In de plomp was het toch.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:40 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu. Rutger moeten ze in een riool dumpen. Maar die hoogleraar is wel heel erg wereldvreemd.
Wel romantisch dat ie z'n vrouwtje (fysiek) verdedigd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:40 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu. Rutger moeten ze in een riool dumpen. Maar die hoogleraar is wel heel erg wereldvreemd.
Als ie nou gewoon de deur had dichtgeknald was er niks aan de hand geweest. Het hele punt van die vrouw wordt nu overwoekerd door het korte lontje van d'r man en dat hebben ze allebei prima door.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Wel romantisch dat ie z'n vrouwtje (fysiek) verdedigd.
Rutger kwam naar zijn privé adres toe dat is provocerend. Volgende keer moet Rutger dit soort stunts maar niet uithalen nu hij weet dat mensen een kort lontje kunnen hebben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ie nou gewoon de deur had dichtgeknald was er niks aan de hand geweest. Het hele punt van die vrouw wordt nu overwoekerd door het korte lontje van d'r man en dat hebben ze allebei prima door.
Ja precies, ik zag die Rutger ook n keer bij winkel welke subsidie kreeg van 35.000 voor een plafond ofzo. Werd die aangevallen door marokaan, nou net goed moet die maar niet daar gaan staan met een draaiende camera. Hij kan beter van de voren bellen ofzo en een krant gaan maken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Rutger kwam naar zijn privé adres toe dat is provocerend. Volgende keer moet Rutger dit soort stunts maar niet uithalen nu hij weet dat mensen een kort lontje kunnen hebben.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:27 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Ja precies, ik zag die Rutger ook n keer bij winkel welke subsidie kreeg van 35.000 voor een plafond ofzo. Werd die aangevallen door marokaan, nou net goed moet die maar niet daar gaan staan met een draaiende camera. Hij kan beter van de voren bellen ofzo en een krant gaan maken.
Kees van de Voren bellen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:27 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Ja precies, ik zag die Rutger ook n keer bij winkel welke subsidie kreeg van 35.000 voor een plafond ofzo. Werd die aangevallen door marokaan, nou net goed moet die maar niet daar gaan staan met een draaiende camera. Hij kan beter van de voren bellen ofzo en een krant gaan maken.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:39 schreef MrSweets het volgende:
he smartphone typen is ook niet alles, nee bedoelde dat die Rutger beter van te voren had kunnen bellen! hij vraagt gewoon om klappen te krijgen net goed. En dat die dus beter een KRANT ofzo kan gaan beginnen.
Ik vind jou zó'n rare userquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:39 schreef MrSweets het volgende:
he smartphone typen is ook niet alles, nee bedoelde dat die Rutger beter van te voren had kunnen bellen! hij vraagt gewoon om klappen te krijgen net goed. En dat die dus beter een KRANT ofzo kan gaan beginnen.
van te voren missachien.quote:
Heb je weer aan de azijn gezeten, ouwe frunnikerquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je legt de grap uit? Bedankt.
Verder is het van tevoren en misschien.
Dat was misschien slimmer geweest; maar PowNews had hem dan wel een andere manier geframed. Waarschijnlijk gingen ze dan kinderachtig aan blijven bellen en dat komt ook niet echt sympathiek over.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ie nou gewoon de deur had dichtgeknald was er niks aan de hand geweest. Het hele punt van die vrouw wordt nu overwoekerd door het korte lontje van d'r man en dat hebben ze allebei prima door.
Het zou me helemaal niet verbazen als dit een keer fout afloopt met een verkeerd persoon.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Rutger kwam naar zijn privé adres toe dat is provocerend. Volgende keer moet Rutger dit soort stunts maar niet uithalen nu hij weet dat mensen een kort lontje kunnen hebben.
Ja, lachwekkend ultra-rechts mannetje is dat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:31 schreef thettes het volgende:
Hiddema is toch die charlatan die wel voor de PVV minister wilde worden?
Jacobi....quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie was die laatste nou
Lutz Jacobi, denk ik.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie was die laatste nou
Kansloosquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie was die laatste nou
Die stropdas is ook behoorlijk faal.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Is Kay nu omgeschoold tot PVDA-deskundige na zijn faal op faal als spindokter?
Hij moet minder met zijn kop bewegenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind die jongerenvoorzitter (?) echt een klote figuur.
Dat ja. En minder praten vanuit zijn mond met onderkaak.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij moet minder met zijn kop bewegen
Ons waarschuwen voor de Polen, denk ikquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat doet the godfather daar
En dan onze politiek tribaal vinden...als er iets tribaal is....quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:20 schreef OProg het volgende:
Je zal twee jaar van je leven vergooien door in zo'n achterlijk land te gaan wonen. Zeker als vrouw zijnde.
FOK!vriendenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:25 schreef waxmask het volgende:
Persoonlijke vrienden? Heb je verschillende soort vrienden dan?
Hamsterweken?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
tis net alsof ze 2 snoepjes in der wangen heeft zitten
Het was niet eens Japan, dat maakt het nog gekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |