SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MEET!
![]()
[Stapmeet 6 april] Ja alweer ja#TeamMiley![]()
Afrika
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Ik prefereer dit weer boven OMG ALLES DROOGT UIT ZUINIG MET WATER DOEN EN ALLES STAAT IN DE HENS... ahum, dankuJaaa, dansen! dansen!![]()
Afrika kan me redelijk gestolen worden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:18 schreef meowingtons het volgende:
Ik prefereer dit weer boven OMG ALLES DROOGT UIT ZUINIG MET WATER DOEN EN ALLES STAAT IN DE HENS... ahum, danku
#TeamMiley![]()
Ik ben lekker op het strand geweest vandaag.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Ik heb het niet over Afrika, hittegolfen zijn het werk van de duivel, de duivel ik zeg het je!quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Afrika kan me redelijk gestolen worden.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Als het herfst is, is het daar lekker.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:19 schreef SiIk het volgende:
Ik ben lekker op het strand geweest vandaag.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Het is dat Afrika zo'n prachtige natuur heeft, anders mocht er imo een bom op.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Vandaag viel tegen. Allemaal kuthonden. Ik reed nog bijna over zo'n klein keffertje heen die dacht dat ie m'n paard wel aankonquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Als het herfst is, is het daar lekker.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Vergeet de goud- en diamantmijnen nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:21 schreef Samzz het volgende:
Het is dat Afrika zo'n prachtige natuur heeft, anders mocht er imo een bom op.
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Nu moet ik gelijk aan dat liedje denken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:19 schreef SiIk het volgende:
Ik ben lekker op het strand geweest vandaag.![]()
DO YOU WANT TO GO TO THE PLAGE WITH ME?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nu moet ik gelijk aan dat liedje denken.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vandaag viel tegen. Allemaal kuthonden. Ik reed nog bijna over zo'n klein keffertje heen die dacht dat ie m'n paard wel aankon
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Kapot rijden die keffertjesquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vandaag viel tegen. Allemaal kuthonden. Ik reed nog bijna over zo'n klein keffertje heen die dacht dat ie m'n paard wel aankonVoed Richt verdomme je hond op af
Ja en het pukkelpopdrama is een straf van god.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:20 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Afrika, hittegolfen zijn het werk van de duivel, de duivel ik zeg het je!#TeamMiley![]()
Hallo schatjes, guess who's back
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Rijd dan de baasjes kapot. Beest kan er niks aan doen dat het niet opgevoed wordt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:23 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Kapot rijden die keffertjesVoed Richt verdomme je hond op af
Nee, sex on the beach.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
DO YOU WANT TO GO TO THE PLAGE WITH ME?![]()
DIZZEE MAAKT WEER GRIMEquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:21 schreef meowingtons het volgende:
Ik zie dat Dizzee Rascal weer bazenmuziek maakt
Alles komt weer goed![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja en het pukkelpopdrama is een straf van god.
Ja, ik heb m'n best gedaan, maar ging net nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:23 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Kapot rijden die keffertjesVoed Richt verdomme je hond op af
Eigenlijk waren die windhonden ook nog wel irritanter. Die rent een paard er nog niet zomaar uit.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Sommige honden zoals die van ons heeft een jachtinstinct. Verder prima opgevoed maar met andere dieren en dus ook paarden doet die altijd blaffen en zoquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rijd dan de baasjes kapot. Beest kan er niks aan doen dat het niet opgevoed wordt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Keffertjes zijn sowieso geen honden eigenlijk mot ze niet, maar je hebt wel gelijk, baasjes kapot rijdenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rijd dan de baasjes kapot. Beest kan er niks aan doen dat het niet opgevoed wordt.
Dat is nog steeds af te leren, mits je het goed doetquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sommige honden zoals die van ons heeft een jachtinstinct. Verder prima opgevoed maar met andere dieren en dus ook paarden doet die altijd blaffen en zoJaaa, dansen! dansen!![]()
Een beetje blaffen is prima. Maar het zou op z'n minste verstanding zijn om em te leren niet blaffend recht op een paard af te rennen, zodat dat paard in volle galop op de hond afstormtquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sommige honden zoals die van ons heeft een jachtinstinct. Verder prima opgevoed maar met andere dieren en dus ook paarden doet die altijd blaffen en zo
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Honden hebben wel lef, ik zou bang worden
Precies, daarom altijd even aanlijnen en zo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Een beetje blaffen is prima. Maar het zou op z'n minste verstanding zijn om em te leren niet blaffend recht op een paard af te rennen, zodat dat paard in volle galop op de hond afstormtOp vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Onze huidige hond was bang voor emmersquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:28 schreef Patje1987 het volgende:
Honden hebben wel lef, ik zou bang wordenEn koeien
![]()
En nog veel meer
Onze huidige was ?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:29 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Onze huidige hond was bang voor emmersEn koeien
![]()
En nog veel meer![]()
![]()
Mwah, dat redt je ook niet. Baasjes zagen ons niet aankomen omdat we de zelfde kant opgingen, en je komt wel met 40 km/u ofzo dichterbij, dus veel tijd heb je niet. T is gewoon een kwestie van opletten, en hopen dat m'n paard oplet waar ie z'n voeten neerzetquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies, daarom altijd even aanlijnen en zo.
Linkje?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:30 schreef ValHallen het volgende:
De nieuwe Dizzee Rascal track meteen op repeat. Wat een gruwelijk nummer
Groetjes, Ezio.![]()
Ja, beest er mee laten confronteren en zo heeft ze geleerd dat het niet eng is en dan is het weer goedquote:
Beestje dus gewoon aanlijnen als je weet dat het kreng zich niet kan gedragenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mwah, dat redt je ook niet. Baasjes zagen ons niet aankomen omdat we de zelfde kant opgingen, en je komt wel met 40 km/u ofzo dichterbij, dus veel tijd heb je niet. T is gewoon een kwestie van opletten, en hopen dat m'n paard oplet waar ie z'n voeten neerzetJaaa, dansen! dansen!![]()
Ghello bitches.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Wie wil me vermoorden? One time only offer!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Was niet mijn bedoeling. Jij blijft de opperbaas.
![]()
Noooooooooooooooooooooooohquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
#TeamMiley![]()
Ja maak het ff! Ik ga niet vrij vragen 6 april als jij toch niet komt hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja maar ja maar, ik heb geen zin om mijn opdrachten te maken en dit is de makkelijkste oplossing.quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Coma mag ook, dan word ik 6 maart weer even wakker voor de film en slaap ik daarna weer lekker verder tot 2060 en dan neem ik even een kijkje hoe het dan is, en ga dan wel echt dood ofzo.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ikquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
![]()
En de stapmeet dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Coma mag ook, dan word ik 6 maart weer even wakker voor de film en slaap ik daarna weer lekker verder tot 2060 en dan neem ik even een kijkje hoe het dan is, en ga dan wel echt dood ofzo.
Strak plan, laat je invriezen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Coma mag ook, dan word ik 6 maart weer even wakker voor de film en slaap ik daarna weer lekker verder tot 2060 en dan neem ik even een kijkje hoe het dan is, en ga dan wel echt dood ofzo.C'est la vie
Daar word ik ook nog wel even voor wakker dan. Ben ik goed uitgerust en kan ik keihard feestenquote:. Maar daarna is het afgelopen tot 2060 hoor
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Nog niet gehoord? Erik kwam daar niet. Meetvrees en zo.quote:
Ain't it funny how it is
Graag wel de methode in overleg.quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Myr heeft me overtuigd dat ik moet komen. Maar ik heb er nog geen zin inquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog niet gehoord? Erik kwam daar niet. Meetvrees en zo..
Hoogachtend,
Erik.![]()
Echt niet, Erik ging, want ik noemde te toffe mensen op die ik wel wilde zien, zat hij eerst niet tussen omdat hij niet wist of ie kwam, en nu gaat ie toch en ga ik ook vrij roggelenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog niet gehoord? Erik kwam daar niet. Meetvrees en zo.
Ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin, zeker niet als mensen zoals Retronix net zo zijn als mijn eerste indruk
Ik heb mijn startbewijs voor de Elfstedentocht al binnen hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef Crack_ het volgende:
Die horrorwinter is er toch nog gekomen héC'est la vie
Dat soort gasten haken altijd af is mijn ervaringquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:46 schreef meowingtons het volgende:
Ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin, zeker niet als mensen zoals Retronix net zo zijn als mijn eerste indruk
Ik ben er, betekent dat dan niets?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Myr heeft me overtuigd dat ik moet komen. Maar ik heb er nog geen zin in.
C'est la vie
Ik knal je eerst meerdere malen door je hoofd, waarna ik je ingewanden met een bijl uithak en de muren mee bespijker. Met je bloed schrijf ik provocerende teksten op de muur.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Graag wel de methode in overleg.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2012 19:48:00 ]![]()
Excuusneger.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb mijn startbewijs voor de Elfstedentocht al binnen hoor.![]()
Ik heb er wel zin in, maar die reistijd/kosten zijn voor mij wel een drempel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Myr heeft me overtuigd dat ik moet komen. Maar ik heb er nog geen zin in.
Ain't it funny how it is
Wat is dat voor iemand dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat soort gasten haken altijd af is mijn ervaringAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik heb ook nog echt geen zin. Maar we zien wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:46 schreef meowingtons het volgende:
Ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin, zeker niet als mensen zoals Retronix net zo zijn als mijn eerste indruk![]()
Zal wel, stronirritanten kutgast is het in ieder geval, loopt het hele topic door alleen nog maar te zeikenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat soort gasten haken altijd af is mijn ervaring
Langste winter in vier jaar man!quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb mijn startbewijs voor de Elfstedentocht al binnen hoor.Baby darling doll face honey![]()
Doe je nog iets met mijn geslachtsdeel?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik knal je eerst meerdere malen door je hoofd, waarna ik je ingewanden met een bijl uithak en de muren mee bespijker. Met je bloed schrijf ik provocerende teksten op de muur.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Die preserveer ik en gebruik hem uiteraard als dildo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe je nog iets met mijn geslachtsdeel?![]()
Dat gebruikt ie om mee te schrijven.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe je nog iets met mijn geslachtsdeel?
Ain't it funny how it is
Wat me misschien nog wel het meest tegenhoudt om zin te hebben is dat het meetoptic in R&P staat en ik die mensen niet ken en dus niet mag.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Die preserveer ik en gebruik hem uiteraard als dildo.Acceptabel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat gebruikt ie om mee te schrijven.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Mjah, beetje de boel proberen over te nemen, daar wordt het echt niet gezelliger vanquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:48 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Zal wel, stronirritanten kutgast is het in ieder geval, loopt het hele topic door alleen nog maar te zeiken
Ditquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat me misschien nog wel het meest tegenhoudt om zin te hebben is dat het meetoptic in R&P staat en ik die mensen niet ken en dus niet mag.
Erg indrukwekkend inderdaad.quote:C'est la vie
Goed idee van hem ook dat 15 euro feestquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, beetje de boel proberen over te nemen, daar wordt het echt niet gezelliger van
Oeh meetdrama, mag ik een samenvatting?
edit: krijg al van Crack_, alsnog bedankt
Baby darling doll face honey![]()
Jah echt he, have fun met je vrienden Retroquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:50 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Goed idee van hem ook dat 15 euro feest
Nee...... je leest ook maar gewoon het hele boek.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:50 schreef Crack_ het volgende:
Oeh meetdrama, mag ik een samenvatting?
Ain't it funny how it is
Ik heb vooral geen zin in zo'n meet in de skihut/woody's/cooldown. En er komen best wat mensen met wie ik niks heb of gewoon ronduit niet mag.![]()
Wie mag je nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:52 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb vooral geen zin in zo'n meet in de skihut/woody's/cooldown. En er komen best wat mensen met wie ik niks heb of gewoon ronduit niet mag.?
Hoogachtend,
Erik.![]()
Lekker skanken in de skihutquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:52 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb vooral geen zin in zo'n meet in de skihut/woody's/cooldown. En er komen best wat mensen met wie ik niks heb of gewoon ronduit niet mag.
Vuige roddelnicht dat je er bent.quote:C'est la vie
Hmm, pissen en op huis aan, kan net zo goed thuis achter de pc kruipen als hier bij ouders, ik zit toch in mn uppie waar ik ook ga
Ik ben tevreden als er maar dronken sletjes zijn.quote:C'est la vie
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben tevreden als er maar dronken sletjes zijn.
Garpjen, Hihaho.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:55 schreef Trollscience het volgende:
Heb je nu een vriendin heloef? Of wat las ik op Feestboek?C'est la vie
Ik vet blij voor je enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Terechte klacht.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
FOK! is sowieso saai vanavond.![]()
Ik kan je natuurlijk vervelen met mijn tekenproject, maar dan zitten we like, 3 dagen achter elkaar op msn. Geen probleem in mijn ogen, maar ik weet niet hoe het met jou zit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
FOK! is sowieso saai vanavond.#TeamMiley![]()
Over meettopic: Retronix heeft wel gelijk. Cooldown is kut, Studio 80, Trouw en Melkweg zijn echt heel erg vetMaar hij dringt het wel op, en bovendien snap ik ook wel dat er minder animo is voor clubs met een hoge entree.
Ik maak me er nooit zo druk over
![]()
![]()
Er zijn zat mensen zonder geld.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:13 schreef Tchock het volgende:
Over meettopic: Retronix heeft wel gelijk. Cooldown is kut, Studio 80, Trouw en Melkweg zijn echt heel erg vetMaar hij dringt het wel op, en bovendien snap ik ook wel dat er minder animo is voor clubs met een hoge entree.
#TeamMiley![]()
Entree is uberhaupt dom, als de drankjes dan goedkoper waren, maar nee, dat kan er niet eens vanafquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:13 schreef Tchock het volgende:
Dat is altijd een beetje jammerquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:15 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Entree is uberhaupt dom, als de drankjes dan goedkoper waren, maar nee, dat kan er niet eens vanaf#TeamMiley![]()
Nouja, je betaalt voor exclusiviteit. Zo werkt dat in Amsterdam nou eenmaalquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:15 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Entree is uberhaupt dom, als de drankjes dan goedkoper waren, maar nee, dat kan er niet eens vanafDaarom zijn de gratis dingen ook het pauperst van allemaal
Bedankt voor deze nutteloze toevoeging; dat zei ik al.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen zonder geld.![]()
Betalen voor exclusiviteit is prima, tenzij elke kroeg er aan doetquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, je betaalt voor exclusiviteit. Zo werkt dat in Amsterdam nou eenmaalDaarom zijn de gratis dingen ook het pauperst van allemaal
[..]
Bedankt voor deze nutteloze toevoeging; dat zei ik al.
Amsterdam is gewoon pauper en verdoezeld dat met entree![]()
Oh en lees je opmerking terug, het lijkt alsof je zegt dat je je niet drukt maakt over geld, dus geen nutteloze toevoeging
Ohquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, je betaalt voor exclusiviteit. Zo werkt dat in Amsterdam nou eenmaalDaarom zijn de gratis dingen ook het pauperst van allemaal
[..]
Bedankt voor deze nutteloze toevoeging; dat zei ik al.
#TeamMiley![]()
Ik zei dat ik begrijp dat er minder animo is voor clubs met een hoge entreequote:Op woensdag 29 februari 2012 20:19 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Betalen voor exclusiviteit is prima, tenzij elke kroeg er aan doet
Oh en lees je opmerking terug, het lijkt alsof je zegt dat je je niet drukt maakt over geld, dus geen nutteloze toevoegingStudio 80 is gewoon pokkeduur, maar heel erg vet. En veel mensen hebben het geld er niet voor (over). Ik ook niet trouwens, als ik vaak zou gaan
![]()
![]()
Dat bedoelde ik dus!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:19 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Betalen voor exclusiviteit is prima, tenzij elke kroeg er aan doet
Oh en lees je opmerking terug, het lijkt alsof je zegt dat je je niet drukt maakt over geld, dus geen nutteloze toevoeging#TeamMiley![]()
quote:Ik moest lachenquote:verzin je eigen argumenten, je bedoelde het dus niet
Voor Woody's hoef je als je wat vroeger komt geen toegang te betalen en we hebben ons er gruwelijk goed vermaakt met z'n allen.
We gaan naar Berlijn, goedkope goede clubsquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zei dat ik begrijp dat er minder animo is voor clubs met een hoge entreeStudio 80 is gewoon pokkeduur, maar heel erg vet. En veel mensen hebben het geld er niet voor (over). Ik ook niet trouwens, als ik vaak zou gaan
![]()
Ik heb niet teruggelezen, ik dacht dat hij het al had gezegd, daarom.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:23 schreef meowingtons het volgende:
[..]
[..]
Ik moest lachenverzin je eigen argumenten, je bedoelde het dus niet
#TeamMiley![]()
Je zei oh alsof je dacht van, oh stomquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb niet teruggelezen, ik dacht dat hij het al had gezegd, daarom.
Grapjas, ik ben in de tofste club van Berlijn geweest en ik was 20 euro kwijt voor ik met het eerste biertje in m'n hand binnen stondquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:23 schreef meowingtons het volgende:
[..]
We gaan naar Berlijn, goedkope goede clubs![]()
![]()
![]()
Grapjas, alsof er niet andere goede clubs zijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Grapjas, ik ben in de tofste club van Berlijn geweest en ik was 20 euro kwijt voor ik met het eerste biertje in m'n hand binnen stond![]()
Niveau amsterdam is in Berlijn gratis te bereiken
Dat is waar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:29 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Grapjas, alsof er niet andere goede clubs zijn![]()
Niveau amsterdam is in Berlijn gratis te bereikenDenk ik.
![]()
Ik heb een vriend die zich een weekend voor 40 euro heeft lamgezopenquote:![]()
In een geweldige kroegentocht door Berlijn heen zei ie
Ik was veel meer geld kwijt, maar ik wilde de exclusieve techno-clubs zienquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:32 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die zich een weekend voor 40 euro heeft lamgezopen![]()
In een geweldige kroegentocht door Berlijn heen zei ie![]()
![]()
Exclusief is duur, maar vaak tofquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik was veel meer geld kwijt, maar ik wilde de exclusieve techno-clubs zienDit betekent echter niet dat Amsterdam exclusief en tof is
Crack_ deed kut. Maar inderdaad, een meet hoeft niet een exclusieve clubtour te zijn, zeker gezien de financiele situatie van veel FOK!kersquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:34 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Exclusief is duur, maar vaak tofDit betekent echter niet dat Amsterdam exclusief en tof is
![]()
![]()
Toch opmerkelijk. Overdag zit ik alleen in mijn pauze hier.
Tijdens mijn cursus zit ik in de pauze juist niet hier.
Ain't it funny how it is
Mjaquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack_ deed kut. Maar inderdaad, een meet hoeft niet een exclusieve clubtour te zijn, zeker gezien de financiele situatie van veel FOK!kers*meer krijg ik er even niet uit*
Nu eerst m'n lenzen uit en bril op, dan eens kijken wat ik ga doen tot bedtijd..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Fappen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nu eerst m'n lenzen uit en bril op, dan eens kijken wat ik ga doen tot bedtijd..Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik vind dat best kort.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed plan, maar niet een uur langWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Techno-clubs ga je op een meet niet of nauwelijks zienquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik was veel meer geld kwijt, maar ik wilde de exclusieve techno-clubs zien.
Ik vind dat ook kort hoor.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik had het over mijn reis naar Berlijn, niet over de meet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Techno-clubs ga je op een meet niet of nauwelijks zien.
![]()
Dat weet ik. Ik geef alleen als comment dat je die op een meet niet gaat zien.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had het over mijn reis naar Berlijn, niet over de meet.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Die zijn er niet in Amsterdamquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik geef alleen als comment dat je die op een meet niet gaat zien.Maar ik snap wat je bedoelt ja, en je hebt wel gelijk
![]()
![]()
Geen technoclubs in Amsterdam?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die zijn er niet in AmsterdamMaar ik snap wat je bedoelt ja, en je hebt wel gelijk
edit: Je hebt studio 80 toch?Jaaa, dansen! dansen!![]()
Niet van niveau-Berlijn, neequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:07 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Geen technoclubs in Amsterdam?![]()
![]()
Maar over Cooldown, het is echt een paupertent met laagopgeleid publiek, en het is er vooral zo ongelofelijk druk altijd dat je dus geen woord kunt delen met mede-FOK!kkersNiet wat ik zoek in een meet. Maar ik ga niets opdringen
![]()
![]()
Ga je naar de meet dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:09 schreef Tchock het volgende:
Maar over Cooldown, het is echt een paupertent met laagopgeleid publiek, en het is er vooral zo ongelofelijk druk altijd dat je dus geen woord kunt delen met mede-FOK!kkersNiet wat ik zoek in een meet. Maar ik ga niets opdringen
En cooldown lijkt mij ook geen reet aan. Maar goed, ik sta niet op de lijst als het goed is, dus ik houd m'n mond wel, zie tegen die tijd wel of ik wil komen of niet.
Crack_ kijkt voetbal: Van Persie? Ja, die zag ik net, in de verdediging. *doordringende blik van mij* OH ehh, hoe heet die andere kant? Waar moeten ze scoren!![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:16 schreef Tchock het volgende:
Crack_ kijkt voetbal: Van Persie? Ja, die zag ik net, in de verdediging. *doordringende blik van mij* OH ehh, hoe heet die andere kant? Waar moeten ze scoren!
Ain't it funny how it is
Half uur?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Nogal ja! Hopelijk dat daar over een klein half uurtje verandering in komt!
Da's 30 minuten, de helft van een uur (60 minuten).quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Wat gebeurd er over een half uur dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Nogal ja! Hopelijk dat daar over een klein half uurtje verandering in komt!
Ain't it funny how it is
Iemand die op dit moment in het topic is gaat dan draaien!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat gebeurd er over een half uur dan?![]()
![]()
ToT?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand die op dit moment in het topic is gaat dan draaien!
Ain't it funny how it is
Als je mij bedoelt, neen.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
***MEDEDELING***
Aanstaande zaterdag 03-03-2012 van 21:00 - 23:00 uur de M&M Show
We gaan jullie verzoekjes draaien!
Het verzoek is dus om 2 nummers te PM'en naar mij
En dan kiezen wij er 1 uit, of misschien wel alletwee
Jullie mogen ook een nummer aanvragen voor iemand anders op het forum. Omdat je hem of haar lief of leuk vindHihi.
Ow en het maakt niet uit welke genre
(OMG wat doe ik mezelf aan)
Groetjes Snarf en charmed_angel![]()
![]()
Ik ben DJ Smurf, wie DJ Erik is, geen idee.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]What? Waarom sta je dan op het rooster?
Hoogachtend,
Erik.![]()
DJ Erik, lang niet gezien hier.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Tevens, mensen die niet weten wie dat is_!
Wanneer wil je de verzoekjes uiterlijk binnen hebben? Ik kan atm niet echt iets verzinnen..quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
***MEDEDELING***
Aanstaande zaterdag 03-03-2012 van 21:00 - 23:00 uur de M&M Show
We gaan jullie verzoekjes draaien!
Het verzoek is dus om 2 nummers te PM'en naar mij
En dan kiezen wij er 1 uit, of misschien wel alletwee
Jullie mogen ook een nummer aanvragen voor iemand anders op het forum. Omdat je hem of haar lief of leuk vindHihi.
Ow en het maakt niet uit welke genre
(OMG wat doe ik mezelf aan)
Groetjes Snarf en charmed_angelDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Vrijdagavondquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wanneer wil je de verzoekjes uiterlijk binnen hebben? Ik kan atm niet echt iets verzinnen..![]()
![]()
Haha floppyquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:44 schreef Watertornado het volgende:
WTF, zit er in een hedendaags moederbord geen PATA/Floppyconnectoren?![]()
![]()
Die dingen zijn nauwelijks meer nodig, dan moet je niche moederborden kopen
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:45 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Haha floppy![]()
Die dingen zijn nauwelijks meer nodig, dan moet je niche moederborden kopen
Gaat allemaal gewoon met floppy's.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Een apparaat wat ze nog uit het wrak van een VoC-schip hebben opgedoken?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat allemaal gewoon met floppy's.![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:47 schreef meowingtons het volgende:
oh god ik kom dit weer eens tegenDie is tof ja!
![]()
![]()
Kun je gewoon nog kopen nieuw.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Een apparaat wat ze nog uit het wrak van een VoC-schip hebben opgedoken?
http://www.thinksrs.com/products/SR780.htmBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Die heb je al eerder geplaatst ja, maar floppy's worden tegenwoordig echt weinig meer gebruikt. Gewone consumentenmoederborden zullen dus waarschijnlijk allemaal geen floppyconnectoren meer hebbenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat allemaal gewoon met floppy's.Jaaa, dansen! dansen!![]()
My God! Een nieuw product met een diskdrive?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je gewoon nog kopen nieuw.
http://www.thinksrs.com/products/SR780.htmTe erg!
![]()
En mijn oude IDE-schijven? Ik had gehoopt dat dat er nog wel allemaal inzat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:48 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Die heb je al eerder geplaatst ja, maar floppy's worden tegenwoordig echt weinig meer gebruikt. Gewone consumentenmoederborden zullen dus waarschijnlijk allemaal geen floppyconnectoren meer hebbennaja.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nee, want ik kan niet meeluisteren.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh!En vandaar die smiley???? Zou je het niet leuk vinden als ik ging draaien?
Ain't it funny how it is
Whehehe okee dan!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, want ik kan niet meeluisteren.![]()
![]()
Mja, dure moederbords kopen dan of overgaan op andere mediahoudersquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En mijn oude IDE-schijven? Ik had gehoopt dat dat er nog wel allemaal inzat.naja.
IK MIS MIJN POESJEquote:C'est la vie
Pics van je poesje.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik heb er een liedje over gemaakt:quote:
C'est la vie
je Bent geweldigquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed, ik zal zorgen dat Gup uit is![]()
![]()
Zo, wie Gup weer aanzet, geen idee, maar ik duik zo m'n nest in..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Je nest?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, wie Gup weer aanzet, geen idee, maar ik duik zo m'n nest in..![]()
Ohhh je bedquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kent 't niet? Je nest in duiken, naar bed gaan..![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kent 't niet? Je nest in duiken, naar bed gaan..Lijkt me toch heel normaal Nederlands?
![]()
Goed, ze ademt nog.quote:C'est la vie
Oh ik dacht dat je echt zo'n rond bakje van takjes en veertjes voor jezelf hadquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kent 't niet? Je nest in duiken, naar bed gaan..!
Hoogachtend,
Erik.![]()
We misten jou gisterenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
Het lijkt alsof ik voetbal kijk via de stream met lage kwaliteit, maar het zijn toch echt HD beelden. Wat een slecht voetbal zeg...
Edit; je hebt gelijk![]()
Nee, ik kan slecht slapen met dons, dat kriebelt zoquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je echt zo'n rond bakje van takjes en veertjes voor jezelf had!
quitter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'Wquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Man, ik heb school en vroeg les enzo, ik overleef het al bijna niet met om 0h00 slapen...
Het klopt oals ik het zei![]()
He wat?quote:C'est la vie
Wat?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
quitter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'W
Het klopt oals ik het zei![]()
Hoezee onzer natie staat voor, hoezee.C'est la vie
Verkeerde opening naat, verkeerde opening!!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tijdens de daad kan een vrouw maar moeilijk ademen. Denk ik. Dacht dat 'ie daar op doelde...![]()
Robben
Ik snap er geen kut van. Letterlijk.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik zag de oude Robben, al hij dit 4 weken volhoudt in juni.C'est la vie
Meteen nadat Huntelaar erin is gelijk 2 kansenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:14 schreef heloef het volgende:
Ik zag de oude Robben, al hij dit 4 weken volhoudt in juni.waarvan 1 effectief...
![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meteen nadat Huntelaar erin is gelijk 3 kansenwaarvan 2 effectief...
bedankt en weltrustenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Erik, goeie sounds, maar helaas toch m'n bed in![]()
![]()
Oh daarom hoor ik mijn huisgenoot schreeuwen.
Hoogachtend,
Erik.![]()
HihaHuntelaar.
C'est la vie
Huntelaar met een graspol in zijn bek is toch een beetje vreemd.
C'est la vie
Het is goed mis, dat van net zag er echt heel vreemd uit.C'est la vie
Allebei vollquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:17 schreef heloef het volgende:
Het is goed mis, dat van net zag er echt heel vreemd uit.![]()
Inderdaad, hij lag daar maar met gras in zijn mond stil met zijn hoofd omhoog.quote:C'est la vie
Mja, die ander ziet er wel echt slechter uit..quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, hij lag daar maar met gras in zijn mond stil met zijn hoofd omhoog.![]()
Of iig lijkt er slechter uit te zienquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mja, die ander ziet er wel echt slechter uit..![]()
Wie is dat eigenlijk, Ferdinand?C'est la vie
quote:
De verdediger die net is afgevoerd bedoel ik.C'est la vie
Ik ken geen Ferdinand.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
De verdediger die net is afgevoerd bedoel ik.
Dat was Smallings, hij heet Chris.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Rio
Ah Smalling danke.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ken geen Ferdinand.
Dat was Smallings, hij heet Chris.
En schande dat je Ferdinand niet kent, nu is hij boos.
C'est la vie
Maar Naat, hoeveel korting krijg je nou bij de Mac omdat je daar zelf gaat werken?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
HEHEH, Nederland is weer een beetje op niveau.![]()
Die speelt heulmaal niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah Smalling danke.
En schande dat je Ferdinand niet kent, nu is hij boos.
[ afbeelding ]Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Die Duitser nemen Europa straks over.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
HEHEH, Nederland is weer een beetje op niveau.
Dit keer met hun voetbalploeg, dat wel.C'est la vie
Geen idee.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar Naat, hoeveel korting krijg je nou bij de Mac omdat je daar zelf gaat werken?![]()
Dat wist ik niet.quote:C'est la vie
En dan op mij durven te hatenquote:
Voetbal is zenderonafhankelijk. Net als films.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:26 schreef Tchock het volgende:
Trouwens Naat hoezo kijk je een commerciële zender?![]()
Nephipsterautistquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voetbal is zenderonafhankelijk. Net als films.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Complete onzin dat je dan wel de sbs reclames onder blabla kan verdragen maar verder blaat blaatquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voetbal is zenderonafhankelijk. Net als films.![]()
naatje heb je nou alweer een keertje geneukt of nietOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Nee.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:
naatje heb je nou alweer een keertje geneukt of niet![]()
Je praat echt poep.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:32 schreef Tchock het volgende:
PS. deze, alle vorige en de komende berichten hebben na van mij![]()
kan je die faye niet gewoon weer hosselenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Tchock jongen alles goed?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
waarom heb jij als ajacied een foto van een feyenoorder?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kan je die faye niet gewoon weer hosselen![]()
Hoezo dat?quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
jodenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
waarom heb jij als ajacied een foto van een feyenoorder?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kan je die faye niet gewoon weer hosselen![]()
En dus?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
Het is woensdag heh, dat betekent dat Crack_ ook daar is... (of andersom)![]()
Ik zie het, wellicht tijd om je bed in te duiken.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Kut, dat duurde langquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik herken de Tc-stijl niet in je vorige posts, dat moet gewoon crack_ zijn.![]()
![]()
waarom niet?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
djoek die zemmel boeler man, jij bent tofferquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jajaen tchock zegt "Hipster"
Ik snap 'm ook nietvanaf daar.quote:![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
djoek die zemmel boeler man, jij bent toffer![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: