Je nest?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, wie Gup weer aanzet, geen idee, maar ik duik zo m'n nest in..
Ohhh je bedquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kent 't niet? Je nest in duiken, naar bed gaan..
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed, ze ademt nog.quote:
Oh ik dacht dat je echt zo'n rond bakje van takjes en veertjes voor jezelf hadquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We misten jou gisterenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
Het lijkt alsof ik voetbal kijk via de stream met lage kwaliteit, maar het zijn toch echt HD beelden. Wat een slecht voetbal zeg...
Nee, ik kan slecht slapen met dons, dat kriebelt zoquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je echt zo'n rond bakje van takjes en veertjes voor jezelf had!
quitter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'Wquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Man, ik heb school en vroeg les enzo, ik overleef het al bijna niet met om 0h00 slapen...
He wat?quote:
Wat?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
quitter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'W
Het klopt oals ik het zei
Verkeerde opening naat, verkeerde opening!!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tijdens de daad kan een vrouw maar moeilijk ademen. Denk ik. Dacht dat 'ie daar op doelde...
Meteen nadat Huntelaar erin is gelijk 2 kansenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:14 schreef heloef het volgende:
Ik zag de oude Robben, al hij dit 4 weken volhoudt in juni.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meteen nadat Huntelaar erin is gelijk 3 kansenwaarvan 2 effectief...
bedankt en weltrustenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Erik, goeie sounds, maar helaas toch m'n bed in![]()
Allebei vollquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:17 schreef heloef het volgende:
Het is goed mis, dat van net zag er echt heel vreemd uit.
Inderdaad, hij lag daar maar met gras in zijn mond stil met zijn hoofd omhoog.quote:
Mja, die ander ziet er wel echt slechter uit..quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, hij lag daar maar met gras in zijn mond stil met zijn hoofd omhoog.
Of iig lijkt er slechter uit te zienquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mja, die ander ziet er wel echt slechter uit..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |