Als dat was gebeurt wist ik niet hoe snel ik moest stoppen met kijkenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:45 schreef Razor21 het volgende:
Dacht eerst nog dat die zombie het pistool te pakken zou krijgen en dan s'nachts naar het kamp zou gaan om even lekker te rellen. Niet dus.
Inderdaad, ik ook! Lijkt me wel kicken, zombiehonden en kraaien enzo, net als in resident evil.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:21 schreef Yurithemaster het volgende:
ik dacht eerst dat we een zombie koe zouden krijgen
Die kale kom staat hem wel beter. No hommoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:45 schreef WatskeZegt het volgende:
Shane is held. Vooral met zijn bekende quote:
[ afbeelding ]
nou dat dacht ik dus ook, ik dacht dat het die koe was die zo kreunde en beest was duidelijk dood, leek mij.. Maar goed, verkeerd gedachtblijkbaarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Die koe niet gezien?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:17 schreef Xaobotnik het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk geen zombiebeesten?
Nee man...die koe was intussen al een zombie geworden. Toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:19 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Was toch geen zombie? Alleen een stervend beest....
Nou, volgens mij lag die koe daar gewoon koe te wezen hoor. Probeerde niemand te bijten toch ofzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man...die koe was intussen al een zombie geworden. Toch?
Omdat-ie z'n buik helemaal open lag misschien en niet meer kon bewegen? Remember die halve zombie aan het begin van seizoen 1?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij lag die koe daar gewoon koe te wezen hoor. Probeerde niemand te bijten toch ofzo.
Ja zeker, maar die koe lag toch niet te happen naar mensen of wat dan ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat-ie z'n buik helemaal open lag misschien en niet meer kon bewegen? Remember die halve zombie aan het begin van seizoen 1?
Dacht zoiets wel te zien.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja zeker, maar die koe lag toch niet te happen naar mensen of wat dan ook.
Zie 't nu ja. Vond 't gewoon vreemd dat een koe nog beweegt terwijl z'n halve buik eruit hangt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:03 schreef FoXje het volgende:
Die koe was geen zombie. Alleen half opgegeten.
Dat vroeg ik ook al tien keer maar niemand die antwoordde.. Of daryl die met zijn zombie-slay-mes lekker in de wond van die jongen zat te poeren.. Zijn rednecks echt zo dom. Dan kan ik dat achterlijke gedrag van shane en rick wel "begrijpen".quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:17 schreef Xaobotnik het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk geen zombiebeesten?
En Shane, als hij zijn bloed gebruikt in die bus, dan gebruikt hij een mes dat hij eerder ook al gebruikt heeft op die zombies (wanneer Rick voorstelt om minder een pistool te gebruiken ivm geluid en besparing van munitie). Bestaat er geen besmettingsgevaar?
Het is volgens mij niet duidelijk of er sprake is van een virus of zoiets wat levende mensen in zombies verandert. Misschien moet men eerst doodgaan voordat men een zombie wordt. Misschien is er wel een virus maar is iedereen al besmet en word je sowieso zombie als je overlijdt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook al tien keer maar niemand die antwoordde.. Of daryl die met zijn zombie-slay-mes lekker in de wond van die jongen zat te poeren.. Zijn rednecks echt zo dom. Dan kan ik dat achterlijke gedrag van shane en rick wel "begrijpen".
Nou, als je gebeten wordt dan ben je infected en ga je ook langzaamaan dood...dus...op zich logische reactie met dat mes. Maar ik vind het een beetje een onnodig detail. Er zijn wel meer dingen die niet uitgewerkt worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet duidelijk of er sprake is van een virus of zoiets wat levende mensen in zombies verandert. Misschien moet men eerst doodgaan voordat men een zombie wordt. Misschien is er wel een virus maar is iedereen al besmet en word je sowieso zombie als je overlijdt.
Er werd gesproken van een vrius dat de hersenstam infecteerd, alle neuronen activiteit stopzet en de patient laat overlijden. En dan weer laat herrijzen. Nasty shitquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet duidelijk of er sprake is van een virus of zoiets wat levende mensen in zombies verandert. Misschien moet men eerst doodgaan voordat men een zombie wordt. Misschien is er wel een virus maar is iedereen al besmet en word je sowieso zombie als je overlijdt.
volgens mij was er een tijdje terug een lijstje van de makers welke regels ze hadden. En daarbij stond volgens mij dat je niet direct dood ging van een zombie-beet, tenzij die beet echt dodelijk was. Slagader kapot ofzo. Dus dat lijkt me wat gepor met messen in zombies en daarna in jezelf oppervlakkig snijden ook niet dodelijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Er werd gesproken van een vrius dat de hersenstam infecteerd, alle neuronen activiteit stopzet en de patient laat overlijden. En dan weer laat herrijzen. Nasty shit [ afbeelding ]
Jep, ik heb het fout. Lijst gevonden:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:35 schreef Schenkstroop het volgende:
De een na laatset aflevering bekeken Rick en Shane twee zombie-agenten zonder 'bitemarks'.. Een van de twee merkte op dat de infectie kwam door 'scratches'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.zombiezonenews(...)d-rules-for-zombies/
De acteur die Dale speelt is ook een moraalridder!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:58 schreef RacerDKB het volgende:
Het schijnt dat Dale gewoon dood is gegaan omdat de acteur (Jeffrey DeMunn) wilde kappen met de serie vanwege dat gedoe met Frank Darabont.
Darabont en DeMunn schijnen vriendjes te zijn en veel samen te werken (Shawshank, Green Mile, Majestic, etc.) dus het waren persoonlijke redenen van de acteur om te kappen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep, ik heb het fout. Lijst gevonden:Die zombierules gelden niet bij elke film of serieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.zombiezonenews(...)d-rules-for-zombies/Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
De Walking Dead in De Walking Dead slaan niet op de zombies maar op de levende mensen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
volgens mij was er een tijdje terug een lijstje van de makers welke regels ze hadden. En daarbij stond volgens mij dat je niet direct dood ging van een zombie-beet, tenzij die beet echt dodelijk was. Slagader kapot ofzo. Dus dat lijkt me wat gepor met messen in zombies en daarna in jezelf oppervlakkig snijden ook niet dodelijk.
kshht!quote:
nogal ^^quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Er werd gesproken van een vrius dat de hersenstam infecteerd, alle neuronen activiteit stopzet en de patient laat overlijden. En dan weer laat herrijzen. Nasty shit [ afbeelding ]
Dit zijn de regels die de makers van The Walking Dead zelf hebben verspreid en slaan dus op deze serie.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die zombierules gelden niet bij elke film of serie
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Idd. Beter dan die strijkplank van Rick.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:10 schreef dikkedaniel het volgende:
Wat deze serie nodig heeft is een lekker wijf. Het is toch in serie gedoelt op mannen? Waarom dan van die saaie en lelyke wijfe. Die italianen vroeger snapte het ten minste, zombie films met flink wat naakt en seks.. Kan the walking dead nog wat van leren.
Was het eigenlijk niet ook al een zombie-koe? Dat beest lag helemaal open op de meest verschrikkelijke manier maar 'leefde' nog wel.quote:
ik vind shane wel tof, maar denkt niet altijd even goed na over wat het voor de hele groep zou betekenen, rick vond ik eerst goed, maar laatste afleveringen weet ie geen knoop door te hakken...quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:33 schreef toetsenbordridder het volgende:
Eindelijk Dale dood!
Vervelende gozer die alleen maar liep te huilen hoe erg we wel niet zijn geworden. Zal zijn blikken wel missen, maar iedereen die tegen Shane is moet gewoon dood
Lemme ask you something...quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:33 schreef toetsenbordridder het volgende:
Eindelijk Dale dood!
Vervelende gozer die alleen maar liep te huilen hoe erg we wel niet zijn geworden. Zal zijn blikken wel missen, maar iedereen die tegen Shane is moet gewoon dood
Nee dat was een stuk indrukwekkender...quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:14 schreef Xaobotnik het volgende:
Dat hele karaktertje van Shane is vrij stereotype. Het is altijd hetzelfde en heeft totaal geen diepgang. Geldt overigens voor de meeste karakters, maar Shane staat meer naar voren, en daarbij valt het dan ook meer op.
Wat de zombieregels betreft is The Walking Dead wel groot genoeg als franchise om zijn eigen regels op te leggen en zich niet teveel te laten leiden door wat eerder gedaan is.
Dat de dood van Dale zo weinig doet is ook weer veelzeggend over de binding die we met de personages hebben. Het is zo slecht en goedkoop, dat het ons eigenlijk geen flikker interesseert wat er precies gebeurt. Maakte totaal geen indruk.
Ging Dale ook op deze manier dood in de Comic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
shanofielenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:33 schreef toetsenbordridder het volgende:
Eindelijk Dale dood!
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:20 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Nee dat was een stuk indrukwekkender...
Comic spoiler dood Dale.Bijna goed, correcte comic spoiler dood DaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat blonde meisje die in shock was is toch goed te doenquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Beter dan die strijkplank van Rick.
In de comics wordt amper geneukt, maar toch is t een prima voor mannen want veel geweld, een pedofiel die een 5 jarige tweeling onthoofd, The Gouverner, Kanibalen, Michonequote:Op woensdag 7 maart 2012 01:10 schreef dikkedaniel het volgende:
Wat deze serie nodig heeft is een lekker wijf. Het is toch in serie gedoelt op mannen?
Graag zou ik die comic troep willen verbannen, er staan aardig wat spoilers tussen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
In de comics wordt amper geneukt, maar toch is t een prima voor mannen want veel geweld, een pedofiel die een 5 jarige tweeling onthoofd, The Gouverner, Kanibalen, Michone
Wie zegt dat ze nog dat materiaal gaan gebruiken?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:35 schreef dimmak het volgende:
[..]
Graag zou ik die comic troep willen verbannen, er staan aardig wat spoilers tussen.
De seriemakers gebruiken 5% van het bronmateriaal dus spoilers zijn het niet. Alleen de Gouvernor is bevestigd voor S3, maar nergens staat wie hij is en wat ie doet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:35 schreef dimmak het volgende:
[..]
Graag zou ik die comic troep willen verbannen, er staan aardig wat spoilers tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |