Thepiratebay.se toch?quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1784333
/1/303#108625439]vrijdag 2 maart 2012 15:00[/url] schreef andreas612 het volgende:
[..]
nee
Hele nasty dingenquote:
Nee en dat gaat ook niet gebeuren.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Is er al iets losgelaten over het ontstaan van die hele Zombie Apocalypse?
Uit de hand gelopen experiment/chemische wapens/groeihormonen van Regilio Tuur?
Dat is al vaak gezegd door de makers.quote:
Jep.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:17 schreef robuust89 het volgende:
Stomme vraag, deel 2 van dit seizoen is toch begonnen met Nebraska (ep 8)?
Moet nog eem bijkijken namelijk
Was het budget niet juist groter en voor een groter deel in de zombies (meer en beter) gestopt? Dat zag ik steeds als achterliggende reden om alles op die farm te doen. 1 keer een set op bouwen en alles daar filmen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die is nog niet eens bevestigd.
Ze hebben S2 al goed verprutst door minder budget vrij te maken en meer dan de helft meer afleveringen dan S1 te bestellen. Daarom is er zoveel gelul.
Nee, het budget is omlaag en daardoor zitten er amper zombies in de meeste eps en komen ze niet verder dan 1, 2 sets..quote:Op zondag 4 maart 2012 21:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
Was het budget niet juist groter en voor een groter deel in de zombies (meer en beter) gestopt? Dat zag ik steeds als achterliggende reden om alles op die farm te doen. 1 keer een set op bouwen en alles daar filmen.
5 uur 's nachts ofzo?quote:
Dus ze gaan de farm toch verlaten?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Eindelijk krijgen we de Gouvernor![]()
http://www.imdb.com/name/nm0607375/
quote:Op maandag 5 maart 2012 08:34 schreef AllesWatWas het volgende:
Beste episode tot nu toe, wat mij betreft.
Goed nieuws!quote:Op maandag 5 maart 2012 09:06 schreef Phoenix_Wright het volgende:
Net de nieuwste aflevering gekeken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitvinder van de biersmiley.
Second that!quote:Op maandag 5 maart 2012 08:34 schreef AllesWatWas het volgende:
Beste episode tot nu toe, wat mij betreft.
Lori heeft tieten(ok tietjes) en mag blijven. Maar Carl, wat een schijtblaag.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Tijd voor Carl en Lori om kapot te gaan en wat nieuwe karakters erbij te halen.
Budget budget budgetquote:Op maandag 5 maart 2012 13:45 schreef truedestiny het volgende:
s.
Ze pakken het in iig heel anders aan dan in de comics.
Dale gaat dood, alsjequote:Op maandag 5 maart 2012 12:23 schreef computerprobleem het volgende:
YA ZOMETEEN KIJKEN
Heb hem nog niet gezien, jullie lekker wel.
Voor mij is het dus nog allemaal nieuw
spoileren!quote:Op maandag 5 maart 2012 14:02 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Gelukkig was je slim genoeg om niet in dit topic te kijken.
A joh je weet toch al wat er gaat gebeuren.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:55 schreef andreas612 het volgende:
godverdomme, denk ik te kunnen kijken, is het episode 10...![]()
![]()
Nee, gewoon domquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |