abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108762287
Waar kan ik de comics makkelijk allemaal lezen? Iemand een linkje?
  maandag 5 maart 2012 @ 22:09:34 #152
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_108762589
zoek een torrent tjappie
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 5 maart 2012 @ 22:17:57 #153
348014 HouseFann
live, laugh, love
pi_108763118
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Comics zijn wel baas. Denk niet dat het heel erg de boel verpest. Ben inmiddels bij numero 15 en het verhaal wijkt behoorlijk af. Er komen wel dingen terug, maar dat in compleet andere volgorde en anders geschreven en ook andere karakters. Tempo is veel hoger bij de comics, erg prettig :)
Waar lees je de comics?:D
  maandag 5 maart 2012 @ 22:30:08 #154
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_108763896
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Randall onschuldig is en niet vermoord moet worden?
Nee, Dale denkt dat ook
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 5 maart 2012 @ 22:39:22 #155
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_108764420
quote:
Ben ik de enige die denkt dat Randall onschuldig is en niet vermoord moet worden?
Waaraan is ie onschuldig? Hij heeft ze net zo goed beschoten als die anderen.

Zou de naam Randall nog bewust gekozen zijn? Stephens King gebruikte die naam vaak voor zijn uber bad guy
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_108764484
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:30 schreef Stefan het volgende:

[..]

Nee, Dale denkt dat ook
Dacht ;)
Conscience do cost.
  maandag 5 maart 2012 @ 22:42:57 #157
365401 pocketcalculatoroperator
I am adding and subtracting
pi_108764622
Hoe kun je, je in een open veld nou laten verrassen door een zombie, zelfs al ben je oud. Die moet toch in de buurt zijn want ze rennen niet en ze maken ook nog geluid.
  maandag 5 maart 2012 @ 22:52:18 #158
66083 Platina
78th Element
pi_108765146
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:42 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
Hoe kun je, je in een open veld nou laten verrassen door een zombie, zelfs al ben je oud. Die moet toch in de buurt zijn want ze rennen niet en ze maken ook nog geluid.
Sowieso al raar dat hij de koe niet helemaal opvreet. Ik dacht dat zombie's door bleven gaan met eten totdat er niks meer was...
  maandag 5 maart 2012 @ 22:53:47 #159
13148 Shogo
Psycho...
pi_108765233
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:42 schreef Norrage het volgende:
Waarom heeft Carl eigenlijk Gale vemoord hier? Kijk, er is een loslopende zombie extra nu, maar er loopt vast nog wel wat rond, en het was natuurlijk achterlijk dat Dale die zombie niet zag lopen :') Het had net zo goed een andere zombie kunnen zijn. Dat gebeurt nou eenmaal in deze serie...dit was gewoon slecht geschreven :P

Je mag alles negatiefs over kut Carl zeggen, maar dit toch niet? :?
Ik vind dit plaatje wel treffend voor Dale wat dat betreft.
  maandag 5 maart 2012 @ 22:56:55 #160
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108765383
quote:
Probably ;) Afschieten die hap! Gevaar voor de groep, hij weet waar het huis van Herschel woont en als ie dat z'n maten vertelt hebben die heel wat vrouwen te verkrachten.
pi_108765405
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:53 schreef Shogo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze plaatjes zijn echt te geniaal, waar komen die steeds vandaan? :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108766071
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:52 schreef Platina het volgende:

[..]

Sowieso al raar dat hij de koe niet helemaal opvreet. Ik dacht dat zombie's door bleven gaan met eten totdat er niks meer was...
Dan blijven er zo weinig zombies over :'(
Conscience do cost.
  maandag 5 maart 2012 @ 23:13:00 #163
348014 HouseFann
live, laugh, love
pi_108766216
[ afbeelding ]
[/quote]

Ik moest hier echt te hard om lachen, you made my day :')
  maandag 5 maart 2012 @ 23:13:30 #164
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_108766242
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:56 schreef JK het volgende:

[..]

Probably ;) Afschieten die hap! Gevaar voor de groep, hij weet waar het huis van Herschel woont en als ie dat z'n maten vertelt hebben die heel wat vrouwen te verkrachten.
Aan de andere kant: dat levert wel spannende televisie op. :P

[ Bericht 15% gewijzigd door egeltje1985 op 05-03-2012 23:19:17 ]
  maandag 5 maart 2012 @ 23:24:28 #165
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108766650
quote:
99s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:13 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Aan de andere kant: dat levert wel spannende televisie op. :P
Daar heb je weer gelijk in.. dan heb je wel een spannende factor.. maar hij is nog niet dood en ik denk dat door de dood van Dale ze 'm misschien nog wel laten leven ook. Ik kijk nooit previews van de volgende aflevering, dus ik zie het volgende week wel. ;)
pi_108766915
T-Dog zie je echt alleen pas helemaal op het einde van de aflevering heel even
  maandag 5 maart 2012 @ 23:40:06 #167
365401 pocketcalculatoroperator
I am adding and subtracting
pi_108767239
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:52 schreef Platina het volgende:

[..]

Hoeveel kan een zombie eten? Hebben ze een snel metabolisme? Raken ze verzadigd? Vreten ze door tot hun maag explodeert? Moeten ze ook schijten? Vragen, vragen....
pi_108768727
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:31 schreef BasvB het volgende:
T-Dog zie je echt alleen pas helemaal op het einde van de aflevering heel even
Echt de token black guy die gast :P

Ik denk dus zeker WEL dat die Randall foute plannen heeft. Man zelfs toen Daryl zijn been bijna amputeerde bleef hij nog informatie achterhouden. En toen Carl ( :r wat een schijtpleuriskind) alleen met hem in de schuur stond probeerde hij hem ook te manipuleren om hem los te maken. Echt een foute gast dus.

Als die Carl, dat schijtkind, had uitgelegd dat Randall hem over probeerde te halen en dus liegt over zijn bedoeling, had hij Dale misschien over kunnen halen en hadden ze hem gewoon die kogel kunnen geven. Nu kwam ie ineens op het moment supreme zonder aankondiging vertellen dat Rick moest schieten :')

Puntje bij paaltje jat ie ook nog eens een pistool, raakt dat kwijt, en is nu verantwoordelijk voor de dood van Dale (mijn Dale, wat doe je :'( ).

Echt de zwakste schakels van de groep hoor die Lori en Carl. Echt alles fout doen wat maar mis kan gaan en daarmee dus ANDERE mensen in gevaar brengen :(

Hilarisch ook dat die Lori mee wil beslissen in de keuzes die de groep moet maken en dat ze dan ook serieus genomen wordt. Ik zou zeggen: " :{w bitch, kitchen"
pi_108769092
Zo, ik ben vandaag begonnen en heb net t/m S1E3 gekeken. Ik zal de posts hier nog even vermijden ivm spoilers, maar alvast een tvp dus. Beetje voorspelbaar op sommige momenten, maar over het Kalgemeen errug goed. kan zich wat mij betreft nu al scharen naast een aantal van de betere zombiefilms.
pi_108769696
Hadden ze Dale niet even kunnen meegeven dat ze dat joch niet geëxecuteerd hebben? Dan verlaat ie zeg maar een nog civilized world.

Dat kind is echt te irritant trouwens, en blijkbaar heel normaal dat z'n moeder nooit op 'm let :') Misschien wil ze dat kutjoch stiekem liever ook dood.

Verder vrij voorspelbaar dat die zombie nog iemand aan zou vallen, anders was die scene met dat kind vrij nutteloos.

T-Dog trouwens :D Die kerel mag geen woord meer zeggen :') Wat een excuus-neger.

Geen promo gezien, vermijd ik altijd, maar ik gok dat die jongen zich weet te bevrijden... iedereen was met Dale.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 01:27:49 #171
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_108769887
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 01:17 schreef VacaLoca het volgende:

Dat kind is echt te irritant trouwens, en blijkbaar heel normaal dat z'n moeder nooit op 'm let :')

Is dat niet trouw aan de realiteit?

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 00:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Valt mij mee dat ie niet is gaan rappen of schreeuwen als james brown. Normaal kan dus toch.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_108769911
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 01:27 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Is dat niet trouw aan de realiteit?
Naja op een moment dat de heren met een executie bezig zijn kan een moeder toch wel even zorgen dat dr kind in sight is :')
  dinsdag 6 maart 2012 @ 01:36:24 #173
202546 Baszh
The Dude abides
pi_108770052
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 00:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Ik denk dus zeker WEL dat die Randall foute plannen heeft. Man zelfs toen Daryl zijn been bijna amputeerde bleef hij nog informatie achterhouden. En toen Carl ( :r wat een schijtpleuriskind) alleen met hem in de schuur stond probeerde hij hem ook te manipuleren om hem los te maken. Echt een foute gast dus.

Als die Carl, dat schijtkind, had uitgelegd dat Randall hem over probeerde te halen en dus liegt over zijn bedoeling, had hij Dale misschien over kunnen halen en hadden ze hem gewoon die kogel kunnen geven. Nu kwam ie ineens op het moment supreme zonder aankondiging vertellen dat Rick moest schieten :')

Puntje bij paaltje jat ie ook nog eens een pistool, raakt dat kwijt, en is nu verantwoordelijk voor de dood van Dale (mijn Dale, wat doe je :'( ).

Echt de zwakste schakels van de groep hoor die Lori en Carl. Echt alles fout doen wat maar mis kan gaan en daarmee dus ANDERE mensen in gevaar brengen :(

Hilarisch ook dat die Lori mee wil beslissen in de keuzes die de groep moet maken en dat ze dan ook serieus genomen wordt. Ik zou zeggen: " :{w bitch, kitchen"
Als jij gevangen bent en bang dat ze je vermoorden dan wil je toch ontsnappen, dan maak je toch gebruik van zo'n kind ?
En dan ga je niet rondbazuinen dat de mensen waar je mee optrok zwaar bewapend zijn en barbaarse trekjes hebben, zodat je overkomt als een nog grotere bedreiging ?

Ik had hem ook niet vrijgelaten hoor, veel te groot risico, maar zijn gedrag vind ik niet bijzonder fout overkomen.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_108770355
Vond het wel een oke epp, maar nu er over nagedacht te hebben vond ik het einde te simpel,
zit gewoon niet zo heel goed in elkaar.
Het is onwaarschijnlijk dat dale de zombie niet had gezien, (zombies vallen op, maken geluid, bewegen)
Zombies stoppen niet met eten ineens
Kan een zombie eigenlijk wel n mens opentrekken ? zijn ze daar sterk genoeg voor ?

Door al deze punten wordt er afgestapt van de interne realiteit, maakt te serie ongeloofwaardig voor de realiteit welke er heerst zegmaar. Ze zouden zich daaraan moeten houden vindt ik.
pi_108770428
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 02:04 schreef MrSweets het volgende:
Vond het wel een oke epp, maar nu er over nagedacht te hebben vond ik het einde te simpel,
zit gewoon niet zo heel goed in elkaar.
Het is onwaarschijnlijk dat dale de zombie niet had gezien, (zombies vallen op, maken geluid, bewegen)
Zombies stoppen niet met eten ineens
Kan een zombie eigenlijk wel n mens opentrekken ? zijn ze daar sterk genoeg voor ?

Door al deze punten wordt er afgestapt van de interne realiteit, maakt te serie ongeloofwaardig voor de realiteit welke er heerst zegmaar. Ze zouden zich daaraan moeten houden vindt ik.
En wat te denken van dat snijden in hun eigen vingers van Rick en Shane om vervolgens zo'n zombie met open wonden en zweren in de nek vast te pakken met diezelfde handen? Ook niet erg geloofwaardig in mijn ogen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')