe lag toch niet te happen naar mensen of wat dan ook.
Zie 't nu ja. Vond 't gewoon vreemd dat een koe nog beweegt terwijl z'n halve buik eruit hangt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:03 schreef FoXje het volgende:
Die koe was geen zombie. Alleen half opgegeten.
Dat vroeg ik ook al tien keer maar niemand die antwoordde.. Of daryl die met zijn zombie-slay-mes lekker in de wond van die jongen zat te poeren.. Zijn rednecks echt zo dom. Dan kan ik dat achterlijke gedrag van shane en rick wel "begrijpen".quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:17 schreef Xaobotnik het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk geen zombiebeesten?
En Shane, als hij zijn bloed gebruikt in die bus, dan gebruikt hij een mes dat hij eerder ook al gebruikt heeft op die zombies (wanneer Rick voorstelt om minder een pistool te gebruiken ivm geluid en besparing van munitie). Bestaat er geen besmettingsgevaar?
Het is volgens mij niet duidelijk of er sprake is van een virus of zoiets wat levende mensen in zombies verandert. Misschien moet men eerst doodgaan voordat men een zombie wordt. Misschien is er wel een virus maar is iedereen al besmet en word je sowieso zombie als je overlijdt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook al tien keer maar niemand die antwoordde.. Of daryl die met zijn zombie-slay-mes lekker in de wond van die jongen zat te poeren.. Zijn rednecks echt zo dom. Dan kan ik dat achterlijke gedrag van shane en rick wel "begrijpen".
Nou, als je gebeten wordt dan ben je infected en ga je ook langzaamaan dood...dus...op zich logische reactie met dat mes. Maar ik vind het een beetje een onnodig detail. Er zijn wel meer dingen die niet uitgewerkt worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet duidelijk of er sprake is van een virus of zoiets wat levende mensen in zombies verandert. Misschien moet men eerst doodgaan voordat men een zombie wordt. Misschien is er wel een virus maar is iedereen al besmet en word je sowieso zombie als je overlijdt.
Er werd gesproken van een vrius dat de hersenstam infecteerd, alle neuronen activiteit stopzet en de patient laat overlijden. En dan weer laat herrijzen. Nasty shitquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet duidelijk of er sprake is van een virus of zoiets wat levende mensen in zombies verandert. Misschien moet men eerst doodgaan voordat men een zombie wordt. Misschien is er wel een virus maar is iedereen al besmet en word je sowieso zombie als je overlijdt.
volgens mij was er een tijdje terug een lijstje van de makers welke regels ze hadden. En daarbij stond volgens mij dat je niet direct dood ging van een zombie-beet, tenzij die beet echt dodelijk was. Slagader kapot ofzo. Dus dat lijkt me wat gepor met messen in zombies en daarna in jezelf oppervlakkig snijden ook niet dodelijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Er werd gesproken van een vrius dat de hersenstam infecteerd, alle neuronen activiteit stopzet en de patient laat overlijden. En dan weer laat herrijzen. Nasty shit [ afbeelding ]
Jep, ik heb het fout. Lijst gevonden:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:35 schreef Schenkstroop het volgende:
De een na laatset aflevering bekeken Rick en Shane twee zombie-agenten zonder 'bitemarks'.. Een van de twee merkte op dat de infectie kwam door 'scratches'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.zombiezonenews(...)d-rules-for-zombies/
De acteur die Dale speelt is ook een moraalridder!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:58 schreef RacerDKB het volgende:
Het schijnt dat Dale gewoon dood is gegaan omdat de acteur (Jeffrey DeMunn) wilde kappen met de serie vanwege dat gedoe met Frank Darabont.
Darabont en DeMunn schijnen vriendjes te zijn en veel samen te werken (Shawshank, Green Mile, Majestic, etc.) dus het waren persoonlijke redenen van de acteur om te kappen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep, ik heb het fout. Lijst gevonden:Die zombierules gelden niet bij elke film of serieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.zombiezonenews(...)d-rules-for-zombies/Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
De Walking Dead in De Walking Dead slaan niet op de zombies maar op de levende mensen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
volgens mij was er een tijdje terug een lijstje van de makers welke regels ze hadden. En daarbij stond volgens mij dat je niet direct dood ging van een zombie-beet, tenzij die beet echt dodelijk was. Slagader kapot ofzo. Dus dat lijkt me wat gepor met messen in zombies en daarna in jezelf oppervlakkig snijden ook niet dodelijk.
kshht!quote:
nogal ^^quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Er werd gesproken van een vrius dat de hersenstam infecteerd, alle neuronen activiteit stopzet en de patient laat overlijden. En dan weer laat herrijzen. Nasty shit [ afbeelding ]
Dit zijn de regels die de makers van The Walking Dead zelf hebben verspreid en slaan dus op deze serie.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die zombierules gelden niet bij elke film of serie
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Idd. Beter dan die strijkplank van Rick.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:10 schreef dikkedaniel het volgende:
Wat deze serie nodig heeft is een lekker wijf. Het is toch in serie gedoelt op mannen? Waarom dan van die saaie en lelyke wijfe. Die italianen vroeger snapte het ten minste, zombie films met flink wat naakt en seks.. Kan the walking dead nog wat van leren.
Was het eigenlijk niet ook al een zombie-koe? Dat beest lag helemaal open op de meest verschrikkelijke manier maar 'leefde' nog wel.quote:
ik vind shane wel tof, maar denkt niet altijd even goed na over wat het voor de hele groep zou betekenen, rick vond ik eerst goed, maar laatste afleveringen weet ie geen knoop door te hakken...quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:33 schreef toetsenbordridder het volgende:
Eindelijk Dale dood!
Vervelende gozer die alleen maar liep te huilen hoe erg we wel niet zijn geworden. Zal zijn blikken wel missen, maar iedereen die tegen Shane is moet gewoon dood
Lemme ask you something...quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:33 schreef toetsenbordridder het volgende:
Eindelijk Dale dood!
Vervelende gozer die alleen maar liep te huilen hoe erg we wel niet zijn geworden. Zal zijn blikken wel missen, maar iedereen die tegen Shane is moet gewoon dood
Nee dat was een stuk indrukwekkender...quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:14 schreef Xaobotnik het volgende:
Dat hele karaktertje van Shane is vrij stereotype. Het is altijd hetzelfde en heeft totaal geen diepgang. Geldt overigens voor de meeste karakters, maar Shane staat meer naar voren, en daarbij valt het dan ook meer op.
Wat de zombieregels betreft is The Walking Dead wel groot genoeg als franchise om zijn eigen regels op te leggen en zich niet teveel te laten leiden door wat eerder gedaan is.
Dat de dood van Dale zo weinig doet is ook weer veelzeggend over de binding die we met de personages hebben. Het is zo slecht en goedkoop, dat het ons eigenlijk geen flikker interesseert wat er precies gebeurt. Maakte totaal geen indruk.
Ging Dale ook op deze manier dood in de Comic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
shanofielenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:33 schreef toetsenbordridder het volgende:
Eindelijk Dale dood!
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:20 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Nee dat was een stuk indrukwekkender...
Comic spoiler dood Dale.Bijna goed, correcte comic spoiler dood DaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat blonde meisje die in shock was is toch goed te doenquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Beter dan die strijkplank van Rick.
In de comics wordt amper geneukt, maar toch is t een prima voor mannen want veel geweld, een pedofiel die een 5 jarige tweeling onthoofd, The Gouverner, Kanibalen, Michonequote:Op woensdag 7 maart 2012 01:10 schreef dikkedaniel het volgende:
Wat deze serie nodig heeft is een lekker wijf. Het is toch in serie gedoelt op mannen?
Graag zou ik die comic troep willen verbannen, er staan aardig wat spoilers tussen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
In de comics wordt amper geneukt, maar toch is t een prima voor mannen want veel geweld, een pedofiel die een 5 jarige tweeling onthoofd, The Gouverner, Kanibalen, Michone
Wie zegt dat ze nog dat materiaal gaan gebruiken?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:35 schreef dimmak het volgende:
[..]
Graag zou ik die comic troep willen verbannen, er staan aardig wat spoilers tussen.
De seriemakers gebruiken 5% van het bronmateriaal dus spoilers zijn het niet. Alleen de Gouvernor is bevestigd voor S3, maar nergens staat wie hij is en wat ie doet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:35 schreef dimmak het volgende:
[..]
Graag zou ik die comic troep willen verbannen, er staan aardig wat spoilers tussen.
Dat weet ik wel, maar toch..quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
De seriemakers gebruiken 5% van het bronmateriaal dus spoilers zijn het niet. Alleen de Gouvernor is bevestigd voor S3, maar nergens staat wie hij is en wat ie doet.
dan ben je alsnog de comics aan het spoilen voor sommigen hier.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
De seriemakers gebruiken 5% van het bronmateriaal dus spoilers zijn het niet. Alleen de Gouvernor is bevestigd voor S3, maar nergens staat wie hij is en wat ie doet.
We zitten in TV he, niet in LIT. Als je met iedereen rekening wil houden kan er niks besproken worden. USA kijkers lopen meestal ook voor op de NKL kijkers.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dan ben je alsnog de comics aan het spoilen voor sommigen hier.
He? Dit is toch juist om de serie te bespreken. In topics over films gebaseerd op boeken wordt het ook niet gewaardeerd als je gehele boek uit de doeken gaat doen. En ook dingen als 'wacht maar tot dat en dat karakter komt!' en dergelijke zijn spoilers.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
We zitten in TV he, niet in LIT. Als je met iedereen rekening wil houden kan er niks besproken worden. USA kijkers lopen meestal ook voor op de NKL kijkers.
boven de 11 beslis hetzelfquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat blonde meisje die in shock was is toch goed te doen![]()
okee beetje jong
De comics worden niet gespoilerd, die staan achter tags.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
He? Dit is toch juist om de serie te bespreken. In topics over films gebaseerd op boeken wordt het ook niet gewaardeerd als je gehele boek uit de doeken gaat doen. En ook dingen als 'wacht maar tot dat en dat karakter komt!' en dergelijke zijn spoilers.
Beter iemand die rel schopt en wilt overleven dan de rest die blijkbaar niet begrijpt hoe gevaarlijk zombies zijn en zichzelf aanbieden op een zilveren schaal. Of nog erger, een fout maken door een walker per ongeluk los te laten komen, een pistool verliezen en tegen niemand wat zeggen.quote:
Maar sommige users posten dingen uit de serie ook in spoilers, met name kort nadat er een nieuwe aflevering is geweest.. Daardoor is het lang niet altijd helder of een bepaalde spoiler nu comic- of seriegerelateerd is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
De comics worden niet gespoilerd, die staan achter tags.
quote:
Volgens mij draait deze serie dan ook niet zo zeer om de zombies, maar meer om de groep mensenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:13 schreef BlaZ het volgende:
Net tot aflevering 11 gekeken. Waarom zijn de zombies zón enorme mietjes? Het verhaal gaat verder ook nergens meer over, ze raken steeds wel erg geforceerd in de problemen alleen maar omdat ze dom bezig zijn.
Eerst dat autoongeluk, dan dat kind dat niet gewoon even zegt dat er een zombie in het bos zit
Had hetzelfde inderdaad. Was al vergeten dat hij nog in de serie zat, totdat hij opeens in beeld verscheen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:56 schreef MikeyMo het volgende:
Hij was in ene weer even aanwezig tijdens de vergadering. Hij had wel 2 zinnen. Ik zo tegen mijn vriendin: hey die neger leeft ook nog
Maar ze maken van die rare keuzes. Jericho zat wat dat betreft heel wat beter in elkaar.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:31 schreef Redah het volgende:
[..]
Volgens mij draait deze serie dan ook niet zo zeer om de zombies, maar meer om de groep mensenEn ik vind dit een aardig 'realistische' weergave van hoe het met een groep mensen zou vergaan die op zichzelf aangewezen zijn... Mensen zijn rare wezens
Hier gaan ze een feestmaal inrichtenquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:35 schreef planethugo het volgende:
Jericho![]()
daar gingen ze vrolijk halloween vieren met het hele dorp
Met een screenname als IronE verdien je ook echt niet beterquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Had hetzelfde inderdaad. Was al vergeten dat hij nog in de serie zat, totdat hij opeens in beeld verscheen.
O.G. Loc baby!quote:
bij Jericho waren er toch echt veel meer van dit soort tenenkrommende dingen. Die hele serie was gewoon erg matig. Zover is The Walking Dead imo nog lang niet gezonken. Sterker: vind het sinds de winterstop gewoon primaquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hier gaan ze een feestmaal inrichten
Mar er werd iig niet blind rond gereden met iemand die je wil afmaken nadat je 'm gered hebt, om 'm dan ter dood te veroordelen maar het alsnog niet te doen
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:10 schreef Stefan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarna nog leven in de strip...Die zombie is gewoon Carl gevolgd in de richting dat Carl weggevluchte, dus is het indirect zeker zijn schuld. In de strips wordt op een gegeven moment duidelijk dat zombies ergens heen lopen als ze er wat zien of horen en in die richting blijven lopen tot ze iets vinden zelfs al zijn ze al vergeten waarom ze die kant op zijn gaan lopen, Bovendien volgen andere zombies die ene zombie weer omdat ze denken dat hij wat heeft gezien of gehoord en zo krijg je hordes.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:42 schreef Norrage het volgende:
De comics kun je rustig lezen, ik heb ze allemaal gelezen die tot nu toe uit zijn en na de eerste 2 episodes van seizoen 1 loopt het al niet meer synchroon, als je Merle meetelt dan is alleen de eerste episode gelijk. Er zijn natuurlijk wel bepaalde elementen die terug komen zoals de boerderij waar ze nu zitten maar zelfs dat gaat in de strip heel anders.
Nogalquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:02 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
[..]
Die zombie is gewoon Carl gevolgd in de richting dat Carl weggevluchte, dus is het indirect zeker zijn schuld. In de strips wordt op een gegeven moment duidelijk dat zombies ergens heen lopen als ze er wat zien of horen en in die richting blijven lopen tot ze iets vinden zelfs al zijn ze al vergeten waarom ze die kant op zijn gaan lopen, Bovendien volgen andere zombies die ene zombie weer omdat ze denken dat hij wat heeft gezien of gehoord en zo krijg je hordes.
De comics kun je rustig lezen, ik heb ze allemaal gelezen die tot nu toe uit zijn en na de eerste 2 episodes van seizoen 1 loopt het al niet meer synchroon, als je Merle meetelt dan is alleen de eerste episode gelijk. Er zijn natuurlijk wel bepaalde elementen die terug komen zoals de boerderij waar ze nu zitten maar zelfs dat gaat in de strip heel anders.
Mooi dat ik dat weet, dan begin ik aan de comics.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:02 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
[..]
Die zombie is gewoon Carl gevolgd in de richting dat Carl weggevluchte, dus is het indirect zeker zijn schuld. In de strips wordt op een gegeven moment duidelijk dat zombies ergens heen lopen als ze er wat zien of horen en in die richting blijven lopen tot ze iets vinden zelfs al zijn ze al vergeten waarom ze die kant op zijn gaan lopen, Bovendien volgen andere zombies die ene zombie weer omdat ze denken dat hij wat heeft gezien of gehoord en zo krijg je hordes.
Klopt maar als je in S1 ziet dat zombies op manier A gedragen en S2 gedragen ze zich op manier B.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:14 schreef Xaobotnik het volgende:
Wat de zombieregels betreft is The Walking Dead wel groot genoeg als franchise om zijn eigen regels op te leggen en zich niet teveel te laten leiden door wat eerder gedaan is.
Tja, in de comic hebben ze het over 3 soorten, waarvan er 1 pas ergens na issue 50 voor het eerst voor komt, dus het kan dan in de serie ook wel.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:54 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Klopt maar als je in S1 ziet dat zombies op manier A gedragen en S2 gedragen ze zich op manier B.
Dan wordt het dus ongeloofwaardig, en komt de serie niet ten goede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |