Precies, daarom altijd even aanlijnen en zo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Een beetje blaffen is prima. Maar het zou op z'n minste verstanding zijn om em te leren niet blaffend recht op een paard af te rennen, zodat dat paard in volle galop op de hond afstormt
Onze huidige hond was bang voor emmersquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:28 schreef Patje1987 het volgende:
Honden hebben wel lef, ik zou bang worden
Onze huidige was ?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:29 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Onze huidige hond was bang voor emmersEn koeien
![]()
En nog veel meer
Mwah, dat redt je ook niet. Baasjes zagen ons niet aankomen omdat we de zelfde kant opgingen, en je komt wel met 40 km/u ofzo dichterbij, dus veel tijd heb je niet. T is gewoon een kwestie van opletten, en hopen dat m'n paard oplet waar ie z'n voeten neerzetquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies, daarom altijd even aanlijnen en zo.
Linkje?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:30 schreef ValHallen het volgende:
De nieuwe Dizzee Rascal track meteen op repeat. Wat een gruwelijk nummer
Ja, beest er mee laten confronteren en zo heeft ze geleerd dat het niet eng is en dan is het weer goedquote:
Beestje dus gewoon aanlijnen als je weet dat het kreng zich niet kan gedragenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mwah, dat redt je ook niet. Baasjes zagen ons niet aankomen omdat we de zelfde kant opgingen, en je komt wel met 40 km/u ofzo dichterbij, dus veel tijd heb je niet. T is gewoon een kwestie van opletten, en hopen dat m'n paard oplet waar ie z'n voeten neerzet
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Was niet mijn bedoeling. Jij blijft de opperbaas.
Noooooooooooooooooooooooohquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie wil me vermoorden? One time only offer!
Ja maak het ff! Ik ga niet vrij vragen 6 april als jij toch niet komt hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja maar ja maar, ik heb geen zin om mijn opdrachten te maken en dit is de makkelijkste oplossing.quote:
Ikquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
En de stapmeet dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Coma mag ook, dan word ik 6 maart weer even wakker voor de film en slaap ik daarna weer lekker verder tot 2060 en dan neem ik even een kijkje hoe het dan is, en ga dan wel echt dood ofzo.
Strak plan, laat je invriezen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Coma mag ook, dan word ik 6 maart weer even wakker voor de film en slaap ik daarna weer lekker verder tot 2060 en dan neem ik even een kijkje hoe het dan is, en ga dan wel echt dood ofzo.
Daar word ik ook nog wel even voor wakker dan. Ben ik goed uitgerust en kan ik keihard feestenquote:
Nog niet gehoord? Erik kwam daar niet. Meetvrees en zo.quote:
Graag wel de methode in overleg.quote:
Myr heeft me overtuigd dat ik moet komen. Maar ik heb er nog geen zin inquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog niet gehoord? Erik kwam daar niet. Meetvrees en zo.
Echt niet, Erik ging, want ik noemde te toffe mensen op die ik wel wilde zien, zat hij eerst niet tussen omdat hij niet wist of ie kwam, en nu gaat ie toch en ga ik ook vrij roggelenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog niet gehoord? Erik kwam daar niet. Meetvrees en zo.
Ik heb mijn startbewijs voor de Elfstedentocht al binnen hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef Crack_ het volgende:
Die horrorwinter is er toch nog gekomen hé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |