quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan mag je Cobra ff nogmaals wijzen dat ik een +4 heb mbt mijn muziekkeuze
Ik moet toch wel lachen om ER's topicquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
Ik moet toch wel lachen om ER's topic
Nice, had ik pas nog op youtube gezien.quote:
Negermuziek. Inclusief gouden tand.quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat nummer duurt acht minuten, dus kom over een minuut of zes maar terug en oordeel dan.
ff geheurd, totaal niet mijn smaakquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat nummer duurt acht minuten, dus kom over een minuut of zes maar terug en oordeel dan.
Buddy guyquote:
Waar heb jij het over?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:39 schreef Pumatje het volgende:
16 miljard bezuinigen.. ok bye defensie.
Het zal geen zestien miljard worden, maar ik denk dat de kans groot is dat jullie nog een half miljard mogen inleveren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:39 schreef Pumatje het volgende:
16 miljard bezuinigen.. ok bye defensie.
Ik denk over de 3% grens en ons begrotingstekort, waar ze vast ook bij defensie zullen gaan proberen miljoenen te schrapen.quote:
Opleiding en paraat. Niet meer dan normaal.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:33 schreef Sloggi het volgende:
Bij jullie in de opleiding krijg je wel nog 'gewoon' klappen?
Oh, die 10 miljard extra bezuinigingen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het zal geen zestien miljard worden, maar ik denk dat de kans groot is dat jullie nog een half miljard mogen inleveren.
Tuurlijk ja, tijdens MZV. Mijn vraag was niet erg duidelijk, hebben jullie tijdens de opleiding ook zoiets als de 'house of pain'?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Opleiding en paraat. Niet meer dan normaal.
Zes, tien, zestien, wie het weet mag het zeggen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, die 10 miljard extra bezuinigingen?
Ik dacht dat er naast die extra 10 miljard wéér nieuwe plannen waren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zes, tien, zestien, wie het weet mag het zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |