Mjaquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack_ deed kut. Maar inderdaad, een meet hoeft niet een exclusieve clubtour te zijn, zeker gezien de financiele situatie van veel FOK!kers
Fappen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nu eerst m'n lenzen uit en bril op, dan eens kijken wat ik ga doen tot bedtijd..
Ik vind dat best kort.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed plan, maar niet een uur lang
Techno-clubs ga je op een meet niet of nauwelijks zienquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik was veel meer geld kwijt, maar ik wilde de exclusieve techno-clubs zien
Ik vind dat ook kort hoor.quote:
Ik had het over mijn reis naar Berlijn, niet over de meet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Techno-clubs ga je op een meet niet of nauwelijks zien.
Dat weet ik. Ik geef alleen als comment dat je die op een meet niet gaat zien.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had het over mijn reis naar Berlijn, niet over de meet.
Die zijn er niet in Amsterdamquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik geef alleen als comment dat je die op een meet niet gaat zien.
Geen technoclubs in Amsterdam?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die zijn er niet in AmsterdamMaar ik snap wat je bedoelt ja, en je hebt wel gelijk
Niet van niveau-Berlijn, neequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:07 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Geen technoclubs in Amsterdam?
Ga je naar de meet dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:09 schreef Tchock het volgende:
Maar over Cooldown, het is echt een paupertent met laagopgeleid publiek, en het is er vooral zo ongelofelijk druk altijd dat je dus geen woord kunt delen met mede-FOK!kkersNiet wat ik zoek in een meet. Maar ik ga niets opdringen
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:16 schreef Tchock het volgende:
Crack_ kijkt voetbal: Van Persie? Ja, die zag ik net, in de verdediging. *doordringende blik van mij* OH ehh, hoe heet die andere kant? Waar moeten ze scoren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |