quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:47 schreef meowingtons het volgende:
oh god ik kom dit weer eens tegen
Kun je gewoon nog kopen nieuw.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Een apparaat wat ze nog uit het wrak van een VoC-schip hebben opgedoken?
Die heb je al eerder geplaatst ja, maar floppy's worden tegenwoordig echt weinig meer gebruikt. Gewone consumentenmoederborden zullen dus waarschijnlijk allemaal geen floppyconnectoren meer hebbenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat allemaal gewoon met floppy's.
My God! Een nieuw product met een diskdrive?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je gewoon nog kopen nieuw.
http://www.thinksrs.com/products/SR780.htm
En mijn oude IDE-schijven? Ik had gehoopt dat dat er nog wel allemaal inzat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:48 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Die heb je al eerder geplaatst ja, maar floppy's worden tegenwoordig echt weinig meer gebruikt. Gewone consumentenmoederborden zullen dus waarschijnlijk allemaal geen floppyconnectoren meer hebben
Nee, want ik kan niet meeluisteren.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh!En vandaar die smiley???? Zou je het niet leuk vinden als ik ging draaien?
Whehehe okee dan!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, want ik kan niet meeluisteren.
Mja, dure moederbords kopen dan of overgaan op andere mediahoudersquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En mijn oude IDE-schijven? Ik had gehoopt dat dat er nog wel allemaal inzat.naja.
IK MIS MIJN POESJEquote:
Pics van je poesje.quote:
Ik heb er een liedje over gemaakt:quote:
je Bent geweldigquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed, ik zal zorgen dat Gup uit is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |