Curieus zeg!quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:48 schreef Quarant het volgende:
Ik heb Hiddema vorige week in real life gezien, op de hoek van het stationsgebouw in Zwolle, aan een peuk
Ik zag hem een keer op vrijdagavond in mijn favoriete tapasbar in Amsterdam, moederziel alleen en doodgemoedereerd consumeerde hij z'n manchego, ondertussen voortdurend op z'n Blackberry kijkendquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:48 schreef Quarant het volgende:
Ik heb Hiddema vorige week in real life gezien, op de hoek van het stationsgebouw in Zwolle, aan een peuk
Ik heb mijn uiterste twijfels of hier ook maar één individu met een erect lid in de pantalon zit.quote:
Spraakwatervalquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:50 schreef matthijst het volgende:
Alsof je Pim Fortuyn zit te luisteren, die Hiddema.
Hij heeft wel een punt hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:51 schreef matthijst het volgende:
HAha, wat een loser die dikke vd Linden
Man van de straatquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:50 schreef matthijst het volgende:
Alsof je Pim Fortuyn zit te luisteren, die Hiddema.
Als je niet oppast maakt hij je uit voor 'een onbetrouwbaar sujet' en 'een stuk addergebroed'quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:43 schreef Quyxz_ het volgende:
te bedde gaan
wachten tot de haan kraait
balkanbende naast je bedstee
Vertel ?quote:
Ja, daar zit het snelle geld.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:48 schreef matthijst het volgende:
Spong zal wel wat van die Balkanknaapjes standby hebben om in zijn kontgat te roeren ofzo....
Aardig dat oostbloktuig aan het verdedigen.
Moet dat een derde wereld wonder zijn? Loop de rechtbank van Amsterdam binnen en je komt geregeld alle strafrecht prominenten tegen als je erop geilt. Hiddema is overigens iemand die vol van zichzelf is en graag in derde persoon spreekt, rare man.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:48 schreef Quarant het volgende:
Naema Tahir kan permanent verlof nemen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:42 schreef GGMM het volgende:
Dat wijf van hem ook. Belachelijk idee.
Hiddema is alleen maar advocaat geworden omdat hij met zijn salaris carnavaleske maatpakken kon kopen...quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
komische vent wel, hij praat alleen zo'n onzin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |