SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk stukjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:19 schreef remlof het volgende:
Whehe: Next checkt: ‘Lexa.nl telt ruim 2,3 miljoen Nederlandse singles’
En aangezien PM toch niet op een eerste date naar de woonplaats van zijn date gaat.. is hij ook geen 30 euro kwijt aan benzine/treinkaartjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:02 schreef Silenus het volgende:
Waarom zou je nu weer geen 10 dates kunnen regelen in 3 maanden tijd.Ik had er in mijn hoogtijdagen wel 3/4 in de week. Was ook iets too much, maar toch.
Snap ook niet waar je die 50 euro aan kwijt bent. Je gaat de kroeg in, drinkt allebei 6/7 bier, split braaf de rekening (he we blijven Nederlanders) en je bent 7 X 2,50 = nog geen 20 euro kwijt.
Het moet wel enorm goed kllikken wil je volgens mij als vrouw (tegenwoordig) echt van de man verwachten dat hij betaald.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:21 schreef muhahaha het volgende:
50 euro vind ik ook veel hoor, zelfs als je in een restaurant gaat zitten en een ieder dokt zijn/haar eigen eten kom je nog niet aan de 50. Alleen als je als *heer* alles gaat betalen. Huh we zijn toch ge-emancipeert?
(ja, wel een duur restaurant)
En dan geen volgende keer meer laten komenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:34 schreef Silenus het volgende:
Ik doe er niet te moeilijk over, wil best betalen. Maar als zij niet haar portemonnee trekt denk ik wel 'bitch!!'. Tenzij ze zegt: volgende keer betaal ik!
![]()
Precies, alleen dan zonder dat het me gebeurde dat ze die aanstalten niet maakte. Maargoed, ik ga ook niet op een eerste date al uit eten, begin gewoon met een kroegje.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:36 schreef Mystikvm het volgende:
Ik maak altijd aanstalten om te betalen en heb pas één keer meegemaakt dat zij niet voorstelde om de helft te betalen. Het is ook bij die ene date gebleven
Bij opvolgende dates heb ik nog nooit meegemaakt dat er niet op z'n minst gesplitst werd.
Dat was ook in de kroeg. Werd gewoon opgeschreven wat we hadden gehad.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Precies, alleen dan zonder dat het me gebeurde dat ze die aanstalten niet maakte. Maargoed, ik ga ook niet op een eerste date al uit eten, begin gewoon met een kroegje.
Ach, een hobby mag geld kosten, niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:19 schreef muhahaha het volgende:
Ik zou ook niet op de euro kijken nee. Echter als je redelijk wat dates hebt gaat het wel in de kosten lopen en die dames denken ook, haha wat een sukkel.
Waar regelde je die dates?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:02 schreef Silenus het volgende:
Waarom zou je nu weer geen 10 dates kunnen regelen in 3 maanden tijd.Ik had er in mijn hoogtijdagen wel 3/4 in de week. Was ook iets too much, maar toch.
Snap ook niet waar je die 50 euro aan kwijt bent. Je gaat de kroeg in, drinkt allebei 6/7 bier, split braaf de rekening (he we blijven Nederlanders) en je bent 7 X 2,50 = nog geen 20 euro kwijt.
Vrouwen verdienen al meer dan een eeuw alweer hun eigen kost, dus kunnen prima zelf betalen. Bovendien, als je een date of 5 in een maand heb tikt het nog aan ook. Daarnaast is betalen voor een chick ook niet leuk voor haar, dan krijgt ze soms het gevoel dat ze iets 'terug' moet doen. Nagetel is sowieso uit den boze, een kwestie van briefjes geld neerleggen. Een vrouw die na gaat tellen, die zit binnen 10 seconden alleen na te tellen.quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 17:01 schreef --H-I-M-- het volgende:[/b
Ik besef me anderzijds goed dat ik misschien wat makkelijker praten heb dan een ander, maar ben denkik wel traditioneel wat het bovenstaande betreft. Daarbij denk ik ook dat juist op een date het niet over geld moet gaan en bereidheid voor het oppakken van de rekening ook wat ongemakkelijke momenten voorkomt.
Ik vind dat je er allebei een vermakelijke avond van moet maken. Als een chick wil profiteren, moet ze iemand anders zoeken.quote:Daarbij heb ik ook wel het idee dat als je op de eerste date de rekening split, je wat weinig vertrouwen in een volgende date hebt. En al weet je van jezelf dat er geen tweede date komt, je hebt op een of andere manier toch een vermakelijke avond gehad. Dat mag wel een paar drankjes kosten.
Ik ben niet van plan om er een hobby van te maken. Wil er toch iets aan overhouden uiteindelijk (qua relatie).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:02 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ach, een hobby mag geld kosten, niet?
Een keer lekker doppen is ook goed, maar goed lijkt me dat je sws alleen een kans hebt op een relatie als je eerste date leuk isquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om er een hobby van te maken. Wil er toch iets aan overhouden uiteindelijk (qua relatie).
Veel eerder zelfs, maar deel 1 kan ik niet vinden. Deel 3 is hier: Tips voor internetdating deel 3quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:28 schreef picardmike het volgende:
Damn is deze discussie draad echt al vanaf 2006 bezig. Ik dacht het in 2009 pas begon.
Tips voor Internetdating deel 4
niks zeggenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:40 schreef W00fer het volgende:
Als je meerdere vrouwen tegelijk date, wat moet je dan zeggen? Ik kan me zo voorstellen dat ze dat niet zo relaxed vinden.
Ik heb evenveel relaties opgedaan in de kroeg als op datingsites. Nul. Relatiemateriaal kom je toch meestal ergens anders tegen, maar het is niet onmogelijk via zo'n site of de kroeg. Je moet alleen wat vaker schieten voor het raak is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:20 schreef Zocalo het volgende:
Ik vraag me wel af wat de succesratio is van daten via internet. Natuurlijk is dat onmogelijk te berekenen, maar ik ben wel benieuwd naar een verhouding van hoeveel relaties op deze manier zijn ontstaan ten opzichte van de kroeg bijvoorbeeld.
Ik merk om me heen dat er toch steeds minder een 'taboe' (niet voor niks tussen haakjes) op heerst.
Gewoon voor je houden. Pas als het met eentje serieus lijkt te worden moet je de rest afkappen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:40 schreef W00fer het volgende:
Als je meerdere vrouwen tegelijk date, wat moet je dan zeggen? Ik kan me zo voorstellen dat ze dat niet zo relaxed vinden.
Ach, zo is het leven toch? Gewoon serieel daten. Ik heb ook wel eens 3 potentiële afspraken in 1 weekend gehad. Maar de anderen bleken toch ook te daten, dus ze zeiden af omdat ze iemand gevonden hadden. Of ze waren opeens het daten zat en durfden toch niet meer..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:13 schreef W00fer het volgende:
Het punt is als je al je pijlen op eentje zet, en dat wordt niks kun je van voren af aan beginnen.
Silenus, hoe deed jij dat ouwe stifmeister?
Die vraag had je al gesteld. Teveel gezopen gister?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke sites gebruiken en hoe vaak daten jullie ?
Hij zal wel heel lui zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die vraag had je al gesteld. Teveel gezopen gister?
quote:niks zeggen
Typisch reacties van mannenquote:Gewoon voor je houden. Pas als het met eentje serieus lijkt te worden moet je de rest afkappen.
Nou Zo vreemd is dat helemaal niet hoor!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:22 schreef W00fer het volgende:
Ja die chick die ik wilde daten die wilde er absoluut niet aan beginnen om meerderen tegelijk te daten, omdat ze dat niet over haar hart kon verkrijgenYeah right
Nee, jij weer niet geneukt?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die vraag had je al gesteld. Teveel gezopen gister?
Probeer het eens met argumentenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:44 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
[..]
Typisch reacties van mannen
Hoe doe jij het dan, als je met meerdere mannen wat gaat drinken in, laten we zeggen, dezelfde week of maand?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:44 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
[..]
Typisch reacties van mannen
quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:55 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Mijn aandacht aan 1 persoon besteden, en niet ook nog eens contact(lees dates regelen flirten etc) hebben met andere mannen.En ja in een zelfde maand is niet erg maar niet dat je bezig bent meneer A en vervolgens ook je zinnen zet op meneer B..Nee ik vind het echt niet kunnen.
Maar, dat is toch idioot eigenlijk? Of denk je dat het overgrote deel van datingssites vol zit met mensen die het alleen voor de (tijdelijke) fun doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb evenveel relaties opgedaan in de kroeg als op datingsites. Nul. Relatiemateriaal kom je toch meestal ergens anders tegen.
Dat denk ik wel. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik nooit een relatie overhoud aan een date via een site, maar de kans is wel kleiner. In elk geval gaat die vlieger voor mij op. Of ik ben gewoon een lastig persoon.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:22 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Maar, dat is toch idioot eigenlijk? Of denk je dat het overgrote deel van datingssites vol zit met mensen die het alleen voor de (tijdelijke) fun doen.
Heel nobel, maar ik heb ook echt wel met vrouwen gedate die meerdere lijntjes uit hadden gegooid. En ik vind daar helemaal niks mis mee. Als twee leuke mensen zich tegelijkertijd aanbieden dan kan ik niet op voorhand al eentje afwijzen of aan het lijntje houden omdat ik eerst de ander moet zien. Dan spreek ik gewoon met allebei af en dan kijk ik of het klikt.quote:
Of gewoon je verwachtingen wat lager stellen. Relaties kan je toch niet af dwingen, gewoon proberen te genieten van de film die je wil zien, drankje, etcquote:Op woensdag 29 februari 2012 07:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik nooit een relatie overhoud aan een date via een site, maar de kans is wel kleiner. In elk geval gaat die vlieger voor mij op. Of ik ben gewoon een lastig persoon.
[..]
Heel nobel, maar ik heb ook echt wel met vrouwen gedate die meerdere lijntjes uit hadden gegooid. En ik vind daar helemaal niks mis mee. Als twee leuke mensen zich tegelijkertijd aanbieden dan kan ik niet op voorhand al eentje afwijzen of aan het lijntje houden omdat ik eerst de ander moet zien. Dan spreek ik gewoon met allebei af en dan kijk ik of het klikt.
Gast ik ben een inspecteur geweest voor sluiscomplexen over heel nederland, ik weet wel wat reizen is. Aangezien sommige sluiscomplexen(die ned beschermen tegen overstroming) midden in the middle of nowhere zitten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:41 schreef Thornado het volgende:
PM neemt initiatief
Hoop dat je Arnhem kan vinden op de kaart
Kwestie van ze uitzoeken. Meiden die niet snel af willen spreken om wat te drinken vallen sowieso af. Ik heb gewoon geen zin om tijden te chatten en er dan later achter te komen dat ze "stil en ingetogen" is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:22 schreef picardmike het volgende:
Toch vreemd dat ik juist het tegenovergestelde vaak heb meegemaakt. Vrouwen die lang wilden chatten en aangaven dat ook echt bij andere te doen. Vrouwen die ik date, juist meestal heel stil en ingetogen waren, althans van rp en paiq. Of vrouwen die met meerdere mannen chatten maar daardoor nooit een afspraak regelen, waardoor je denkt dat ze veel daten. Maar eigenlijk al je ze spreekt dan blijken ze gewoon net zo lang spelen totdat ze iemand tegenkomen die ze wel ligt.
Wat is "niet snel"?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:49 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben irl niet stil en ingetogen maar zal niet snel afspreken.
Ik zou als ik vrijgezel zou zijn veel dates mislopen dus![]()
Als je via een dating site een mailwisseling hebt, kun je toch moeilijk meteen je profiel helemaal dicht gooien.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:49 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou ook niet meerdere mannen tegelijk daten of spreken trouwens
Niet zomaar in the middle, maar in het midden van the middle! En dan in the middle of nowhere een pier van wel honderden meters lang.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:49 schreef picardmike het volgende:
[..]
Gast ik ben een inspecteur geweest voor sluiscomplexen over heel nederland, ik weet wel wat reizen is. Aangezien sommige sluiscomplexen(die ned beschermen tegen overstroming) midden in the middle of nowhere zitten.
En als je dan bij zo'n sluis was kon je honderden meters de pier oplopen, met een koude zeewind.
Mee eens, het verpest het daten aanzienlijk en maakt er alleen nog maar een vraag en aanbod spel van die vrouwen uiteindelijk winnen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:11 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Als je via een dating site een mailwisseling hebt, kun je toch moeilijk meteen je profiel helemaal dicht gooien.
Het is toch niet abnormaal dat je nog met meer mensen een conversatie hebt lopen?
Moet je es niet naar Arnhem?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:17 schreef picardmike het volgende:
[..]
Mee eens, het verpest het daten aanzienlijk en maakt er alleen nog maar een vraag en aanbod spel van die vrouwen uiteindelijk winnen.
Hoe oud ben je zelf dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:58 schreef thatday het volgende:
Ik vraag me altijd af wat voor soort types op die sites staan. Jullie zijn nog jong neem ik aan? Gewoon voor de fun erbij, beetje kletsen, afspreken, lol maken? Of komen jullie in het dagelijks leven heel weinig in contact met mensen omdat het sociale aspect niet zo sterk is? Dat beeld heb ik nl altijd bij datingsites, terwijl jullie best ''vlot' klinken. Hehe. Gewoon interesse hoor. Ik ben een beetje bevooroordeeld I guess.
Het zijn mensen die in hun eigen sociale kring geen potentiële partner tegenkomen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:03 schreef thatday het volgende:
22.. nee volg het topic niet echt, lees af en toe wat mee. Twee vrienden van me hebben hun vriendin op een datingsite gevonden en ik vond dat altijd zo apart. Zijn namelijk hele lieve, knappe jongens en ik associeer datingsites toch altijd wel een beetje met mensen die niet zo sociaal zijn en moeite hebben met contacten (en soms zelfs wat wanhopig zijn). Vroeg me af wat iemand beweegt om zich aan te melden..
Niet alleen dat, veel vrouwelijke collega's hebben al een partner. Ik heb zelf geen ervaring met datingsites, heb alleen een profieltje aangemaakt om te kijkenquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het zijn mensen die in hun eigen sociale kring geen potentiële partner tegenkomen.
Sowieso wordt de hoeveelheid sociale contacten na je studententijd wat minder. Een hoop gaan settelen en soms nog kilometers van je vandaan, veel minder feestjes, op je werk lopen er alleen maar mannen rond (of alleen maar vrouwen, zoals leraressen vaak merken), en de halve volleybalclub heb je al gehad of is verder jouw gading niet.
Dus dan datingsites ja.
Ow, duidelijk. Voor alleen seks ga ik niet de moeite doen om een heel profiel aan te makenquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:37 schreef muhahaha het volgende:
Je kunt het onderverdelen:
Mannen zijn opzoek naar sex
Vrouwen zijn opzoek naar vriendschappen
Ze staan voor je in de rij?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:49 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Ow, duidelijk. Voor alleen seks ga ik niet de moeite doen om een heel profiel aan te maken
Ja joh, maar niemand wil mee naar een museumquote:
Er zit tegenwoordig van alles op een datingsite, van wanhopigen, tot nerds, tot normale gezellige jongens.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:03 schreef thatday het volgende:
22.. nee volg het topic niet echt, lees af en toe wat mee. Twee vrienden van me hebben hun vriendin op een datingsite gevonden en ik vond dat altijd zo apart. Zijn namelijk hele lieve, knappe jongens en ik associeer datingsites toch altijd wel een beetje met mensen die niet zo sociaal zijn en moeite hebben met contacten (en soms zelfs wat wanhopig zijn). Vroeg me af wat iemand beweegt om zich aan te melden..
Seks + meer = relatie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:09 schreef lemonlime het volgende:
Ja joh, maar niemand wil mee naar een museum![]()
Maar nee dushet mag van mij alleen wel iets interessanter dan alleen seks.
Je vindt een profiel met een leuke foto en je stuurt een berichtjequote:Op woensdag 29 februari 2012 18:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe werkt fotoboek dating overigens?
Wat moet ik nu tegen haar zeggen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel % wil gewoon een keer een date en rekent verder nergens op?
Voor die vragen heb ik geen hulp nodigquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:12 schreef Silenus het volgende:
Wat moet ik nu tegen haar zeggen?
Wanneer moet ik een grap maken?
Hoe weet ik wanneer ze alleen wil neuken en verder niks?
Wanneer moet ik haar zoenen?
Hoe weet je of die uberhaubt wil daten?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:08 schreef Thornado het volgende:
[..]
Je vindt een profiel met een leuke foto en je stuurt een berichtje
Ze staat erop? De tering zegquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe weet je of die uberhaubt wil daten?
Zelfs met een betaald account? Want die interesseberichtjes zijn volgens mij verkapte profielbezoekers. Daar heb ik er iets van 27 van. Ik heb geen betaalde.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:23 schreef Faxie het volgende:
Hm op Lexa kan je niet zien wie d'r interesse in je getoond hebben....alleen de bezoekers kan je zien...
Da's kut....
Dat vraag je! Echt hequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe weet je of die uberhaubt wil daten?
Betaald ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:38 schreef W00fer het volgende:
[..]
Zelfs met een betaald account? Want die interesseberichtjes zijn volgens mij verkapte profielbezoekers. Daar heb ik er iets van 27 van. Ik heb geen betaalde.
Ja, meestal bij de 3e date kun je het al een relatie noemen. Vaak word er die avond nog gepenetreerd en het weekend erop gaan we erop uit om een ring te scoren. Thats how we rollquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:32 schreef W00fer het volgende:
Als je eenmaal aan het daten bent, dan volgt een relatie toch vrij vlug? Ik neem aan dat dates elkaar kort opvolgen toch?
Afhankelijk van natuurlijk de voorkeuren van de ander en de planning etc etc etc etc etcquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:38 schreef W00fer het volgende:
Die ring dat is dan weer net ff te vlug, maar ik neem aan als je een date hebt, dat je binnen twee weken erna de tweede en zo de derde hebt.
Hangt ook een beetje van de fase af natuurlijk. Ik zou bijvoorbeeld niemand afkappen die ik nog niet irl gezien heb ten faveure van een ander waarbij hetzelfde geldt. Na enkele dates wordt het weer een ander verhaal.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:32 schreef W00fer het volgende:
Ik zie er geen bezwaar in om meerdere contacten tegelijk te onderhouden. Klinkt rot voor diegene waarmee je date misschien, maar als ze een beetje positief over je is, zonder echt wat met je te willen gunt ze jou ook positief contact met je medemens. Anders komt het zo claimerig over.
Ervan uitgaande dat dat een serieuze vraag is; Niet per sé nee.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:32 schreef W00fer het volgende:
Als je eenmaal aan het daten bent, dan volgt een relatie toch vrij vlug? Ik neem aan dat dates elkaar kort opvolgen toch?
Het is toch raar dat als je een date hebt, de tweede 4 of misschien wel 5 maanden later komt?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Afhankelijk van natuurlijk de voorkeuren van de ander en de planning etc etc etc etc etc
Je begrijpt neem ik aan dat elke situatie anders is omdat er jij een ander persoon bent dan ik of als een ander hier en datzelfde geldt voor je date. Daar zijn geen standaarden voor.
Als je niet toevallig allebei na elkaar op vakantie gaat .. ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:45 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het is toch raar dat als je een date hebt, de tweede 4 of misschien wel 5 maanden later komt?
Ja klopt, dan zou je toch ieder jaar een relatie kunnen hebben als je een beetje actief bent in het datingcircuit?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
4 of 5 maanden later = duidelijk niet genoeg interesse. Anders maak je wel tijd lijkt me.![]()
Je weet wat ze zeggen, gooi nooit je oude schoenen weg alvorens je een nieuw paar hebtquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:05 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ja klopt, dan zou je toch ieder jaar een relatie kunnen hebben als je een beetje actief bent in het datingcircuit?
Badoo... leuk voor de eerste twee á drie dagen aangezien je qua populariteit (sic) door het plafond schiet qua berichten die je ontvangt, daarna wordt het al snel een heel stuk rustiger. De knip trekken helpt dan wel iets (in ieder geval qua stijging in de zoekresultaten), maar niet veel. Wel erg druk daar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen overigens met badoo?
Volgens mij weinig vrouwen die reageren maar om een of andere reden wel online staan
Ik zou jou wel serieus nemen hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:19 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Badoo..leuk voor een babbeltje maar een groot deel van de mannen is daar totaal niet serieus.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik zou jou wel serieus nemen hoor.
wacht, eerst ff fobo-pics kijken
Nee je begrijpt me niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:24 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Met name veel op seks beluste mannen
Geen recht van spreken with no picturequote:Op woensdag 29 februari 2012 22:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee je begrijpt me niet.
Ik vind uiterlijk ook gewoon belangrijk. Koppie moet gewoon iets hebben/iets uitstralen.
Snap je. Hoop dat je mij ook serieus neemt. Voorzichtig dan.
Waarom jarenlang? Ik zou dat geen 16 minuten volhouden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Schiet me iets te binnen qua Badoo...![]()
Heb jarenlang de grootste ellende gehad met een borderline-ex,
Pff, mijn nekharen gingen alweer recht overeind staan. Meestal filter je ze er gelukkig wel uit, de labiele types.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:00 schreef muhahaha het volgende:
Haha en dan zegt ze nog dat het meevalt
We hebben een zoontje samen, en zij had al een dochter. Ik besloot mezelf weg te cijferen uit bezorgdheid voor die twee. Erg dom natuurlijk, want dat werkt op lange termijn gewoon niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:02 schreef W00fer het volgende:
[..]
Waarom jarenlang? Ik zou dat geen 16 minuten volhouden.
Uh nee, zat vrouwen met ''Klasse'' daar hoor, misschien beter je ogen gebruiken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:33 schreef W00fer het volgende:
Badoo, veel kampers/tokkies daar toch?
NIET dom? proest*quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:45 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het is toch raar dat als je een date hebt, de tweede 4 of misschien wel 5 maanden later komt?
Je moet ook niet zeggen dat ze een super leuke meid lijkt. Dan denkt ze:quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:51 schreef JorisBit het volgende:
Vanavond een leuk gesprek gehad met een meisje op Paiq. Ik had haar toegevoegd nadat ze 2 van de 4 foto's mij hoog had beoordeeld. Prima gesprek, heel losjes allemaal.. eindigde als volgt, omdat we beiden voetbal gingen kijken:
Zij: ok
Ik: Gaat zo beginnen, ik ga offline
Zij: ja ik wilde net t zelfde zeggen haha
Ik: Fijne avond nog en hopelijk tot spreeks. Je lijkt me een super leuke meid
Zij: jij ook, have fun
Ik: Haha, two great minds think alike
Zij: ciao x
Ik: Doeg!
Log ik net weer in, heeft ze me verwijderd uit haar contacten. WTF? Ik snap er niks van hoor. Ook op andere sites merk ik dat. Na 1 of 2 dagen hoor je er niets meer van. Internet daten = kansloos
yup. Je had meer relaxed moeten doen. Als in : 'misschien spreek ik je nog wel es' oid...quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je moet ook niet zeggen dat ze een super leuke meid lijkt. Dan denkt ze:
Dan ben je te beschikbaar.
Alleen als je jezelf kansloos opstelt.quote:
Goede move, maar in de datingwereld gaan zaken gewoon anders. Altijd extra voorzichtig zijn met wat je zegt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:02 schreef JorisBit het volgende:
Hmm oké, weer wat geleerd I guess. En wanhoping ben ik niet hoor, maar ik was denk ik gewoon iets te enthousiast, want het gesprek was gewoon echt leuk.
Better next time.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:02 schreef JorisBit het volgende:
Hmm oké, weer wat geleerd I guess. En wanhoping ben ik niet hoor, maar ik was denk ik gewoon iets te enthousiast, want het gesprek was gewoon echt leuk.
Better next time.
Als je nu ff een FoBo move bij hem doet, hebben we het volgende Fok! stelletje tenminste weerquote:
Dat blijkt inderdaad maar weer. Ik zit net een paar dagen op Paiq om gewoon eens te kijken. Maar damn, ze was zo leuk!quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:05 schreef picardmike het volgende:
[..]
Goede move, maar in de datingwereld gaan zaken gewoon anders. Altijd extra voorzichtig zijn met wat je zegt.
Thanks.quote:
Gaat nogal zonder fobo van zijn kantquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als je nu ff een FoBo move bij hem doet, hebben we het volgende Fok! stelletje tenminste weer
En gewoon niet als contact toevoegen op Paiq natuurlijk. Ook zo vaak gedaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:29 schreef madsaus het volgende:
Ik ga hier niet over in discussie als je het niet erg vindtik weet dat ik niet alleen op uiterlijk let, laten we het daar op houden
Sommigen verwijderen je meteen zonder iets te zeggen. Ach ja, jammer dan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:39 schreef W00fer het volgende:
Er zijn velen die net zo netjes zijn om "sorry je bent m'n type niet" te zeggen. Soms komt dat volledig uit de lucht vallen
Ze zag je waarschijnljk toch niet echt zitten.. dus maakte ze netjes het gesprek af en vervolgens werd je verwijderdquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:51 schreef JorisBit het volgende:
Vanavond een leuk gesprek gehad met een meisje op Paiq. Ik had haar toegevoegd nadat ze 2 van de 4 foto's mij hoog had beoordeeld. Prima gesprek, heel losjes allemaal.. eindigde als volgt, omdat we beiden voetbal gingen kijken:
Zij: ok
Ik: Gaat zo beginnen, ik ga offline
Zij: ja ik wilde net t zelfde zeggen haha
Ik: Fijne avond nog en hopelijk tot spreeks. Je lijkt me een super leuke meid
Zij: jij ook, have fun
Ik: Haha, two great minds think alike
Zij: ciao x
Ik: Doeg!
Log ik net weer in, heeft ze me verwijderd uit haar contacten. WTF? Ik snap er niks van hoor. Ook op andere sites merk ik dat. Na 1 of 2 dagen hoor je er niets meer van. Internet daten = kansloos
Eens, want je wilt toch gewoon jezelf kunnen zijn ipv aan allerlei zogenaamde regeltjes denken tijdens een gesprek.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:24 schreef Mystikvm het volgende:
Trouwens, al die mannen die hier komen klagen dat het gesprek zus en zo verliep en dat ze écht niet snappen dat ze verwijderd zijnHaal gewoon je schouders op en ga naar de volgende.
Exact, je hoeft echt niet bij iedereen in de smaak te vallen. Soms kan je iemand 'superleuk'quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eens, want je wilt toch gewoon jezelf kunnen zijn ipv aan allerlei zogenaamde regeltjes denken tijdens een gesprek.
ja maar hoe stom ben je dan bezigquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:21 schreef Cinderella_Man het volgende:
lol
http://www.nu.nl/economie(...)rs-datingfraude.html
Gebeurd inderdaad schijnbaar veel. Was zelfs ooit eens (lang geleden toen ik uit verveling nog wel eens daarnaar keekquote:
Idd ja, ken dergelijke verhalen ook. kijk als je verliefd bent en je lief vraagt een eerste keer geld. Oke.. kan ik nog evt inkomen. Maar als dit door blijft gaan en je kent hem verder niet.. dan gaat er toch een lampje branden op den duur????quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:31 schreef dick_laurent het volgende:
Gebeurd inderdaad schijnbaar veel. Was zelfs ooit eens (lang geleden toen ik uit verveling nog wel eens daarnaar keek) bij oprah zo'n desparate housewife die dan ook duizenden dollars had overgemaakt naar haar online "lover" ....die uiteindelijk geen knappe welvarende blanke Amerikaan bleek te zijn, maar een boze zwarte neger uit Nigeria
Inderdaad!quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja, ken dergelijke verhalen ook. kijk als je verliefd bent en je lief vraagt een eerste keer geld. Oke.. kan ik nog evt inkomen. Maar als dit door blijft gaan en je kent hem verder niet.. dan gaat er toch een lampje branden op den duur????
Zeker als je vaak oprah kijkt en dergelijke verhalen wel eens gehoord hebt
dubbel inderdaad!quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:32 schreef Silenus het volgende:
Een vriend biechtte twee weken geleden op dat hij wel eens een fotocamera had opgestuurd naar Nigeria, nooit geld ontvangen natuurlijk.
Echt, hoe onnozel mensen soms kunnen zijn. Dat je bij het woord 'Nigeria' al niet eens twijfels krijgt zeg.
Dat is ook weer waar...quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:34 schreef Mystikvm het volgende:
De mensen die hier op in gaan zijn over het algemeen geen hoogvliegers in de liefde. Ik vind het ook dom, maar ik snap wel dat er mensen zijn die hier intrappen. Van zwaktes kan je nu eenmaal makkelijk misbruik maken.
Maar als die zwakte je tonnen kost. dan ben je gewoon dom!quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:34 schreef Mystikvm het volgende:
De mensen die hier op in gaan zijn over het algemeen geen hoogvliegers in de liefde. Ik vind het ook dom, maar ik snap wel dat er mensen zijn die hier intrappen. Van zwaktes kan je nu eenmaal makkelijk misbruik maken.
En daar heb je een correlatie te pakken...domheid en zwakte....quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als die zwakte je tonnen kost. dan ben je gewoon dom!
Ja, als je tonnen hier aan uitgeeft dan speel je wel in de Champions League van dom, dat klopt. Maar nog steeds is het een zwakte die uitgebuit wordt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als die zwakte je tonnen kost. dan ben je gewoon dom!
dit keer wou ze wel wat sjorassistentie verlenen, maar we zijn niet verder gegaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:33 schreef picardmike het volgende:
Nou, me 2e date in arnhem is ook goed verlopen. Je kan bijna geen dates meer noemen eigenlijk. Zijn eerst rond gaan wandelen in het park, waar ze me zoende onder de waterval. Toen naar het centrum gegaan en daarna weer een poging gedaan om een film te kijken wat eindige in 3 uur lang knuffelen, dit keer wou ze wel wat sjorassistentie verlenen, maar we zijn niet verder gegaan.
Ook kennis gemaakt met haar moeder, die ons vreemd aankeek bij het afscheid nemen. Maar later bleek dat ze niet kon zien wie er buiten stond.
He hij zit niet meer bij haar, dus hoeft het niet meer zo romantisch te zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
dit keer wou ze wel wat sjorassistentie verlenen, maar we zijn niet verder gegaan.
damn wat klinkt dat romantisch
oh, ik ken het achtergrondverhaal niet hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He hij zit niet meer bij haar, dus hoeft het niet meer zo romantisch te zijn
Als dat zo besproken is zal het wel goed komenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:03 schreef Zocalo het volgende:
Ik zit in hetzelfde schuitje als Cue zit/zat denk ik.
Het daten is erg serieus geworden, we hebben beide uitgesproken geen interesse te hebben in iemand anders, maar willen er (nog) geen naampje op plakken.
Nu was ik het daar wel mee eens, wat dat zou ook wel erg snel zijn voor mijn gevoel. Toch voelt het een beetje gek nu omdat we dus eigenlijk 'niks' hebben, maar we moeten maar gewoon genieten en zo doorgaan.. dan hoop ik dat het wel goed komt en wel ergens eindigt.
Niets veranderd. Zal ook niet snel gebeuren denk ik.quote:
Moeilijk gedoe altijd. Noem het beestje gewoon bij z'n naam.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:03 schreef Zocalo het volgende:
Ik zit in hetzelfde schuitje als Cue zit/zat denk ik.
Het daten is erg serieus geworden, we hebben beide uitgesproken geen interesse te hebben in iemand anders, maar willen er (nog) geen naampje op plakken.
Nu was ik het daar wel mee eens, wat dat zou ook wel erg snel zijn voor mijn gevoel. Toch voelt het een beetje gek nu omdat we dus eigenlijk 'niks' hebben, maar we moeten maar gewoon genieten en zo doorgaan.. dan hoop ik dat het wel goed komt en wel ergens eindigt.
En wat is daar mis mee om hem je vriend te noemen en die verbintenis te hebben als t goed voelt? Op een moment wil ik wel die zekerheid, maar nu vind ik het gewoon nog te vroeg. Jij bent al wat langer bezig geloof ik..quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niets veranderd. Zal ook niet snel gebeuren denk ik.
Als ik hem echt mijn vriend zou kunnen noemen, dan zou het voor mij echt een verbintenis zijn. Nu is het toch nog altijd een date. En zo noem ik hem dan ook tegen andere mensen bv. Tja we zien het wel he
Omdat hij toch wel soort van bindingsangst lijkt te hebben. En ik het momenteel niet waard vind om hem op het spel te zetten voor een naampje. Dus hij krijgt nog wat tijdquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:48 schreef Zocalo het volgende:
En wat is daar mis mee om hem je vriend te noemen en die verbintenis te hebben als t goed voelt? Op een moment wil ik wel die zekerheid, maar nu vind ik het gewoon nog te vroeg. Jij bent al wat langer bezig geloof ik..
Is bindingsangst niet gewoon een mooi woord om te verbloemen dat je die ander eigenlijk net niet leuk genoeg vindt voor een relatie?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat hij toch wel soort van bindingsangst lijkt te hebben. En ik het momenteel niet waard vind om hem op het spel te zetten voor een naampje. Dus hij krijgt nog wat tijd
Misschien wel ja, dat is ook waarom ik nu nog wel even wil wachten (na zeg 4 dates al iets hebben vind ik nu eenmaal snel) maar als we over een paar weken nog zo met elkaar omgaan wordt het tijd voor keuzes.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:55 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb om eerlijk te zijn nog nooit een date gehad via een datingsite...... lijkt me best raar, ongemakkelijk ofzo.
Is bindingsangst niet gewoon een mooi woord om te verbloemen dat je die ander eigenlijk net niet leuk genoeg vindt voor een relatie?![]()
Kweenie maar heb dat vet vaak gezien in t verleden. Jongens of meisjes die dan moeilijk doen... ja nee, weet het niet, bindingsanst, durf geen relatie aan te gaan bla bla.... en dan paar maanden later zie je opeens via facebook dat ze opeens "een relatie" hebben met iemand
Ja.... ach er moet altijd iemand op n gegeven moment het lef hebben om te zeggen "what's de deal?" wat wil je, is dit serieus bla bla.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:24 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Misschien wel ja, dat is ook waarom ik nu nog wel even wil wachten (na zeg 4 dates al iets hebben vind ik nu eenmaal snel) maar als we over een paar weken nog zo met elkaar omgaan wordt het tijd voor keuzes.
Snap hem niet, waarom zou je überhaupt geld overmaken aan iemand die je nooit ziet?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:21 schreef Cinderella_Man het volgende:
lol
http://www.nu.nl/economie(...)rs-datingfraude.html
Liefde he!quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:50 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Snap hem niet, waarom zou je überhaupt geld overmaken aan iemand die je nooit ziet?
Ik snap wel dat je iemand verdomd aardig kan gaan vinden en dat je denkt dat er liefde zou kunnen ontstaan. Maar dat je het ook echt liefde gaat noemen dan is het mij ook weer een stap te ver. Want voor liefde en alles heb je toch echt het totale plaatje nodig. Ik dan en veleen met mij.. maar blijkbaar niet iedereen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:51 schreef Illiberal het volgende:
Snap ik nog steeds niet, je kunt niet verliefd zijn op bits & bytes.
Mensen kunnen blijkbaar er een hoop bij fantaseren in hun hoofd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:51 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Snap ik nog steeds niet, je kunt niet verliefd zijn op bits & bytes.
Tsjah, ik kan ook wel wegzwijmelen bij een foto van iemand. Maar op een gegeven moment zal de realiteit naar binnen komen sijpelen. Daarom probeer ik mijn "Je bent superleuk!!!" commentaar wel voor me te houden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:56 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Mensen kunnen blijkbaar er een hoop bij fantaseren in hun hoofd.
Mail nu met een lekker wijf, zit er pas 5 dagen op. Kan alle kanten uitquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:06 schreef Vaith het volgende:
Even een vraagje tussen die liefdestopic door. Ik heb een account aangemaakt op E-matching. Wie heeft nog iets goeds uit die site weten te halen?
"lekker wijf" echt he hahaquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mail nu met een lekker wijf, zit er pas 5 dagen op. Kan alle kanten uit
Waarschijnlijk met Nathasha uit Minsk.quote:
Die zitten niet op e-matching..quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:10 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met Nathasha uit Minsk.
Ze zitten overal volgens mij. Ik hoop natuurlijk voor je dat het inderdaad echt een lekker wijf is die de facebook-hoek niet kent.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die zitten niet op e-matching..
Maar we moeten zien natuurlijk. De foto's zijn in ieder geval leuk om naar te kijken. Als het een date wordt, kunnen we zien of ze de Facebook-hoek kent
Hoeveel / vaak heb je berichten uitgewisseld, en hij deed het datingvoorstel?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:57 schreef minnemin het volgende:
ik heb via RP een date in de schoot geworpen gekregen van een vent die op papier heel leuk lijkt, culturele interesses enzo. Zaterdag afgesproken.
Zelf nog nada initiatief durven nemen dit jaar.... Oeioeioei, het zwembad waar ik toch in zal moeten springen lijkt steenkoud, brrr, eng!!
Vraag dat maar aan MLIGquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:50 schreef Illiberal het volgende:
Snap hem niet, waarom zou je überhaupt geld overmaken aan iemand die je nooit ziet?
Hij: je lijkt me leuk, afspreken?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:03 schreef W00fer het volgende:
[..]
Hoeveel / vaak heb je berichten uitgewisseld, en hij deed het datingvoorstel?
Je noemt het je date, dus het is nog niks vast? Dan lekker wachten...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Hoe snel zijn jullie met vrienden/ familie ontmoetingen met je date?
Ik date al 2 maanden met dezelfde meid, we zien elkaar zo'n 4 keer per week met veel knuffelen en seks, maar toch houden we nog ons eigen leventje wat betreft onze vrienden/familie.
Bevalt mij goed hoor, hoef nog niet zo nodig meteen haar familie te leren kennen.
Heb alleen wel veel vrienden die nieuwsgierig zijn naar haar
vrienden is vaak wat anders dan familie. de vrienden/collegas van mijn date heb ik gewoon af en toe leren kennen als we ergens kroegje deden of naar zijn kroeg gingen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik date al 2 maanden met dezelfde meid, we zien elkaar zo'n 4 keer per week met veel knuffelen en seks, maar toch houden we nog ons eigen leventje wat betreft onze vrienden/familie.
Bevalt mij goed hoor, hoef nog niet zo nodig meteen haar familie te leren kennen.
Heb je voor de grote vraag al wel eens eerder gechat?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:10 schreef minnemin het volgende:
[..]
Hij: je lijkt me leuk, afspreken?
Ik: ja jij mij ook, zaterdag?
Hij: ja is goed waar?
Ik: plaats en tijd
Hij: leuk tot dan.
Zo makkelijk kan het dus gaan.
Mijn meisje komt zondag weer naar mij toe. Ik heb haar moeder al gezien en ga haar denk ik voorstellen aan mijn ouders. Ik wacht nog even met voorstellen aan vrienden, na de zomer pas denk ik. Dan kunnen we samen eerst leuken dingen ondernemen zoals een weekje naar centerparks en dan weten we of we elkaar een volle week uithouden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Tja ik ken me vrienden ook al heel lang en met kennissen enzo erbij bestaat de hele vriendengroep uit 60 man en vrouw. Ik heb dus wel een voorsprong nodig waarop ik en mijn meisje dan inhoudelijk in kunnen gaan en niet dat iedereen weet dat we elkaar van een datingsite kennen. Dat kan alleen komen als je elkaar een paar dagen achteral kaar gezien hebt. Daarbij is er ook een paar dat zich via een datingsite kent, maar dat al jaren niet toegeeft(ze zeggen van wow) en nu getrouwd zijn en kinderen hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb liever dat m'n date m'n vrienden kent dan m'n ouders! (zie namelijk weinig echt toegevoegde waarde om ouders van elkaar te leren kennen.. of je moet er regelmatig bij op bezoek gaan).
Na de zomer duurt nog lang PM!
Let me get this straight...er is een stel dat zich ervoor schaamt dat ze elkaar kennen via een datingsite, en dus zeggen ze maar dat ze elkaar kennen via World of Warcraft?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:15 schreef picardmike het volgende:
Daarbij is er ook een paar dat zich via een datingsite kent, maar dat al jaren niet toegeeft(ze zeggen van wow) en nu getrouwd zijn en kinderen hebben.
Ik moest dat stukje 3x lezen voordat ik door had wat er stondquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Let me get this straight...er is een stel dat zich ervoor schaamt dat ze elkaar kennen via een datingsite, en dus zeggen ze maar dat ze elkaar kennen via World of Warcraft?
ja, toevaliig tijdens een online spel;)quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Let me get this straight...er is een stel dat zich ervoor schaamt dat ze elkaar kennen via een datingsite, en dus zeggen ze maar dat ze elkaar kennen via World of Warcraft?
Ik denk ook dat het er aan ligt uit hoeveel bronnen je vrienden komen. Die van mij komen voornamelijk uit 1 bron, mijn vrienden zijn ook allemaal vrienden van elkaar. Als je 4 verschillende bronnen heb dan is het denk ik makkelijker om iemand te introduceren omdat je dan meer gewend bent jezelf te delen. Maar ik zie het tegen die tijd wel, misschien kunnen we met zijn alleen wel eerst gewoon een kaartavondje organiseren.quote:Je hoeft haar natuurlijk niet gelijk aan je vrienden voor te stellen, maar over een maandje of 2 ofzo Dan is de zomer mooi begonnen (hopen we, als het niet eerder is) en dan kunnen jullie ook gezellig wat met (elkaars) vrienden doen
Het verschil is dat je bij een datingsite betaald om een relatie te krijgen.. en dus echt op zoek bent.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:27 schreef muhahaha het volgende:
Ik moest dat stukje 3x lezen voordat ik door had wat er stond. Ja via WoW is natuurlijk veel normaler dan via een dating site
Daar heb je een heel goed puntquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het verschil is dat je bij een datingsite betaald om een relatie te krijgen.. en dus echt op zoek bent.
Terwijl het bij een spel, toeval is
Groot verschil voor sommige mensen
Ja, maar WoW... dat is weer een heel geval apart, dat is voor no-lifers. Als je dan toch liegt, zeg dan dat je elkaar via wordfeud of zoiets sociaal acceptabels hebt ontmoet...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
Het verschil is dat je bij een datingsite betaald om een relatie te krijgen.. en dus echt op zoek bent.
Terwijl het bij een spel, toeval is
Groot verschil voor sommige mensen
Toen bestond wordfeud neit he.. zijn al getrouwd, hebben kinderen. Dus kan goed zijn dat het in de begindagen van WoW was en er toen nog niet dat stempeltje van no-lifers op stondquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:48 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, maar WoW... dat is weer een heel geval apart, dat is voor no-lifers. Als je dan toch liegt, zeg dan dat je elkaar via wordfeud of zoiets sociaal acceptabels hebt ontmoet...
Mwoah gamen was vooral toen een heel taboe. Tegenwoordig worden consoles al veel sneller gedoogdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toen bestond wordfeud neit he.. zijn al getrouwd, hebben kinderen. Dus kan goed zijn dat het in de begindagen van WoW was en er toen nog niet dat stempeltje van no-lifers op stond
in de tijd dat WoW kwam, was dat ook al heel normaal hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:56 schreef muhahaha het volgende:
Mwoah gamen was vooral toen een heel taboe. Tegenwoordig worden consoles al veel sneller gedoogd
In 2004? Mwoah valt mee hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
in de tijd dat WoW kwam, was dat ook al heel normaal hoor
Mijn chick is meer een gamer dan ik dat ben.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah gamen was vooral toen een heel taboe. Tegenwoordig worden consoles al veel sneller gedoogd
Deeltjes uitwisselenquote:Wie ben ik?
Anders; aanwezig, ietwat onzeker, zoekend, lief, betrokken, trouw en intuïtief..
Wat voor iemand zoek ik?
Ik zoek een lieve jongen die zin heeft om deeltjes van elkaar uit te wisselen... Iemand die zin heeft om aandacht te geven en te krijgen:)
Ik zoek naar helderheid, oprechtheid en betrokkenheid... ten alle tijden... of het nu een seksuele of emotionele relatie betreft..
Een man die zowel zwaar als licht kan denken, voelen en zien...![]()
Ik vind het fijn als jij je thuis bij mij voelt; thuis genoeg om je emoties met mij te delen....
Smaak en vrije tijd
Muziekvoorkeur: Anders
Favoriete boeken:
Favoriete films:
Vrijetijdsbesteding:
"Gedoogd ook" ::Dquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:56 schreef muhahaha het volgende:
Sperma natuurlijk zodat ze er een kind uit kan persen *ja maar je wilde toch delenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:14 schreef Godshand het volgende:
Ik dacht dat maffe profielen alleen op RP of Knuz waren, maar deze op e-matching slaat ook alles:
[..]
Deeltjes uitwisselen![]()
Ik heb gemaild met de vraag wat voor deeltjes ze wil uitwisselen, protonen of neutronen?Maar denk dat dit gewoon een ingewikkelde oproep is, van iemand die gewoon simpel wil neuken met een knappe man.
Die zoekt ook overal wat achter dusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:58 schreef BeamofLight het volgende:
Lol, straks leuk misverstand: beetje mailen met een leuke meid (vooralsnog). Vraagt ze: morgen plannen? Ik zeg: nee weinig, dus als het zo blijft heb ik mijn flesje wijn alvast in huis.
Zij weer: oh ben heel vereerd maar liever spreek ik op neutraal terrein af de 1e keer. En morgen kan ik niet. Donderdag daten?
Lol, whut? Euhm ok!
Hahaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:05 schreef madsaus het volgende:
[..]
Die zoekt ook overal wat achter dus![]()
Dat jij een flesje wijn in huis hebt voor als er geen verdere plannen ontstaan, ziet zij alsof je haar hebt uitgenodigd om morgen bij jou thuis te komen drinken![]()
![]()
Maar ze wil dus wel met je daten donderdag, pas je op met wat je zegt? Als je zegt dat je richting huis gaat om te slapen rent ze misschien wel weg,omdat ze denkt dat je haar meteen je bed in wil sleuren
![]()
Nou, zo dik leg je het er niet bovenop hoor... Je hebt zo een papegaai aangetroffenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Haha
Meestal zijn dit juist de misverstanden doordat je elkaars gezicht niet ziet
Interpretatie-verschilletje dus, leuk is dat altijd. In ieder geval weet je nu wel dat ze geinteresseerd genoeg is om met je af te sprekenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:58 schreef BeamofLight het volgende:
Lol, straks leuk misverstand: beetje mailen met een leuke meid (vooralsnog). Vraagt ze: morgen plannen? Ik zeg: nee weinig, dus als het zo blijft heb ik mijn flesje wijn alvast in huis.
Zij weer: oh ben heel vereerd maar liever spreek ik op neutraal terrein af de 1e keer. En morgen kan ik niet. Donderdag daten?
Lol, whut? Euhm ok!
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:52 schreef picardmike het volgende:
Omg mijn vrienden vroegen vanavond al waar ken je haar van dan?
Ik zei van Utrecht maar ze vroegen door, hoe en wat. Had ik geen goed antwoord op dus hoop maar dat het stand houd.
Kan, maar ik ga daar niet in me eentje heen, dus iemand moet dan de lul zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:11 schreef muhahaha het volgende:
Zeg dat je haar in een cafe heb ontmoet (cybercafe, who cares)
Waar maak je je druk om zeg...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:56 schreef picardmike het volgende:
[..]
Kan, maar ik ga daar niet in me eentje heen, dus iemand moet dan de lul zijn.
Ik moet eerlijk zeggen dat na 2 of 3 dagen mailen het ook meer een beetje was van: ok, we want more. Wie gaat of hoe wordt de 1e stap even genomen tot het aankaarten van een date.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Interpretatie-verschilletje dus, leuk is dat altijd. In ieder geval weet je nu wel dat ze geinteresseerd genoeg is om met je af te spreken
nee het klinkt romantisch. als een poging het gevoel te beschrijven enzoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:14 schreef Godshand het volgende:
Ik dacht dat maffe profielen alleen op RP of Knuz waren, maar deze op e-matching slaat ook alles:
[..]
Deeltjes uitwisselen![]()
Ik heb gemaild met de vraag wat voor deeltjes ze wil uitwisselen, protonen of neutronen?Maar denk dat dit gewoon een ingewikkelde oproep is, van iemand die gewoon simpel wil neuken met een knappe man.
Was toch alleen voor hoger opgeleiden ofzoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee het klinkt romantisch. als een poging het gevoel te beschrijven enzo
waar is dat profiel? kan ik ook lid worden van dat ematching?
Natuurlijk kan je lid worden. Ze gaan echt niet checken of je nog aan de Uni bezig bent...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee het klinkt romantisch. als een poging het gevoel te beschrijven enzo
waar is dat profiel? kan ik ook lid worden van dat ematching?
Nog wat aan de haak geslagen vannacht?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je lid worden. Ze gaan echt niet checken of je nog aan de Uni bezig bent...
Alleen als gratis lid kan je alleen rondkijken..
Ik snap dat niet hoor, van die vrouwen die een foto van 4 jaar geleden plaatsen. Wat schieten ze er nou mee op, een date die zich rot schrikt als ze aan komt lopen. Nee dat is leukquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:07 schreef Rapaille het volgende:
Ik denk dat ik maar weer even stop met online daten. In ieder geval bij Paiq. Op de een of andere manier is iedere date tot nu toe tegen gevallen. (qua uiterlijk; niet lijkend op de foto of veel aangekomen of te verlegen, of een saaie doos).
Kan ook aan mij liggen natuurlijk (hoge verwachtingen e.d). Misschien dat ik het nog ergens anders probeer, of misschien wel ga speeddaten ofzo. Paiq is best leuk, alleen de dates die eruit voortkomen niet. Dat is natuurlijk wel het belangrijkste
In de Primark geweest?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:14 schreef mpol het volgende:
Wat is trouwens jullie mening over winkelen op een eerste date?
Ik heb vaker meegemaakt dat we gingen drinken in de stad. Daarna nog wat rond liepen, en met een vrouw naast je kom je dan al snel in een paar kledingzaken.
Nu heb ik wel gemerkt dat vrouwen nogal verschillend kunnen zijn met winkelen. Sommigen slaan totaal op tilt. Rennen alle rekken langs en passen van alles aan, maar zijn compleet vergeten dat ze samen met iemand zijn.
Deze week had ik juist een leuke date en dat was supergezellig. Ze vroeg me wat haar stond. Ze had wat aangepast en we praatten daar gewoon over.
Naar mijn idee is winkelen best wel inzicht gevend op zo'n eerste date.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:14 schreef mpol het volgende:
Wat is trouwens jullie mening over winkelen op een eerste date?
Wat DenWauwelaar zegt dus. Winkelen link ik niet echt aan een eerste date, eerder dat je al vijftien jaar bij elkaar bent en verveeld. Dat doet ze maar met haar vriendinnen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
Winkelen op een eerste date? Voor een lesbodate?
Ik zou er niet aan beginnen, ik wil leuke dingen doen op een eerste date en een hysterisch shopwijf zou voor mij geen showstopper zijn. Ik ga toch niet mee winkelen.
Zo kwam ik op een datingsite ooit een foto tegen van een meisje van mijn middelbare school. Leuk wijf toen, maar een jaar of 8 niet gezien. Ze had wat foto's online staan die ik voor recent uitmaakte.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:05 schreef madsaus het volgende:
[..]
Ik snap dat niet hoor, van die vrouwen die een foto van 4 jaar geleden plaatsen. Wat schieten ze er nou mee op, een date die zich rot schrikt als ze aan komt lopen. Nee dat is leuk
Wat bedoel je met "nazorg"?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:27 schreef cvboer het volgende:
Heb 3 keer een date gehad met een vrouw via RP, 3 keer een drama.
Wat een gevalletjes nazorg waren dat.
Ben er inmiddels wel achter dat een relatie je moet overkomen, en niet
moet gaan zoeken op dating sites.
Dat jij die 3 freaks aan de haak hebt geslagen, wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo isquote:Op zondag 4 maart 2012 00:27 schreef cvboer het volgende:
Heb 3 keer een date gehad met een vrouw via RP, 3 keer een drama.
Wat een gevalletjes nazorg waren dat.
Ben er inmiddels wel achter dat een relatie je moet overkomen, en niet
moet gaan zoeken op dating sites.
Het is meer een uitdrukking, als in, toekomstige klanten GGZ.quote:
Ben ik zeker met je eens, er zullen ook echt wel leuke dames tussen zitten, en niet alleenquote:Op zondag 4 maart 2012 12:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat jij die 3 freaks aan de haak hebt geslagen, wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is
Vanuit jou of bedoel je dat je het van hem niet zo goed weet?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:20 schreef minnemin het volgende:
ik heb een leuke date gehad. paar biertjes gedaan in de kroeg. aardige vent. weet niet of er meer in zit.
Ze wist nog wie ik was, woensdag een datequote:Op zondag 4 maart 2012 13:48 schreef Godshand het volgende:
Gister telefoonnummer geregeld in de kroeg, voorstel later wat (nog een keer) te gaan drinken.
Kijken of ze straks nog weet wie ik ben, of mij door de drank vergeten is :p
Dan zit het wel snor van zijn kant.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:50 schreef minnemin het volgende:
vanuit mij. vanuit hem weet ik het ook niet. hij was wel aanrakerig en hij smste vandaag als eerste dat 'ie het leuk vond.
Lijkt wel een gramafoonplaat hahaha.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:14 schreef madsaus het volgende:
Ligt het aan mij of komt die vraag nu op elke pagina langs
Hier hebben anderen een pasklaar antwoord op:quote:Op zondag 4 maart 2012 23:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke dating website is voor jullie de beste en waarom?
klb, waar je normaliter ook het meeste rondhangt...quote:Op zondag 4 maart 2012 23:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke dating website is voor jullie de beste en waarom?
Bij mij staat er bij Paiq ook een foto van 2 jaar terug, maar ik zie er nog hetzelfde uit. Bovendien is het er 1 van de 4, dus dan maakt het niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:05 schreef madsaus het volgende:
[..]
Ik snap dat niet hoor, van die vrouwen die een foto van 4 jaar geleden plaatsen. Wat schieten ze er nou mee op, een date die zich rot schrikt als ze aan komt lopen. Nee dat is leuk
Idd. Als iets me door doet bladeren zijn het die bleke webcamshots wel die sommigen op hun profiel hebben staan.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:45 schreef Cue_ het volgende:
Uhm misschien ligt het aan mij. Maar dat zijn toch ook gewoon de plekken/tijdstippen waarop de mensen fotos maken?
Ik maak nooit foto's van mezelf als ik achter de computer zit op m'n werk hoor
Boeit me verder weinig, gaat me om haar uiterlijk. De rest zie / merk je wel op de date. Ik vind die types die zo hard hun best doen 'origineel' te zijn in hun profiel juist zo suf. Het is een datingsite, dus vleeskeuring, klaar.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:04 schreef BeamofLight het volgende:
All true, maar als je iets wil kun je best proberen een fatsoenlijke foto te plaatsen. Dus zonder olifant, half vriendinnetje op stap, labrador oid.
Wat is dan wel een fatsoenlijke foto? Eentje die speciaal voor de site is gemaakt? omdat ze verder geen foto's in der archief heeft?quote:Op maandag 5 maart 2012 10:04 schreef BeamofLight het volgende:
All true, maar als je iets wil kun je best proberen een fatsoenlijke foto te plaatsen. Dus zonder olifant, half vriendinnetje op stap, labrador oid.
Krijg je van die "fotoshoot" foto's. Als iets een afknapper is zijn het die wannabe-modellen wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:08 schreef Cue_ het volgende:
Wat is dan wel een fatsoenlijke foto? Eentje die speciaal voor de site is gemaakt? omdat ze verder geen foto's in der archief heeft?
quote:Op maandag 5 maart 2012 09:45 schreef Cue_ het volgende:
Uhm misschien ligt het aan mij. Maar dat zijn toch ook gewoon de plekken/tijdstippen waarop de mensen fotos maken?
Ik maak nooit foto's van mezelf als ik achter de computer zit op m'n werk hoor
Het is niet erg hoor, als je die wel hebt dan is het natuurlijk mooi meegenomen, want blijkbaar worden feestende/vakantie/fotoshoot foto's niet gewaardeerdquote:Op maandag 5 maart 2012 10:24 schreef Spirit82 het volgende:
1 van de foto's die ik op RP had staan was ik met mn bril op achter mn laptop.
Een wazige foto? wat heeft de man daar aan dan? Of voor het spannende effectquote:Andere was een wazige in de badkamer, maar dat zag je niet, want hij was zo wazigen ik had er nog eentje, maar weet niet meer welke
Moraal van het verhaal: het maakt geen kut uit, als je maar lekker bent
Oh godzijdank, ik begon me al bijna retrospectief te schamen voor mijn RP-gedragquote:Op maandag 5 maart 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is niet erg hoor, als je die wel hebt dan is het natuurlijk mooi meegenomen, want blijkbaar worden feestende/vakantie/fotoshoot foto's niet gewaardeerd
[..]
Een wazige foto? wat heeft de man daar aan dan? Of voor het spannende effect
Dat idd!
Een werkende vrouw is natuurlijk ook heel sexyquote:Op maandag 5 maart 2012 10:31 schreef Spirit82 het volgende:
Oh godzijdank, ik begon me al bijna retrospectief te schamen voor mijn RP-gedragVriend bleek die nog wel de mooiste te vinden, overigens
Hij vond het wel sexy
![]()
(wazige foto want slechte camera op mn foon en geen fototoestel)
Ik ben bang voor het laatstequote:Op maandag 5 maart 2012 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een werkende vrouw is natuurlijk ook heel sexy(of gewoon een nerdige vrouw
)
Och af en toe een brilletje op is geen probleem toch? (die heb je toch al (toch?))quote:Op maandag 5 maart 2012 10:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben bang voor het laatsteOf dat er dan weer zo'n enge fetisch achter zit ofzo... ik durf het niet te vragen
Ligt eraan.. eerste date, tigste date?quote:Op maandag 5 maart 2012 11:50 schreef Zocalo het volgende:
Hoe erg/goed is het als je het hele weekend achter elkaar bij je date geweest bent?
Ligt eraan, heb je kunnen balle?quote:Op maandag 5 maart 2012 11:50 schreef Zocalo het volgende:
Hoe erg/goed is het als je het hele weekend achter elkaar bij je date geweest bent?
Het was ook geen vraag van hem.quote:
Punt was; het was geen vraag.quote:
Geeft niet hoorquote:
Deze bedoel je ?quote:Op maandag 5 maart 2012 10:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
en ik had er nog eentje, maar weet niet meer welke
Tering, wie zet nu zo'n foto op het net?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:13 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Deze bedoel je ?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |