Matras van een marn zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:43 schreef Esses het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus... op schoonheid selecteren snappen ze nog niet!
@ellan... Nee, dan had ik wel MATRAS geroepen.
Ik hoop oprecht dat Esses daar niet van droomt..quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:53 schreef EllaN het volgende:
[..]
Matras van een marn zijn. Jij en vele anderen kunt er enkel van dromen.
Correct, ik houd van tedere en langdurige liefde. Dat vluv vlug houd ik niet zo van.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat Esses daar niet van droomt...
Zoveel studenten zijn hier niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Nog iemand hier die de batavierenrace gaat lopen?
Die droef is van dat songfestival.quote:
Lijkt me wel leuk, maar ben er nog niet serieus mee bezig geweest.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Nog iemand hier die de batavierenrace gaat lopen?
Zelfs een FOK!ster.quote:
Oh ok. De vrouwen etappes zijn redelijk kort (4 km ofzo dacht ik, je kan ook grotere stukken kiezen). Ook de eerste keer dat ik mee doequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:06 schreef EllaN het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk, maar ben er nog niet serieus mee bezig geweest.
Ik ben deze week pas weer begonnen met voorzichtig lopen. Heb nu 3x 5 km gelopen en gaat vooralsnog goed.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh ok. De vrouwen etappes zijn redelijk kort (4 km ofzo dacht ik, je kan ook grotere stukken kiezen). Ook de eerste keer dat ik mee doe.
Ok. Ik probeer ook minimaal 3x per week 5.5 km zo snel mogelijk te lopen. Ik zal meest waarschijnlijk daar 7 km (ong.) moeten lopen. Maareh, hoezo net weer begonnen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:09 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik ben deze week pas weer begonnen met voorzichtig lopen. Heb nu 3x 5 km gelopen en gaat vooralsnog goed.
Dan nog moeten ze op uiterlijk leren selecteren. Denk je echt dat we het met een lelijke nep indiaan gaan winnen?quote:
Last van knieën en enkels.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ok. Ik probeer ook minimaal 3x per week 5.5 km zo snel mogelijk te lopen. Ik zal meest waarschijnlijk daar 7 km (ong.) moeten lopen. Maareh, hoezo net weer begonnen?
Als je naar het uiterlijk en kleding van de winnaars van de afgelopen jaar kijkt, maakt ze wel een grote kans.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Dan nog moeten ze op uiterlijk leren selecteren. Denk je echt dat we het met een lelijke nep indiaan gaan winnen?
Die van vorig jaar was echt kut. Moest mijn brandverzekering aanspreken. Net alsof ik de vlam in de pan in mijn TV had. Echt kut. Maar deze zal op zijn minst een nieuwe TV gaan kosten... *belt verzekering alvast*quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je naar het uiterlijk en kleding van de winnaars van de afgelopen jaar kijkt, maakt ze wel een grote kans.
Dan kijk je toch niet. Wijf.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:15 schreef Esses het volgende:
[..]
Die van vorig jaar was echt kut. Moest mijn brandverzekering aanspreken. Net alsof ik de vlam in de pan in mijn TV had. Echt kut. Maar deze zal op zijn minst een nieuwe TV gaan kosten... *belt verzekering alvast*
God, we moeten verrek eens iets sturen waarmee we daadwerkelijk KUNNEN winnen.quote:
Alsof je met kwaliteit / lekkerheid daar wint.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:26 schreef Esses het volgende:
[..]
God, we moeten verrek eens iets sturen waarmee we daadwerkelijk KUNNEN winnen.
je maakt een grap?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Leeg magazijn is tegenwoordig ook een storing
Al stuur je Elvis, verlies je nog van een oostblokker met dikke tieten of zo...quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:29 schreef EllaN het volgende:
[..]
Alsof je met kwaliteit / lekkerheid daar wint.
Het zijn echt van die novelty acts die winnen volgens mij.
+10quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Al stuur je Elvis, verlies je nog van een oostblokker met dikke tieten of zo...
Of Finse monsters. Of wat waren het ook alweer?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Al stuur je Elvis, verlies je nog van een oostblokker met dikke tieten of zo...
Maar zie wat wij sturen...quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:32 schreef EllaN het volgende:
[..]
Of Finse monsters. Of wat waren het ook alweer?
Ik vind het wel grappig, maar ik zou niet weten wat nou meer of minder kans zou maken. Beter zingen ofzo is echt geen garantie.quote:
Lordi jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:32 schreef EllaN het volgende:
[..]
Of Finse monsters. Of wat waren het ook alweer?
Ach, met ald ie utube's en zo was het toch al niet veel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:36 schreef m.k het volgende:
Gaat het nou serieus over SBS6 programma's?[DEF] is niet meer wat geweest is.
Ik twijfelde, dus ik pleur ze hier maar allebei naar:quote:
Wat's nieuw dan? Hoorde laatste wel dat je bij het halfladen nu geen klap op je houder mag doen. Je moet er nu aan trekkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:04 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Vergeet de nieuwe storingsreactie niet he
De idioot die dat verzonnen heeft...
Nee is serieus, dat is tegenwoordig storing A. Degene die dat verzonnen heeft moet wel heel slecht met een Colt zijn, want de zogenaamde 'logica' erachter is dat je niet kan weten dat je magazijn leeg is zonder te kijken, dus ga je eerst uit van een storing.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:13 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Nee is serieus, dat is tegenwoordig storing A. Degene die dat verzonnen heeft moet wel heel slecht met een Colt zijn, want de zogenaamde 'logica' erachter is dat je niet kan weten dat je magazijn leeg is zonder te kijken, dus ga je eerst uit van een storing.
Weet niet wanneer hij voor het laatst een Colt of Diemaco in zijn handen had, maar dat hoor je en dat voel je aan de trekker
@hoogvlieger: Dat trekken werd sowieso al aangeleerd naast de klap, om zeker te weten dat het magazijn vast zat. Daar is ook niks aan veranderd
Nee je wapen vuurt niet, je roept storing, gaat kijken, ziet je afsluiter in de achterste stand, geen patroon aangevoerd en ook geen patroon meer in het magazijn, dan ga je verder met herladen/ontladen afhankelijk van de oefening.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:20 schreef hoogvlieger het volgende:
Ho ff. Dus als je houder leeg is en je schijnt dat niet te weten, dan moet je dus klap geven en je spangreep trekken maar omdat de afsluiter uiteraard niet dicht gaat weet je dat je wapen leeg is?
wait, wut???quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:25 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Nee je wapen vuurt niet, je roept storing, gaat kijken, ziet je afsluiter in de achterste stand, geen patroon aangevoerd en ook geen patroon meer in het magazijn, dan ga je verder met herladen/ontladen afhankelijk van de oefening.
De storing die jij bedoelt was voorheen storing A, dat is nu B. En B is logischerwijs C geworden
Hier is sowieso iemand overste op geworden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:25 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Nee je wapen vuurt niet, je roept storing, gaat kijken, ziet je afsluiter in de achterste stand, geen patroon aangevoerd en ook geen patroon meer in het magazijn, dan ga je verder met herladen/ontladen afhankelijk van de oefening.
De storing die jij bedoelt was voorheen storing A, dat is nu B. En B is logischerwijs C geworden
Deze vent.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:56 schreef Vortix het volgende:
[..]
Hier is sowieso iemand overste op geworden.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er ergens op een stoffig kantoor een oude overste zit die, om ons te pesten, elke drie maanden stiekem nieuwe procedures mbt de wapens zit in te voeren.
Vanavond weer ABO volspemmen met youtube?quote:
Was toch maar 2,5 topic?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vanavond weer ABO volspemmen met youtube?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan mag je Cobra ff nogmaals wijzen dat ik een +4 heb mbt mijn muziekkeuzequote:
Ja, in je eigen topic.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Die +4 heb ik nog tegoed neem ik aan mbt mijn muziek keuze
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan mag je Cobra ff nogmaals wijzen dat ik een +4 heb mbt mijn muziekkeuze
Ik moet toch wel lachen om ER's topicquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
Ik moet toch wel lachen om ER's topic
Nice, had ik pas nog op youtube gezien.quote:
Negermuziek. Inclusief gouden tand.quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat nummer duurt acht minuten, dus kom over een minuut of zes maar terug en oordeel dan.
ff geheurd, totaal niet mijn smaakquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat nummer duurt acht minuten, dus kom over een minuut of zes maar terug en oordeel dan.
Buddy guyquote:
Waar heb jij het over?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:39 schreef Pumatje het volgende:
16 miljard bezuinigen.. ok bye defensie.
Het zal geen zestien miljard worden, maar ik denk dat de kans groot is dat jullie nog een half miljard mogen inleveren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:39 schreef Pumatje het volgende:
16 miljard bezuinigen.. ok bye defensie.
Ik denk over de 3% grens en ons begrotingstekort, waar ze vast ook bij defensie zullen gaan proberen miljoenen te schrapen.quote:
Opleiding en paraat. Niet meer dan normaal.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:33 schreef Sloggi het volgende:
Bij jullie in de opleiding krijg je wel nog 'gewoon' klappen?
Oh, die 10 miljard extra bezuinigingen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het zal geen zestien miljard worden, maar ik denk dat de kans groot is dat jullie nog een half miljard mogen inleveren.
Tuurlijk ja, tijdens MZV. Mijn vraag was niet erg duidelijk, hebben jullie tijdens de opleiding ook zoiets als de 'house of pain'?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Opleiding en paraat. Niet meer dan normaal.
Zes, tien, zestien, wie het weet mag het zeggen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, die 10 miljard extra bezuinigingen?
Ik dacht dat er naast die extra 10 miljard wéér nieuwe plannen waren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zes, tien, zestien, wie het weet mag het zeggen.
Je weet het maar nooit met Markiemark.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er naast die extra 10 miljard wéér nieuwe plannen waren.
Gelukkig wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tuurlijk ja, tijdens MZV. Mijn vraag was niet erg duidelijk, hebben jullie tijdens de opleiding ook zoiets als de 'house of pain'?
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met Markiemark.
16 miljard dus..quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, die 10 miljard extra bezuinigingen?
Waar heb je die info over die extra 6 miljard dan vandaan. Ik heb alleen maar 10 gelezen.quote:
Fuck!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:57 schreef Pumatje het volgende:
net op het nieuws, Nederland 2.
Ongeveer iedereen zat erbij.. dus het zal wel kloppen
En het mooiste is dat de enige keer dat ik dat kontverhaal heb gehoord (houder kapot slaan) het uit de mond van een sgtmajmarns kwam zo'n 10 jaar geleden op de schermenschietbaan te Den Helder. Derhalve heb ik me daar ook weinig van aangetrokken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:31 schreef Rave_NL het volgende:
Komt door die typhuspaarse draak en die overijverige kutpleunen. Een of andere lowlife sloeg op de houder waardoor er een kans bestaat dat de onderkant van die gratis kuthouders het begeeft en je patronen eruit vallen..
O, het gebeurt, dat is slecht, en daarom passen we direct alles aan.
Dat die kans 1 op duizendmiljoenmiljard is tegen de 1 op 100 dat de houder niet geborgd is (wat de klap verhelpt) is doorslaggevend.
waar blijf je dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
10 jaar om van broodje aap naar reglement te gaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
En het mooiste is dat de enige keer dat ik dat kontverhaal heb gehoord (houder kapot slaan) het uit de mond van een sgtmajmarns kwam zo'n 10 jaar geleden op de schermenschietbaan te Den Helder. Derhalve heb ik me daar ook weinig van aangetrokken.
Ik blijf het ook doen, het heeft altijd gewerkt en ik heb werkelijk waar nog nooit een magazijn de vernieling in geholpen op die manier.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
10 jaar om van broodje aap naar reglement te gaan.
Ik doe het stoïcijns ook nog steeds. Ik pak liever 1 op de 1000000 keer een nieuwe houder dan ik 1 op de 100 zonder aangevoerde patroon zit.
Dan kunnen ze ook niet meer blijven hangen daarnaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik blijf het ook doen, het heeft altijd gewerkt en ik heb werkelijk waar nog nooit een magazijn de vernieling in geholpen op die manier.
Overigens de reden die ze mij toen vertelden was dat de bovenste rand kan breken (rand waar de kogels achter blijven hangen).
que?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:52 schreef Lotusss het volgende:
Denk dat ik toch maar langzaam aan op zoek ga naar een andere baan....
Ik hou niet zo van verraders... gelukkig zijn mijn naaste collega's het er wel mee eens.
Ben een beetje genaaid door een collega waarvan ik dacht dat diegene te vertrouwen was. Is dus ook mijn schuld dat ik zo naïef was.quote:
Idd, helaas heb je overal NSB'ersquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:59 schreef hcwp het volgende:
Dat soort collegas heb je altijd, en overal... Welke baan ook
No shit Sherlock...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:13 schreef hcwp het volgende:
[..]
Dan kunnen ze ook niet meer blijven hangen daarna
Dat kan ze nu niet vertellen, want ze heeft geen pauze meerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:57 schreef EllaN het volgende:
Aii.. Wat is er (in grote lijnen) gebeurd dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |