En de stapmeet dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Coma mag ook, dan word ik 6 maart weer even wakker voor de film en slaap ik daarna weer lekker verder tot 2060 en dan neem ik even een kijkje hoe het dan is, en ga dan wel echt dood ofzo.
Strak plan, laat je invriezen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Coma mag ook, dan word ik 6 maart weer even wakker voor de film en slaap ik daarna weer lekker verder tot 2060 en dan neem ik even een kijkje hoe het dan is, en ga dan wel echt dood ofzo.
Daar word ik ook nog wel even voor wakker dan. Ben ik goed uitgerust en kan ik keihard feestenquote:
Nog niet gehoord? Erik kwam daar niet. Meetvrees en zo.quote:
Graag wel de methode in overleg.quote:
Myr heeft me overtuigd dat ik moet komen. Maar ik heb er nog geen zin inquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog niet gehoord? Erik kwam daar niet. Meetvrees en zo.
Echt niet, Erik ging, want ik noemde te toffe mensen op die ik wel wilde zien, zat hij eerst niet tussen omdat hij niet wist of ie kwam, en nu gaat ie toch en ga ik ook vrij roggelenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog niet gehoord? Erik kwam daar niet. Meetvrees en zo.
Ik heb mijn startbewijs voor de Elfstedentocht al binnen hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef Crack_ het volgende:
Die horrorwinter is er toch nog gekomen hé
Dat soort gasten haken altijd af is mijn ervaringquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:46 schreef meowingtons het volgende:
Ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin, zeker niet als mensen zoals Retronix net zo zijn als mijn eerste indruk
Ik ben er, betekent dat dan niets?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Myr heeft me overtuigd dat ik moet komen. Maar ik heb er nog geen zin in.
Ik knal je eerst meerdere malen door je hoofd, waarna ik je ingewanden met een bijl uithak en de muren mee bespijker. Met je bloed schrijf ik provocerende teksten op de muur.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Graag wel de methode in overleg.
Excuusneger.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb mijn startbewijs voor de Elfstedentocht al binnen hoor.
Ik heb er wel zin in, maar die reistijd/kosten zijn voor mij wel een drempel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Myr heeft me overtuigd dat ik moet komen. Maar ik heb er nog geen zin in.
Wat is dat voor iemand dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat soort gasten haken altijd af is mijn ervaring
Ik heb ook nog echt geen zin. Maar we zien wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:46 schreef meowingtons het volgende:
Ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin, zeker niet als mensen zoals Retronix net zo zijn als mijn eerste indruk
Zal wel, stronirritanten kutgast is het in ieder geval, loopt het hele topic door alleen nog maar te zeikenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat soort gasten haken altijd af is mijn ervaring
Langste winter in vier jaar man!quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb mijn startbewijs voor de Elfstedentocht al binnen hoor.
Doe je nog iets met mijn geslachtsdeel?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik knal je eerst meerdere malen door je hoofd, waarna ik je ingewanden met een bijl uithak en de muren mee bespijker. Met je bloed schrijf ik provocerende teksten op de muur.
Die preserveer ik en gebruik hem uiteraard als dildo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe je nog iets met mijn geslachtsdeel?
Dat gebruikt ie om mee te schrijven.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe je nog iets met mijn geslachtsdeel?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Die preserveer ik en gebruik hem uiteraard als dildo.
Acceptabel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat gebruikt ie om mee te schrijven.
Mjah, beetje de boel proberen over te nemen, daar wordt het echt niet gezelliger vanquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:48 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Zal wel, stronirritanten kutgast is het in ieder geval, loopt het hele topic door alleen nog maar te zeiken
Ditquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat me misschien nog wel het meest tegenhoudt om zin te hebben is dat het meetoptic in R&P staat en ik die mensen niet ken en dus niet mag.
Erg indrukwekkend inderdaad.quote:
Goed idee van hem ook dat 15 euro feestquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, beetje de boel proberen over te nemen, daar wordt het echt niet gezelliger van
Jah echt he, have fun met je vrienden Retroquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:50 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Goed idee van hem ook dat 15 euro feest
Nee...... je leest ook maar gewoon het hele boek.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:50 schreef Crack_ het volgende:
Oeh meetdrama, mag ik een samenvatting?
Wie mag je nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:52 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb vooral geen zin in zo'n meet in de skihut/woody's/cooldown. En er komen best wat mensen met wie ik niks heb of gewoon ronduit niet mag.
Lekker skanken in de skihutquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:52 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb vooral geen zin in zo'n meet in de skihut/woody's/cooldown. En er komen best wat mensen met wie ik niks heb of gewoon ronduit niet mag.
Vuige roddelnicht dat je er bent.quote:
Ik ben tevreden als er maar dronken sletjes zijn.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben tevreden als er maar dronken sletjes zijn.
Garpjen, Hihaho.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:55 schreef Trollscience het volgende:
Heb je nu een vriendin heloef? Of wat las ik op Feestboek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terechte klacht.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
FOK! is sowieso saai vanavond.
Ik kan je natuurlijk vervelen met mijn tekenproject, maar dan zitten we like, 3 dagen achter elkaar op msn. Geen probleem in mijn ogen, maar ik weet niet hoe het met jou zit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
FOK! is sowieso saai vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |