Lordi jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:32 schreef EllaN het volgende:
[..]
Of Finse monsters. Of wat waren het ook alweer?
Ach, met ald ie utube's en zo was het toch al niet veel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:36 schreef m.k het volgende:
Gaat het nou serieus over SBS6 programma's?[DEF] is niet meer wat geweest is.
Ik twijfelde, dus ik pleur ze hier maar allebei naar:quote:
Wat's nieuw dan? Hoorde laatste wel dat je bij het halfladen nu geen klap op je houder mag doen. Je moet er nu aan trekkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:04 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Vergeet de nieuwe storingsreactie niet he
De idioot die dat verzonnen heeft...
Nee is serieus, dat is tegenwoordig storing A. Degene die dat verzonnen heeft moet wel heel slecht met een Colt zijn, want de zogenaamde 'logica' erachter is dat je niet kan weten dat je magazijn leeg is zonder te kijken, dus ga je eerst uit van een storing.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:13 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Nee is serieus, dat is tegenwoordig storing A. Degene die dat verzonnen heeft moet wel heel slecht met een Colt zijn, want de zogenaamde 'logica' erachter is dat je niet kan weten dat je magazijn leeg is zonder te kijken, dus ga je eerst uit van een storing.
Weet niet wanneer hij voor het laatst een Colt of Diemaco in zijn handen had, maar dat hoor je en dat voel je aan de trekker
@hoogvlieger: Dat trekken werd sowieso al aangeleerd naast de klap, om zeker te weten dat het magazijn vast zat. Daar is ook niks aan veranderd
Nee je wapen vuurt niet, je roept storing, gaat kijken, ziet je afsluiter in de achterste stand, geen patroon aangevoerd en ook geen patroon meer in het magazijn, dan ga je verder met herladen/ontladen afhankelijk van de oefening.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:20 schreef hoogvlieger het volgende:
Ho ff. Dus als je houder leeg is en je schijnt dat niet te weten, dan moet je dus klap geven en je spangreep trekken maar omdat de afsluiter uiteraard niet dicht gaat weet je dat je wapen leeg is?
wait, wut???quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:25 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Nee je wapen vuurt niet, je roept storing, gaat kijken, ziet je afsluiter in de achterste stand, geen patroon aangevoerd en ook geen patroon meer in het magazijn, dan ga je verder met herladen/ontladen afhankelijk van de oefening.
De storing die jij bedoelt was voorheen storing A, dat is nu B. En B is logischerwijs C geworden
Hier is sowieso iemand overste op geworden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:25 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Nee je wapen vuurt niet, je roept storing, gaat kijken, ziet je afsluiter in de achterste stand, geen patroon aangevoerd en ook geen patroon meer in het magazijn, dan ga je verder met herladen/ontladen afhankelijk van de oefening.
De storing die jij bedoelt was voorheen storing A, dat is nu B. En B is logischerwijs C geworden
Deze vent.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:56 schreef Vortix het volgende:
[..]
Hier is sowieso iemand overste op geworden.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er ergens op een stoffig kantoor een oude overste zit die, om ons te pesten, elke drie maanden stiekem nieuwe procedures mbt de wapens zit in te voeren.
Vanavond weer ABO volspemmen met youtube?quote:
Was toch maar 2,5 topic?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vanavond weer ABO volspemmen met youtube?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vanavond weer ABO volspemmen met youtube?
Dan mag je Cobra ff nogmaals wijzen dat ik een +4 heb mbt mijn muziekkeuzequote:
Ja, in je eigen topic.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Die +4 heb ik nog tegoed neem ik aan mbt mijn muziek keuze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |