In de plomp was het toch.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:40 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu. Rutger moeten ze in een riool dumpen. Maar die hoogleraar is wel heel erg wereldvreemd.
Wel romantisch dat ie z'n vrouwtje (fysiek) verdedigd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:40 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu. Rutger moeten ze in een riool dumpen. Maar die hoogleraar is wel heel erg wereldvreemd.
Als ie nou gewoon de deur had dichtgeknald was er niks aan de hand geweest. Het hele punt van die vrouw wordt nu overwoekerd door het korte lontje van d'r man en dat hebben ze allebei prima door.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Wel romantisch dat ie z'n vrouwtje (fysiek) verdedigd.
Rutger kwam naar zijn privé adres toe dat is provocerend. Volgende keer moet Rutger dit soort stunts maar niet uithalen nu hij weet dat mensen een kort lontje kunnen hebben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ie nou gewoon de deur had dichtgeknald was er niks aan de hand geweest. Het hele punt van die vrouw wordt nu overwoekerd door het korte lontje van d'r man en dat hebben ze allebei prima door.
Ja precies, ik zag die Rutger ook n keer bij winkel welke subsidie kreeg van 35.000 voor een plafond ofzo. Werd die aangevallen door marokaan, nou net goed moet die maar niet daar gaan staan met een draaiende camera. Hij kan beter van de voren bellen ofzo en een krant gaan maken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Rutger kwam naar zijn privé adres toe dat is provocerend. Volgende keer moet Rutger dit soort stunts maar niet uithalen nu hij weet dat mensen een kort lontje kunnen hebben.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:27 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Ja precies, ik zag die Rutger ook n keer bij winkel welke subsidie kreeg van 35.000 voor een plafond ofzo. Werd die aangevallen door marokaan, nou net goed moet die maar niet daar gaan staan met een draaiende camera. Hij kan beter van de voren bellen ofzo en een krant gaan maken.
Kees van de Voren bellen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:27 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Ja precies, ik zag die Rutger ook n keer bij winkel welke subsidie kreeg van 35.000 voor een plafond ofzo. Werd die aangevallen door marokaan, nou net goed moet die maar niet daar gaan staan met een draaiende camera. Hij kan beter van de voren bellen ofzo en een krant gaan maken.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:39 schreef MrSweets het volgende:
he smartphone typen is ook niet alles, nee bedoelde dat die Rutger beter van te voren had kunnen bellen! hij vraagt gewoon om klappen te krijgen net goed. En dat die dus beter een KRANT ofzo kan gaan beginnen.
Ik vind jou zó'n rare userquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:39 schreef MrSweets het volgende:
he smartphone typen is ook niet alles, nee bedoelde dat die Rutger beter van te voren had kunnen bellen! hij vraagt gewoon om klappen te krijgen net goed. En dat die dus beter een KRANT ofzo kan gaan beginnen.
van te voren missachien.quote:
Heb je weer aan de azijn gezeten, ouwe frunnikerquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je legt de grap uit? Bedankt.
Verder is het van tevoren en misschien.
Dat was misschien slimmer geweest; maar PowNews had hem dan wel een andere manier geframed. Waarschijnlijk gingen ze dan kinderachtig aan blijven bellen en dat komt ook niet echt sympathiek over.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ie nou gewoon de deur had dichtgeknald was er niks aan de hand geweest. Het hele punt van die vrouw wordt nu overwoekerd door het korte lontje van d'r man en dat hebben ze allebei prima door.
Het zou me helemaal niet verbazen als dit een keer fout afloopt met een verkeerd persoon.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Rutger kwam naar zijn privé adres toe dat is provocerend. Volgende keer moet Rutger dit soort stunts maar niet uithalen nu hij weet dat mensen een kort lontje kunnen hebben.
Ja, lachwekkend ultra-rechts mannetje is dat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:31 schreef thettes het volgende:
Hiddema is toch die charlatan die wel voor de PVV minister wilde worden?
Jacobi....quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie was die laatste nou
Lutz Jacobi, denk ik.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie was die laatste nou
Kansloosquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie was die laatste nou
Die stropdas is ook behoorlijk faal.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Is Kay nu omgeschoold tot PVDA-deskundige na zijn faal op faal als spindokter?
Hij moet minder met zijn kop bewegenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind die jongerenvoorzitter (?) echt een klote figuur.
Dat ja. En minder praten vanuit zijn mond met onderkaak.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij moet minder met zijn kop bewegen
Ons waarschuwen voor de Polen, denk ikquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat doet the godfather daar
En dan onze politiek tribaal vinden...als er iets tribaal is....quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:20 schreef OProg het volgende:
Je zal twee jaar van je leven vergooien door in zo'n achterlijk land te gaan wonen. Zeker als vrouw zijnde.
FOK!vriendenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:25 schreef waxmask het volgende:
Persoonlijke vrienden? Heb je verschillende soort vrienden dan?
Hamsterweken?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
tis net alsof ze 2 snoepjes in der wangen heeft zitten
Het was niet eens Japan, dat maakt het nog gekkerquote:
quote:
Mag je geen kritiek hebben op iemands houding? hij doet zo verwaand, dat vind ik irritant.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:43 schreef Quyxz_ het volgende:
te bedde gaan
wachten tot de haan kraait
balkanbende naast je bedstee
Curieus zeg!quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:48 schreef Quarant het volgende:
Ik heb Hiddema vorige week in real life gezien, op de hoek van het stationsgebouw in Zwolle, aan een peuk
Ik zag hem een keer op vrijdagavond in mijn favoriete tapasbar in Amsterdam, moederziel alleen en doodgemoedereerd consumeerde hij z'n manchego, ondertussen voortdurend op z'n Blackberry kijkendquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:48 schreef Quarant het volgende:
Ik heb Hiddema vorige week in real life gezien, op de hoek van het stationsgebouw in Zwolle, aan een peuk
Ik heb mijn uiterste twijfels of hier ook maar één individu met een erect lid in de pantalon zit.quote:
Spraakwatervalquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:50 schreef matthijst het volgende:
Alsof je Pim Fortuyn zit te luisteren, die Hiddema.
Hij heeft wel een punt hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:51 schreef matthijst het volgende:
HAha, wat een loser die dikke vd Linden
Man van de straatquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:50 schreef matthijst het volgende:
Alsof je Pim Fortuyn zit te luisteren, die Hiddema.
Als je niet oppast maakt hij je uit voor 'een onbetrouwbaar sujet' en 'een stuk addergebroed'quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:43 schreef Quyxz_ het volgende:
te bedde gaan
wachten tot de haan kraait
balkanbende naast je bedstee
Vertel ?quote:
Ja, daar zit het snelle geld.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:48 schreef matthijst het volgende:
Spong zal wel wat van die Balkanknaapjes standby hebben om in zijn kontgat te roeren ofzo....
Aardig dat oostbloktuig aan het verdedigen.
Moet dat een derde wereld wonder zijn? Loop de rechtbank van Amsterdam binnen en je komt geregeld alle strafrecht prominenten tegen als je erop geilt. Hiddema is overigens iemand die vol van zichzelf is en graag in derde persoon spreekt, rare man.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:48 schreef Quarant het volgende:
Naema Tahir kan permanent verlof nemen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:42 schreef GGMM het volgende:
Dat wijf van hem ook. Belachelijk idee.
Hiddema is alleen maar advocaat geworden omdat hij met zijn salaris carnavaleske maatpakken kon kopen...quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
komische vent wel, hij praat alleen zo'n onzin
Op zoek naar een pay boy?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:48 schreef Quarant het volgende:
Aldus +450.000 posts.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:42 schreef tong80 het volgende:
Bij die arrogante Hiddema zit meer dan één steekje los. Wat een debiel.
Jammer, had na het nieuws van vandaag gehoopt op een wat zwaardere bezetting. In ieder geval meer fractievoorzitters, van grotere partijen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:35 schreef golfer het volgende:
Line-up:
Lutz Jacobi
Tweede Kamerlid over kandidaatstelling voor partijleiderschap PvdA.
Jolande Sap
GroenLinks-fractievoorzitter bespreekt groen bezuinigen en hervormen.
Jeroen van Merwijk en Sjuul Paradijs
Debat cabaretier en hoofdredacteur Telegraaf
Ik ook. Wat een waardeloze gasten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:39 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Jammer, had na het nieuws van vandaag gehoopt op een wat zwaardere bezetting. In ieder geval meer fractievoorzitters, van grotere partijen.
quote:'P&W over de datum'
Pauw en Witteman is behoorlijk over zijn hoogtepunt heen. Dat schrijft columnist Luuk Koelman donderdag in Metro. De talkshow is geen goed programma, vindt hij. Steeds denk ik: dit is zo tenenkrommend slecht, erger kan écht niet en toch slagen beide heren er elke keer weer in. Afgelopen maandag was Nebahat Albayrak te gast. Pauw bleek slecht voorbereid. Hij was de vragen kwijt die zijn twintigkoppige redactie had bedacht. Dan maar zelf iets verzinnen, zal hij hebben gedacht.
Jeroen Pauw begon over het vrouw zijn van Albayrak en haar Turkse komaf, maar dat werd niet op prijs gesteld naar de politica. Logisch, ze is 43 jaar oud en woont al 41 jaar in Nederland. Bovendien: mannen worden bij P&W nooit aangesproken op hun sekse. Waarop Pauw gebeten reageerde met: Turkse vrouwen kunnen anders heel leuk zijn, weet ik uit ervaring.
Voor de duidelijkheid: niet met mij, bitste Albayrak daarop. En dat was het dan. Pauw op de pik getrapt, Albayrak beledigd en het gesprek kapot nog voordathet was begonnen. Daar zit je dan als kijker.
Na Albayrak kwam Maurice de Hond aan het woord. Hij presenteerde zijn peiling voor het partijleiderschap van de PvdA. Ik telde de percentages die hij noemde op en kwam uit op 138 procent. Daar zal wel eenvraag op komen! Maar nee hoor. Pauw zat scheef onderuit gezakt, met de armen over elkaar.
Toch is Koelman vaste kijker. P&W is een zinkend schip. De Titanic van de VARA. Elke avond geniet ik van twee Muppets die al jaren over datum zijn, maar toch doorgaan met hun vreugdeloze vragen, tegen beter weten in.
Koelman was in december in het nieuws vanwege de satirische column die hij over Beau van Erven Dorens schreef. Hierin schreef hij onder meer dat zelfs Beaus zoon weg wilde bij diens oudejaarsconference. Het stukje werd als waarheid gebracht door Albert Verlinde.
quote:Lutz Jacobi
Hij blijkt geklaagd te hebben dat de column is overgenomen, en daarom is het weer weggehaald. Koelman verdient die aandacht klaarblijkelijk inderdaad niet. Omnifacerquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:52 schreef Omnifacer het volgende:
Is dit de toekomst van de FP, de lauwe prak van een derderangs columnist (want dat is Koelman) opwarmen en opdienen als hoofdgerecht? Niveautje weer hoor berends!
Ik denk dat elke werkdag gemiddeld 5 gasten hebben stiekem teveel voor P&W is.quote:
Sjuul Paradijsquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:35 schreef golfer het volgende:
Line-up:
Lutz Jacobi
Jolande Sap
GroenLinks-fractievoorzitter bespreekt groen bezuinigen en hervormen.
Jeroen van Merwijk en Sjuul Paradijs
Debat cabaretier en hoofdredacteur Telegraaf
Ik zou graag Sjuul samen met Hans van Baalen, Ton Elias en Kay van der Linde aan tafel willen zien.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Gadver die Sjuul wat een walgelijke vent is dat.
Arend Jan Boekestijn is ook zo'n rechts balletje...kan ook zo aanschuiven...quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zou graag Sjuul samen met Hans van Baalen, Ton Elias en Kay van der Linde aan tafel willen zien.
Boekiequote:Op donderdag 1 maart 2012 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Arend Jan Boekestijn is ook zo'n rechts balletje...kan ook zo aanschuiven...
Fries met een toeval.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:03 schreef Gisteren. het volgende:
Welk accent is datDie maakt sowieso geen kans.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:03 schreef Gisteren. het volgende:
twitter:wimdebie twitterde op dinsdag 28-02-2012 om 21:42:05Velen denken dat Lutz Jacobi (JacoBIE) een typetje van mij is. Ja, dat is zo. Hulde aan grimeur Arjen van der Grijn. reageer retweet
Volgens mij Stellingwerfs...quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:03 schreef Gisteren. het volgende:
Nu je het zegt....quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:04 schreef TUFKAL het volgende:
[..]twitter:wimdebie twitterde op dinsdag 28-02-2012 om 21:42:05Velen denken dat Lutz Jacobi (JacoBIE) een typetje van mij is. Ja, dat is zo. Hulde aan grimeur Arjen van der Grijn. reageer retweet
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:06 schreef AryaMehr het volgende:
Sjuul is de huilende professor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeft niet, want Wilders debatteert niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:07 schreef TUFKAL het volgende:
Ik wil haar wel eens horen in debat met Wilders
Ze is verkouden...ten alle tijden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:08 schreef themole het volgende:
Ik vind haar echt een soort van stem hebben die lijkt alsof ze uit een tekenfilm komt.
Ja wilde het nog tussen " " zettenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:07 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Hoeft niet, want Wilders debatteert niet.
Jeroen slingert d'r zo even door die ark hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:10 schreef TUFKAL het volgende:
Sap met bril is een boot klant. Zonder niet denk ik.
Ik vrees dat types als Sap idd op die manier redenerenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:11 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Idd, werkgelegenheid is overrated!
Heb je die Paradijs al eens goed bekeken?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:09 schreef ZaZoe het volgende:
Wat een slechte gastenkeuze vandaag, had iets meer zwaargewichten verwacht vandaag.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:12 schreef themole het volgende:
Sjuul is een topeconoom en weet al dat de economie volgend jaar gaat groeien.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:15 schreef themole het volgende:
Elke keer als Luts begint met praten moet ik lachen.
Hahahaha.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:06 schreef AryaMehr het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:18 schreef Omnifacer het volgende:
Paradijs is jurist en HR van Telegraaf. Zo gek is hij ook weer niet.
[ afbeelding ]
Als je een baan neemt bij Telegraaf toch wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:18 schreef Omnifacer het volgende:
Paradijs is jurist en HR van Telegraaf. Zo gek is hij ook weer niet.
Dat zie je vooral bij links hoor, rechtse mensen relativeren meerquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:18 schreef TUFKAL het volgende:
Dat zure rechtse geluid altijdDie mensen lachen nooit
Ik merk hetquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:19 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dat zie je vooral bij links hoor, rechtse mensen relativeren meer
Komt omdat rechtse mensen rijker zijn hoor ik zojuist.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:19 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dat zie je vooral bij links hoor, rechtse mensen relativeren meer
En geld maakt gelukkigquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:20 schreef whitetiger300 het volgende:
[..]
Komt omdat rechtse mensen rijker zijn hoor ik zojuist.
Eens kijken of ik er ondertiteling onder krijg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:22 schreef TUFKAL het volgende:
Nu komt Lutz met een betoog over HET beleid van de PvdA voor de toekomst
Ze houden het zelf in stand.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:23 schreef Eenskijken het volgende:
wat een baggergezeik over rechts en links.. wat houdt dat tegenwoordig nog in? totaal achterhaalde begrippen imo
Je. Bent de discussie te vroeg af.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:23 schreef Eenskijken het volgende:
wat een baggergezeik over rechts en links.. wat houdt dat tegenwoordig nog in? totaal achterhaalde begrippen imo
Eens kijken of ze hem eruit kunnen krijgen straks...quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:20 schreef MilaNL het volgende:
[..]
En bij P&W hebben ze van die kuipstoeltjes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PVDA PAKT DE GEWONE MANquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lekker ludiek, lekker rebels, lekker links!
Balkenende zien als rechtse premierquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:27 schreef whitetiger300 het volgende:
Balkenende zien als linkse premier![]()
Dat stelde niemand. Maar echt rechts is Balkenende niet te noemen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:27 schreef whitetiger300 het volgende:
Balkenende zien als linkse premier![]()
Oh no de afgunst discussiequote:Op donderdag 1 maart 2012 23:29 schreef Lagrinta het volgende:
Dat ie al vier keer het over terreinwagens heeft gehad geeft al aan dat links vol afgunst zit.
Ja maar absoluut geen leider of uithangbord.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:29 schreef Tem het volgende:
Ze geeft wel de staat van de PvdA goed aan.
Juist ja. Waarom is het een issue bij veel mensen wat anderen bezitten, dat is die door en door verotte Nederlandse mentaliteit.quote:
Ik doelde meer op het hoge sociale werkplaats gehaltequote:Op donderdag 1 maart 2012 23:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja maar absoluut geen leider of uithangbord.
Hoofd en maaiveld...quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:31 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Juist ja. Waarom is het een issue bij veel mensen wat anderen bezitten, dat is die door en door verotte Nederlandse mentaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |