quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben tevreden als er maar dronken sletjes zijn.
Garpjen, Hihaho.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:55 schreef Trollscience het volgende:
Heb je nu een vriendin heloef? Of wat las ik op Feestboek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terechte klacht.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
FOK! is sowieso saai vanavond.
Ik kan je natuurlijk vervelen met mijn tekenproject, maar dan zitten we like, 3 dagen achter elkaar op msn. Geen probleem in mijn ogen, maar ik weet niet hoe het met jou zit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
FOK! is sowieso saai vanavond.
Er zijn zat mensen zonder geld.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:13 schreef Tchock het volgende:
Over meettopic: Retronix heeft wel gelijk. Cooldown is kut, Studio 80, Trouw en Melkweg zijn echt heel erg vetMaar hij dringt het wel op, en bovendien snap ik ook wel dat er minder animo is voor clubs met een hoge entree.
Ik maak me er nooit zo druk over
Entree is uberhaupt dom, als de drankjes dan goedkoper waren, maar nee, dat kan er niet eens vanafquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:13 schreef Tchock het volgende:
Over meettopic: Retronix heeft wel gelijk. Cooldown is kut, Studio 80, Trouw en Melkweg zijn echt heel erg vetMaar hij dringt het wel op, en bovendien snap ik ook wel dat er minder animo is voor clubs met een hoge entree.
Ik maak me er nooit zo druk over
Dat is altijd een beetje jammerquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:15 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Entree is uberhaupt dom, als de drankjes dan goedkoper waren, maar nee, dat kan er niet eens vanaf
Nouja, je betaalt voor exclusiviteit. Zo werkt dat in Amsterdam nou eenmaalquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:15 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Entree is uberhaupt dom, als de drankjes dan goedkoper waren, maar nee, dat kan er niet eens vanaf
Bedankt voor deze nutteloze toevoeging; dat zei ik al.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen zonder geld.
Betalen voor exclusiviteit is prima, tenzij elke kroeg er aan doetquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, je betaalt voor exclusiviteit. Zo werkt dat in Amsterdam nou eenmaalDaarom zijn de gratis dingen ook het pauperst van allemaal
[..]
Bedankt voor deze nutteloze toevoeging; dat zei ik al.
Ohquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, je betaalt voor exclusiviteit. Zo werkt dat in Amsterdam nou eenmaalDaarom zijn de gratis dingen ook het pauperst van allemaal
[..]
Bedankt voor deze nutteloze toevoeging; dat zei ik al.
Ik zei dat ik begrijp dat er minder animo is voor clubs met een hoge entreequote:Op woensdag 29 februari 2012 20:19 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Betalen voor exclusiviteit is prima, tenzij elke kroeg er aan doet
Amsterdam is gewoon pauper en verdoezeld dat met entree![]()
Oh en lees je opmerking terug, het lijkt alsof je zegt dat je je niet drukt maakt over geld, dus geen nutteloze toevoeging
Dat bedoelde ik dus!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:19 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Betalen voor exclusiviteit is prima, tenzij elke kroeg er aan doet
Amsterdam is gewoon pauper en verdoezeld dat met entree![]()
Oh en lees je opmerking terug, het lijkt alsof je zegt dat je je niet drukt maakt over geld, dus geen nutteloze toevoeging
quote:
Ik moest lachenquote:
We gaan naar Berlijn, goedkope goede clubsquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zei dat ik begrijp dat er minder animo is voor clubs met een hoge entreeStudio 80 is gewoon pokkeduur, maar heel erg vet. En veel mensen hebben het geld er niet voor (over). Ik ook niet trouwens, als ik vaak zou gaan
Ik heb niet teruggelezen, ik dacht dat hij het al had gezegd, daarom.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:23 schreef meowingtons het volgende:
[..]
[..]
Ik moest lachenverzin je eigen argumenten, je bedoelde het dus niet
Je zei oh alsof je dacht van, oh stomquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb niet teruggelezen, ik dacht dat hij het al had gezegd, daarom.
Grapjas, ik ben in de tofste club van Berlijn geweest en ik was 20 euro kwijt voor ik met het eerste biertje in m'n hand binnen stondquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:23 schreef meowingtons het volgende:
[..]
We gaan naar Berlijn, goedkope goede clubs![]()
Grapjas, alsof er niet andere goede clubs zijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Grapjas, ik ben in de tofste club van Berlijn geweest en ik was 20 euro kwijt voor ik met het eerste biertje in m'n hand binnen stond
Dat is waar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:29 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Grapjas, alsof er niet andere goede clubs zijn![]()
Niveau amsterdam is in Berlijn gratis te bereiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |