Komt omdat rechtse mensen rijker zijn hoor ik zojuist.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:19 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dat zie je vooral bij links hoor, rechtse mensen relativeren meer
En geld maakt gelukkigquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:20 schreef whitetiger300 het volgende:
[..]
Komt omdat rechtse mensen rijker zijn hoor ik zojuist.
Eens kijken of ik er ondertiteling onder krijg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:22 schreef TUFKAL het volgende:
Nu komt Lutz met een betoog over HET beleid van de PvdA voor de toekomst
Ze houden het zelf in stand.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:23 schreef Eenskijken het volgende:
wat een baggergezeik over rechts en links.. wat houdt dat tegenwoordig nog in? totaal achterhaalde begrippen imo
Je. Bent de discussie te vroeg af.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:23 schreef Eenskijken het volgende:
wat een baggergezeik over rechts en links.. wat houdt dat tegenwoordig nog in? totaal achterhaalde begrippen imo
Eens kijken of ze hem eruit kunnen krijgen straks...quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:20 schreef MilaNL het volgende:
[..]
En bij P&W hebben ze van die kuipstoeltjes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PVDA PAKT DE GEWONE MANquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lekker ludiek, lekker rebels, lekker links!
Balkenende zien als rechtse premierquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:27 schreef whitetiger300 het volgende:
Balkenende zien als linkse premier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |